Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Autko to e39 530i w manualu. Auto ma sekwencję PRINS VSI

 

Objawy: Drgania na biegu jałowym wyczuwalne szczególnie mocno na kierownicy , ale także poprzez siedzenie. Drgania pojawiły się niedawno. Nie ma żadnej różnicy czy silnik pracuje na gazie czy benzynie. Te drgania są identyczne lub bardzo podobne do drgań jakie miałem wcześniej na biegu jałowym po włączeniu klimatyzacji. Przy wyłączonej klimie auto pracowało wcześniej bez jakichkolwiek wyczuwalnych wibracji. Obroty są idealnie stałe, nic nie faluje. Po dodaniu minimalnie gazu drgania ustają. Podczas jazdy w całym zakresie obrotów wszystko jest w porządku. Te wibracje są dość irytujące bo mam wrażenie że auto wpada w rezonans przez co robi się głośniejsze. Przy wciśnięciu sprzęgła po ok 2 sekundach drgania delikatnie słabną.

 

Jeszcze przed pojawieniem się wibracji wymieniłem poduszki silnika. Diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów. Niedawno została też wymieniona pompa wody a przy okazji wszystkie paski, rolki, wisco. Sprawdzony został także wydech, dla pewności dokręcony na gorąco.

 

Macie jakieś pomysły? Co to może być?

 

Jakie są objawy uszkodzonego dwumasu?

Zakładał ktoś z was nowy dwumas w silniku M54? (nie pytam o używki czy regenerowane bo wtedy nie można mieć żadnej pewności czy założony element jest lepszy od starego)

Jakie zmiany po wymianie zaobserwowaliście?

 

Jakie są objawy uszkodzonych poduszek pod skrzynią biegów?

Opublikowano
Autko to e39 530i w manualu. Auto ma sekwencję PRINS VSI

 

Objawy: Drgania na biegu jałowym wyczuwalne szczególnie mocno na kierownicy , ale także poprzez siedzenie. Drgania pojawiły się niedawno. Nie ma żadnej różnicy czy silnik pracuje na gazie czy benzynie. Te drgania są identyczne lub bardzo podobne do drgań jakie miałem wcześniej na biegu jałowym po włączeniu klimatyzacji. Przy wyłączonej klimie auto pracowało wcześniej bez jakichkolwiek wyczuwalnych wibracji. Obroty są idealnie stałe, nic nie faluje. Po dodaniu minimalnie gazu drgania ustają. Podczas jazdy w całym zakresie obrotów wszystko jest w porządku. Te wibracje są dość irytujące bo mam wrażenie że auto wpada w rezonans przez co robi się głośniejsze. Przy wciśnięciu sprzęgła po ok 2 sekundach drgania delikatnie słabną.

 

Jeszcze przed pojawieniem się wibracji wymieniłem poduszki silnika. Diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów. Niedawno została też wymieniona pompa wody a przy okazji wszystkie paski, rolki, wisco. Sprawdzony został także wydech, dla pewności dokręcony na gorąco.

 

Macie jakieś pomysły? Co to może być?

 

Jakie są objawy uszkodzonego dwumasu?

Zakładał ktoś z was nowy dwumas w silniku M54? (nie pytam o używki czy regenerowane bo wtedy nie można mieć żadnej pewności czy założony element jest lepszy od starego)

Jakie zmiany po wymianie zaobserwowaliście?

 

Jakie są objawy uszkodzonych poduszek pod skrzynią biegów?

 

 

objawy uszkodzonej dwumasówki: samochód wpada w wibracje na wolnych obrotach, i co charakterystyczne im na dworzu jest cieplej tym szybciej sie to dzieje. generalnie zauwazyłem , że po ostzrejszej jeździe jak sie stanie gdzies na światłach to zaczyna telepać. teraz zimą jak sie jeździ spokojnie jest ok nic nie wibruje, ale jak sie da mocno w palnik to cos tam sie odzywa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.