Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moze kiedyś się umówimy i sprawdzimy swoje autka :)

 

moja to seria jestem ciekaw własnie jak to jest , jakoś nigdy nie moge trafić na 3l benzyne tylko disle ciągle

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
moze kiedyś się umówimy i sprawdzimy swoje autka :)

No ja bym chętnie zobaczył jak śmiga E46x. Zwłaszcza jak się wścieka :wink: (i pali przy tym 9 litrów :mrgreen: - sorry, nie wytrzymałem, ale obiecuję, że to już ostatni raz :wink: ) Ale na suchym, bo zimą to wiem, że po prostu jedzie i tyle.

Rozważałem zakup 3.0xi, ale nikt tu nie potrafił mi napisać jaki fun będzie w porównaniu z RWD.

 

Pytanie tylko co chcesz sprawdzić?

 

moja to seria jestem ciekaw właśnie jak to jest , jakoś nigdy nie moge trafić na 3l benzyne tylko disle ciągle

moja też seria

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
moze kiedyś się umówimy i sprawdzimy swoje autka :)

No ja bym chętnie zobaczył jak śmiga E46x. Zwłaszcza jak się wścieka :wink: (i pali przy tym 9 litrów :mrgreen: - sorry, nie wytrzymałem, ale obiecuję, że to już ostatni raz :wink: ) Ale na suchym, bo zimą to wiem, że po prostu jedzie i tyle.

Rozważałem zakup 3.0xi, ale nikt tu nie potrafił mi napisać jaki fun będzie w porównaniu z RWD.

 

Pytanie tylko co chcesz sprawdzić?

 

moja to seria jestem ciekaw właśnie jak to jest , jakoś nigdy nie moge trafić na 3l benzyne tylko disle ciągle

moja też seria

 

najwiecej mi spaliła 12l , przy jeździe vmax na a4 trasa z Poznania do Warszawy spaliła mi 10l - wież lub nie , może kiedyś wybieżemy się na tor do poznania to sam sobie porównasz , ja benzyne znam ty chyba disla jednak nie , a jak widze że ktoś mówi o średniej 10 l w 3 l benzynie to poprstu żagiel sobie dorobił , i pisze jak to ładnie benzyna chodzi :) przy 10 l spalania raczej wypalonych zworów słyszy dźwięk i zamulania silnika bo benzyna nie jest stworzona do niskich obrotów

 

a co do frajdy to powiem że jest duża , jeżdziłem co prawda na letnich ale łądnie się lata bokami , ale uczyć się musiałem od nowa , nie potrafiłem długo płynnie polecieć bokiem całe rondko , na tył napęd wystarczy lekko dać gazu i już lecisz , tu trzeba bardziej i pzród cały czas ci prostuje auto :) więc zdecydowanie trudniej polecieć pełnym płynnym bokiem autem 4x4 , ale da się i to całkiem przyjemnie , 4x4 nie jest stworzone do driftów , za to na mokrej nawierzchni łyka każdy tył napęd , nie ważne jaką ma pojemnośc , tylko 4x4 mogą się mierzyć i to jest najfajniejsze ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
najwiecej mi spaliła 12l , przy jeździe vmax na a4 trasa z Poznania do Warszawy spaliła mi 10l - wież lub nie , może kiedyś wybieżemy się na tor do poznania to sam sobie porównasz , ja benzyne znam ty chyba disla jednak nie , a jak widze że ktoś mówi o średniej 10 l w 3 l benzynie to poprstu żagiel sobie dorobił

Nie o tym wątek i może nie róbmy kolejnego takiego samego :wink:

 

Miałem kiedyś diesla. BMW. Ale tds, więc nie porównuję go nawet do nowych jednostek. Wiem natomiast jaką ma charakterystykę i do czego służy.

Te spalania - dlaczego miałbym Ci nie wierzyć? On właśnie w trasie ma być oszczędny.

Natomiast wściekanie się i 9 litrów? chyba jako średnia z dalekim dojazdem do miejsca wściekania :wink:

Mi pali jak w podpisie, gdzie widzisz tam 10l?

