Skocz do zawartości

Jak sprawdzic uzywana 320d E-46 zeby sie nie naciac?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich serdecznie.

Jestem w trakcie poszukiwan nastepnej "slicznotki" bedzie to prawdobodobnie E-46 320d. Interesuje mnie wylacznie wersja po 2003roku bo raz ze ma nowe przesliczne swiatelka z przodu a dwa ze silnik juz jest mocniejszy od starszej 136konnej wersji (ten nowy bodajze ma 150KM, no i koniecznie 6 biegowy manual ,obecnie jezdze 528i '99 automacik i jest rewelacyjna ale mimo to tesknie troszke za manualem no i zawsze chcialem miec mocnego diesla.

 

Do rzeczy: Czy moglibyscie wspomoc troche kolege i napisac na co zwracac uwage przy kupnie uzywanej E-46 w dieslu? Jakies domowe sposoby na sprawdzenie silnika i turbiny, czy nie jest "dojechany" gdyz mieszkam obecnie w UK wiec jakiekolwiek sprawdzanie na kompach odpada gdyz ten kraj jest mega prymitywny pod tym wzgledem i tutaj ludzie nie bawia sie w takie rzeczy a jesli juz to slono sie placi za takie uslugi. Po prostu: kupujesz lub nie, bo angole nie lubia gdy ktos zabiera im cenny czas, a ja nie chce sie potem bujac bog wie gdzie np. z walnieta turbina itp i nie chce tez stracic zaufania do marki- wiadomo, raz sie natniesz i juz wiecej nie kupisz.

Aha no i jeszcze jedna rzecz mianowicie: Czy w 320d wersja 136 i 150KM byl rozrzad na lancuszku czy tez na tradycyjnym pasku?

Bede wdzieczny za wyczerpujace informacje, linki o tym modelu itp.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Aha no i jeszcze jedna rzecz mianowicie: Czy w 320d wersja 136 i 150KM byl rozrzad na lancuszku czy tez na tradycyjnym pasku?

 

w tych wersjach jest lancuch.... 150KM te silniki byly juz przed lftem :mrgreen:

Opublikowano

najlepiej abyś szukał z kimś kto się zna,... kazdy samochód może mieć jakieś "swoje " usterki.. i nie da sie tego wszystkiego opisać... ani też nauczyć "znać " sie na samochodach...

szukaj pewnego... tzn... z pierwszej reki... z książką i fakturami z całego kresu..( u pierwszych włascicieli przewaznei jest wszystko...) chyba ze jest auto po pierwszym wlascicieliu a handluje je handlarz...to nie daje k0ompletu...mlodzi przebieg itp...

byłem w tym tygodniu w De ... i powiem Ci że cieżko jest znaleźć ... nie szukałem akurat 320d ... ale widziałem kilka... i nie trafiłem auta z mniejszym przebiegiem jak 250 350 tys km roczniki 2002 2003 ...

ogolnie nie strach brac takiego uata jelsi jest serwisowane... bo i tak u nas wiekszosc jezdzi takimi...chwalac sie ze maja 140 tys bo samochód ma 3 lata :clap:

 

cieżko jest... wiec szukac szukac szukac... nie napalać sie szukać czekać i szukać... w końcu trafisz to co chcesz...

pewny z nie wielkim przebiegiem ...( tez są ) ...

no i nie patrz na okazje cenową ...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Interesuje mnie wylacznie wersja po 2003roku bo raz ze ma nowe przesliczne swiatelka z przodu a dwa ze silnik juz jest mocniejszy od starszej 136konnej wersji (ten nowy bodajze ma 150KM

 

Światełka zmieniły się w wersji po lifcie - bodajże w 10 lub 11 miesiącu 2001 roku. Toże samo ze silnikiem.

 

Nie tylko ma mocniejszy silnik ale inna jest także konstrukcja układu zasilania. W nowym masz CR II generacji.

