Skocz do zawartości

Mam pasek czy łancuch w e36 coupe 318 is z 92 r /maj ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam pasek rozrządu czy łancuch w E36 318 is Coupe ?

Rocznik 92/ maj

 

Jaki jest koszt ewentualnej wymiany? Proszę o informację co polecacie?

 

Z góry dzięki za odpowiedź:>

Opublikowano

Ktos napisal, ze w M42 jest lancuch wiec sam juz nie wiem:/

Podaje dane mojej buni i prosze o potwierdzenie informacji w 100%

 

Vehicle information

 

Series: 3' E36

Body: Coupe

Model: 318is

Engine: M42

Region: ECE

Version: Left Hand Drive

Transmission: Manual

Manufact. date : 1992/05

Opublikowano
Kolego jesli masz M42 tak jak ja w moim E30 to napewno masz łancuch. Z tego co mi wiadomo tych silników nie było na paski w zadnej serii.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

Dokladnie nie byl is'ow na pasku.. Is'ka wystepowala z silnikiem m42 ( taki jak ty masz ) i m44 w pozniejszych latach produkcji .. Wiec na stoo% masz lancuch..

 

( Nie znaczy to ze silnik jest bezobslugowy jak to czesto mozna przeczytac od allegrowiczow sprzedajacych samochody. bo lancuch tez sie wymienia wraz ze slizgami, napinazami itp ) O wymiania lancucha tez juz byly tematy .. Koszty ok 1800zł ( same czesci ok. 1500 ( brak zamiennikow ) + robocizna )

 

a jesli chcesz wiecej o silniku pocczytac to albo www.wikipedia.pl, albo

 

http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318isengine.html#techinfo_engine :cool2:

Opublikowano

Dzieki za informacje!

Mam przejechane 170 tys i nie ma zadnych problemow z silnikiem, chodzi jak igielka wiec chyba nie ma sensu nic tam ruszac i wymieniac rozrzadu?

Pozdrawiam

Opublikowano

demonis1 O tym czy auto ma 170 czy 270 to moze wiedziec tylko ten kto nim jezdzi od nowosci dlatego lepiej sie nie kierowac tym co pokazuje licznik ( i nie mówie ze Twoja nie ma prawa miec tych 170tys ).

Jesli silnik na wolnych obrotach i przy prezegazówkach jest cichy w okolicach rozrządu to nie ma powodu do obaw. Zresztą przy delikatnej jezdzie te rozrzady sa podobno dozywotnie. Nie sprawdzisz tak jedynie stanu kól zębatych bo ktos wczesniej mógł teoretycznie zmienic sam łancuch zeby było cicho. To samo tyczy sie stanu napinacza bo ludzie potrafią ... oj potrafią :duh: widziałem raz napinacz łancuszka z motocykla kolegi , gdzie ktos po prostu przerobił partackim sposobem napinacz, zeby zwiekszyc zakres naciągu i wyciszyc grzechot.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

To cudeńko ma łańcuszek :)

Piękna sprawa.

Co jakiś czas zwracaj uwagę czy łańcuch Ci nie grzechocze przy opadających obrotach. Jak zacznie to wymieniasz napinacz koszt około 150zł> Wymiana banalna śrubka z boku. Te napinacze nie są najmocniejszą stroną więc trzeba o nie dbać. W moim iS'ie ktoś to zaniedbał i jak rozebrałem to już miałem trochę wycięte koła zębate.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.