Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu zaczyna przyśpieszać od 2000obr/min. Taki stan jest na każdym biegu. Jest on bardzo denerwujący przy redukcji z 5 na 4 np. przy gwałtownym wyprzedzaniu. Obroty szybko i płynnie wzrastają ale przyspieszenie jest odczuwalne od 2000obr/min. i przyśpiesza do odcięcia .

W 3.0d maksymalny moment obrotowy jest przy 1750ob/min więc auto powinno dobrze przyspieszac juz powyżej 1000- 1200obr/min .

Auto na mocy nie starciło(ale na wyższych obrotach) ,osiąga prędkości powyżej 200km/h. Przy wolnym ruszaniu auto jakoś przyspiesza.

Takiego charakterystycznego ślizgania ,palenia się sprzęgła nie wyczuwam. Wiem ,że to musi byc sprzęgło ale podejrzewam również koło dwumasowe. Auto nie drży ale sa delikatne wahania drążka zmiany biegów i przy gaszeniu słychać metaliczny odgłos .

Proszę o poradę, opinię.

Opublikowano
mam w tds-ie podobne objawy - słaby dół i dwumasówka daje o sobie znać. hmm może faktycznie cos w tym jest: auto wchodzi na obroty bardzo szybko, ale ciagnie tak naprawde od 2000 obr; pomiedzy 1000 a 2000 niewiele sie dzieje.czasami wydaje mi sie ,ze pedał sprzęgła jakby nie odbijał do końca mozna go podnieśc noga w górę tak na 1 cm... czyzby końcówka sprzegła i dwumasy???!!!!! :mad2: :mad2:
Opublikowano
co wy gadacie?? :duh: co ma sprzeglo do przyspieszania???!!!! no chyba ze silnik wchodzi na obroty a samochod stoi w miejscu... z tego co wyczytalem w waszych postach tak nie jest.... to ze przyspiesza dopiero od 2000tys obr nie jest napewno spowodowane wina sprzegla .... jedz podlacz samochod pod komputer, powinno wyjsc co jest nie tak.... bardzo mozliwe ze to przeplywomierz, ale glowy nie dam... jest wiele czynnikow ktore moga to powodowac ..
Opublikowano

Byłem na kompie i nic nie wykrywa zwiazanego z przepływka czy układem wtryskowym. Błędy które zostały zarejestrowane to ASC/ABS poduszka pasażera i wentylator.

Wracając do naszego problemu to silnik ładnie (szybko) sie wkręca a prędkość nie narasta do 2000obr/min a powyżej jest wszystko oki.

Cos musi być z przeniesieniem napędu.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Byłem na kompie i nic nie wykrywa zwiazanego z przepływka czy układem wtryskowym. Błędy które zostały zarejestrowane to ASC/ABS poduszka pasażera i wentylator.

Wracając do naszego problemu to silnik ładnie (szybko) sie wkręca a prędkość nie narasta do 2000obr/min a powyżej jest wszystko oki.

Cos musi być z przeniesieniem napędu.

 

Może końcówka turbiny??

Opublikowano
Byłem na kompie i nic nie wykrywa zwiazanego z przepływka czy układem wtryskowym. Błędy które zostały zarejestrowane to ASC/ABS poduszka pasażera i wentylator.

Wracając do naszego problemu to silnik ładnie (szybko) sie wkręca a prędkość nie narasta do 2000obr/min a powyżej jest wszystko oki.

Cos musi być z przeniesieniem napędu.

 

Może końcówka turbiny??

 

Cisnienie doładowania turbo tez powinno dac sie sprawdzic kompem

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.