Opublikowano

Dzieki stary za info. Nie mowilem ze sie wcale nie znam na samochodach. Znam i sie i to dosyc dobrze (Technikum mechaniczne + duzo praktyki) Moja obecna E-39 528i sam osobiscie sprawdzalem przy zakupie i bardzo trafnie ocenilem stan gdyz od 1,5 roku ani raz mnie nie zawiodla i ani raz nie popsula nawet humoru heh. Ba ma sie wrecz znakomicie przy przebiegu 150tys km (udokumentowany) ani silnik ani skrzynia (automat) nie sprawiaja wogole najmniejszych poroblemow. Wiekszosc czynnosci serwisowych wyukonuje we wlasnym zakresie no chyba ze trzeba bedzie pojechac na diagnoze komp.(co nie bylo konieczne do tej pory) gdzie nie mam mozliwosci zrobienia tego we wlasnym zakresie.

Niestety mam wieksze doswiadczenie z silnikami benzynowymi niz z dieslami i dlatego prosilem o pomoc. Ale jak czytam komentarze na forum dotyczace awarii w dieslowskich silnikach BMW to niewierze ze zostalo tak mocno nadszarpniete dobre imie marki do ktorej jestem bardzo przywiazany, nadszarpniete do tego stopnia iz zastanawiam sie powaznie nad zdrada mojego kochanego smigielka (co bedzie baardzo trudne) i zakup Audi 1.9TDI lub Hondy Accord 2.2 I-ctdi...? Cenie sobie wyglad i prestiz w samochodach BMW, od kiedy tylko pamietam zawsze samochody tej marki przyciagaly moja najwieksza uwage dlatego zdecydowalem sie na zakup slicznej 5-teczki, rowniez cenie sobie niezawodnosc pojazdu ktorego uzytkuje. Wedlug mnie nic bardziej nie cieszy jak szybki komfortowy, prestizowy, bezawaryjny samochod a jesli bylby przy tym jeszcze ekonomiczny to mi do szczescia wiecej nie potrzeba, tylko czy wymarzony dieselek w BMW spelni te wszystkie oczekiwania??? Naprawde mam teraz wielki "rebus" co wybrac??? Poradzcie!

Opublikowano

Witaj, jesli jestes z okolic małopolski, zapraszam. Całkiem mozliwe ze ogłoszenie widziales gdzies w eterze :-) ogladnij przejedz sie, zdecyduj :-) pozdrawiam! Dodam tylko, że wymienione jest w tym aucie dużo czesci m.in. TURBO nowe GARRETT 4500zł, 2 Nowe Boscha wtryskiwacze 800zł/szt, czujnik cisniena paliwa na listwie wtryskowej 708zł, klocki+tarcze z przodu BOSCH, oleje filtry, odma silnika, koncowki zawieszenia z przodu, olej i kilka innych rzeczy na ktore mam faktury. Pozatym stan taki jak widac na foto..

 

Witaj ziomek! Jestem konkretnie z Tarnowa. Wiecej danych poprosze na temat Twojego autka. Narazie podoba mi sie tylko kolor. Wpisz rocznik, przebieg, wyposazenie, automat czy manual? Ilu wlascicieli przed Toba, no i oczywiscie sugerowana cene. Lub kliknij na gg: 1920254. Pozdrawiam!

Opublikowano

Witaj, jesli jestes z okolic małopolski, zapraszam. Całkiem mozliwe ze ogłoszenie widziales gdzies w eterze Smile ogladnij przejedz sie, zdecyduj Smile pozdrawiam! Dodam tylko, że wymienione jest w tym aucie dużo czesci m.in. TURBO nowe GARRETT 4500zł, 2 Nowe Boscha wtryskiwacze 800zł/szt, czujnik cisniena paliwa na listwie wtryskowej 708zł, klocki+tarcze z przodu BOSCH, oleje filtry, odma silnika, koncowki zawieszenia z przodu, olej i kilka innych rzeczy na ktore mam faktury. Pozatym stan taki jak widac na foto..

 

ktory to rok i jaki przebieg ze to wszystko wymieniane :?: chyba ma 1milion km. lub taki nie udany egzemplarz :duh:

Opublikowano

Witaj, jesli jestes z okolic małopolski, zapraszam. Całkiem mozliwe ze ogłoszenie widziales gdzies w eterze Smile ogladnij przejedz sie, zdecyduj Smile pozdrawiam! Dodam tylko, że wymienione jest w tym aucie dużo czesci m.in. TURBO nowe GARRETT 4500zł, 2 Nowe Boscha wtryskiwacze 800zł/szt, czujnik cisniena paliwa na listwie wtryskowej 708zł, klocki+tarcze z przodu BOSCH, oleje filtry, odma silnika, koncowki zawieszenia z przodu, olej i kilka innych rzeczy na ktore mam faktury. Pozatym stan taki jak widac na foto..

