Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
spotkałem ostatnio buraka wiejskiego, chwali swe bmw z 2002 (523-śmiech w duszy). oczywiscie zrobił jak co poniektórzy tutaj wiejski tuning i wstawił nowe lampy z przodu. tył żarówa, przeciw mgielne kwadratowe w pewnej chwili już nie mogłem i parsknąłem śmiechem.. okazało się 97..

 

ludzie róbcie te wszystkie wasze przeróbki w autoryzowanych serwisach bo zagrażacie życiu(najważniejsze w duszy że mam prawie po lifcie, a jak ktoś zapyta to niezaprzeczę..) ciekaw jestem ilu z was przerobiło zgodnie z wolą producenta BMW z tego co wiem inne sa mocowania do nowszych lamp(a co tam jeden zaczep na pewno inżynier się pomylił jak to obliczał) itd.

 

jak by się podliczyło przerobienie auta na orginalnych NIE KRADZIONYCH([bAD]*m paserom życzymy kradzieży samochodu) częściach w ASO z homologacją wymianą części, sprawdzeniem, robocizną wychodzi na to że to połowa wartości takiego 96,97. i jak tu nie kupić jakieś lewuchy "przecież wszystko jest dla ludzi".

 

 

ty ziomek, porzadne lampy na przód i tył to wiejski tuning ?

wymiana tych dziadkowatych żółtych kierunków to wiejski tuning?

co ty w ogóle chłopcze tu się mądrzysz,

tacie z garażu w sobote samochód przemyjesz i kogoś krytykujesz?

 

burakiem to chyba ty jestes największym skoro piszesz 10 post i z dupy walisz,

i co jak już część nie z ASO to kradziona?

co ty k.u.r.waaa teorie?

 

ciekawe ile raz ty ASO widzialeś na oczy tą pomyłką 2 litrowym dieslem w e39, ale teraz przynajmiej widać skąd ta frustracja

i naucz się czytać posty dokładniej,...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Będziesz jeździł tyle co ja nocą będziemy mieli o czym polemizować,

2.0 oczywiście ze względów ograniczenia kosztów do minimum, innego bym nie chciał.

do szybkiej jazdy i napędu 4x4 mam subaru forestera i bmw mu w pewnych rzeczach do pięt nie dorasta..

co do aso nie muszę tam bywać ponieważ szanuje to co mam i nie poprawiam fabryki.

co do części nie wszystkie są kradzione, ale popyt robi podaż..

polacy tak mają byle by ładnie wyglądało i mało kosztowało nie ważne że przeszkadza innym..

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
spotkałem ostatnio buraka wiejskiego, chwali swe bmw z 2002 (523-śmiech w duszy). oczywiscie zrobił jak co poniektórzy tutaj wiejski tuning i wstawił nowe lampy z przodu. tył żarówa, przeciw mgielne kwadratowe w pewnej chwili już nie mogłem i parsknąłem śmiechem.. okazało się 97..

 

ludzie róbcie te wszystkie wasze przeróbki w autoryzowanych serwisach bo zagrażacie życiu(najważniejsze w duszy że mam prawie po lifcie, a jak ktoś zapyta to niezaprzeczę..) ciekaw jestem ilu z was przerobiło zgodnie z wolą producenta BMW z tego co wiem inne sa mocowania do nowszych lamp(a co tam jeden zaczep na pewno inżynier się pomylił jak to obliczał) itd.

 

jak by się podliczyło przerobienie auta na orginalnych NIE KRADZIONYCH([bAD]*m paserom życzymy kradzieży samochodu) częściach w ASO z homologacją wymianą części, sprawdzeniem, robocizną wychodzi na to że to połowa wartości takiego 96,97. i jak tu nie kupić jakieś lewuchy "przecież wszystko jest dla ludzi".

 

 

ty ziomek, porzadne lampy na przód i tył to wiejski tuning ?

wymiana tych dziadkowatych żółtych kierunków to wiejski tuning?

co ty w ogóle chłopcze tu się mądrzysz,

tacie z garażu w sobote samochód przemyjesz i kogoś krytykujesz?

