Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie wydaje mi sie zeby czyms sie różniły.. ja sie teraz zastanawiam czy nie sprzedać teraz tego dieselka i nie poszukać 5tki e60 03-04 rok z silnikiem benzynowym tylko nie wiem czy 2,0 czy 3,0l no i jaka jest teraz akcyza od silników powyżej 2,0? bo jak tak sobie policzyłem to lepiej jest już chyba benzyną jeździc niż ładować w te filtry cząstek stałych i inne cuda w dieslu..
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
  • Odpowiedzi 800
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wydaje mi sie zeby czyms sie różniły.. ja sie teraz zastanawiam czy nie sprzedać teraz tego dieselka i nie poszukać 5tki e60 03-04 rok z silnikiem benzynowym tylko nie wiem czy 2,0 czy 3,0l no i jaka jest teraz akcyza od silników powyżej 2,0? bo jak tak sobie policzyłem to lepiej jest już chyba benzyną jeździc niż ładować w te filtry cząstek stałych i inne cuda w dieslu..

 

Z 520i bedziesz niezadowolony kompletnie, bo 520d lepiej jezdzi.530i spali ci sporo a nie da frajdy. Dlatego sensowne rozwiazanie to 545i, ale drogie w zakupie i eksploatacji.

 

I tak wychodzi ze diesel wcale nie jest zly do pewnych zastosowan :)

Opublikowano
spali sporo tzn ile ? :D ja tak mierze że średnie na poziomie 9 - 10 l przy spokojnej jeździe chyba ze jestem naiwny ? ;) wiadomo że diesle mają swoje + ale jakos sie do nich zrażać zaczałem ..
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano
nie wydaje mi sie zeby czyms sie różniły.. ja sie teraz zastanawiam czy nie sprzedać teraz tego dieselka i nie poszukać 5tki e60 03-04 rok z silnikiem benzynowym tylko nie wiem czy 2,0 czy 3,0l no i jaka jest teraz akcyza od silników powyżej 2,0? bo jak tak sobie policzyłem to lepiej jest już chyba benzyną jeździc niż ładować w te filtry cząstek stałych i inne cuda w dieslu..

 

Przy sprowadzeniu E60 zawsze wejdziesz w akcyze powyzej 2000ccm ( 18.6%), poniewaz 520i to juz 2200/170KM. Poza tym opcji silnikowych 6R bylo sporo w roznej pojemnosci i mocy np 523i, 525i, 530i itd.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Niezla kupa ten filtr czasteczek to tylko po to by naciagac ludzi na kase !! :evil: Jak slyszalem na tvn turbo ze wymiana nawet moze kosztowac do 10tys pln to i zdaza sie nawet ze zapycha sie w nowych autach po przejechaniu paru tys kilometrow .A najlepsze jest to ze zaden serwis nie uzna wymiany w ramach gwarancji .Normalnie to robia co chca :x
Opublikowano

Ja slyszalem ze wszytskie e90, ktore maja tylny wydech wygiety w dol nie posiadaja tego filtra czy ktos moze to potwierdzic?

 

Pzdr

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Potwierdzam, ogolnie wiekszosc nowych diesli kotre maja prosta LUFE posiadaja DPF

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Nawet w realoem końcówka wydechu jest dostepna tylko dla modelu z DPF a więc dla tych z prostą rurą..to chyba najlepszy dowód na to że tak jest..i ja tak mam :D
Grzesiek e90, 320dA
Opublikowano

Ja bylem bardzo ciekawy czy posiadam dpf wiec jakis czas temu zadzwonilem do bmw uk aby sie dowiedziec...

Po podaniu ostatnich siedmiu liczb vin Pan poinformowal mnie ze moje auto nie posiada tego filtra z czego nie bede ukrywal bylem bardzo zadowolony:lol: dodal rowniez ze wszytskie wersje z rurka w dol go nie maja... :cool2:

Rozmawialem z nim rowniez na temat serwisowania w przypadku jesli on istnieje i koszt w uk jego wymiany to 1700f, zalecane co okolo 200kkm.

