Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ....

Mam pytanko ile kosztuje założenie instalacji gazowej ?Czy ktoś zakładał ostatnio GAZ DO SILNIKA M20 2 LITRY?Chodzi mi o gaz zwykły

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano
Witam ....

Mam pytanko ile kosztuje założenie instalacji gazowej ?Czy ktoś zakładał ostatnio GAZ DO SILNIKA M20 2 LITRY?Chodzi mi o gaz zwykły

 

do beemki zwykly :?: szkoda kasy :norty: :norty:

Opublikowano

Kolega ma M20.

Jeśli dobrze to zrobią-nie będzie problemów.

Ile kosztuje...nie wiem.Spytaj u gazownika.Najlepiej u trzech.

Spytaj o cenę i o to-co chcą tam założyć.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
Redukto conajmniej BRC. Nie daj sobie wcisnac jakiegoś Zavoli czy Lovteca, Cieżko wyregulować przez co mają większe spalanie i pływają obroty.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Zwykły albo sekwencja, ja mam zwykly bo sprawdza sie lepiej niż z kompem. Będzie blos.

 

czemu tak sadzisz?

moim zdaniem aby ustawic POPRAWNIE instalacje 1 gen potrzebujesz analizatora

do 2 i 3 generacji potrzebujesz kompa i analizatora

 

a zeby ustawic 4gen czyli sekwencyjny wtrysk gazu lotnego wystarcza ci laptop i kabel.

czyli sprzet ktory wiekszosc ludzi posiada w domu, programy sa na necie a kabel na allegro.

 

podlaczasz sie jedziesz na spacer i bawisz sie mapa wtrysku.

 

moim zdaniej 4 gen jest najprostsza do ustawienia bo zawsze mozna wrocic do zapisanego programu i sprawdzajac parametry na ekranie kontrolujesz czy dawka jest ok w calym zakresie obciazenia.

 

 

blos jest niby ok. ale brak w sprzedazy dysz do regulacji, i niestety brak blosow do silnikow o duzej mocy.

 

a bajki o nie zwezaniu przelotu mozna sobie opowiadac dopuki sie nie wezmie blosa w rece i samemu zobaczy jaka jest jego budowa.

 

moze nie badzie zawezal przelutu - w mazdzie 1.3

 

 

 

 

do 1 gen proponowal bym reduktor EMMEGAS SUPER

 

do 4 gen valteki i red KME SILVER

Opublikowano

Sprawdzę działanie u kolegi. Zwykły komp a sekwencja to róznica. Sekwencję ustawisz bez problemu na podstawie obserwacji map i ich korekcji. W zwykłym gazie reduktor i mikser odgrywają duża rolę?

Czemu myślę ze jesli zwiększe srednicę wlotu powietrza to bedzie lepiej. Przy dodaniu gazu widać pracę kolektora ssącego i raczej nie jest to zachłyśniecie sie powietrzem bo go pracuej do środka...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Witam,

mam identyczny silnik jak Twoj, ok 2 tyg. temu zalozylem instalacje BRC 1 gen + blos. Narazie 0 problemow, jednak spalanie za duze, poprostu jeszcze nie bylem na regulacji. Jak bede niezadowolony ze spalania to pojade na hamownie, narazie pomecze gazownikow.

Problemy typu strzaly i falowanie obrotow - nie wystepuja.

Koszt instalacji 1600 PLN z blosem od razu.

Nie sluchaj ludzi, ktorzy mowia, zeby nie zakladac I czy II gen, jak nie masz kasy na sekwencje (tak bylo w moim przypadku) to zakladaj blosa i ciesz sie kazdym litrem za 2,2.

 

Pozdro

Opublikowano
Witam,

mam identyczny silnik jak Twoj, ok 2 tyg. temu zalozylem instalacje BRC 1 gen + blos. Narazie 0 problemow, jednak spalanie za duze, poprostu jeszcze nie bylem na regulacji. Jak bede niezadowolony ze spalania to pojade na hamownie, narazie pomecze gazownikow.

Problemy typu strzaly i falowanie obrotow - nie wystepuja.

Koszt instalacji 1600 PLN z blosem od razu.

