Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chciałbym założyć taki temat: z jaką prędkością jeździcie? Mam teraz 520i i praktycznie nie mam szans w pełni wykorzystać jego możliwości, a ciągle się toczy dyskusja jaki silnik wybrać. Wydaje mi sie, że mająć 200-250 kM bardziej bym sie wkurzal , ze nie mam gdzie jechac niz cieszyl z jego mocy. W przyszlości chce kupic E60 i nie wiem czy jest sens kupowac cos ponad 520i, ktory ma 170 kM. Proszę podajcie predkosci z jakimi najczesciej jezdzicie, moje ponizej:

miasto - 70-100

poza miastem - 140-180

autostrada - 150-200

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chciałbym założyć taki temat: z jaką prędkością jeździcie? Mam teraz 520i i praktycznie nie mam szans w pełni wykorzystać jego możliwości, a ciągle się toczy dyskusja jaki silnik wybrać. Wydaje mi sie, że mająć 200-250 kM bardziej bym sie wkurzal , ze nie mam gdzie jechac niz cieszyl z jego mocy. W przyszlości chce kupic E60 i nie wiem czy jest sens kupowac cos ponad 520i, ktory ma 170 kM. Proszę podajcie predkosci z jakimi najczesciej jezdzicie, moje ponizej:

miasto - 70-100

poza miastem - 140-180

autostrada - 150-200

 

to i tak szybko jezdzisz jak na nasze warunki :mrgreen:

Opublikowano

Odnosząc się do wypowiedzi Kriss33

 

Na ogół nie wykorzystuje się wysokich prędkości w trakcie jazdy. 170km/h możesz pojechać np 15 letnią Toyotą Corolla itd. Ale co z tego skoro, żeby ją bujnąć do tej prędkości potrzebujesz 3 km :) W naszych Polskich warunkach liczy się tylko przyspieszenie a to znowu jest domeną silników o większych pojemnościach. Co ci da prędkość max. 250km/h z przyspieszaniem od 0-100km/h na poziomie 15 sekund jeśli jedziesz np. za nauką jazdy a z przeciwka ciągle jadą samochody?

Opublikowano

a według mnie mocny silnik jest potrzebny żeby sprawnie wyprzedzać, co na naszych drogach jest szczególnie ważne, bardziej niż na zachodnich autostradach gdzie jest kilka pasów ruchu, a nie tak jak u nas jedna jezdnia z poboczami i mnóstwem samochodów :cry2:

masz dużo mocny silnik to robisz to szybko i szybko wracasz na swój pas ruchu czyli jest bezpieczniej :cool2:

Opublikowano
a według mnie mocny silnik jest potrzebny żeby sprawnie wyprzedzać, co na naszych drogach jest szczególnie ważne, bardziej niż na zachodnich autostradach gdzie jest kilka pasów ruchu, a nie tak jak u nas jedna jezdnia z poboczami i mnóstwem samochodów :cry2:

masz dużo mocny silnik to robisz to szybko i szybko wracasz na swój pas ruchu czyli jest bezpieczniej :cool2:

 

oto chodzi :cool2:

Opublikowano (edytowane)

a prawda jest taka ze im wiecej koni pod maska tym mniej bezpieczne wyprzedzanie-w koncu taki kierowca mysli-mam 300KM pod maska to zdaze....i czasami nie zdazy i zrobi komus krzywde.....

a jak tylko sobie zrobi krzywde to uwazam ze bardzo dobrze i wcale takiego nie zaluje

ja jezdze po miescie 50-60km/h.

na trasie nie wiecej niz 120-130 ale tylko wtedy jak jest pusto.

Edytowane przez jacekkarasowski

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odnosząc się do wypowiedzi Kriss33

 

Na ogół nie wykorzystuje się wysokich prędkości w trakcie jazdy. 170km/h możesz pojechać np 15 letnią Toyotą Corolla itd. Ale co z tego skoro, żeby ją bujnąć do tej prędkości potrzebujesz 3 km :) W naszych Polskich warunkach liczy się tylko przyspieszenie a to znowu jest domeną silników o większych pojemnościach. Co ci da prędkość max. 250km/h z przyspieszaniem od 0-100km/h na poziomie 15 sekund jeśli jedziesz np. za nauką jazdy a z przeciwka ciągle jadą samochody?