 

Pzdr

Opublikowano
w tym tygodniu (8-13 marzec) na TVN TURBO w programie TURBO KAMERA jest poruszone zagadnienie "filtra"...wniosek po obejrzeniu programu dla tych co sa "szczesliwymi" posiadaczmi wersji z filtrem: wgrac nowy program kasujacy dzialanie filtra a nastepnie mechanicznie sie go pozbyc...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Dobry pomysl usunac go :D lecz u mnie nie da rady bo nie dostane przegladu auto zarejestrowane mam w niemczech
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

lepiej wytlumaczonego zagadnienia nigdzie nie czytalem :cool2: :cool2: warto:

 

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7200&start=15

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
czyli jednym słowem jak mi minie za 4600 km termin zgłoszenia sie z filtrem do serwisu to najpierw musze się domagać aby mi przepalili go w trybie serwisowym zanim zaproponują mi go całego wymienić.. ; ) dobrze wiedzieć
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano
jesli pojedziesz do ASO to zaproponują tylko wymianę za 5-6 koła. Jedź do nieautoryzowanego warsztatu specjalizujacego sie w BMW, zrobia wypalania i za 300 PLN bedziesz mial filtr jak nowy. Już kilka osób robiło to wypalanie i wszystko działa.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
wiesz moj ojciec jest taki ze do jakiejs dziury nie pojedzie a miał już niemiłe przeboje z warsztatem specjalizującym sie w bmw wiec wolałby to zrobić w Aso bo szłyszałem że niechętnie ale też to robią.. a jedyny dosyć znany warsztat nieaautoryzowany który sie tym zajmuje znajduje sie wrocławiu a to troche kawałek ze szczecina a jak do nich dzwoniłem to jeszcze gwarancji nie dają na to ze to pomoże, facet w ogole jeszze mnie zszokował bo powiedział że ten filtr sam sie w ogole nie przepala sam z siebie co jakiś czas a w aso powiedzieli jasno że sam co jakiś czas przeprowadza akcje przepalania podnosząc temperature spalin. wiec jesli oni na wstępie głoszą takie teorie to ja dziekuje za taką fachowość...
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano
wiesz moj ojciec jest taki ze do jakiejs dziury nie pojedzie a miał już niemiłe przeboje z warsztatem specjalizującym sie w bmw wiec wolałby to zrobić w Aso bo szłyszałem że niechętnie ale też to robią.. a jedyny dosyć znany warsztat nieaautoryzowany który sie tym zajmuje znajduje sie wrocławiu a to troche kawałek ze szczecina a jak do nich dzwoniłem to jeszcze gwarancji nie dają na to ze to pomoże, facet w ogole jeszze mnie zszokował bo powiedział że ten filtr sam sie w ogole nie przepala sam z siebie co jakiś czas a w aso powiedzieli jasno że sam co jakiś czas przeprowadza akcje przepalania podnosząc temperature spalin. wiec jesli oni na wstępie głoszą takie teorie to ja dziekuje za taką fachowość...

 

Przeczytaj temat od początku i będziesz wiedział ze mieli racje.

Opublikowano
wiesz moj ojciec jest taki ze do jakiejs dziury nie pojedzie a miał już niemiłe przeboje z warsztatem specjalizującym sie w bmw wiec wolałby to zrobić w Aso bo szłyszałem że niechętnie ale też to robią.. a jedyny dosyć znany warsztat nieaautoryzowany który sie tym zajmuje znajduje sie wrocławiu a to troche kawałek ze szczecina a jak do nich dzwoniłem to jeszcze gwarancji nie dają na to ze to pomoże, facet w ogole jeszze mnie zszokował bo powiedział że ten filtr sam sie w ogole nie przepala sam z siebie co jakiś czas a w aso powiedzieli jasno że sam co jakiś czas przeprowadza akcje przepalania podnosząc temperature spalin. wiec jesli oni na wstępie głoszą takie teorie to ja dziekuje za taką fachowość...

