Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 800
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
480A i 481A

 

Jeśli nie ma innych błędów, to rozgrzej auto, podłącz laptopa z INPA i w drogę.

Kasuj co chwilę błędy i procedura powinna się rozpocząć, nawet bez jej wymuszania programem.

Pamiętaj o temp wody (powyżej 84'C) i odpowiedniej ilości ropy, obroty powyżej 1,6 i prędkość powyżej 60 km/h (ale lepiej trochę szybciej z większymi obrotami - np 2,5).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Witam.podepne sie pod temat..

Otoz z tego co zrozumialem,nie da sie wypalic filtra bez podlaczenia do kompa?

Dzis w ukrytym menu sprawdzilem temperature..wszystko ok..na wyswietlaczu pokazuje mi komunikat ,ze za 4700km mam wizyte :)w sprawie filtra...

Moge sam na autostradzie sprobowac go troche wypalic?

...moje bmw to e91 330xd..pre Lci

Opublikowano

jak nie wyskakuje ci blad to jedziesz na autostrade i po spelnieniu warunkow do wypalania, procedura sama ci sie aktywuje

jak masz blad procedura sam nie wystartuje, konieczne jest kasowanie błędów do jej uruchomienia

Opublikowano
Wczoraj wieczorem udalo mi sie uaktywnic wymuszona procedure pytalenia :D Wiec rewelacja :) Te3raz tylko walcze z wyciekiem oleju gdzies mi kapie na katalizator. Dym wydobywa siie jakby z za katalizotora, przerabial juz ktos?
Opublikowano
Bledow(komunikatow na ekranie)nie wyswietla...jedna rzecz ktora mnie jeszcze interesuje to mianowicie sama ikonka filtra na ekranie....widzialem gdzies na zdjeciach,ze ikona byla "zapelniona"do polowy...moja jest "pelna"...czy swiadczy to o rzeczywistym stopniu zapchania filtra czy nie ma zadnego wplywu?
Opublikowano
Podepnij pod kabel i bedziesz wiedzial w jakim stopniu masz zawalony filtr. Tak czy inaczej musisz go wypalic przez kompa inaczej kompletnie sie zawali.
Opublikowano (edytowane)
Polecam metodę dopalania dpfa kasując błędy podczas jazdy (przy spełnieniu pozostałych warunków pracy silnika). Mi pojawił się błąd 4d40 i podczas jazdy wykasowałem go. Już się nie pojawił po przejechaniu kilkudziesięciu km autostradą. Edytowane przez Arturl1

-------------------

Artur

Opublikowano
Co zrobić gdy pseudo spec usunął również katalizator podczas wycięcia dpf-u, czy jest jakaś możliwość przywrócenia go tzn. zamontować wkład, czy jest to możliwe?
Opublikowano
Co zrobić gdy pseudo spec usunął również katalizator podczas wycięcia dpf-u, czy jest jakaś możliwość przywrócenia go tzn. zamontować wkład, czy jest to możliwe?

 

Za DPF i Katalizator można dostać dobrą kasę. Dokładasz drugie tyle (lub nawet mniej) i kupujesz sprawny używany DPF.

Ja swój z 3.0d sprzedałem za 570zł (po czyszczeniu chemicznym - nie dopalał sadzy), a prawie nowy po 11 tyś km przebiegu kupiłem za 900zł+kurier.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Panowie po podłączeniu pod kompa wyświetla się ten o to błąd :

http://i63.tinypic.com/sys7ew.jpg

Wiem że dotyczy on dpf, pytanie czy z tym błędem załącza się procedura wypalania?

Czego może dotyczyć ten błąd ? ktoś się wcześniej natknął już na coś podobnego ?

Pacjent bmw e91 320d po chipie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Panowie takie coś mi wyskoczyło, czytałam posty na ten temat, zrobiłam wszystko jak piszecie (trasa, temp. sinika sprawdzona w ukrytym menu 87 st), teraz jest tak, rano jadę do pracy ok. 55km(w jedna stronę), zapala sie po ok 6 min, gaśnie jak dojeżdżam.. jak wracam do domu nie zapala się :) i tak codziennie, ta sama historia :)

Ps. jadę z targówka do piaseczna trasa S8 (codziennie) może trzeba błędy wykasować i będzie oki? Przebieg 117000km, oryginalny!

Dziękuję za pomoc!

E..

 

 

http://tufotki.pl/LgPsy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

mam ten sam problem co moja poprzedniczka i wiele innych osób. po ilu km znika u Ciebie komunikat? bronię się jak mogę przed wycięciem cholerstwa. w tym roku czyściłem chemicznie filtr 3 razy. temat wraca jak bumerang, jeżdżę codziennie trasy, ale po 25 km w jedną stronę z prędkością 120-140max :) minimum raz w miesiącu 600 km w dzień, miasto tylko przy dojazdach. może przy codziennej eksploatacji to za mało kilometrów na regularne wypalanie? ile minut, albo kilometrów należy przejechać jednostajnym tempem? minusem jest też brak informacji na desce o rozpoczęciu procesu, pewnie mądre głowy nad tym pracowały. jest ukryte menu, czy ktoś orientuje się jak dokładnie sprawdzić czy osiągana jest odpowiednia temperatura do wypalania?

Opublikowano

Twoje przebiegi są wystarczające do wypalenia filtra.

U mnie było ok 15km + 5km po mieście, postój 6-8 godzin, znów 3-5km po mieście z przerwami i powrót do domu 15 km poza miastem. Raz kiedyś jakaś trasa np 60km+60km - i to w zupełności wystarczało.

Temp sprawdzisz w ukrytym Menu: W teście nr 19 wpiszesz sumę twojego numeru Vin (pięć ostatnich cyfr) i po wpisaniu klikasz do testu nr 7 - i tak obserwujesz temp w trasie. Powinna być 87-90'C, przy wypalaniu filtra trochę wyższa: 91-93'C lub nawet trochę więcej.

Gdy będą zapisane błędy, to filtr się prawdopodobnie nie wypali.

Proponuję znaleźć na forum kogoś ogarniętego w temacie dpf i umówić się na diagnostykę - od tego trzeba zacząć.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Czy ktoś rozważał wymianę dpf na coś takiego? Ja jestem prawie zdecydowany. Cena bardzo obiecująca. Może ktoś już to przerabiał proszę o opinię.

 

http://e-tlumiki.pl/filtry-dpf-fap/1225-filtr-dpf-fap-bmw-318d-e90-e91.html

 

Nie wiem czy ta nowa technologia nie przepuszcza przypadkiem sadzy w wydech i przez to nie powoduje zapychania tego filtra.

Jeśli ktoś takowy testował, to niech się wypowie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
ale po co Ci nowy (zamiennik), zdiagnozuj auto i napraw :)

Problem w tym, że byłem w Inchcape we Wrocławiu i nie znaleziono żadnych problemów oprócz notorycznie przeyrwanego wypalania dpf bez nr błędu. Wypalili go ,,na siłę" podczas godzinnej jazdy autostradą i nie gwarantowali efektu. Po dwóch dniach znów pojawił się problem dpf. Kilka miesięcy wcześniej wymieniony był termostat na oryginalny BMW auto się nie dogrzewało. Sugestie serwisu były takie: chemiczne czyszczenie cena 2.000 lub nowy dpf 7.000, myślę że lepiej kupić ten zamiennik niż czyścić chemią. Jeśli masz jakiś pomysł gdzie może być problem to chętnie skorzystam z podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.