Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ją od roku, jest bezwypadkowa (98r) i plastiki przednich świateł są juz raczej do wymiany bo stają się powoli mleczne, do tego ksenon więc mogę zacząć oślepiać jadących z przeciwka. Chce je wymienić i dotychczas myślałem o białych kierunkach (tył oczywiście też bym zmienił) ale teraz juz nie wiem.. :? 90% e39 jezdzi na białych :? może zostawic oryginał i kupić nowe pomarańczowe.. Albo się trochę zapożyczyć i zrobić cały zewnetrzny lift..? Ale dyskomfort psychiczny pozostaje, że to nie po lifcie i tak.. :mad2: Dotychczas to oryginał 100%, nawet fele teraz zimą ma standardówki BMW 15''. Mógłbym ją sprzedac i kupić coś z początku liftu ale z tą nie mam kłopotów nie psuje się i ogólnie jeszcze mnie nie zawiodła a nie wiem na co bym trafił.. :?

Co o tym myślicie..?

Pozdr
Opublikowano

wiesz co masz, masz pewny samochod, dbasz o niego napewno, szkoda sie pozbywac moim zdaniem. nigdy nie wiadomo na co trafisz, a zmienic samochod tylko dlatego ze nie jest po lifcie to troche blachy powod jak dla mnie :wink:

moim zdaniem nie ma jak oryginalna, seryjna bmka :)

Opublikowano

Jak będziesz sprzedawał daj znać.Jestem pierwszy chętny bo poszukuje pewnego sprawdzonego 528i.

Co do kierunków białe ładniejsze ale dookoła.

Opublikowano
Mam ją od roku, jest bezwypadkowa (98r) i plastiki przednich świateł są juz raczej do wymiany bo stają się powoli mleczne, do tego ksenon więc mogę zacząć oślepiać jadących z przeciwka. Chce je wymienić i dotychczas myślałem o białych kierunkach (tył oczywiście też bym zmienił) ale teraz juz nie wiem.. :? 90% e39 jezdzi na białych :? może zostawic oryginał i kupić nowe pomarańczowe.. Albo się trochę zapożyczyć i zrobić cały zewnetrzny lift..? Ale dyskomfort psychiczny pozostaje, że to nie po lifcie i tak.. :mad2: Dotychczas to oryginał 100%, nawet fele teraz zimą ma standardówki BMW 15''. Mógłbym ją sprzedac i kupić coś z początku liftu ale z tą nie mam kłopotów nie psuje się i ogólnie jeszcze mnie nie zawiodła a nie wiem na co bym trafił.. :?

Co o tym myślicie..?

 

 

jakiś dziwny ten twój tekst, no i zarazem temat

 

najpierw piszesz o wymianie lamp i zmianie wewnętrznych elementów po zapożyczeniu się, a za chwilę piszesz ze chcesz sprzedać i kupić coś po liftingu, to masz siano czy nie masz?

bo jak nie masz tyś złotych na gadżety to co ty chcesz zmieniać?

jestem dzisiaj mega zmęczony ale ten twój temat to myślenie jeszcze bardziej pogorszył hehe

Opublikowano

Loki , RafiRud dzięki za opinie.

PawelH i lucadore, miałem na myśli dyskomfort nie w tej chwili ale jak bym zmienił elementy karoserii na poliftowe mając starszy samochód udający młodszy i w ten sposób oszukując sam siebie. Dlatego głośne myślenie o sprzedazy i kupieniu nowszego albo nie zawracaniu sobie głowy i zmiana samych kierunków na białe albo samych szkieł z przodu na nowe takie jakie były- pomarańczowe.

Chyba jak zmieniac na polifcie to wszystko a nie tylko lampy więc tanie to nie będzie z lakierowaniem elementów i żeby to było dobrze zrobione stąd pomysł że może kupić po lifcie. Chodziło mi tylko o opinie.

Czy jest sens pompować kase w kosmetyke auta która przy sprzedaży się nie zwróci, może dołożyć i mieć taki w oryginale.

A kase moge chyba pożyczyc mniej albo więcej. Nie mam na miejscu kilku tyś ani kilkunastu. Mam dużo wydatków. Co nie znaczy że nie będe ich miał za jakiś czas. Taka praca. Więc lucadore się nie czepiaj.

Pozdr
Opublikowano
sam chyba odpowiedziałeś sobie na pytanie zadane na początku :roll2:
Opublikowano
..no po części tak duud :D Więc większe zmiany chyba sobie jednak daruje. Ale to tylko moje przemyślenia i chciałbym poznać też opinie innych. Szkła lamp i tak muszę wymienić i myśle czy zmienic kolor kierunków. A że dookoła to wiadomo RafiRud :roll2: Co do sprzedaży to już mechanik który zmieniał mi niedawno uszczelke pod pokrywą zaworów (śliniła sie lekko, teraz suchutko) chciał mi dobrze zapłacić ale jakbym się zdecydował jednak to prześle Ci oferte :norty: Więc białe czy zostawić pomarańczowe? Bunia jest w kolorze Cosmosshwartz.
Pozdr
Opublikowano
jakbym się zdecydował jednak to prześle Ci oferte

 

Na poważnie czekam.A tak z ciekawości to ile być pieniążków chciał,bo nie wiem ile będę musiał skarbonek rozbić :wink:

Opublikowano
..no po części tak duud :D Więc większe zmiany chyba sobie jednak daruje. Ale to tylko moje przemyślenia i chciałbym poznać też opinie innych. Szkła lamp i tak muszę wymienić i myśle czy zmienic kolor kierunków. A że dookoła to wiadomo RafiRud :roll2: Co do sprzedaży to już mechanik który zmieniał mi niedawno uszczelke pod pokrywą zaworów (śliniła sie lekko, teraz suchutko) chciał mi dobrze zapłacić ale jakbym się zdecydował jednak to prześle Ci oferte :norty: Więc białe czy zostawić pomarańczowe? Bunia jest w kolorze Cosmosshwartz.

