Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam możliwość zakupić silnik do BMW 318 IS COUPE z 1994 .

Mam E30 318i z '89.

Czy taka zamiana jest bardzo problemowa?

Jak z mocowaniem tego silnika.

Pamiętam, że kiedyś o czymś podobnym pisał ECRU.

Proszę o wszystkie za i przeciw.

A w szczególności o opis samej czynności.

Tzn kompatybilność obu tych silników i zakres ewentualnych zmian po swap'ie.

Dzięki.

Czekam z niecierpliwością.

JUST HT
Opublikowano

kurczę, podobno to droga inwestycja i może pojawić się wiele problemów, nie lepiej kupić od razu całe auto? :)

A ja jak bym miał wkładać silnik do e30 to V12 bym włożył :)

Opublikowano
Hmmm wg mnie to lapy chyba powinny pasowac ale moge sie mylic :oops: , natomiast na pewno bedziesz musial zmienic tylne hamulce z bebnow na tarcze gdyz iS'y maja juz tarcze, sterownik silnika tez raczej bedziesz musial wymienic. A co do dyfra to tez moze zostac bez zmian gdyz iS ma to samo przelozenie co zwykly 1.8i czyli 4.10

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano
Mam możliwość zakupić silnik do BMW 318 IS COUPE z 1994 .

Mam E30 318i z '89.

Czy taka zamiana jest bardzo problemowa?

Jak z mocowaniem tego silnika.

Pamiętam, że kiedyś o czymś podobnym pisał ECRU.

Proszę o wszystkie za i przeciw.

A w szczególności o opis samej czynności.

Tzn kompatybilność obu tych silników i zakres ewentualnych zmian po swap'ie.

Dzięki.

Czekam z niecierpliwością.

 

Hmmm... na pewno musisz wymienić wiązkę i kompa bo to inna bajka. No i jeżeli nie chcesz się zabić, a masz z tyłu bębny to pomyśl o wymianie na tarcze. Z tego co słyszalem jest to najbardziej "przyjazny" dla usera swap silnika.

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
Mam możliwość zakupić silnik do BMW 318 IS COUPE z 1994 .

Mam E30 318i z '89.

Czy taka zamiana jest bardzo problemowa?

Jak z mocowaniem tego silnika.

Pamiętam, że kiedyś o czymś podobnym pisał ECRU.

Proszę o wszystkie za i przeciw.

A w szczególności o opis samej czynności.

Tzn kompatybilność obu tych silników i zakres ewentualnych zmian po swap'ie.

Dzięki.

Czekam z niecierpliwością.

 

No to napisz do w/w i bedziesz wiedzial wszystko z I reki :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Czemu chcę zmienić?

Mocy przybywaj! Podobno IS ładnie dopala, a i spalanie ma na rozsądnym poziomie.

No i silnik z '94 w eleganckim stanie podobno. ok 160 tys.km.

A czemu nie nowe auto?

Bo jestem zadowolony ze swojej bejcy. Wszystko jest naprawdę jak w zegareczku.

Pojeździłem trochę i nie mam zamiaru narazie sprzedawać. Oswoiłem 114 koni i teraz mi się marzy coś więcej.

Ale widzę, że gra może nie być warta świeczki.

Dzięki.

JUST HT
Opublikowano
no, takie rzeczy mają sens jak budujesz jakiś super hiper bolid i chcesz się nim ścigać. Przynajmniej wg mnie. A skoro swoją niunię już dobrze poznałeś to czemu nie masz poznać nowej? Wszak to nie kobieta, nie na całe życie (może i słusznie :wink: )
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Czemu chcę zmienić?

Mocy przybywaj! Podobno IS ładnie dopala, a i spalanie ma na rozsądnym poziomie.

Mój pali 10.5, a moc... to ma 2.5 litra.

Nie to, żebym Cię odciągał od pomysłu, ale nie wiem czy nie będziesz rozczarowany tą mocą...

Na początku pewnie będzie fajnie, ale potem...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.