 

a co do frajdy to powiem że jest duża , jeżdziłem co prawda na letnich ale łądnie się lata bokami , ale uczyć się musiałem od nowa , nie potrafiłem długo płynnie polecieć bokiem całe rondko , na tył napęd wystarczy lekko dać gazu i już lecisz , tu trzeba bardziej i pzród cały czas ci prostuje auto :) więc zdecydowanie trudniej polecieć pełnym płynnym bokiem autem 4x4 , ale da się i to całkiem przyjemnie ,
Ale piszesz o zimie czy lecie?

No ja właśnie się zastanawiałem czy nie za mało mocy jest na fun w 4x4.

 

I bez odpowiedzi - co chciałbyś porównać?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

przyśpieszenie chce porównać , jak bardzo mi odejdziesz , oczywiście na suchym ,

 

teraz w ziemie na białej nawierzchni i spokojnie da się jechać na letnich 225 :) , co ciekawe hamowanie z ABS-em jest 2x gorsze od zredukowania i hamowanie silnikiem :) na początku nie umiałem i miałem problemy z zatrzymaniem się, albo coś ten abs wariuje , niestety nie da sie go wyłączyć i zostaje tylko hamowanie silnikiem , zmiana opon na zimówki jest bez sensu dla mnie , chyba że się wgóry bede wybierał to kupie ale tak to mi nie potrzebne są , a na warunki Warszawskie to zimówki mi ida na 1 sezon

 

spokojnie też możesz latać na mokrej , na suchej nie próbowałem , pewnie się da ale szkoda mi samochodu i opon .

cała zabawa z napęden 4x4 zaczyna się kiedy jest słaba przyczepność :) niesamowicie się to trzyma drogi , róznica miedzy tylnym napędem jest ogromna,

 

brat który ma serrie coswort z tylnym napędem i szperą ostatnio z nim jechałem na mokrej nawierzchi i kazał mi zwolnić bo się boi , bał się że mi wypadnie z drogi samochód :) a ja wcale szybko nie jechałem , normalnie , jeszcze sporo zapasu było , żadnego migania trakcji nie było

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Którgoś dnia spadnie śnieg, ty wjedziesz w zakęt za szybko, wyjedzie Ci przód i wpadniesz pod Scanie.

 

A moje 330d zrobiło tyle okrążen na torze że już mi się nie chce ją jezdzić. Diesel jest fajny podczas wyprzedzania, czy jazdy na trasie, ze względu na moment obrotowy, ale na torze jego dychawiczna (astmatyczna jak mówi Clarkson) góra odbiera frajde z jazdy. Jedynie handling i grip w zakręcie jest idealny.

Po 1,5 rocznej przygodzie z M57N wiem że kupiłbym 330i, ze względu na koszta utrzymania, kulturę pracy, a nawet spalanie, bo ja nie mam oszczednego auta. Do tego, podczas pracy na torze mógłbym w pełni cieszyć sie z właściwości auta. Niestety czuję się jak w wyscigu ciężarówek :)

Na szczeście zawse jest jakis kursant w 911 turbo, które chce abym mu pokazał jak sie jedzie ten zakręt ;)

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Członkowie klubu
Opublikowano
przyśpieszenie chce porównać , jak bardzo mi odejdziesz , oczywiście na suchym

OK. Jak będzie sucho, wrócę kiedyś do domu przez Raszyn.

 

teraz w ziemie na białej nawierzchni i spokojnie da się jechać na letnich 225 :) , co ciekawe hamowanie z ABS-em jest 2x gorsze od zredukowania i hamowanie silnikiem :) na początku nie umiałem i miałem problemy z zatrzymaniem się, albo coś ten abs wariuje , niestety nie da sie go wyłączyć i zostaje tylko hamowanie silnikiem , zmiana opon na zimówki jest bez sensu dla mnie , chyba że się wgóry bede wybierał to kupie ale tak to mi nie potrzebne są , a na warunki Warszawskie to zimówki mi ida na 1 sezon

czekaj, bo chyba źle zrozumiałem... sama redukcja biegu jest efektywniejsza niż hamulec?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Niestety czuję się jak w wyscigu ciężarówek :)

Na szczeście zawse jest jakis kursant w 911 turbo, które chce abym mu pokazał jak sie jedzie ten zakręt ;)

:mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

tak , nie wiem dlaczego , hamuje 2x lepiej niż przy wcisniętym hamulcu , od razu ci się załącza ABS i nie hamuje prawie wcale , nie wiem dlaczego , dlatego jak na początku wyjechałem to się przeraziłem bo rozpędzać się rozpędzasz szybko ale nie mogłem dochamować do skrzyżowania , jakie moje zdziwienie było jak po prostu beż używania hamulaca zaczełem redukować biegi i hamować silnikiem , 2x większa skutecznośc hamowania , i bez problemu dochamowywałem

 

na mokrej nawierzchni ABS bardzo dobrze mi się zachowywał i nie miałem do niego zastrzeżeń , terkotał faktycznie wtedy kiedy koła się zaczeły blokować , na śniegu to porażka , tylko wcisniesz hamulec a już ci terkocze i nie hamuje ,

 

no i jest jeszcze ten system bezpiecznego zjazdu z górki (zapomniałem nazwy) tylko to holerstwo jakoś wykrywa spadek i tylko wtedy się załącza , na równej drodze nie chce

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
no to może jednak wina letnich opon?

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano (edytowane)
Którgoś dnia spadnie śnieg, ty wjedziesz w zakęt za szybko, wyjedzie Ci przód i wpadniesz pod Scanie.

 

A moje 330d zrobiło tyle okrążen na torze że już mi się nie chce ją jezdzić. Diesel jest fajny podczas wyprzedzania, czy jazdy na trasie, ze względu na moment obrotowy, ale na torze jego dychawiczna (astmatyczna jak mówi Clarkson) góra odbiera frajde z jazdy. Jedynie handling i grip w zakręcie jest idealny.

Po 1,5 rocznej przygodzie z M57N wiem że kupiłbym 330i, ze względu na koszta utrzymania, kulturę pracy, a nawet spalanie, bo ja nie mam oszczednego auta. Do tego, podczas pracy na torze mógłbym w pełni cieszyć sie z właściwości auta. Niestety czuję się jak w wyscigu ciężarówek :)

Na szczeście zawse jest jakis kursant w 911 turbo, które chce abym mu pokazał jak sie jedzie ten zakręt ;)

 

ale ja nie jeżdze na torze , a kupiłem te auto na wypady , a zima to dla mnie nie nowość , starą e36 zdarłem letnie opony w zimie bo tak mnie boki bawiły :) , o tym że mam łyse zauważyłem warsztacie i mi się mechanicy pytali jak ja z takimi oponami moge w zimie jeździć :) nie sądziłem że mi się zedrą tak szybko , w listopadzie nówki były kupione w lutym już zdarte były

 

BMW słynie z tego że te samochody są dobrze wyważone ,

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
no to może jednak wina letnich opon?

 

możliwe bo na mokrej nawierzchi ABS działa bez zażutu

 

szkoda że nie można odłączyć ABS-u , a

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
dokladnie to tylko i wylacznie wina letnich opon...juz sie sam o tym przekonalem ze samochod z abs i bez zimowek=brak hamowania
kiedys e36 316,325 coupe...pozniej e46 320d
Opublikowano
Witam.mam porównanie silnika 3.0i 231km w z3 i 3.0d 231km w e90.Powiem wam ze 3.0i w z3 nie jest w stanie uciec dieslowi,jezdzę obydwa autami na co dzien i nigdy bym nie powiedział ze 330d tyle potrafi :mrgreen:
Opublikowano
Którgoś dnia spadnie śnieg, ty wjedziesz w zakęt za szybko, wyjedzie Ci przód i wpadniesz pod Scanie.

 

A moje 330d zrobiło tyle okrążen na torze że już mi się nie chce ją jezdzić. Diesel jest fajny podczas wyprzedzania, czy jazdy na trasie, ze względu na moment obrotowy, ale na torze jego dychawiczna (astmatyczna jak mówi Clarkson) góra odbiera frajde z jazdy. Jedynie handling i grip w zakręcie jest idealny.