 

a nie myślałeś że by samemu wypolerować szkła reflektorów- podobno rewelacja wygląda po takim zabiegu- no i masz oryginał.

 

ja mam w sumie podobny dylemat co Ty. ale tak na dobrą sprawę po co ładować dobrych kilka tys. na lifting udający nowszy model, jak i tak NIKT Ci tego nie zapłaci przy sprzedaży. (lampy,+ringi +kierunki przednie, boczne, tylne lampy, listwy, szeroki grill...o zderzaku i okrągłych halogenach nie wspominam już w ogóle)

a ktoś kto zna się na rzeczy - zobaczy że tyłu jest (o ile jest) napis 528i - czyli model przedliftowy....

lepiej odłożyć i kupić za jakiś czas model po lifcie, może na lepszym wypasie... :D

Opublikowano
... Więc białe czy zostawić pomarańczowe? Bunia jest w kolorze Cosmosshwartz.

 

Witam,

Choć w przypadku E39 już bardziej niż w E34 jest dla mnie akceptowalna zmiana z pomarańczowych na białe, to i tak sugeruję pozostawienie oryginalnych.

 

Przypominam sobie, jak w 1998r. zmieniłem w Maluchu pomarańczowe na białe – wtedy to było coś!

Teraz wydaje mi się, że zbliża się czas, kiedy ktoś widząc np. moje oryginalne klosze kierunkowskazów, będzie z zazdrością zastanawiał się gdzie ja je kupiłem (przecież na Allegro tego nie ma) :)

 

Poza tym, E39 i E34, czy też E38, nie należą do tych samochodów, które muszą mieć białe klosze, żeby wyglądać współcześnie lub ponadczasowo.

Pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

jak miałem e39 z tymi dziadkowatymi kierunkami

to pierwsze co zmieniłem przednie kierunki, boczne i lampy tył

auto całkowicie inaczej wyglądało...

 

i nikt mi nie powie że te pomarańcze to taka piękna klasyka

 

proponuję Ci, skoro masz dobre auto,

zmienić te kierunki i na lato dorzucić ładne felgi

będziesz miał dużo zadowolenia....

 

tych elementów użyłem firmy depo

przody kosztowały łącznie 350 zł

lampy tył 390 zł

 

światełka z przodu zaczęły świecić nowym życiem...

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=67355&postdays=0&postorder=asc&start=45

 

tutaj masz fotki mojej e39

 

felgi z oponami kupiłem używane, ale nic nie malowałem i nie prostowałem za 2.400 zł - myśle ze okazja, oponki trafiły się idealne....

 

 

po tym zabiegu auto wyglada klasycznie ale i bardziej świeżo.,..

 

choć to moze być moja subiektywna ocena.

Opublikowano
@Rafcio 523i: Jak czysciles szkał? Moj mechaniopr mowi, ze w xenonach sie nie podejmuje rozebrac lampy, bo ponoc sie potem nie zlozy, pekaja zapinki i tzreb kleic.

 

genelranie przy otwieraniu reflektorów jest ryzyko,

raz ze starość, dwa temperatura, plastiki przecież ciągle ulegały nagrzewaniu,

 

trzeba podejść do tematu delikatnie,

a mechanik nie chce tego grzebać no bo jak mu pęknie to bedzie musiał buuulić siano :)

Opublikowano

Skoro jestesmy przy temacie rozbierania lamp, to czy w xenonach odbywa sie to dokladnie tak samo jak w zwyklych? Chodzi mi oczywiscie o lampy przed liftingiem.

I czy jest roznica w szklach DEPO miedzy szklami do zwyklych i xenonowych lamp?

Bylo:

'98 728iA

'96 520i

'97 528i Touring

'02 X5 4.6is

'04 M3

jest:

'06 530xd

'07 118d

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Solaris 520: Prawie miech myślałem! Wziąłem wasze opinie pod uwagę! I dup#!! Oryginał!! Dziadkowe???!!! Zadałem tylko sobie samemu pytanie jak długo? ile sec? poswięcam na obserwacje innego oryginału i ile przeróbce z białymi? Stosunek 2:1. Zadziwiające. Podróbka zawsze będzie trafiona gdzies w czeluści mózgu - myśle że nie tylko mojego :roll2: . E39 z przed liftu to nie nowka a raczej już jeden z ostatnich - rasowych zabytków :?

Rafirud: Chyba chwilowo zostane przy tym modelu ale dzięki za ofertę :wink: myślę że przeczekam w nim nawet e60.. może się uda :?

Pozdrowienia i życzenia Noworoczne dla wszystkich :)

Pozdr
  • 8 lat później...
Opublikowano

to może dołączę się do wątku. Właśnie czekam na nowe lampy tył do mojego polifta. Co jak co, ale pomarańcze w polifcie to już zupełnie nietrafiony sztrzał.

Szukam jeszcze kierunków bocznych, ale pojawiło mi się pytanie w głowie, czy jest różnica między przed i poliftem ? Były jakieś odstępstwa w tym zakresie ? (kierunki w błotniku oczywiście).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.