 

burakiem to chyba ty jestes największym skoro piszesz 10 post i z dupy walisz,

i co jak już część nie z ASO to kradziona?

co ty k.u.r.waaa teorie?

 

ciekawe ile raz ty ASO widzialeś na oczy tą pomyłką 2 litrowym dieslem w e39, ale teraz przynajmiej widać skąd ta frustracja

i naucz się czytać posty dokładniej,...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Będziesz jeździł tyle co ja nocą będziemy mieli o czym polemizować,

2.0 oczywiście ze względów ograniczenia kosztów do minimum, innego bym nie chciał.

do szybkiej jazdy i napędu 4x4 mam subaru forestera i bmw mu w pewnych rzeczach do pięt nie dorasta..

co do aso nie muszę tam bywać ponieważ szanuje to co mam i nie poprawiam fabryki.

co do części nie wszystkie są kradzione, ale popyt robi podaż..

polacy tak mają byle by ładnie wyglądało i mało kosztowało nie ważne że przeszkadza innym..

 

 

co tty ja nigdy w nocy nie jechałem, auto parkuje zaraz przed zmierzchem :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

a Ty co tak po nocach jeździsz ? te części kompletujesz ? i popyt zaspokajasz? haha

 

a tak na poważnie,

jeżeli zaczął byś normalnie pisać o oświetleniu to można by było całkiem z kulturą :mad2:

 

a Ty zacząłes gadkę jak typowy Polak o którym wspominasz:

"ten burak , tamten burak, a ja wiem najlepiej"

:clap:

 

 

aha i porwnanie Forestera do e39 ? a co Ty teraz kategorie Ci się pomyliły?

to jak porównanie dżwigu i koparki,

konstrukcje całkiem do czegoś innego...

Opublikowano

aha i porwnanie Forestera do e39 ? a co Ty teraz kategorie Ci się pomyliły?

to jak porównanie dżwigu i koparki,

konstrukcje całkiem do czegoś innego...

 

 

nawiasem mówiąc tym foresteredm(LPG) mogę się pościągać z każdym bmw od początku istnienia firmy z silnikiem 2.0 w każdej kategorii. sąsiad ma imprezke z 2.2L i może się pościgać z każdym bmw z silnikiem do 3.0 włącznie a pewnie i wyżej, także do mocy i właściwości trakcyjnych na wysokich prędkościach wybrał bym tylko subaru bądź jakieś EVO, taki niby brzydal "koparka" ale w góry, do lasu, wakacje i ciężkie warunki jest samochodem nr 1 zaraz przed bmw

 

co do świateł jeżeli ktoś robi coś z głową to ok, natomiast burzę się z oczywistego problemu -dlaczego mam być oślepiany??!! temat rzeka ale niektórzy może mnie zrozumieją.

Opublikowano
aha i porwnanie Forestera do e39 ? a co Ty teraz kategorie Ci się pomyliły?

to jak porównanie dżwigu i koparki,

konstrukcje całkiem do czegoś innego...

 

 

nawiasem mówiąc tym foresteredm(LPG) mogę się pościągać z każdym bmw od początku istnienia firmy z silnikiem 2.0 w każdej kategorii. sąsiad ma imprezke z 2.2L i może się pościgać z każdym bmw z silnikiem do 3.0 włącznie a pewnie i wyżej, także do mocy i właściwości trakcyjnych na wysokich prędkościach wybrał bym tylko subaru bądź jakieś EVO, taki niby brzydal "koparka" ale w góry, do lasu, wakacje i ciężkie warunki jest samochodem nr 1 zaraz przed bmw

 

co do świateł jeżeli ktoś robi coś z głową to ok, natomiast burzę się z oczywistego problemu -dlaczego mam być oślepiany??!! temat rzeka ale niektórzy może mnie zrozumieją.

