Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i rozumiem ze przy tanszych instalacjach bedzie kiszka? :worried:

 

kiszka będzie jak zaoży to jakiś heniek z Koziej Wólki:)

poszukaj dobrego gazownika, i się nie przejmuj,

ważne jest dopilnować zeby instalacja była położona prawidłowo,

chyba kolega KFAS albo jakioś taki nick siedzi w gazie najlepiej,

Opublikowano
przed chwila podzwonilem po warsztatach, wszyscy proponuja tylko sekwencje i krzycza ponad 5 tys. :mad2: to chyba zostane przy benzynie :roll:

 

 

to całkiem możliwe, ten gaz był też zakładany w szczecinie tak się składa ale nie znam warsztatu,

wiadomo ze to się zwraca w zalezności jak dużo jeździsz i jak długo chcesz trzymać auto....

Opublikowano
Witam,

 

Kolega zakładał STAG-a 300 w siedlcach za 2500 PLN do 528, więc może warto się przejechac ?? :)

 

/Andrzej

 

 

Ale to chyba 6-cyl silnik co? moj jest V8 :?

Opublikowano

wiadomo ze to się zwraca w zalezności jak dużo jeździsz i jak długo chcesz trzymać auto....

 

z moich skromnych obliczen wynika ze gaz o wartosci 5 tys zwroci sie po 4 latach :P :duh:

Opublikowano

Po pierwsze to kolego nie masz sie co dziwic zbytnio ze gaz do silnika V8 na sekwencji kosztuje ok 5 tys. No chyba ze chcesz zalozyc nie wiadomo co pod maske a wtedy mija sie to z celem. Wydaje mi sie ze do tak duzego silnika sekwencja jednak lepiej zda egzamin.

 

Ja osobiscie jestem duzym zwolennikiem BLOS-a, mialem porownanie w IS wczesniej mixer potem BLOS i bylo bez porownania lepiej na BLOSie choc byly pewne problemy z odpalaniem, chwile po zgaszeniu.

 

Na pewno w przypadku braku kasy i posiadania kolektora metalowego (m20) nie bedzie problemow z blosem, natomiast do jednostek 24v (m50, m52) zakladnie blosa czy mixera a potem jeszcze jakichs klap antywybuchowych wiercac dziury w kolektorze to wybaczcie ale to juz partactwo a nie porzadna instalacja.

 

Ja wiem ze jak ktos kupuje auto za 10 tys to nie chce wkladac do niego LPG za 5 tys ale niestety takie sa realia. Czasem lepiej raz wylozyc 5 tys i miec spokoj, niz zaplacic 2,5 tys a potem miec same problemy i marudzic ze LPG to zla rzecz i niegodna BMW. Teoretycznie BLOS z bardzo wydajnym parownikiem powinien dac rade obsluzyc twoje V8 ale glowy bym za to nie dal obciac, poza tym nie wiem jakie sa kolektory dolotowe w tym silniku.

 

Ja zakladalem do siebie sekwencje i jestem zadowolony, nie odczuwam zbytnio roznicy choc troche trwalo zanim zostalo znaleznione odpowiednie ustawienie instalacji gazowej, ale ja tez jezdze ok 30 tys rocznie wiec wolalem wylozyc troche grosza na wstepie i nie przejmowac sie cenami Pb.

 

Jest jeszcze jeden aspekt sekwencji o ktorym nie kazdy pamieta. Sekwencja wymaga minimalnej temperatury przelaczania. Wiec jezeli ktos porusza sie po dosc krotkich dystansach (kilka km do pracy dlugi postoj i kilka km do domu) to moze sie okazac ze w zimie jego sekwencja nie wlaczy sie przez polowe drogi albo i lepiej bo reduktor nie zdazy sie zagrzac. To tez nalezy wziasc pod uwage.

 

Generalnie podsumowanie mojego mega posta (sorki troszke sie rozgadalem):

- nie masz kasy - instalacja drugiej generacji + BLOS

- masz jej jakis zapas - sekwencja

 

PS. W sprawie LPG jest chyba osobny dzial

Opublikowano

Mój dobry znajomy zajmuje się gazem. Często jak u niego bywam widzę takie ofiary oszczędzania na sobie. Cała ekipa jak tam jest klnie jak ktoś jeszcze decyduje się na instalacje II generacji - niestety szef w ramach zysku zgadza się - jeśli klient ma iść gdzieś indziej to niech jednak lepiej nie idzie.

 

Oczywiście uświadamia się takiego klienta w czym to jest gorsze ale magia ceny robi swoje a problemy wydają się dla klienta odległe jak gwiazdy. Mina gazowników kiedy taki klient wraca - bezcenna...

Instalacja II generacji zawsze jest trudniejsza do ustawienia i wymaga częstszych kontroli. Sekwencja też ma swoje wady ale w tym momencie to optymalne wyjście gdy ktoś nie ma ochoty założyć gazu a później go dosyć często kontrolować/regulować.

 

Także do instalacji II gen. potrzeba dobrych i cierpliwych gazowników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.