 

Mysle ze auto bylo katowane stad koniecznosc wymiany tych podzespolow. Bo nie myslicie chyba ze padlo z naturalnych przyczyn skoro wyglada na max 4-5 letnie auto. No i sadzac po felgach bylo to samochod przeznaczony do "lansu", czyli nierzadko gonione od swiatel do swiatel. Samochod ma nowe swiatla przod czyli po lifcie. Zapewne rocznik 2002 w gore. Jaka cena mialaby byc tego cudenka po remontach? Zaznacze w tym miejscu ze w Anglii gdzie obecnie przebywam mozesz bez problemu kupic E-46 320d z nieduzym przebiegiem, 2002 lub 2003 rok za kwote 5.5-6 tys funtow (oczywiscie bezwypadkowa z historia serwisu) , to w przeliczeniu (funt chyba po 5zl stoi teraz o ile sie nie myle) daje nam okolo 30 tys zl. wiec oferta Twoja drogi kolego "V Tec" musialaby byc w granicach 22-24 tys. zl aby stac sie atrakcyjna...

Opublikowano
sorry ale za 30 tys zl BMW E46 z roku 2002/2003 to chyba tylko w erze... ale moge sie mylic...Ciekawe w jakim jest stanie takie auto :mad2: to E90 kupisz za 40-50 tys?
Opublikowano
Widze, ze coponiektórzy zaczynąja się wymądrzać, także ofertę sprzedaży Panu z Małopolski wycofuję. Dlaczego ? Po pierwsze jesli Pan Zbigniew probuje wmówic, że moje auto ma milion kilometrów, że jest to nieudany egezmplarz to ja zapraszam to serwisu gdzie robie swoje auto (aktualnie staja tam dwie e46 poliftingowe z padnietymi turbinami, juz regenerowanymi! co oznacza ze nie wszyscy POTRAFIA TAKIMI AUTAMI JEZDZIC!!!). Po drugie przebieg można łatwo skorygowac np przy pomocy serwisu lub dokladnego ogladniecia auta od spodu, z gory i z boku. W odpowiedzi na post Pana z małopolski. Auto nie było katowane, uzytkowane według zalecen (mozna to sprawdzic chocby po wale) Gdybym chciał driftowóz to kupiłbym 330i w benzynie. Co do ceny. hmmm skoro tam (UK?) masz za taka kasę autka, nie musisz przyjezdzac do Polski, żeby kupić - byłoby to conajmniej niemadre. Jak kolega wyżej zaznaczył za kase ktora ja chce za auto mozesz kupić, wg cen ktore podajesz E60 lub E90. I jeszcze jeden szczegół. NIE ZROZUMIE LUDZI, KTÓRZY MAJĄC W AUCIE ZROBIONE DUŻO RZECZY (KOSZTOWNYCH PRZY TYM NIE UZYW CZY REGENER)TRAFIĄ TAK WYBRZYDZAC I SZUKAĆ DZIURY W CAŁYM. Z WASZYM PODEJSCIEM DO SPRAWY DOBRY HANDLARZ JEST W STANIE WAM WCISNĄĆ AUTO ZROBIONE Z TRZECH, MOTOREM KTORY PADNIE 2 MIESIACE PO ZAKUPIE ALE WAŻNE, ŻE ZA DOBRĄ CENĘ I WCISKANIU KITU, ŻE AUTO JEST BEZAWARYJNE! Tyle z mojej strony na ten temat. Pozdrawiam :D
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
Widze, ze coponiektórzy zaczynąja się wymądrzać, także ofertę sprzedaży Panu z Małopolski wycofuję. Dlaczego ? Po pierwsze jesli Pan Zbigniew probuje wmówic, że moje auto ma milion kilometrów, że jest to nieudany egezmplarz to ja zapraszam to serwisu gdzie robie swoje auto (aktualnie staja tam dwie e46 poliftingowe z padnietymi turbinami, juz regenerowanymi! co oznacza ze nie wszyscy POTRAFIA TAKIMI AUTAMI JEZDZIC!!!). Po drugie przebieg można łatwo skorygowac np przy pomocy serwisu lub dokladnego ogladniecia auta od spodu, z gory i z boku. W odpowiedzi na post Pana z małopolski. Auto nie było katowane, uzytkowane według zalecen (mozna to sprawdzic chocby po wale) Gdybym chciał driftowóz to kupiłbym 330i w benzynie. Co do ceny. hmmm skoro tam (UK?) masz za taka kasę autka, nie musisz przyjezdzac do Polski, żeby kupić - byłoby to conajmniej niemadre. Jak kolega wyżej zaznaczył za kase ktora ja chce za auto mozesz kupić, wg cen ktore podajesz E60 lub E90. I jeszcze jeden szczegół. NIE ZROZUMIE LUDZI, KTÓRZY MAJĄC W AUCIE ZROBIONE DUŻO RZECZY (KOSZTOWNYCH PRZY TYM NIE UZYW CZY REGENER)TRAFIĄ TAK WYBRZYDZAC I SZUKAĆ DZIURY W CAŁYM. Z WASZYM PODEJSCIEM DO SPRAWY DOBRY HANDLARZ JEST W STANIE WAM WCISNĄĆ AUTO ZROBIONE Z TRZECH, MOTOREM KTORY PADNIE 2 MIESIACE PO ZAKUPIE ALE WAŻNE, ŻE ZA DOBRĄ CENĘ I WCISKANIU KITU, ŻE AUTO JEST BEZAWARYJNE! Tyle z mojej strony na ten temat. Pozdrawiam :D