 

no ale czy ja mówię zę Forester jest zły ? :)

jest napewno dobrym wozem w teren,

ale e39 myśle ze na dalekie trasy jest przyjemniejsze,

mnie osobiście jazda nim nigdy nie męczyła, bo nie ma walki z autem a sam Freude am Fahren, i to jest moje zdanie z którym zgdozić się oczywiście nikt nie musi,

co do świateł to trochę nie w tą mańkę uderzyłeś, bo o ile są dobrze ustawione i dobrej jakości to nie oślepią, i nie mówię tutaj o przeróbkach na xenon bez samopoziomowania, w ogóle nie było o tym tutaj mowy :)

 

i jeszcze jedno, wyścigi to nie jest jedyna słuszna miara :)

 

 

 

już ostrzeżenie zarobiłeś? szybko :)

Opublikowano

no ale czy ja mówię zę Forester jest zły ? :)

jest napewno dobrym wozem w teren,

ale e39 myśle ze na dalekie trasy jest przyjemniejsze,

mnie osobiście jazda nim nigdy nie męczyła, bo nie ma walki z autem a sam Freude am Fahren, i to jest moje zdanie z którym zgdozić się oczywiście nikt nie musi,

co do świateł to trochę nie w tą mańkę uderzyłeś, bo o ile są dobrze ustawione i dobrej jakości to nie oślepią, i nie mówię tutaj o przeróbkach na xenon bez samopoziomowania, w ogóle nie było o tym tutaj mowy :)

 

i jeszcze jedno, wyścigi to nie jest jedyna słuszna miara :)

 

 

 

już ostrzeżenie zarobiłeś? szybko :)

forester jest ok tylko że tak jak wspomniałem dużo jeżdżę w nocy, po Krakowie krąży wielu "światłowych ścigaczy" i jak widzę bmw z napisem M i lex światłami czarna szyba, obniżone. Podjeżdżam z boku tym smokiem.. po wszystkim mina-bezcenne..

 

co do ściagania wiem dlatego wziąłem forestera nie impreze:), tylko piłeś do mnie że wybrałem 2.0d(tak jakbym nie wiedział że są mocniejsze samochody;) ).. po chipie na prawde ma niezłe osiągi i to spalanie 6,5..

 

tak jak mówiłem i gdzieś wyjaśniałem, żeby niebieskawa żarówka była porównywalna bądź lepsza od zwykłej musi mieć silniejszy żarnik przez co na pewno będzie oślepiać..

 

ostrzeżenie już jest, sorki ale tą markę kupuje coraz więcej wieś tunerów i niestety model e39 jest już w ich możliwościach..

Opublikowano

tak jak mówiłem i gdzieś wyjaśniałem, żeby niebieskawa żarówka była porównywalna bądź lepsza od zwykłej musi mieć silniejszy żarnik przez co na pewno będzie oślepiać..

 

ostrzeżenie już jest, sorki ale tą markę kupuje coraz więcej wieś tunerów i niestety model e39 jest już w ich możliwościach..

 

 

 

wiesz wieś, wsią....

mi chodziło o coś innego, ze e39 niestety spowszedniały, i wystarczy kilka delikatnych zabiegów, jak wymiana kierunków na białe, ładne oryginalne felgi poliftingowe i auto wizualnie odmłodzone,

jak miałem swoją e39 prawie 2/3 lata temu to była wieksza frajda,

teraz naściągali tych TDSów z mega przebiegami i świrunek...

wchodzisz na allegro i możesz za 2 dyszki kupić sobie już e39...

niestety e60 jeszcze po za zasięgiem...

choć moim zdaniem e39 ma naprawdę super ponadczasową bryłę i styl...

 

 

trochę nam się w ogóle temat przwinął...

Opublikowano
tak jak mówiłem i gdzieś wyjaśniałem, żeby niebieskawa żarówka była porównywalna bądź lepsza od zwykłej musi mieć silniejszy żarnik przez co na pewno będzie oślepiać..

 

ostrzeżenie już jest, sorki ale tą markę kupuje coraz więcej wieś tunerów i niestety model e39 jest już w ich możliwościach..

