Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Zamierzam na wiosnę zmienić auto.Chce aby auto było tak samo żwawe jak obecne 323i .Chciałbym też kupić dobry silnik i nie wiem jakiego szukać czy 528i czy diesla 530d.Wogóle prosze o opisanie tych dwóch silników i na co zwracać uwagę przy zakupie E-39 i które roczniki są najlepsze?
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

yhm,

temat rzeka kolego :)

ile robisz km rocznie?

do czego używasz auta?

 

 

co do dynamiki ? to 3.0d na trasie to większość tematów wciąga, jeszcze jak po chipsie i zdrowizna :)

Opublikowano

Takze polecam 3.0d

 

Nigdy dieslem w sumie nie jezdzilem i myslalem ze to bedzie troche slabe a tu idzie o wiele lepiej niz 2.5 benzynka M50, takze polecam, szczegolnie wersje po lifcie.

 

No i te spalanie, benzyna nigdy ci tak malo nie wezmie.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

auto do 50.000zł-niekoniecznie muszę tyle wydać :8) Najlepiej by pasiło do 30tys.

Z tego co poczytałem to jednak diesla chyba szkoda szukać bo wyjeżdzony pewnie.A co do benzyny to które silniki najlepiej się sprawdzają w E-39 .Moim 323i jeżdze 3lata i silnik gazu nie widział,i taki zdrowy silnik chciałbym w E -39.

Opublikowano
Z podobnego rocznika benzyna moze byc w lepszym stanie tech i bedzie miec mniejszy przebieg. Natomiast diesel w razie usterek drozsze naprawy i wiecej przekulane. Moze byc tak, ze co zaoszczedzisz na ropie, to oddasz z nawiazka na naprawy. Suma sumarum wybierz auto w lepszym stanie technicznym :cool2:
Opublikowano

Tylko sedan,najlepiej po lifce dlatego za ile i z jakim silnikiem najlepiej kupić,żeby i na wartości później połowy nie stracić :?

Kilometrów robię ok.10000 rocznie ale może się to zmienic bo na wiosnę kupuje działke i stawiam dom,a nie wiem gdzie to będzie i ile od miasta.Więc może będzie jeździć sie więcej.

Opublikowano
Za sedana 3.0d po lifcie musisz szykowac okolo 60.000, tylko mowie tu o naprawde dobrym stanie nie wyjezdzonym. Natomiast jesli kwota ma byc mniejsza to bym sobie dieslem nawet glowy nie zawracal tylko bral benzyne.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Tylko sedan,najlepiej po lifce dlatego za ile i z jakim silnikiem najlepiej kupić,żeby i na wartości później połowy nie stracić :?

Kilometrów robię ok.10000 rocznie ale może się to zmienic bo na wiosnę kupuje działke i stawiam dom,a nie wiem gdzie to będzie i ile od miasta.Więc może będzie jeździć sie więcej.

 

wiadomo że sedanik wygląda ciut lepiej, jakoś nie przepadam za kombi w e39, ale jak masz zamiar budowac dom, to kombi zawsze lepsze, no chyba ze dysponujesz innymi autami,

po lifcie to z tego co pamiętam ale pojemności 2.8 nie było,

za to 2.5 wyglada sensownie ze swoimi prawie 200 KM

nie wspomnę o 3.0 i 230 KM

 

genelranie cieżko trafić ogólnie e39 niewyjulane...

 

cały pic e39 polega na tym ze kupujesz auto np. 1997, wrzucasz ringi ksenony, masz już skóry, dorzutka świeżych alufelg i wyglada jak 2002 albo i leipej :)

i tak auto o wartości 30 wygląda jak gablotka za 55 i więcej :)

 

oczywiście zaraz sie ktoś doczepi, ale moim zdaniem trochę nam te e39 namnożyły na drogach :)

Opublikowano

Ale listwy juz malo kto maluje :)

 

Raczej chodzi o to ze masz auto po liftingu, udoskonalone itd.. a nie ze ktos kupil ringi z allegro i chce miec tez po lifcie :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Ale listwy juz malo kto maluje :)

