Skocz do zawartości

Bicie przy Hamowaniu co to może być...:( 525TDS..:)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie badałem geometrii, po przeczytaniu paru postów i po diagnozie fachowców doszedłem do wniosku że całą przyczyną są zwichrowane tarcze i tak było
Opublikowano
Panowie ostatniego czasu zauwazylem lekkie bicie przy hamowaniu z bardzo wysokich predkosci np. ok.220 i chyba po nagrzaniu efekt ten sie nasila. Nadmienie, ze tarcz manualnie nie sprawdzalem czy sa krzywe, na stacji diagnostycznej stwierdzili , ze nie sa zwichrowane. Dodam jeszcze,ze w sierpniu musze wymienic plyn hamulcowy bo komp krzyczy. Bede wymienial plyn poza aso. Jaki polecacie plyn hamulcwy do mojego 231KM autka? Czym moze byc spowodowane?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

http://img183.imageshack.us/img183/6829/44892218zn8.png

 

Ja mam problem z luzem na kolumnie. Tzn jak przytrzyma się przekładnie i porusza się kolumną to są takie stuki, a kolumna aż chodzi góra - dół. <- Tak mi powiedział mój mechanik. Już nie wspominam jakie to mam bicie na kierownicy a zrobiłem juz wiekszosc zawieszenia. teraz pytanie, która to nakrętka lub coś, zdaje sie na tym rysunku moze powodowac taki luz na kolumnie przy tak przytrzymanej przekładni? To tez moze być ta nakrętka nr 1 czy moze 8? Jak to jest?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam ja tak samo borykam sie z tym problemem,u mnie pojawia sie to bicie jak hamuje przy wiekszej szybkosci i jak nie zbyt mocno przycisne pedal jak mocniej wdepne to troche zanika,tarcz nie wymienialem sprawdzilem je i sa proste pasowalo by wymienic teraz wahacze,chociaz zawieszenie nie ma luzow.

 

U mnie po wymianie wachaczy wszystko wróciło do normy, a objawy miałem identyczne.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
a czy przy wymianie wahaczy wymieniłes cos takiego jak wspornik drążka kierwniczego, lub chociarz tulejke na nim, ostatni jak robiłem u siebie zawieszenie to te gównienko powodowało drgania, przy hamowaniu, aż cały przód podskakiwał.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
a czy przy wymianie wahaczy wymieniłes cos takiego jak wspornik drążka kierwniczego, lub chociarz tulejke na nim, ostatni jak robiłem u siebie zawieszenie to te [bAD] powodowało drgania, przy hamowaniu, aż cały przód podskakiwał.

 

Jeżeli chodzi Ci o łącznik stabilizatora, to był wymieniony.

Chyba że wspornik drążka kierowniczego, to zupełnie inna część.

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano

widać słabo sie znam :oops:

jak wyżej napisałem, po wymianie tych części jest ok

003.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.