Skocz do zawartości

sprzegło LUK do 328...warto?


Faruq

Rekomendowane odpowiedzi

Zapach spalonego sprzegla spod machy,czeste wbijanie jedynki " z oporem",wolne przyspieszanie auta,uslizgi na wyzszych biegach...wydaje sie ze to sprzegło... :|

mam wiec pytanie czy LUK za 520zl bedzie dobrym wyborem? Szukalem na forum lecz wszyscy mowią raczej o SACHSie.Ktos z Was zakładał LUKa u siebie?Jest mniej wytrzymały?gorszy jakościowo?Czy jeslibym go zalozyl beda problemy?Czy jest ok a Sachs kroluje jako oryginalny dostawca dla BMW i dlatego go polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coprawda ja mam 1,8 pod maska no i troszke taniej zaplacilem za kompletne sprzeglo LUKa niz ty mowisz ale mniejsza z tym. Po pol rocznym okresie jazdy na sprzegle tej firmy jestem bardzo zadowolony dziala tak samo jak nowe po 6 miesacach eksploatacji. Nie wiem jak ty jezdzisz ale mowie tu o spokojnej jezdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge ci zalatwic sprzeglo LUKa ale sam go nie polecam. Kumpel zakaldal do 323i i cos mu tam zgrzytalo po probnej jezdzie. Zareklamowal go i wzial Sachsa ktory spasowal idealnie i zachowuje sie idealnie. Moze z tym LUK-iem to tylko jeden taki przypadek :?

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa jest niestety pilna bo niebawem czeka mnie z betka dluuuuzszy wyjazd i wolalbym nie miec niespodzianek... nigdzie poza ASO... (730zl) nie moge jakoś zalatwic Sachsa,ktos pisal gdziestam o szarpaniu w przypadku wlozenia LUKa... ryzykowalibyscie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z jakością, natomiast wiem, że

od jakiegoś czasu sprzęgła LUKa trochę staniały - od tego samego czasu kiedy zaglądam do pudełek tego producenta przeważnie widać wyraźnie, że są to regenerki. Często dociski są np. SACHSa z widocznymi śladami, że już kiedyś pracowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzegło założone... po licznych konsultacjach padło jednak na LUKa :) (funkiel nowka nie jakis tam regenerowany :) )Stare sprzegło było takie samo tyle ze z napisem BMW LUK...Ponoc nawet w katalogach warsztatowych nie podaja jednoznacznie czy oryginalnie jest LUK czy SACHS co potwierdza moj przypadek :)

Mam jeszcze 2 pytania:

1) Czy przy przejsciu z gazem w podlodze...3->4 Powinienem odczuc mocne szarpniecie? Czy juz raczej lagodne przejscie?Wiadomo ze nie sa to sprzegła wyczynowe wiec chyba delikatny uslizg w takiej syt jest jaknajbardziej OK..??

2) Czy przy hydraulicznym sterowaniu sprzeglem i jego "branie" juz na samym poczatku to zasluga grubej nowej tarczy czy po prostu regulacji?

Jak to powinno byc fabrycznie...(dodam ze sprzeglo mam kolo 2cm wyzej niz pedal hamulca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.