 

to czemu nie piszesz ile ma przejechane..tez mozna skasowac w serwisie..nie wierze ze tak mlode auto mialo tyle rzeczy i to nie tanich wymienione bez potrzeby lub ze ktos nie umie jezdzic...nie licze klockow,tarcz chociaz tarcze to juz widac przebieg :mrgreen:przy tak mlodym samochodzie nie ma czym sie chwalic :norty:w tym ogloszeniu straszy sie ludzi zeby nie kupowac ze tak duzo rzeczy za duza kase wymieniono w tak mlodym egzemplarzu :mrgreen:

Opublikowano
Moje ogłoszenie jest dostępne na allegro, wiec jesli masz ochote wykładać coś na temat mojego auta wystarczy trochę poszukać (chyba forum i internet Ci nie obce, pozwoliłem sobie podgladanac od 02.07.2007 masz 1438 postów przy moich 79 od 16.07.2007- ot ciekawostka :-)). Co do polemiki to nie bede się w nią wdawał z ludzmi, którzy udają madrzejszych od Stefana Niesiołowskiego i przekrzykują na tym forum wszytkich nie ważne w jakim temacie. Kazdy ma swoje racje :).
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
Moje ogłoszenie jest dostępne na allegro, wiec jesli masz ochote wykładać coś na temat mojego auta wystarczy trochę poszukać (chyba forum i internet Ci nie obce, pozwoliłem sobie podgladanac od 02.07.2007 masz 1438 postów przy moich 79 od 16.07.2007- ot ciekawostka :-)). Co do polemiki to nie bede się w nią wdawał z ludzmi, którzy udają madrzejszych od Stefana Niesiołowskiego i przekrzykują na tym forum wszytkich nie ważne w jakim temacie. Kazdy ma swoje racje :).

 

nikt nie przekrzykuje i nie oceniaj po postach ludzi co niejedno w zyciu przeszli i przezyli :norty: podaj link do samochodu zobaczymy :mrgreen:

Opublikowano

 

Zaznacze w tym miejscu ze w Anglii gdzie obecnie przebywam mozesz bez problemu kupic E-46 320d z nieduzym przebiegiem, 2002 lub 2003 rok za kwote 5.5-6 tys funtow (oczywiscie bezwypadkowa z historia serwisu) , to w przeliczeniu (funt chyba po 5zl stoi teraz o ile sie nie myle) daje nam okolo 30 tys zl.

 

w Anglii kierownica po prawej, wiec zadna to rewelacja, jesli juz szukac auta na wyspach to w Irlandii :wink:

Opublikowano

Panowie odbiegamy znacznie od tematu!!! Prosilem o pomoc z zapytaniem co sie moze sypnac w uzywanej 320d i na co mam zwracac uwage? Ale teraz to widze ze moze sypnac sie w niej doslownie wszystko z turbina na czele. Sytuacja zmusza mnie ze musze zmienic swoja 528i poczciwa benzynke (w ktorej nic a nic sie nie sypnelo, a przebieg 150tys km!) na diesla i koniecznie mialo byc BMW. No wlasnie "mialo" bo juz powaznie zastanawiam sie nad kupnem Accorda '04-'05 I-Ctdi.