Nie sluchaj ludzi, ktorzy mowia, zeby nie zakladac I czy II gen, jak nie masz kasy na sekwencje (tak bylo w moim przypadku) to zakladaj blosa i ciesz sie kazdym litrem za 2,2.

 

Pozdro

A jak z mocą widać dużą różnice no i powiedz mi czy zakładałeś w koło zapasowe ?Jutro jade się dowiedzieć ile w łodzi kosztuje ,a ty z kąd jesteś???

E34 1988r 2.0l 12v M20

E36 1.8i 1996r sedan.

Opublikowano

Mysle, ze nie ma co sie ludzic, ze moc nie spadnie, nasze silniczki i tak nie sa za mocne. Osobiscie nie odczulem tego, ja preferuje raczej jazde "emeryta" tak wiec moze dlatego. Ale jesli chodzi o testy to jak juz zlapie ciag powiedzmy od 3,5 tys. obr. to ladnie idzie do konca, tak wiec nie mam zadnych przydlawien itp.

 

Butli w kolo nie zakladalem z dwoch wzgledow - nie mam skladanych siedzen a takze niemialbym co zrobic z i tak duzym kolem. Zalozyli mi 60l (48l chyba wchodzi), ktora ladnie komponuje sie z tylu za siedzeniami nie zagracajac zbytnio bagaznika (jest raczej waska a dluga :mrgreen: )

 

<- Jestem z Lublina, zakladalem u lokalnego dystrybutora BRC u mnie, firmowanego przez CZAKRAM (http://www.czakram.pl)

 

Pozdro

Opublikowano
Blos to "'diabelski"" :twisted: wynalazek, własnie go mam ,pisałem ,już o tym wczesniej, chyba ,że nie na tym forum, jestem zachwycony, :8) popierniczam jak na PB, i montuje się najprostszą instalację , potem blos lepszy parownik[HMVL],stozek i ogien z rury, proste wszystko jak drut no i mało awaryjne co za tym idzie---pzdr - :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Blos to "'diabelski"" :twisted: wynalazek, własnie go mam ,pisałem ,już o tym wczesniej, chyba ,że nie na tym forum, jestem zachwycony, :8) popierniczam jak na PB, i montuje się najprostszą instalację , potem blos lepszy parownik[HMVL],stozek i ogien z rury, proste wszystko jak drut no i mało awaryjne co za tym idzie---pzdr - :arrow: :arrow: :arrow:

 

Piekielnie kuszące :)

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Witam,

mam identyczny silnik jak Twoj, ok 2 tyg. temu zalozylem instalacje BRC 1 gen + blos. Narazie 0 problemow, jednak spalanie za duze, poprostu jeszcze nie bylem na regulacji. Jak bede niezadowolony ze spalania to pojade na hamownie, narazie pomecze gazownikow.

Problemy typu strzaly i falowanie obrotow - nie wystepuja.

Koszt instalacji 1600 PLN z blosem od razu.

Nie sluchaj ludzi, ktorzy mowia, zeby nie zakladac I czy II gen, jak nie masz kasy na sekwencje (tak bylo w moim przypadku) to zakladaj blosa i ciesz sie kazdym litrem za 2,2.

 

Pozdro

A jak z mocą widać dużą różnice no i powiedz mi czy zakładałeś w koło zapasowe ?Jutro jade się dowiedzieć ile w łodzi kosztuje ,a ty z kąd jesteś???

 

zobacz tu..http://www.autoeko.pl/

Opublikowano

no to moze ja sie wypowiem na ten temat..

2,5 l silnik m20.

najprostsza instalka I generacji bez zadnych centralek.. w srodku przelacznik gaz benzyna (bez pozycji 0 )

jezdze na tym 1.5 roku.

 

do tej pory nie mialem ani jednego wystrzalu.

regulacja byla tylko po montazu potem po 1000km i potem po roku czasu. wyminiony 1 raz filterek lpg.

auto normlanie zapala na gazie nie dlawi sie nie dusi sie wkreca sie do max obr.

spalanie

miasto udalo mi sie zejsc do 14l przy emeryt mode. a tak to roznie 15-16 a i 20 tez sie zdarzalo przy dlugiej zabawie:) ale utrzumuje 14-15l

na trasie 9-10 ...

zaladowana 5 osob przyczepa z lodzia itp itd 13 l.

