Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
własnie w Faktach był wypadeczek BMW,

nie wiem czy dobrze syszałem ale 6 osób zginęło ?

na S1?

pogotowie było z Będzina, nie znam tych terenów...

ciekawe ile jechali,

to bmw chyba e39 ale ciężko było mi stwierdzić bo całe spłoneło...

 

pewnie jechali przepisowo, albo inaczej dostosowali prędkość do lodu na dordze :duh:

 

przepisowo to chyba nie jechali - chyba troche fantazja śp.kierowce poniosła - przyłoili centralnie w podpore wiaduktu.....

Opublikowano
własnie w Faktach był wypadeczek BMW,

nie wiem czy dobrze syszałem ale 6 osób zginęło ?

na S1?

pogotowie było z Będzina, nie znam tych terenów...

ciekawe ile jechali,

to bmw chyba e39 ale ciężko było mi stwierdzić bo całe spłoneło...

 

pewnie jechali przepisowo, albo inaczej dostosowali prędkość do lodu na dordze :duh:

 

przepisowo to chyba nie jechali - chyba troche fantazja śp.kierowce poniosła - przyłoili centralnie w podpore wiaduktu.....

 

 

tylko ciekawe od kiedy limuzyny sa na 6 osób,

przykra sprawa,

ja mam zasadę że jak jade z kimś to noga z gazu,

bo z reguły z takich popisówek nic dobrego nie wychodzi...

Opublikowano
Wg mnie mozesz miec nawet 400KM byleby jezdzic z głową, auto o duzej mocy a konkretnie o duzym momencie obrotowym -bo to raczej ten parametr warunkuje sprawnosc drogową- ma dużo wieksze bezpieczenstwo aktywne tzn bedziesz szybciej i sprawniej wyprzedzal.E60 w 520 ze 170KM mocy na pewno nie jest zawalidrogą:)) ale ja bym wybral 525-zyzycie paliwa minimalnie wieksze ale komfort wyprzedzania i takie tam lepszy. a czy bedziesz mial 100, 170 czy 250km mocy-jak nie bedziesz jezdzil rozsadnie to bedzie słabo. Nie jestem emerytem:) i nie pcham mojej bmki 40km/h ale generalnie nie ma co przesadzac.Wesołych Świat wszystkim Klubowiczom:)
Opublikowano

aniołkiem nie jestem, ale jeżdżę spokojnie.

Wyjątek stanowi jak już naprawdę się spiesze to na trasie zdarza mi się jechać za szybko.

BMW wieczna miłość...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Uważam ze duża moc jest potrzebna tylko przy ruszanu i nie chodzi mi tu o ściganie sie z pod świateł lecz bezpieczne oddalenie sie od pozostałych czesto niedzieknych kierowców . Pon-Pt -Praca a co sobota/niedziela jade z dzieckiem na zakupy jade wolniej i ostrożniej i dopiero mam przykłady ich jazdy ...

Jadą metr w metr za kimś nie potrafią prawidłowo zasygnalizować manewru jaki bedą wykonywać . Spieszą sie na ograniczeniacha a jadą wolno na drogach expresowych nie patrzą w lusterka jak widzę takich na drodze poprostu wciskam gaz i wszystkich mam 500m za sobą i jade max 120... Przecież i tak zaraz będę miał swiatło czrwone ...

 

Ps. Dobrymi samochodami sie nie ścigam służą do lansu :))))

Opublikowano
siemka ja śmigam normalnie w granicach do 100km na normalnych głównych drogach jedynie jak wyprzedzam to zdazy sie kilkanaście aut na raz wtedy przekraczam troche przepisy, i nielubie jak jakis młody kierowca wyprzedza mnie jakims malym padełkiem pozdro
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Chciałbym założyć taki temat: z jaką prędkością jeździcie? Mam teraz 520i i praktycznie nie mam szans w pełni wykorzystać jego możliwości, a ciągle się toczy dyskusja jaki silnik wybrać. Wydaje mi sie, że mająć 200-250 kM bardziej bym sie wkurzal , ze nie mam gdzie jechac niz cieszyl z jego mocy. W przyszlości chce kupic E60 i nie wiem czy jest sens kupowac cos ponad 520i, ktory ma 170 kM. Proszę podajcie predkosci z jakimi najczesciej jezdzicie, moje ponizej:

miasto - 70-100

poza miastem - 140-180

autostrada - 150-200

Od światła do światła średnio 160:).. oczywiście to żart.. ale fajnie wiedzieć że zaden burak w vw tdi leżący na dwóch fotelach, jadąc prosto z siłowni nie ma żadnych szans:))

Opublikowano
Witam to i ja się podłącze pod temat. W mieście różnie to bywa ale między 50-nawet do 140 oczywiście na dwu pasmowych i to jak jest pusto(w WaWie jest pare dobrych dróg) a na trasie przeważnie od 100 w góre ale do ilu to nie powiem bo usłysze słowa krytyki. Oczywiście staram się jeździć bezpiecznie i jak koledzy piszą bardziej cenie elastycznośc silnika niż jego v-max. Tylko jednym autem udało mi sie wykorzystać v-max i to raz na A2 pod Poznaniem ale było w miare pusto, pogoda dobra i troche do domu mi się spieszyło a było to passatem, możecie mi uwierzyć że lekko ponad 240 poszedł. Tylko jak juz pisałem proszę o nie krytykowanie mnie bo każdy ma swój gust, umiejętności, ale jak z komś jade to noga z gazu :wink:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano

Eeeehhh… fajni jesteście ;) Temat przewałkowany na milion sposobów – wszystko już wiadomo (czyli niewiele, jak na taki temat przystało), i ktoś odkopuje to po tym, jak już od dawna było zakopane i zapomniane…

 

Pozdrawiam

(i zamykam)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.