 

Faktem jest ze jak sie zyje w normalnym kraju to i sa normalne ceny samochodow. Tak wlasnie stary miales racje ze w tej cenie co w pl kupisz E-46 w U.K. smialo kupujesz E-60!!! Ceny E-60 w benzynce 525 i lub 530i (ona szla bodajze od 2003r) zaczynaja sie od 11-12 tys funtow co w przeliczeniu daje jakies 55-60 tys zl - czy to tak duzo za nowa bude??? Zapewne w polsce ceny w stosunku do analogicznych modeli maja sie duuuzooo wyzej! Podejrzewam ze w Niemczech Belgii Holandii etc. ceny uzywanych BMW sa zblizone do tych w U.K, oczywiscie duzo zalezy tez od wyposazenia przebiegu itp. Dlateog tu (czyt. Anglia) widac to ze ludzi stac na samochody i naprawde jezdzi mnostwo nowych salonowych samochodow w tym bardzo duzo BMW. Przyklad: Angol na stanowisku kierowniczym (manager -ba nie musi to byc manager bo polscy kierowcy tirow zarabiaja tu 30tys funtow rocznie lub wiecej!) jest w stanie kupic noweczke BMW 530d z salonu ktore kosztuje tutaj okolo 30tys funtow (150tys zl) w nieco ponad rok czasu! Czy w polskich reliach zarabiajac nawet okolo 7-10 tys zl / mies. jestescie w stanie odlozyc na nowke BMW 530d w niezlym wypasie z salonu??? Nie wydaje mnie sie!

Dla niedowiarkow zapraszam na strone www.autotrader.co.uk gdzie mozna porwnac ceny analogicznych modeli w pl. lub po prostu www.ebay.co.uk. Aha bylbym zapomnial najwazniejszego! Czy odwiedzacie czasem aukcje z USA? Najpierw zapraszam do wyszukiwarki aby porownac dolara do zlotowki (smiech 1$= ok. 2.40zl) Nastepnie Zapraszam na www.ebay.com porownajcie sobie jakie tam sa ceny uzywanych E-90 lub E-60 , to juz jest smiech (do kwadratu) na sali. Gdzie koszta sprowadzenia nie sa az tak wielkie no i najwazniejsze ze w samochodach z USA nie przerabia sie kierownicy (wiadomo) . W gre wchodzi tylko przerobka swiatel (koszty smiesznie niskie). Mysle ze juz dawno nadszedl czas aby przestac kupowac dojechane , bite, spawane z trzech egz.(ludzi co tak robia powinno sie wieszac za j..a!!!) uzywane samochody w pl i przeplacac slono za nie. Kupujac auto dla siebie zdecydowanie polecam ruszyc d... zagranice i znalezc samochod w dobrym stanie technicznym na ktorego nie szczedzono kasy na serwisowanie i ktory jezdzil po dobrych drogach, zeby potem nie plakac na forum i nie narzekac jakie to BMW roobi zjeb...e auta bo padlo mu turbo przy przebiegu 150kkm a w rzeczywistosci auto ma 500kkm lub wiecje nalatane buuuuehehehehe.

Opublikowano

yhm,,

dużo widze się rozpisaliście, ale konkretów niewiele

skoro pytałeś jak sprawdzić i na co zwrócić uwage w BMW diesel,

wystarczy żebyś poczytał, bo takich tematów jest masa,

 

jeżeli chodzi o same silniki, BMW robi je bardzo dobrze,

największą wadą jest osprzęt, który niestety czasami wymaga wymiany bądź regeneracji...

oczywiście często na stan auta ma przebieg oraz jego powypadkowa historia,

czyli auto bez dzwona, z udokumentowanym i spradzonym przebiegiem,

najlepiej od jednego góra dwóch właścicieli, bo wtedy jest szansa na komplet dokumentacji, faktur, rachunków,

okazji cenowych jest jak na lekarstwo tym bardziej u handlarzy...