 

 

 

wiesz wieś, wsią....

mi chodziło o coś innego, ze e39 niestety spowszedniały, i wystarczy kilka delikatnych zabiegów, jak wymiana kierunków na białe, ładne oryginalne felgi poliftingowe i auto wizualnie odmłodzone,

jak miałem swoją e39 prawie 2/3 lata temu to była wieksza frajda,

teraz naściągali tych TDSów z mega przebiegami i świrunek...

wchodzisz na allegro i możesz za 2 dyszki kupić sobie już e39...

niestety e60 jeszcze po za zasięgiem...

choć moim zdaniem e39 ma naprawdę super ponadczasową bryłę i styl...

 

 

trochę nam się w ogóle temat przwinął...

 

no cóż e39 "wchodzi pod strzechę" w sumie ceny tych samochodów spadają i stać na nie mniej zamożnych, jednak co innego kupić, a co innego utrzymać e39....

 

już nie wspominam o e60, są jednak i tacy, że wezmą kredyt, zęby w ścianę ale maja e60 czy e39 po lifcie....

Opublikowano

no cóż e39 "wchodzi pod strzechę" w sumie ceny tych samochodów spadają i stać na nie mniej zamożnych, jednak co innego kupić, a co innego utrzymać e39....

 

już nie wspominam o e60, są jednak i tacy, że wezmą kredyt, zęby w ścianę ale maja e60 czy e39 po lifcie....

 

 

zęby w ściane, chleb z pajęczyną a w sobote z kurzem po sprzątaniu,:):):)

 

kurde pomimo wszystko choruję na e39 po lifcie, w ładnym ciemnym kolorze, z m pakietem, 3.0i albo d ale napewno A, ehhhhhhh się pomyśli....

Opublikowano

Przypominam,że temat tychy się czego innego.Po drugie w subaru czy evo jest strasznie kiepski komfort jazdy i tutaj Bawarka góruje.

 

KONIEC OT.

Opublikowano

no i jak masz już jakies gabloty na oku,

ale wiesz ostatnio przeczesałem trochę ogłoszenia i w PL i w Niemczech i faktycznie tych 2.5 czy 3.0 w benzie w miare sensownej cenie jak na lekarstwo...

i nie wiem czy nie lepiej poszukać 3.0d ale takie zdrowizny!! to wtedy idzie jak szatan i pali przy manualu śmiech na sali :)

 

chociaż dzisiaj trochę czytałem tematów na temat spalania 2.8 czy też 3.0 w trójce i albo ktoś ma przodka ułana ? albo coś jest nei halo żeby w trybie miejskim takie auta paliły poniżej dyszki

Opublikowano
Z trasą się zgodzę,ale w cyklu miejskim spokojnie ok. 13l

 

A no oku nic nie mam bo nic nie ma.Z tego wszystkiego M5 mnie kusi :lol: ale serwis mnie przeraża.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3084468

 

Ładna.Pomarzyć fajna rzecz.

 

hehe właśnie ciekawe jak z ta eksploatacją M5

bo to ze pali pewnie jak smok to jedno ale, np. biezące materiały eksploatacyjne czy też jakies poważniejsze naprawy...

 

http://moto.allegro.pl/item275584250_bmw_m5_99_rok_full_opcja_stan_idealny_.html

 

bo ceny tych eM5 coraz bardziej przyziemne, tyle ze pewnie drugie tyle wciaga serwis na momencie :)

 

ciekawe...

Opublikowano

Tez w niemczech ogladalem, stoja nawet ladne w cenie 3.0d ( ok 15 000 e) , tylko skad potem brac na ASO :).

 

Lepiej narazie sobie tylko porozmyslac :P

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Serwis tylko na oryginale i każda częś od oryginału e-39 od 3 do 5 razy droższa.To tak jak w audi kupić model S.Np.kolega w S4 za same tarcze przód a bardzo dziwne są na mega zniżkach 1500zł przód.
Opublikowano
znazałem ciekawe ogłosznie nawet dzowniłem,

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3771594

auto po kieroniku salonu (1-wł),

tam kupione i serwisowane, bez wypadkowych historii i bez większych napraw...

trochę cena do zbicia i fura jak ta lala

jeszcze cos przebąkiwał ze komplet zimówek leży...