 

takze zadnych problemow z lpg 1 generacji.. a czemu?? bo nie zakladal mi ja pan zenek zpod stodoly tylko ludzie ktorzy sie na tym znaja..

 

pozdro dla wszystkich przeciwnikow 1 generacji w m20..

Opublikowano

M20 to generalnie prosty silnik z metalowym kolektorem wiec nie ma wiekszych przeciwskazan do zastosowania prostej instalacji gazowej. Jednak trzeba przed instalacja zwrocic uwage na stan kabli, swiec i palca. Jezeli beda w niezbyt dobrej kondycji to gaz bedzie strzelal.

No i podstawa to warsztat w ktorym bedziesz zakladal lpg. Jak trafisz na badziewiarzy to niestety nie bedziesz zadowolony z zakupu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W topicu który założyłem nikt nie udzielił mi pomocy. Może tutaj ktoś się zaoferuje.

Przedwczoraj założyłem instalację do 520i m20b20. Zwykła II generacji. Koszt 1450zł. Pierwsze 30 kilometrów-jazda bezproblemowa. Dalej-męczarnia. Auto w czasie jazdy na gazie dławi się.Przełączam na benzynę-to samo- auto gaśnie. Później problemy z odpaleniem. Jak już odpaliła to jedzie jakiś czas OK a później powrót do dławienia. Aby odpalić musiałem wcisnąć do oporu gaz.Dodam jeszcze że przy mocniejszym hamowaniu gaśnie-i znów problemy z odpaleniem. Gazownicy wyjęli rurę doprowadzającą powietrze do filtra. Wlot do filtra zostawili otwarty a wlot przy lampie zaślepili.Filtr powietrza nowy, świece nowe.

W sobotę jadę do gazowników, więc chciałbym wiedzieć wcześniej czego dotyczą objawy.

Opublikowano
A nie uprzedzili Cię co się stanie jak się stanie. Ja do mojej 4 zaworowej wstawiłem BRC Sequent 24, jezdzi lepiej niż na benzynie, spalanie jak benzyny, brak utraty mocy. Same pozytywy, 2 lata gwarancji bez limitu przebiegu, koszt 1900zl Pozdrawiam.
Opublikowano

Nie proszę o komentarze typu "tylko sekwencja się liczy".

Są tu też tacy którzy jeżdżą na II generacji i sobie ją chwalą. Proszę o opinię właśnie ich. Może mieliście po montażu podobne objawy?

Opublikowano

Z tym dolotem do filtra to raczej OK, tak mam w e34.

Sprawdź przedewszystkim szczelność dolotu.

Coś fachowcy namieszali.

A na marginesie II generacja do e34 za 1450zł to poważny kompromis między ceną a jakością. Zapytaj fachowców czy ta instalacja potrafi "obsłużyć" twój silnik.

Opublikowano
Milas z tym dolotem to chodzi o łapanie lewego powietrza? Zauważyłem że koło miksera tak jakby gaz się skraplał-na metalowym pierścieniu koło przeciwwybuchu. Czy to normalne?
Opublikowano
Ja mam zamiar wstawic gaz do e34 3,0 V8, co proponujecie (sekwencja?) ? i jakie sa tego koszty?

 

kolega ma w takim sekwencję BRC sequent na japońskich wtryskiwaczach

zakładana 3 lata temu, rpzebieg na instalacji około 200 tyś, a auto ma nakulane już pod 400 tyś,

chodzi jak ta lala, nie ma żadnych problemów, a kasy zaoszczedzone sporo,

 

fakt że koszt instalacji wtedy to było 7.500 zł

teraz taka pewnie w granicach 5.500 zł

można próbować na STAGu albo zwykłym BRC sequent56 -

pierwszy to koszt przy 8 cyl pewnie koło 4 tyś

drugi cos koło 5.000 zł

ale mogę się mylić

ceny lokalne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.