 

co do samego modelu 320d,

auta po lifcie, mają CR więc charakteryzują się lepszą kulturą pracy, i lepszymi osiągami,

mam takie auto sprzed liftu na pompie VP44, nie widze w nim większych wad...

silnik pracuje równo, bez zastzeżeń, pali na zimnym i ciepłym,

 

co do przypadłości typu turbo, przepływomierz, EGR, zawory podciśnieniowe, no cóż, jak się ma pecha to trzeba bedzie wymienić,

ale jak zainwetsujesz w coś takiego pośmigasz jeszcze długo...

ważne zeby było to naprawione rzetelnie i z wiedzą, a nie na sztukę,

 

ważne jest zeby pewne usterki wyłapać przed kupnem.

a do tego potrzebna jest dość szeroka diagnostyka nie opierająca się jedynie na określeniu co do 50km przebiegu po stopniu wytarcia kierownicy ::):):):)

jeżeli możesz, robisz :

pomiar lakieru,

sprawdzenie zawieszenia, łacznie z tłumikami, oględziny stanu żużycia klocków i tarcz,

podpinasz do komputera spawdzasz błędy czy są i jakie,

no i przede wszystkim warto przejechać się takim autem nie tylko 100 metrów, a sprawdzić na dłuższym odcinku jak auto się zachowuje, czy przyśpiesza jak należy, czy wszystkie biegu pracują, czy temperatura auta zachowuje się normalnie...

 

myśle ze jak tak przetrzepiesz auto mozna się na coś zdecydować.

oczywiście na wyjazdach często cienko jest z zorganizowaniem takich oględzin.

 

taka diagnostyka nawet nie ma na celu eliminację zakupu, a porpostu określenie realnej ceny uwzgledniającej naprawy zaraz po kupnie,

 

Czasami warto nawet kupić auto z defektami ale w okazyjnej cenie i samemu je porządnie naprawić niż naprawione niefachowo.

 

ale w zasadzie innej opcji nie ma

na słuch, węch, i oko ocenisz wstępnie czy można auto dalej sprawdzać,

ale w nowoczesnych autach jest sporo elektroniki i róznych innch spraw

których nawet świetny mechanik bez odpowiedniego sprzętu nie jest w stanie zdiagnozować...

 

dlatego też warto czasami szukać aut po znajomych. :):)

powodzenia :)

Opublikowano

w Anglii kierownica po prawej, wiec zadna to rewelacja, jesli juz szukac auta na wyspach to w Irlandii

 

Ja tam nie wracam do polski na stale przez najblizsze 10 lat wiec nie szukam auta z kierownica po lewej heh. A tak miedzy nami to lepiej mi sie jezdzi w U.K. z kierownica po prawej i lewa strona jezdni, niz w Polsce po tradycyjnej stronie ale po mega dziurawych i zjeb...ch drogach!

Opublikowano

o tej rozpisalismy sie...http://moto.allegro.pl/item280362101_bmw_e46_m_pakiet_18_felgi_zadbane_doinwestowane_.html

 

 

Autko calkiem fajne ale nie pasi mi tak: W takim wypasie sa korby z tylu do szyb????? Nieporozumienie!

Kierownica jak w starej E-39 nie spotkalem nigdy trojeczki w tym roczniku ze stara kierownica od starszych E-39 wielkosci steru w Titanicu heh, dlatego zajezdza mi to dzwonem (wywalenie poduchy) i wymiana kierki na 1sza lepsza.

Fotele w pelni regulowane elektrycznie z weluru? Kolejne nieporozumienie!

Wzor alufelg z koncernu VW Audi??? W BMW??? Nieporozumienie nr3. Wiec juz po obejrzeniu zdjec mozna wstepnie wyeliminowac samochod.

Za taka kase 55tys. to ja moge miec 4 letnia E-60 w przyzwoitym wypasie! Ehhh ciezko Ci stary bedzie znalezc zyda za taka kasiore

Opublikowano
o tej rozpisalismy sie...http://moto.allegro.pl/item280362101_bmw_e46_m_pakiet_18_felgi_zadbane_doinwestowane_.html

 

 

Autko calkiem fajne ale nie pasi mi tak: W takim wypasie sa korby z tylu do szyb????? Nieporozumienie!

Kierownica jak w starej E-39 nie spotkalem nigdy trojeczki w tym roczniku ze stara kierownica od starszych E-39 wielkosci steru w Titanicu heh, dlatego zajezdza mi to dzwonem (wywalenie poduchy) i wymiana kierki na 1sza lepsza.