 

Zdecydowanie dla mnie za drogie jak na ten rocznik.to już jest 7letnie auto.

Opublikowano
znazałem ciekawe ogłosznie nawet dzowniłem,

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3771594

auto po kieroniku salonu (1-wł),

tam kupione i serwisowane, bez wypadkowych historii i bez większych napraw...

trochę cena do zbicia i fura jak ta lala

jeszcze cos przebąkiwał ze komplet zimówek leży...

 

Zdecydowanie dla mnie za drogie jak na ten rocznik.to już jest 7letnie auto.

 

 

Nie chce cie krytykowac ale widze ze szukasz auta od jakiegos dobrotliwego niemca, ktory tylko czekal na polaka z laweta zeby oddac mu swoje piekne serwisowane bmw za 60 % ceny jaka mogl by dostac normalnie.

 

Tak masz racje auto ma prawie 7 lat, ale jesli bylo serwisowane i ejst zadbane to wcale nie jest drogie.

Jak wiekszosc polakow szukasz mlodego a taniego, i potem skad sa te cofane o 300 000 liczniki, auta spawane z 2 czesci ??

Rynek takie potrzebuje wiec sa.

 

Zastanow sie dobrze nad swoim przyszlym zakupem.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Poprostu to jest moje zdanie.Za tą cenę oczekiwałbym 2003r.Dlatego trzeba jak pisałem szukać auta sprzed liftu i wtedy do 40.000 ładne auto mozna kupić.
Opublikowano

to czerwone m5 juz z pol roku stoi na roznych aukcjach...

a czarne 3.0d mysle ze jest warte zachodu 52tys ale wyglada na pewny samochod z niskim przebiegiem 128tys na te diesle to prawie nic...lepiej dac te kilka tysiecy wiecej niz dokladac te tysiaczki potem....silnik 3.0d z 231 km to juz naprawde rakieta a spalanie nie powala na kolana.... na Twoim miejscu dobrze bym sie zastanowil nad tym dieslem

Opublikowano
to czerwone m5 juz z pol roku stoi na roznych aukcjach...

a czarne 3.0d mysle ze jest warte zachodu 52tys ale wyglada na pewny samochod z niskim przebiegiem 128tys na te diesle to prawie nic...lepiej dac te kilka tysiecy wiecej niz dokladac te tysiaczki potem....silnik 3.0d z 231 km to juz naprawde rakieta a spalanie nie powala na kolana.... na Twoim miejscu dobrze bym sie zastanowil nad tym dieslem

 

przeca to benzina :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Poprostu to jest moje zdanie.Za tą cenę oczekiwałbym 2003r.Dlatego trzeba jak pisałem szukać auta sprzed liftu i wtedy do 40.000 ładne auto mozna kupić.

 

 

yhmmm pamietaj że te BMW w salnie pewnie sie koło 200 tyś kiedyś tam kręciły :) a ty chcesz ledwo 4 letnie auto za 1/4 anawet 1/5 ceny?

trochę chyba spora różnica....

 

proponuje ci poszukac fajnej benzynki z roku 1998 - 1999, powinieneś cos miłego znalezc i miec zapas gotowki zeby spac spokojnie,

 

jakby ta benzynka z wroclawia była za 49.000 tyś to oferta moim skromnym zdaniem po potwierdzeniu przebiegu, blachy i historii auta

calkiem miła,

Opublikowano
Poprostu to jest moje zdanie.Za tą cenę oczekiwałbym 2003r.Dlatego trzeba jak pisałem szukać auta sprzed liftu i wtedy do 40.000 ładne auto mozna kupić.