 

Raczej chodzi o to ze masz auto po liftingu, udoskonalone itd.. a nie ze ktos kupil ringi z allegro i chce miec tez po lifcie :)

 

 

hehe, no ale ja nie mówię ze ja tak robię czy orbiłem, ale juz sporo takich dupowozów śmiga :)

co do tych ringów, przeciez jak masz stary typ xenona to kupujesz za 1.500 zł eleganckie lampy, ja nie mówię o tyych ringach za 80 zł

 

i juz nie jednego strzała widziałem co miał pomalowane listwy, i handlarz mówi ze to tak dla bajeru żeby po lifice było :) hahaha w ogóle nie był klepany imalowany nie nie :) :liar:

Opublikowano
przed liftem

520i-2.0-150KM

523i-2.5-170KM

528i-2.8-192KM

po lifcie

520i-2.2-170KM

525i-2.5-192KM

530i-3.0-231KM

 

535i- przed i po lifcie

540i - 4.4 po lifcie

Opublikowano
owszem, ale w temacie max 530 wiec 3000

 

:) spoko ale w temacie to nie ma nic o tym że max :)

mniejsza o to.

 

ja jak będę szukał to 2.5 bądź 3.0 po lifcie... w benzynie..

Opublikowano
owszem, ale w temacie max 530 wiec 3000

 

:) spoko ale w temacie to nie ma nic o tym że max :)

mniejsza o to.

 

ja jak będę szukał to 2.5 bądź 3.0 po lifcie... w benzynie..

 

Myśle że to najrosądniejsze tak kołko 200KM. :cool2:

A od którego roku były po lifcie i co było zmienione ,bo słyszałem że też konstrukcja się różni .

 

Aha i czy lepiej brac automat tiptonic czy manual.Powiem szczerze że tiptonic mi sie podoba.

Opublikowano

zmiany op lifcie:

- ringi

- czesto neony tył

- listwy w kolorze nadwozia

- inny zderzak przód

- ładniejsze nerki

- często ciekawsze materiały poszywające siedzenia,

 

- napewno sporo zmian w mechanice, no i zmiana silników,

ale to trzeba indywidulanie by potraktować....

w dieslu wprowadzili CR II gen.

 

 

lifting jest od chyba 8.2000,

 

dla przeciętnego użytkownika to są najwazniejsze zmiany,

bo co to nam daje że np. zmienili pompy ABS skoro, najważniejsze zeby sie nie spier... :)

pewnie sporo poprawili

dlatego ja szukam czegoś po lifcie,

Opublikowano
Ale listwy juz malo kto maluje :)

 

Raczej chodzi o to ze masz auto po liftingu, udoskonalone itd.. a nie ze ktos kupil ringi z allegro i chce miec tez po lifcie :)

 

 

hehe, no ale ja nie mówię ze ja tak robię czy orbiłem, ale juz sporo takich dupowozów śmiga :)

co do tych ringów, przeciez jak masz stary typ xenona to kupujesz za 1.500 zł eleganckie lampy, ja nie mówię o tyych ringach za 80 zł

 

 

jak masz namiar gdzie za 1500 kupię dobre ringi do e39 to przeslij - dzieki from mountain :D

Opublikowano

spotkałem ostatnio buraka wiejskiego, chwali swe bmw z 2002 (523-śmiech w duszy). oczywiscie zrobił jak co poniektórzy tutaj wiejski tuning i wstawił nowe lampy z przodu. tył żarówa, przeciw mgielne kwadratowe w pewnej chwili już nie mogłem i parsknąłem śmiechem.. okazało się 97..

 

ludzie róbcie te wszystkie wasze przeróbki w autoryzowanych serwisach bo zagrażacie życiu(najważniejsze w duszy że mam prawie po lifcie, a jak ktoś zapyta to niezaprzeczę..) ciekaw jestem ilu z was przerobiło zgodnie z wolą producenta BMW z tego co wiem inne sa mocowania do nowszych lamp(a co tam jeden zaczep na pewno inżynier się pomylił jak to obliczał) itd.