Po 1,5 rocznej przygodzie z M57N wiem że kupiłbym 330i, ze względu na koszta utrzymania, kulturę pracy, a nawet spalanie, bo ja nie mam oszczednego auta. Do tego, podczas pracy na torze mógłbym w pełni cieszyć sie z właściwości auta. Niestety czuję się jak w wyscigu ciężarówek :)

Na szczeście zawse jest jakis kursant w 911 turbo, które chce abym mu pokazał jak sie jedzie ten zakręt ;)

 

ale ja nie jeżdze na torze , a kupiłem te auto na wypady , a zima to dla mnie nie nowość , starą e36 zdarłem letnie opony w zimie bo tak mnie boki bawiły :) , o tym że mam łyse zauważyłem warsztacie i mi się mechanicy pytali jak ja z takimi oponami moge w zimie jeździć :) nie sądziłem że mi się zedrą tak szybko , w listopadzie nówki były kupione w lutym już zdarte były

 

BMW słynie z tego że te samochody są dobrze wyważone ,

 

Nawet nie wiem co mam Ci odpowiedzieć. Mam nadzieję że przez swoją lekkomyslność nie zrobisz komuś krzywdy.

 

A skoro nie wiesz dlaczego 4x4 hamuje lepiej niż ABS to wiedze o jedzie masz zerową.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

 

Nawet nie wiem co mam Ci odpowiedzieć. Mam nadzieję że przez swoją lekkomyslność nie zrobisz komuś krzywdy.

 

A skoro nie wiesz dlaczego 4x4 hamuje lepiej niż ABS to wiedze o jedzie masz zerową.

 

zabardzo się unosisz , mam prawko od 17 roku życia , ponad 10 lat , nigdy nie spowodowałem wypadku ani kolizji , miałem pare stłuczek i nic wiecej , dla mnie bok to nic nowego , jak tylko spadł śnieg to zawsze jeździło się pojeździć po placu i powygłupiać , a na drodze raczej tego nie robie , kilka skrzywionych felg , pare aluminiowych i człwoiek się uczy , ale ty to przecież ideał jesteś , dziadziuś za kółkiem , w zimie się szybko nie jeździ , wiec chyba coś ci się z torem pomyliło

 

wiec sądź według siebie , jeżdze szybko ale nie ryzykownie , robie ponad 60 tys rocznie przebiegu wiec chyba to mnie od ciebie różni

 

wiem czemu ale nie rozumiem dlaczego tak histerycznie reaguje ABS , gdyby był odłączony hamował by zdecydowanie lepiej ,

 

ale wytłumacz mi laikowi dlaczego tak jest ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Gdybyś miał odrobine oleju w głowie to wiedziałbyś że hamowanie też jest ważne. Jesli nie najwazniejsze. Twoje auto nie hamuje. Na śniegu. Wogóle. No bo jak ma hamować na letnich oponach ? Jesli bedziesz potrzebował zahamowac awaryjnie kiedykolwiek na śniegu, to co zrobisz ? Wystawisz gire ? Bedziesz wrzucał wsteczny ? Pomysl trochę. W sporcie samochodowym, bez wzgledu na to jaki to jest, czy rajdy, czy wyscigi, czy drifting, albo nawet 1/4 mili uzywa się opon odpowiednich do warunków. Ty takich nie masz. O czym więc mowa ? Że ABS się włacza tak wczesnie że nie ma hamulca ? Bo masz tak łyse opony że każde dotkniecie powoduje blokowanie koła i reakcje ABS. A dlaczego biegami wychodzi ? Bo ten hamulec jest tak beznadziejny że silnik lepiej hamuje , naped. Bo hamujesz kołami poprzez silnik i wiec nie ma ingerencji ABS. Załóż zatem zimówki (chcesz, pozycze Ci) i porównaj droge hamowania na sniegu , hamulcem i silnikiem.

 

Ale wiesz, dobre i to że nie wciskasz sprzegła podczas hamowania (chyba ?? ).

 

 

P.S. Twoja argumentacja że masz prawko od 1o lat nic nie wnosi, bo nie nauczyłeś sie przez ten czas jeszcze stosowac odpowiednich opon do warunków i potrzeb. Poki nasz kraj nie zmieni przepisów takich jak ty bedzie na pęczki. I jeśli ktoś na łysych letnich oponach wjedzie w tył mojej wypieszczonej 330d, bedzie kluczyków szukał w polu, bez spodni.

 

A ty Grześ, czytasz te herezje i nie grzmisz ? MODERATOR !!!! Pomocy !!

 

P.S.2. Nie chcę Ciebie urazić jako osoby. Nie wątpię ze jesteś prze miłą osobą o bogatej osobowości, ale na miłość boską nie jesteś sam na drodze, a do tego masz BMW, to chyba do czegoś zobowiązuje ?