 

 

yhmmm pamietaj że te BMW w salnie pewnie sie koło 200 tyś kiedyś tam kręciły :) a ty chcesz ledwo 4 letnie auto za 1/4 anawet 1/5 ceny?

trochę chyba spora różnica....

 

 

Weź pod uwagę ,że teraz E-60 od 150tysi sie zaczynają.A biorąc pod uwage cenę w Niemczech i promocje kończącego się rocznika jeszcze taniej.Po drugie juz mamy szczerze mówiąc 2008r więc te auta to już 5 latki ostatnie modele,więc na zachodzie to już czas na zmiany.Pojeździśz takim następne 4-5 lat bo ja tak zamierzam i co weźmiesz 20tysi potem może???

Dlatego szczerze pisze,że może lepiej 528 sprzed liftu kupić zdrowe i się cieszyć,a zawsze te 15-20tysi zostaje w kieszeni.

Opublikowano
Poprostu to jest moje zdanie.Za tą cenę oczekiwałbym 2003r.Dlatego trzeba jak pisałem szukać auta sprzed liftu i wtedy do 40.000 ładne auto mozna kupić.

 

Ja bym chcial tez miec 2003 za 50 000, a ze by mialo 450 000 km phii co tam.. wazne ze by skrecone bylo na 160 000. A ze nigdy ASO nie widzialo... co tam, wkoncu nie musi byc bezawaryjne i zawsze cos moze tluc w zawiasie, najwyzej bedzie sie c miesiac psuc i bede narzekal jakie BMW szajs robi.

 

Dobrze ci radze, nie kieruj sie rocznikiem auta ! bo potem to bardzo boli stan kieszeni, o ile bedziesz potem to naprawial a nie olewal.

 

Ten kto serwisuje auto wydaje na to znacznie, znacznie wiecej niz potem dodaje do ceny sprzedazy auta, wiec i tak sie oplaca !.

 

Pomysl o tym dobrze, bo jak juz kupisz to moze byc za pozno.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano (edytowane)
Poprostu to jest moje zdanie.Za tą cenę oczekiwałbym 2003r.Dlatego trzeba jak pisałem szukać auta sprzed liftu i wtedy do 40.000 ładne auto mozna kupić.

 

 

yhmmm pamietaj że te BMW w salnie pewnie sie koło 200 tyś kiedyś tam kręciły :) a ty chcesz ledwo 4 letnie auto za 1/4 anawet 1/5 ceny?

trochę chyba spora różnica....

 

 

Weź pod uwagę ,że teraz E-60 od 150tysi sie zaczynają.A biorąc pod uwage cenę w Niemczechquote]

 

 

zgadza się... zaczynają :)

ale mierzysz nie w 2.0benzyna na total goliźnie :)

 

a 3.0d albo 2.8i gdzie już z tej racji się te auta kręciły napewno za dużo wyższą kasę :)

 

a to o czym piszesz, czyli że jak kupisz teraz za 50 i za 4 lata dostaniesz 20 no to cóż ..... dlatego też dużo wcześniej pisałem, że czy nie lepiej kupić sprzed liftu, dorzucić piękne felgi, wywalić te żółte kieruny, a jak jest oryginalny xenon to super.

 

mój jeden znajomy kupił 2.8 benzynę trochę rozwaloną przodem, ale nie mocno, 1998r. za coś koło 25 tyś, porobił kupił lampy po lifcie, z tyłu wrzucił led, dokupił instalację gazową i śmiga, trzyma to auto juz 2 rok i jest bardzo zadowolony, nie pamietam ale wyszło go razem coś pod 36 tyś,

 

ponizej wrzucam fotki mojej e39, wrzuciłem jej białe kierunki wszędzie, no i te felgi, myśle że wyglądała całkiem nieźle....

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img511.imageshack.us/img511/875/mojab2tp9.jpg

%5B640%3A15%5Dhttp%3A//img511.imageshack.us/img511/875/mojab2tp9.5ef0853367.jpg

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img123.imageshack.us/img123/7526/mojab1fm3.jpg

Edytowane przez lucadore

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.