 

Przeczytaj temat od początku i będziesz wiedział ze mieli racje.

Czytałem i nie zgodze sie z tym bo każdy serwis autoryzowany powiedział że niemożliwe jest zeby ten filtr sam sie nie przepalał bo siadłby już po paru tysięcy kilometrach zapchany tymi cząsteczkami.. kika krotnie zauważyłem też że da sie zauważyć przepalanie tych czasteczek jak z tyłu na wolnych obrotach czuć z wydechu zapach jakby spalonej gumy.. w silnikach francuskich filtr ten nazywa sie fap i do niego trzeba dolewać specjalny łyn który dozuje komputer po to aby przepalić te cząsteczki a w silnikach bmw cząsteczki są przepalane automatycznie co ileś tys km w zależności jak komputer zdecyduje podnosząc temperaturę spalin, tak mam nawet w instrukcji po niemiecku nappisane ;)

Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano
Raz miałem bardzo brzydki zapach, i wskaźnik spalania chwilowego skakał znacznie :) Ale procedura chyba się podwiodła bo wszystko cacy :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
No tak to się dzieje własnie ;p ja pare razy to zauważyłem no a wiadomo że jak sie jedzie w trasie to sie tego nie czuje tylko jak wysiądze z auta ;)
Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano
Jeśli jesteś z okolic Szczecina to zapytaj w serwisie BMW Będargowo ponoć jeden z lepszych serwisów nieautoryzowanych w Szczecinie.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
wiesz moj ojciec jest taki ze do jakiejs dziury nie pojedzie a miał już niemiłe przeboje z warsztatem specjalizującym sie w bmw wiec wolałby to zrobić w Aso bo szłyszałem że niechętnie ale też to robią.. a jedyny dosyć znany warsztat nieaautoryzowany który sie tym zajmuje znajduje sie wrocławiu a to troche kawałek ze szczecina a jak do nich dzwoniłem to jeszcze gwarancji nie dają na to ze to pomoże, facet w ogole jeszze mnie zszokował bo powiedział że ten filtr sam sie w ogole nie przepala sam z siebie co jakiś czas a w aso powiedzieli jasno że sam co jakiś czas przeprowadza akcje przepalania podnosząc temperature spalin. wiec jesli oni na wstępie głoszą takie teorie to ja dziekuje za taką fachowość...

 

Przeczytaj temat od początku i będziesz wiedział ze mieli racje.

Czytałem i nie zgodze sie z tym bo każdy serwis autoryzowany powiedział że niemożliwe jest zeby ten filtr sam sie nie przepalał bo siadłby już po paru tysięcy kilometrach zapchany tymi cząsteczkami.. kika krotnie zauważyłem też że da sie zauważyć przepalanie tych czasteczek jak z tyłu na wolnych obrotach czuć z wydechu zapach jakby spalonej gumy.. w silnikach francuskich filtr ten nazywa sie fap i do niego trzeba dolewać specjalny łyn który dozuje komputer po to aby przepalić te cząsteczki a w silnikach bmw cząsteczki są przepalane automatycznie co ileś tys km w zależności jak komputer zdecyduje podnosząc temperaturę spalin, tak mam nawet w instrukcji po niemiecku nappisane ;)

 

Ja tylko opisuje iż duza czesc serwisów odpowiadał iz nie ma czegoś takiego jak wypalanie, tak wiec nie osądzaj pochopnie. A juz twoje zdanie ze "każdy serwis autoryzowany" jest totalną bzdurą bo wiekszośc ASO mówi własnie na odwrót.

Jak jest naprawde pewnie wyjdzie za 2-3 lata gdy bedzie wiecej aut i bedzie trzeba bardziej kombinować z usuwaniem, wypalaniem i innymi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.