Fotele w pelni regulowane elektrycznie z weluru? Kolejne nieporozumienie!

Wzor alufelg z koncernu VW Audi??? W BMW??? Nieporozumienie nr3. Wiec juz po obejrzeniu zdjec mozna wstepnie wyeliminowac samochod.

Za taka kase 55tys. to ja moge miec 4 letnia E-60 w przyzwoitym wypasie! Ehhh ciezko Ci stary bedzie znalezc zyda za taka kasiore

 

e60 w cenie 55 ? :duh: :duh: :duh: :mad2: :mad2:

jak masz gdzies takie to bierz.

:liar: :liar:

Opublikowano

Staryy za 55-58 tys zlociszy to juz masz w czym wybierac z E-60!!! Nie jest powiedziane ze musisz juz chapac pierwsza lepsza bo mozesz trafic nawet za 50tys zlotych heh. Wklejam ponizej linki do aukcji z USA. Porownajcie sami do cen w polsce. Aha no i cena jednego dolara to okolo 2.40zl. Zapraszam do ogladniecia. Piekna E-60 523i z przebiegiem 51tys mil (okolo 90tys km) w skorkach i 6 biegowym tiptronicu i mnostwem bajerow za jedyne $23.000 no moze kolorek mi troche nie pasuje i felgi ale te ostatnie mozna zmienic w kazdej chwili na lepsze nieprawdaz. Rzuccie okiem:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-525-PREMIUM-AUTO-ROOF-LOADED-WARRANTY-EXCELLENT_W0QQitemZ150191390461QQihZ005QQcategoryZ6008QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

 

Prosze nastepna E-60 2004rok 530i Automat +tiptronic skorki i tylko 49tys mil!!! Miala jednego wlasciciela i masz jeszcze gwarancje na nia!

za 26tys $ = ok 60 tys PLN!!! I to wcale nie jest superokazja bo mozesz kupic ten samochod taniej a jest w czym wybierac. Zobaczcie:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-530i-PREMIUM-COLD-WEATHER-PKG-1OWNER-46K-WARRANTY_W0QQitemZ110201368873QQihZ001QQcategoryZ6008QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Nie wspomne juz o gieldach gdzie maja bryki po lekkich stluczkach lub nieduzych wypadkach ktore sa jeszcze tansze od tych gotowych do jazdy. Ale te wszystkie rozbitki w USA kupuja wlasnie "polaczki" gdzie potem podreperowana (BMW lub inne) na sztuke (czyt. powiazana sznurkiem byle taniej) jedzie do PL i tam sprzedaja za drugie tyle wciskajac kit klientowi ze noweczka ze stanow buuuuaahahah. Wiec zastanowcie sie na przyszlosc nie dwa lub nawet trzy razy zanim kupicie od jakiego naciagacza auto za 100tys PLN twierdzac ze to superokazja!!! Osobiscie zaj.....l bym golymi rekoma wszystkich handlarzy ktorzy sprzedaja auta po wypadkach skutecznie maskujac naprawy. Chamstwo i zenada do kwadratu!

Opublikowano (edytowane)

zaraz zaraz

ale jakies koszty sprowadzenia, czyli do portu, droga morska, port w europie, dostawa do PL to liczysz?

Cło, akcyza, vacik?

wiesz ze z USA liczą po eurotaxie?

trza ściągać przez DE

 

rozeznałeś temat ?

czy zgrzałeś sie tylko ceną?

 

 

ps. poczytaj o autach z USA, światła bez załamania jak u nas, radia do przestrojenia, po za tym ponoć są kołopoty z diagnostyką ECU

nie zgłebiałem tak powaznie tematu, ale niezbyt chwalą import z USA,

z czegos ta cena u nich w salonach się bierze....

 

a co do tych giełd :)

są to aukcje internetowe i nawet nie masz zbytnio szans zobaczyć auto,

a ich opisy są dość skromne...

wiele razy przegladałem te "małe stłuczki"

typu wyrwane drzwi, brak tyłu, brak przodu, daszek,

czxęsto zapowiadające sie na naruszenie konstrukcji..

i właśnie te okazje trafiają do nas, często przez DE

wyklepane podrutowane jako eleganckie perełki rodem z USA

Edytowane przez lucadore
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.