Skocz do zawartości

lekko wieje zimnym powietrzem przy dźwigni zmiany biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystkim wieje, tylko mi nie... Ja też chcę :cry2:

 

Nieszczelność jest dość łatwo wykryć, tylko trzeba odkręcić schowek - po latach to sie mogło wszystko obluzować, coś pęknąć itp. Mnie w jednym serwisie matoły uszkodzili obudowę filtra przeciwpyłkowego i musiałem podklejać.

Opublikowano

Przepraszam za brak informacji ale nie miałem czasu. Dziś w końcu kupiłem filtr i jutro się biorę do roboty.

Dam znać.

Pozdro

Opublikowano

A wiec tak. Dobra informacja to że filtr wymienilem. Zla ze jeszcze nie wiem czy sie cos poprawilo bo przejechalem tylko 10km. Wiania w tym czasie nie zauwazylem ale u mnie wieje tylko przy skrecaniu. Jutro mam troche jezdzenia to sie przekonam.

 

A co do samej wymiany to znalazlem u mnie 2 bledy w montazu poprzedniego filtra.

1. Nawiew na nogi pasazera wypadl. Czesc z czesni numer 6.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA01&mospid=47437&btnr=64_0161&hg=64&fg=05

2. Klapka filtra (nr 7) byla zle zamknieta.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA01&mospid=47437&btnr=64_0648&hg=64&fg=35Zakladajac ja przed przekreceniem zamkniecia na niej trzeba dobrze docisnac. Po przekreceniu musi sie zablokowac z obu stron tak zeby trzymajac za to pokretlo nie ruszala sie w zadna ze stron. ( u mnie trzymala tylko jedna strona klapki).

 

Z uwagi na to ze nie byly to jakies straszne bledy a szczegolnie nie powinno tam byc zimnego powietrza to spodziewam sie ze jutro znowu reka troche zmarznie. Chyba ze przypadkiem naprawilem cos czego nie zauwazylem.

 

Dam znac jutro.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
kurcze wektor fajno ze Ci sie udalo wymienic filtero.. :clap: szkoda by bylo jakby to nie to...daj znac co i jak jutro jak posmigasz wiecej...kurde odkad sie naczytalem ze przy skrecie zawiewa Wam to teraz kazdy skret odczuwam...dziwna i wkurzajaca usterka

mowia Nam ustąp głupszemu-dlatego ten świat wygląda jak wygląda

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dcf661d0c724a2d.html

Opublikowano
No i chyba nadal jest tak samo :( Wydaje mi sie ze wieje duzo mniej ale trzeba wziac pod uwage ze na dworze jest duzo cieplej i poprostu nie wieje tak zimnym powietrzem.
Opublikowano

po niedzieli ja tez bede wymieniał filtrprzeciwpyłkowy, napisze o efektach,na razie to faktycznie jest dosc ciepło i nie czuc az tak mocno tego wiania, ale zobaczymy

 

w kazdym razie skoro miałes jakies nieszczelnosci, o których pisałes i czujesz ze jest o wiele lepiej to moze faktycznie ten filtr i jego obudowa sa w głównej mierze za to wianie odpowiedzialne

Opublikowano
wymieniłęm filtr przeciwpyłkowy, wcześniej miałem jakis papierowy, który niezbyt pasował i miekki był, teraz załozyłem filtr firmy magneti manelli (chyba tak sie to pisze) który jest z plastikową ramką i dobrze pasował. Innych nieszczelnosci nie widziałem ani w okolicach schowka ani w okolicach filtra kabinowego i nagrzewnicy. Na tyle na ile sie troche przejechałem to jakby było duzo lepiej, ale w weekend bede robił dłuzszą trase to wtedy bede wiedział czy to cos dało czy nie bardzo.
Opublikowano
a ja mysle ze to nie jest filtr-czy ktos moze Nam pomoc??nie ma zadnego "kozaka"w tym temacie?czy nikt nie wie co za diabel wieje zimnem?i przy skrecaniu w prawo jest to najbardziej odczuwalne!!!!!!!-ja mam porade zeby mniej wialo......unikac zakretow w prawa strone: :twisted2:

mowia Nam ustąp głupszemu-dlatego ten świat wygląda jak wygląda

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dcf661d0c724a2d.html

Opublikowano
no i jednak wymiana filtra przeciwpyłkowego nie pomogła w pełni na to wianie. Jest teraz o wiele lepiej, ale jednak nadal troche wieje. Skoro pojawia sie to najbardziej przy skrecaniu to tak mi na mysl przychodzi, ze moze pojawia sie jakas nieszczelnosc w miejscu gdzie kolumna kierownicza wychodzi z kabiny? ma to kto sprawdzic z was? ja teraz nie bede miał jak na warsztat jechać w najblizszym czasie
Opublikowano
chłopaki to róznie pisali, ale u mnie to bez róznicy w którą strone sie skręca to czuc to wianie, w trasie czuc z mniejszą siła, ale w trasie sie nie skręca z takim małym promieniem, a w miescie to przy róznych predkosciach, ale tylko jak sie jedzie, gdy samochód stoi to nie czuc
Opublikowano
chłopaki to róznie pisali, ale u mnie to bez róznicy w którą strone sie skręca to czuc to wianie, w trasie czuc z mniejszą siła, ale w trasie sie nie skręca z takim małym promieniem, a w miescie to przy róznych predkosciach, ale tylko jak sie jedzie, gdy samochód stoi to nie czuc

potwierdzam mam identycznie

mowia Nam ustąp głupszemu-dlatego ten świat wygląda jak wygląda

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dcf661d0c724a2d.html

Opublikowano
otoż koledzy, nie tylko my uzytkownicy BMW mamy ten problem. Dzisiaj jechalem samochodem brata( 406 coupe) i jest u niego to samo, wieje z okolic dzwigni zmiany biegow. Tylko pytanie... co jest tego przyczyna??

Sprzedam czesci do BMW E36 1.8(115KM)!!!

Kontakt: 502278481 lub pw.

Opublikowano
na logiczne rozumowanie skoro wieje gdy sie skreca to moze naprawde pojawia sie jakas nieszczelnosc w miejscu gdzie kolumna kierownicy wychodzi z kabiny, tylko trzebaby to sprawdzic, a nie mam teraz jak
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Chciałbym odświeżyc ten temat, jestem normalnie w szoku, mam teraz e46 323i i jest identyczne wianie w okolicach dźwigni zmiany biegów. Z mojego własnego doświadczenia wynika, ze firma taka jak BMW nie poprawiła tak często pojawiającego sie problemu przez co najmniej 20 lat. Miałem e30, miałem e36, mam e46, skok technologiczny przepotężny, a wianie jak było tak jest w kazdym z tych modeli. Na chłopski rozum obstawiałbym jednak niedostateczne uszczelnienie miejsca gdzie kolumna kierownicy wychodzi w karoserii, ale nie mam tam zbytnio mozliwosci dotrzec.

Problem występuje u wielu róznych osób, a nikt nie potrafi powiedziec gdzie twki przyczyna tego wiania, moze trzeba by wystosowac maila do fabryki w Monachium?

Opublikowano
nie wiem czy to pomorze ale ja u siebie pod mieszkiem na dzwigni mam załozona gume orginalna która ścisło przylega do drazka i jest włozona w karoserie na zasadzie kołmierza a na to wszystko jest połozona gabka tez orginalna w kształcie tego otworu na mieszek dodam jeszce ze jak kiedyś jechałem wogóle bez tego to naprawde ostro wiało może u was brakuje tej gumy i gąbki :worried:
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano
A u mnie nie wieje. Pozniej zobacze czy mam tam jakas gabke czy cos. A po dluzszej trasie mam ciepla galke (mam metalowa) czy to normalne ?
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, chcę ponownie odświeżyc temat. Lato sie skończyło, przyszła jesień, coraz zimniej na dworze, a w mojej buni coraz bardziej wieje. Przeglądałem sobie real oem i jest taki pierścień: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM31&mospid=47638&btnr=32_0950&hg=32&fg=30 nr 8 na obrazku. Kosztuje tylko 30pln w serwisie fabrycznym, ale wymiana to ponoć masakra, trzeba ławe opuszczac i inne dziadostwa odstawiać. Moze ktos z was to juz wymieniał? Moze nie ma az tak duzo z tym roboty?
Opublikowano
A u mnie nie wieje. Pozniej zobacze czy mam tam jakas gabke czy cos. A po dluzszej trasie mam ciepla galke (mam metalowa) czy to normalne ?

 

Cofam to co pisalem u mnie tez wieje ale jak mocno skrece w prawo :mad2: Przynajmniej na trasie mi reka nie marznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.