 

A dziadziusiem nie jestem ,jak tylko jest śnieg ASC off i jade bokiem z synem do szkoły. Ale wiem że się zatrzymam bo mam zimówki. (Przynajmniej bede próbował hamować) :mrgreen:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

no co ty nie powiesz że zimówki są lepsze od letnich na zime :)

ameryke odkryłeś

 

tylko że ja w zimie nie jeżdze , a jak wyjade to polatać sobie bokami , a hamować umiem i jade tak by moje autko sobie nie rozbić , chyba to jest normalne ,

 

nie jest własnie tak do końca jak mówisz , jak bym mocno zredukował to koła powinny mi się zblokowac a nie blokują się tylko hamują , dlatego powiedziałem że ABS histericznie działa , 2 rzecz opony letnie mam nówki wiec o jakich ty łysych mówisz

 

i nie stawrzam zagrożenie jak tu wszyskim próbujesz w mówić , gdyby tak było to bym się zatrzymał na 1 samochodzie , może zanim coś powiesz to to wypróbuj a nie coś ci się wydaje , wiem że jazda na letnich jest niełatwa ale niektórzy tak mają że lubią własnie małą przyczepność i polatanie sobie bokami , za stary sie zrobiłeś na BMW - kup sobie mercedesa

 

powiem ci też inną rzecz absurdalną na którą nigdy byś nie wpadł , latem często jak się chce poślizgać to zakłada się ZIMÓWKI !!!

 

oooo zgrozo no dlaczego ?

 

nie chce cię urazić ale ja lubie sobie boka od czasu strzelić od razu mi się humor poprawia , a ty chyba nie wiesz o co chodzi w BMW i z tylny napęd , i zgrozo często wyłaczam DSC , szkoda że ABS nie moge odłączyć bo ABS to nie zawsze znawco znaczy lepsze hamowanie , gdybyśm miał doświadczenie o którym tak mówisz to wychamuj na skrzyżowaniu z ABS-em , mam nadzieje kolego że nie rozbijesze mi mojego autka wjeżdzając mi w tył , nie będe tłumaczył dlaczego , wypróbuj i dopiero mów coś

 

ABS nie jest najlepszy na wszysko - zrozum to bo się rozwalisz , a przynajmniej powinieneś wiedzieć kiedy ABS przeszkadza a nie pomaga

 

na codzień jeżdze firmówką na zimówkach i tyle w temacie .

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A ty Grześ, czytasz te herezje i nie grzmisz ? MODERATOR !!!! Pomocy !!

Nie jestem Modem :wink: :mrgreen:

 

A tak szczerze, to ja nadal nie wierzę, że to się dzieje :shock:

hamulec nie hamuje, ale kurcze... opony w sezon zejdą... :mrgreen:

 

mnie - dziadka z fotelikiem w 330Ci - strach nie pozwala nie mieć zimówek :lol:

 

Rado_! nie obraź się, ale im więcej czytam Twoich postów, tym mniej Cię rozumiem, tak w całokształcie... jest tyle niespójności, że... :roll: :liar:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Na szkoleniach staramy się uświadamiać takich ignorantów jak ty. Niestety czasami beton nie skruszeje.

I kto powiedział że ABS skraca drogę hamowania ?

Sadząc po twoim opisie jestesmy w podobnym wieku, no moze jestem z 2-3 lata starszy. Ale niestety ja (chyba) mam wiekszą wiedzę i doswiadczenie, bo zajmuje się tym zawodowo. Zawodowo uczę takich jak ty że nie tylko gaz ale hamulec sie liczy. Że skrecanie to podstawa. Ze warto posłuchac innych bo może maja wieksze doswiadczenie. Zreszta... Co ciebie interesuje kim jestem i co robie. Ty wiesz lepiej. Przecież zakładasz zimówki latem a zimą łyse letnie.... :norty:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Kolego Rado , jako starszy wiekiem (18 lat prawo jazdy) powiem Ci, że też testowałem swoje BMW na śniegu na letnich oponach i jakie wnioski? Ty nie wiesz nic o napędzie 4x4. Ty nie wiesz nic o silnikach benzynowych, Ty marnujesz 60 tys km rocznie nie ucząc się nic.

Szkoda, że na tym forum nie ma ignora bo już bym nie musiał Cię czytać.