 

Oczywisice , ze tak jak piszesz, ale nie piszemy tu o przyspieszeniu od 0-100 na poziomie 15 sekund. Mi chodzi o E39/E60, gdzie przyspieszenie i elastycznosci sa na tak dobrym poziomie, ze spokojnie wystarcza wyprzedzanie 520i, przynajmniej wzdecydowanej większości przypadków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a prawda jest taka ze im wiecej koni pod maska tym mniej bezpieczne wyprzedzanie-w koncu taki kierowca mysli-mam 300KM pod maska to zdaze....i czasami nie zdazy i zrobi komus krzywde.....

a jak tylko sobie zrobi krzywde to uwazam ze bardzo dobrze i wcale takiego nie zaluje

ja jezdze po miescie 50-60km/h.

na trasie nie wiecej niz 120-130 ale tylko wtedy jak jest pusto.

 

gratuluje, że potrafisz tak wolno jeździć BMW E39 :) , a co do pierwszej części wypowiedzi to uważam , że masz duzo racji

Opublikowano
Odnosząc się do wypowiedzi Kriss33

 

Na ogół nie wykorzystuje się wysokich prędkości w trakcie jazdy. 170km/h możesz pojechać np 15 letnią Toyotą Corolla itd. Ale co z tego skoro, żeby ją bujnąć do tej prędkości potrzebujesz 3 km :) W naszych Polskich warunkach liczy się tylko przyspieszenie a to znowu jest domeną silników o większych pojemnościach. Co ci da prędkość max. 250km/h z przyspieszaniem od 0-100km/h na poziomie 15 sekund jeśli jedziesz np. za nauką jazdy a z przeciwka ciągle jadą samochody?

 

Oczywisice , ze tak jak piszesz, ale nie piszemy tu o przyspieszeniu od 0-100 na poziomie 15 sekund. Mi chodzi o E39/E60, gdzie przyspieszenie i elastycznosci sa na tak dobrym poziomie, ze spokojnie wystarcza wyprzedzanie 520i, przynajmniej wzdecydowanej większości przypadków.

520i w zupelnosci wystarczy wtedy gdy glownie jezdzisz po miescie.

i na trasie tez nie bedzie problemu.

chyba ze bedziesz chcial pokazac innym ze masz tylko połowę mózgu to 520i ma na to za malo mocy

ale kolega mysli logicznie i popieram Twoje myslenie

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nigdy nie robie niczego pod publiczke :D
Opublikowano
nigdy nie robie niczego pod publiczke :D

 

tak trzymac kolego :cool2:

jezdzic tak zeby tobie i innym jechalo sie dobrze i bezpiecznie....

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezdze bezpiecznie przede wszystkim :cool2:
Opublikowano
a prawda jest taka ze im wiecej koni pod maska tym mniej bezpieczne wyprzedzanie-w koncu taki kierowca mysli-mam 300KM pod maska to zdaze....i czasami nie zdazy i zrobi komus krzywde.....

a jak tylko sobie zrobi krzywde to uwazam ze bardzo dobrze i wcale takiego nie zaluje

ja jezdze po miescie 50-60km/h.

na trasie nie wiecej niz 120-130 ale tylko wtedy jak jest pusto.

 

dotyczy to wszystkich, a z tego co zauważyłem na naszych drogach im ma ktoś mocniejszy samochód tym spokojniej jedzie,

Opublikowano
miasto - 70-100
miasto - 80-120
...ja jezdze po miescie 50-60km/h...

Dobrze Jacek, że to napisałeś, bo już myślałem, że następny wpis będzie jeszcze lepszy, np.: miasto - 120-220 :-)

 

Były już wątki, których treść zatrzymywała się na podobnym temacie, ale tu, dodając od siebie, powtórzę, w moim przypadku:

miasto - 50-60

trasa - 80

autostrada - 100-110

 

niektóre z korzystnych tego efektów:

- zużycie hamulców - niezauważalne

- zużycie zawieszenia - niezauważalne

- zużycie opon - niezauważalne

- zużycie silnika - niezauważalne

- zużycie paliwa - najniższe

- radość z jazdy - maksymalna

- mandaty - nie ma

 

Poza tym, mam już niezmienne zdanie: 520i jest wystarczające do sprawnego poruszania się po całym świecie - (a mam na myśli moje M20B20 w E34 - czyli najsłabsze 2.0i, o którym na forum mówimy)

 

Pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Były już wątki, których treść zatrzymywała się na podobnym temacie, ale tu, dodając od siebie, powtórzę, w moim przypadku:

miasto - 50-60

trasa - 80

autostrada - 100-110

 

niektóre z korzystnych tego efektów:

- zużycie hamulców - niezauważalne

- zużycie zawieszenia - niezauważalne

- zużycie opon - niezauważalne

- zużycie silnika - niezauważalne

- zużycie paliwa - najniższe

- radość z jazdy - maksymalna

- mandaty - nie ma

 

Poza tym, mam już niezmienne zdanie: 520i jest wystarczające do sprawnego poruszania się po całym świecie - (a mam na myśli moje M20B20 w E34 - czyli najsłabsze 2.0i, o którym na forum mówimy)

 

Pozdrawiam

 

Ja zawsze powatarzam:

"Chcesz być pierwszy na światłach? Będziesz i pierwszy na stacji i u mechanika."