 

jak by się podliczyło przerobienie auta na orginalnych NIE KRADZIONYCH(jeban*m paserom życzymy kradzieży samochodu) częściach w ASO z homologacją wymianą części, sprawdzeniem, robocizną wychodzi na to że to połowa wartości takiego 96,97. i jak tu nie kupić jakieś lewuchy "przecież wszystko jest dla ludzi".

Opublikowano
Tak na poważnie to widzę ze jet bardzo mało albo wogóle nie ma w ogłoszeniach benzyn 2,5l i 3.0 po lifcie.Cały rynek zasypany jest dieslami.Juz sam nie wiem czy nie lepiej dobre 528i kupic i nie przepłacać a za kilka latek przesiąść się na E 60.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

podobnie wyglada rynek niemiecki (tzn. znacznie wiecej diesli niz benzyn - po lifcie)

 

sam szukalem e39 530i, ale tak jak pisze powyzej - mniejsza podaz, ceny bardzo, bardzo podobne do diesli, przebiegi podobne do diesli (chyba emeryt, prawnik, lekarz - czyli poprzedni wlasciciele samochodow w DE przywolywani przez polskich handlarzy - nie kupuja 3.0i zeby jezdzic do LIDL'a :) )koszty paliwa sporo wieksze, wiekszy problem z odsprzedaza...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano (edytowane)
spotkałem ostatnio buraka wiejskiego, chwali swe bmw z 2002 (523-śmiech w duszy). oczywiscie zrobił jak co poniektórzy tutaj wiejski tuning i wstawił nowe lampy z przodu. tył żarówa, przeciw mgielne kwadratowe w pewnej chwili już nie mogłem i parsknąłem śmiechem.. okazało się 97..

 

ludzie róbcie te wszystkie wasze przeróbki w autoryzowanych serwisach bo zagrażacie życiu(najważniejsze w duszy że mam prawie po lifcie, a jak ktoś zapyta to niezaprzeczę..) ciekaw jestem ilu z was przerobiło zgodnie z wolą producenta BMW z tego co wiem inne sa mocowania do nowszych lamp(a co tam jeden zaczep na pewno inżynier się pomylił jak to obliczał) itd.

 

jak by się podliczyło przerobienie auta na orginalnych NIE KRADZIONYCH([bAD]*m paserom życzymy kradzieży samochodu) częściach w ASO z homologacją wymianą części, sprawdzeniem, robocizną wychodzi na to że to połowa wartości takiego 96,97. i jak tu nie kupić jakieś lewuchy "przecież wszystko jest dla ludzi".

 

 

ty ziomek, porzadne lampy na przód i tył to wiejski tuning ?

wymiana tych dziadkowatych żółtych kierunków to wiejski tuning?

co ty w ogóle chłopcze tu się mądrzysz,

tacie z garażu w sobote samochód przemyjesz i kogoś krytykujesz?

 

burakiem to chyba ty jestes największym skoro piszesz 10 post i z dupy walisz,

i co jak już część nie z ASO to kradziona?

co ty k.u.r.deee teorie?

 

ciekawe ile raz ty ASO widzialeś na oczy tą pomyłką 2 litrowym dieslem w e39, ale teraz przynajmiej widać skąd ta frustracja

i naucz się czytać posty dokładniej,...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Edytowane przez lucadore
Opublikowano
Tak na poważnie to widzę ze jet bardzo mało albo wogóle nie ma w ogłoszeniach benzyn 2,5l i 3.0 po lifcie.Cały rynek zasypany jest dieslami.Juz sam nie wiem czy nie lepiej dobre 528i kupic i nie przepłacać a za kilka latek przesiąść się na E 60.

 

Ogolnie po lifcie E39 juz nie ma tak sporo. Jak szukalem diesla to tez jakiegos wielkiego wyboru nie bylo a jak byl to mimo wszystko duzo bylo podjechanych aut juz na 1 rzut oka.

 

Z benzyna masz ta satysfakcje ze jednak auta moga miec faktycznie nizsze przebiegi za mniejsze pieniadze.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.