Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Kupilem sobie interfejs viaken-a i zbadalem moją 320d carsoft-em (6.5). Zdziwiły mnie wskazania LCM reading.

 

W aucie miałem przekładany silnik - przy przebiegu 214 000 wsadzono goły silnik (bez osprzętu) którego przebieg w innym aucie wynosił 120 000. W związku z tym na liczniku przebiegu zostało mi 214 000, to jest oczywiste. Natomiast carsoft w "LCM reading' pokazuje mi przebieg 120 000 (!) jak to możliwe skoro przekładany był tylko goły silaj a osprzęt został stary? skad on wie?

 

Zapewne z tego powodu wyrzuca mi bład w tescie "Inc.cluster" o nazwie "BE LCM Internal error".

 

Kolejne pytanie dotyczy livedata i badania przepływomierza- jakie są dopuszczalne roznice miedzy zmierzoną wartością airflow a nominalną - u mnie generalnie są do siebie zblizone ale czasami (glownie przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem) potrafią pojawic sie na ok 1-2 sekunde roznice rzędu 100-200 jednostek. Czy to normalne?

 

I ostatnie pytanko - do czego służy i kiedy używac "sync EWS-ECU" i "DDE-coding"?

 

Pozdrawiam

Zbir
Opublikowano

Musisz skontaktować się ze sprzedawcą programu w takim razie :wink: .

CS to zabawka, dobra do kasowania poduszek. Synchro EWS-DME nie działa.Przepływką zajmiesz się jak straci moc. Taki jest przebieg w LCM bo ktos go próbował molestować.

Opublikowano

haha no lepiej zebym sie nie kontaktował z carsoft-em w tej sprawie;-) a viaken odpisał mi tyle co i sam sie domyslilem (cytuje "sync. EWS-ECU - adaptacja ews do ecu (immo) DDE-Coding - kodowanie silnika" ale z czym to sie je to juz nie napisal)

 

 

czyli myslisz ze to taki zbieg okolicznosci ze akurat silnik który wstawilem mial taki sam przebieg jaki był zapisany w zmolestowanym LCM-ie? hmm mało prawdopodobne ale możliwe:-)

 

A co do przepływki to własnie troche mu brakuje mocy wprawdzie dziury nie ma ale setke i 80-120 robi o ok. 1 s wolniej niż katalogowo, spalanie tez o jakies póltora litra większe, wiec szukam przyczyny. Kat wywalony, dolot i zaworki wyczyszczone, pompa sprawdzona wiec teraz rzuciłem sie na przepływke

Zbir
Opublikowano
no w sumie moze... 225/50/16. na dniach przejde na wąskie zimowki zobacze czy to cos zmieni
Zbir
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam,

 

Kupilem sobie interfejs viaken-a i zbadalem moją 320d carsoft-em (6.5). Zdziwiły mnie wskazania LCM reading.

 

W aucie miałem przekładany silnik - przy przebiegu 214 000 wsadzono goły silnik (bez osprzętu) którego przebieg w innym aucie wynosił 120 000. W związku z tym na liczniku przebiegu zostało mi 214 000, to jest oczywiste. Natomiast carsoft w "LCM reading' pokazuje mi przebieg 120 000 (!) jak to możliwe skoro przekładany był tylko goły silaj a osprzęt został stary? skad on wie?

 

Zapewne z tego powodu wyrzuca mi bład w tescie "Inc.cluster" o nazwie "BE LCM Internal error".

 

Kolejne pytanie dotyczy livedata i badania przepływomierza- jakie są dopuszczalne roznice miedzy zmierzoną wartością airflow a nominalną - u mnie generalnie są do siebie zblizone ale czasami (glownie przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem) potrafią pojawic sie na ok 1-2 sekunde roznice rzędu 100-200 jednostek. Czy to normalne?

 

I ostatnie pytanko - do czego służy i kiedy używac "sync EWS-ECU" i "DDE-coding"?

 

Pozdrawiam

 

Komputer raczej nie dowiedział sie o wymianie silnika z gazet jak również silnik o tym mu nie powie więc jeśli w LCM są dziwne odczyty to znaczy że ktoś kręcił licznik ale nie do końca mu wyszło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.