 

z moją jazdą jest różnie. powiem tyle że kiedys byłem kierowca pewnych szych w naszym kraju i moi pasażerowie mieli bardzo wysokie wymagania np. "za pięć dwunasta" a oni mają 50 km do pokonania i się jeździło za uchem mając "gaz, gaz,gaz" i zaufanei człowek zdobywał szybko

 

a jak czytam tutaj słowa wyjadaczy a przybędzie takich jeszcze wiecej bo do takich wątków lgną :) to maluje mi sie usmiech...ale ironii.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
a prawda jest taka ze im wiecej koni pod maska tym mniej bezpieczne wyprzedzanie-w koncu taki kierowca mysli-mam 300KM pod maska to zdaze....i czasami nie zdazy i zrobi komus krzywde.....

a jak tylko sobie zrobi krzywde to uwazam ze bardzo dobrze i wcale takiego nie zaluje

ja jezdze po miescie 50-60km/h.

na trasie nie wiecej niz 120-130 ale tylko wtedy jak jest pusto.

 

 

dokadnie tak, :cool2: Kolesie,ktorzy sie chwala ,ze poruszaja sie po miescie z pretkosciami rzedu 80-100km/h (gdzie dozwolone jest 60),sa poprostu durniami ,idiotami jakich malo.Myslicie ,ze jestescie bezpieczni w e39 jadacym w miescie z taka predkoscia???? :mad2: KRETYNIZM!!!! Mozecie zrobic sobie krzywde,a co gorsza komus!!! Ja myslalem,ze ludze jezdzacy BMW to nie tylko dresiarze,ale rowniez ludzie z GLOWA na karku. :duh:

PS. A potem zdziwko,jak czytamy na Interii PL,ze kolejny ,grozny wypadek z kierowca w "czarnym" bmw w roli glownej,ktory nie dostosowal sie do ograniczenia predkosci ,i spowodowal smierc ......

Nie zaluje takich prymitywnych durni ,ktorzy sie zabijaja w e39 ,bo jechali za szybko.......

PS. tez lubie ,wrecz kocham szybka jazde samochodem,ale tylko w odpowiednim miejscu jakim jest autoban.

Miasto 50-65

autostrada 120-130

autoban niemcy 150-160. latem :180-220km/h :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dla tych co nie zrozumieli co mialem na mysli zakladajac temat, wyjaśniam, że chodziło mi o to czy jest sens kupowac wiekszy silnik niz 2 litry, a nie o chwalenie sie kto jak szybko jeździ...a nt dresiarzy to miałem nadzieję, że na tym forum nie mówi (myśli) się w ten sposób o właścicielach BMW...
Opublikowano
dla tych co nie zrozumieli co mialem na mysli zakladajac temat, wyjaśniam, że chodziło mi o to czy jest sens kupowac wiekszy silnik niz 2 litry, a nie o chwalenie sie kto jak szybko jeździ...a nt dresiarzy to miałem nadzieję, że na tym forum nie mówi (myśli) się w ten sposób o właścicielach BMW...

 

sens jest jak najbardziej: nasze drogi sa przewaznie wąskie i zatłoczone i niewazne jest tak naprawde przyspieszenie od 0-100 czy v max a przyspiesznie 80-120, czyli Nm rulez

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dla tych co nie zrozumieli co mialem na mysli zakladajac temat, wyjaśniam, że chodziło mi o to czy jest sens kupowac wiekszy silnik niz 2 litry, a nie o chwalenie sie kto jak szybko jeździ...a nt dresiarzy to miałem nadzieję, że na tym forum nie mówi (myśli) się w ten sposób o właścicielach BMW...

 

sens jest jak najbardziej: nasze drogi sa przewaznie wąskie i zatłoczone i niewazne jest tak naprawde przyspieszenie od 0-100 czy v max a przyspiesznie 80-120, czyli Nm rulez

 

wiec wszystko zmierza do tego, że potrzebna jest moc = moment obr w celu wyprzedania, co prowadzi do szybkiej jazdy, na pewno sporo odbiegającej od przepisowej...więc na ten moment raczej nie kupie silnika wiekszego niz 2 litry, bo bede mogl wiecej, a to moze być zbyt niebezpieczne...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.