BTW Letnie opony do takich mocnych aut jak nasze to są "łyse" opony.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie chce cię urazić ale ja lubie sobie boka od czasu strzelić od razu mi się humor poprawia , a ty chyba nie wiesz o co chodzi w BMW i z tylny napęd

 

Dorośnij bo na razie emocjonalnie to jesteś na poziomie nastolatka. Następny 'cfaniak' co to jeździ na letnich bo w zimie śniegu u niego w środku dnia nie ma na drodze. A potem takie cfaniaki wracają z zakopca do 'stolycy' 15 godzin generując korek na pare/naście/ km. :duh:

Opublikowano

jak dorosne to kupie sobie mercedesa i bede bił rekordy ekonomicznej jazdy 3l benzynowym silnikiem

 

pobije wasz rekord 10 l w mieście :)

 

znowu ameryke odkryłeś , gaz i hamule to kazdy potrafi , kwestia operowania a i podobno też sprzegło się liczy :) , ale co ja takiemu fachowcowi mam mówić

 

ja się cały czas ucze i nie mędrkuje typu że opony letnie nie nadają się na zime

 

zaden cfaniak korzystam że są białe drogi a to rzadkość ostatnio , w tamtym roku śniegu nie było , ale co ja zgredom bede tłumaczył , woźcie się dalej

 

w przeciwieństwie do was jak mnie zaskoczy poślizg to wiem co zrobić a nie panikuje i baczki wykrecam czy w rowach ląduje ,

dlatego zawsze zachęcam do jazd na placyku , ale przecież dla was to dziecinne zgredy

 

jakub o czym ty mówisz załóż sobie łyse opony to wtedy zobaczysz , chcesz mi powiedzieć że jest róznica miedzy 1,8 a 3 l silnikiem w zimie na białej drodze ??? , chyba faktycznie nie dogadamy , i przeciez mówiłem że to moje 1 auto z napędem 4x4 i się ucze go , ale jak zwykle wybiórcza pamięć , czy ja się określałem jako znawca - to ty raczej zawsze wyrokujesz , alfa i omega ale nic konkretnego jak na razie nie powiedziałeś znawco , powiedziałem jakie mam objawy i zaczeło się jeden się wymądrza przez drugiego , brawo ,

 

przeciwieństwie do was ja mam zabawe a wy to pewnie jeszcze łańcuchy założycie ,

 

przypomne że normalnie jeżdże na zimókach ale jak widać nie przyjmujecie tego do wiadomości wiec pochamujcie się bo nie jeżdze na codzień na letnich oponach , wyjezdzam sobie by troche platać bokami - boli was to zgredy ?? z waszych opisów dawno powinienem mieć rozbity samochód , dobrze mi życzycie wielkie dzięki , przecież na tych letnich nie rozwine niewiadomo jaką prędkość - przypomne że mnie bawi jeżdze na zakrętach a nie na prostych , wiec prosty wniosek że za szybko nie wejde w zakręt na letnich oponach - przynasz to instruktorze nauki jazdy ? wiec po co te gadki że kogoś rozwale . prędzej trafie na takiego co wieży w ABS i zimówki , miałem kolege który wcześniej jeździł uniwersalnych oponach w zimie , 2 lata i nic , zmienił na zimówki i od razu dzwona zaliczył , jak sam powiedział zachwycił się zimówkami i zaczął mniej ostrożnie jeździć bo myślał że wychamuje a jak lód jest to i ABS i zimówki ci nie pomogą - przyznacie to ? napewno nie

 

 

czy wszyscy tutaj na tym forum to takie zgredy co się bulwersują że ktoś sobie wyjedzie w zimie polatać bokami ??

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

czy wszyscy tutaj na tym forum to takie zgredy co się bulwersują że ktoś sobie wyjedzie w zimie polatać bokami ??

ja jestem żonaty,jakbym polatał bokami to dostałbym w maskę i musiałbym spać w piwnicy.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Ja przepraszam ze sie wtrące ale wlasnie jak ja mam latac bokiem z tym asc calym. Jezdze e46 ktore to ma asc ktore z kolei mozna wylaczyc. Ale nawet jak wylacze to badziewie i wpadam w poslizg lub chce zedzrzec asfalt na mrozie ;) to asc automatycznie samo sie wlacza i nie daje ani poleciec bokiem ani zeby kola zakrecily w miejscu Jak to cholerstwo calkowicie wylaczyc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.