Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, wczoraj wracając z Warszawy, silnik zaczął dość mocno telepać, po zjechaniu na CPN okazało się że niepracuje na kilku cylindrach, jakoś dotoczyłem się do domu. Następnego dnia, z samego rana przeprowadziłem diagnostykę carstoftem. Oto rezultaty:

Misfiring in serveral cylinders, następnie

Additive mixture adaptation (idle) bank 2, control limit reached,

następny bład:

Heated catalyst battery temperature sensor 1: electrical.

I silnik pracuje bez 2 cylinderków, dodam że mam gaz (niestety) i w czasie tej drogi, gdy to się stało, instalacja sama się WŁĄCZYŁA i zaczęła wariować, mrygałą, piszczała, cuda na kiju. I czy auto jest na gazie czy na benzynie pracuje bez 2 cylindrów. Wydaje mi się że niepracuje cylinder 1 i 3 .

Od czego zacząc cewki sprawdziłem przekładałem i są sprawne. Świeczki wymienione tydzień temu.

Wydaje mi się że GAZ ma coś z tym wspólnego. Ale odpięcie kompa od gazu unieruchamia silnik.

Opublikowano
Sirocco czy jakoś tak, obecnie jestem na etapie rozbierania silnika, bo to wogóle coś dziwnego, pojawiły się obajwy jakby membrana była uszkodzona, ale okazała się cała. Więc czas na sprawdzenie komprejsjii bo moze coś z uszczelką. Jak coś się więcej wyjaśni to opiszę wszystko, dokładniej. Narazie szykuję się na najgorsze, czyli uszczelka, Dziwi mnie tylko tem przeklęty gaz dlaczego sam się włącza, i wyłącza a właściwie to-wariuje.
Opublikowano
mialem podobny problem; sugeruje zaczac od skrzynki przewodow niskiego napiecia. byc moze male zwarcie zlikwidowalo sterowanie na np. dwoch cylindrach. ciagle jest jeszcze szansa na usuniecie problemu za male pieniadze.
Opublikowano

Obecnie zamawiam z ASO kilka nowych uszczelek i, nowy separator oleju.

Skrzynka z przewodami wygląda jak:) hmm, sporo tam tego wszystkiego ale wiem że to przez kable od gazu:(, tak się "zagęściło":). Jeszcze troszkę nerwów, i wywalę ten gaz. Połączę wszystko tak, jak to było w oryginale. I będę spał spokojnie:).

Podziękowania dla PIOTR_E38, praktycznie wszystko robi ON, oczywiście z moją pomocą.

Opublikowano

Niestety zgon:(.

Poskładane zostało wszystko do kupy, połowa nowych części, cewki sprawne, świeczki nowe, wtryski okej, separator oleju nowy. A autko niestety nie pracuje jak powinno, czyli odpala i odrazu gaśnie. Od jutra zabieram sie za wywalanie gazu. Zostanie podłączone wszystko jak z fabryki, Jutro zostanjie sprawdzona kompresja, aby wykluczyć uszczelkę pod głowicą. Będę informował jak idą prace nad reanimacją.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witajcie.

Przeprowadzono kompleksowe badanie silnika oto wyniki:

Kompresja na cylindrach 1 i 3 --0bar pozostałe cylindry po równe 14,5 bara.

Prawdopodobnie wypalone gniazda zaworowe na dwóch w/w zaworach. Czekam teraz na jakiegoś mechanika co zna się na tych silnikach. Zainteresowanych chęcią zarobku zapraszam do kontaktu. W promieniu 60 km od Sochaczewa.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.