Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich mam pytanko czy po usunieciu katalizatora i wstawieniu strumienicy w e32 735 90 r bede mial problem z poprawna praca silnika i duzo sie zwiekszy spalanie paliwa
Opublikowano
silnik będzie pracował tak samo , a może i lepiej jeśli kat był już przytkany , a co do spalania to wzrośnie jeśli wywalić również sondę lambda , która jest przed katem i której nie musisz wywalać...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
ja wywalilem sam wklad , mniej skomplikowana robota, u mnie byl prytkany na jednej stronie wiec musialem, cos niecos zyskalem przede wszystkim rasowy dzwiek v12, chcac wywalic calosc musisz gdzies sondy umiescic , chyba ze wrzucisz chip ktory nie bierze sygnalu z sond,Tak miedzy nami za 2 katy dadza ci z 1tys zl, ja bylem na tyle glupi ze wyciagnalem wklad i stracilem na tym kupe kasy, bo wiekszosc byla skruszona i wypalona a tylko dlatego bo auto nie spalalo wszystkiego
fajne autko, tylko maly silnik")
  • Członkowie klubu
Opublikowano

nic się nie podzieje - teoretycznie możesz zyskać kilka koni - w e32 raczej masz po 1 sondzie na stronę auta i to przed KAT

 

 

ale Twój pra pra pra pra wnuczek będzie miał ciężko - chyba , że już podbijemy kosmos

 

Pozdro :wink:

Mario

Opublikowano

jesli masz caly wklad to go nie wykruszaj, w skupie za takiego kata dostaniesz 800-1000zl. 7ki maja wieeelkie katy. mozesz wspawac zwykla rure, byle nie mniejszej srednicy. daj sobie spokuj ze strumiennicami.

 

 

sonde zostaw w spokoju, musi byc.

Opublikowano

aaa to juz wiem dlaczego Pan przy wymianie katalizatorow prawie mnie w reke pocalowal a ja bylem zadowolony bo wymiana gratis...

eh czlowiek sie dowiaduje caly czas nowych rzeczy...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Szykuj się że bmka zacznie ci głośniej chodzić to po pierwsze po drugie nie ma co liczyć na wzrost mocy chyba z katy były zatkane a jedyny plus to ż wpadnie ci ładna sumka pod warunkiem że katy będą całe. Tam ktos dobrze pisał że nie ma co sond ruszać.
Opublikowano

co ty opowiadasz? chyba nie wiesz jak dziala sonda lambda. strumiennica ma podobne dzialanie jak magnetyzer. wiec skoro nie zal ci wywalac kasy w bloto to zamontuj jakis tlumik, lub po prostu wspawaj rury - ale auto zacznie glosniej pracowac. mnie sie dziwk spodobal :-) powyzej 3500 zaczyna sie poglasniac.

co do mocy i spalania roznicy znaczacej nie ma, chyba ze jak pisali poprzednicy byl zatkany.

Opublikowano
lub po prostu wspawaj rury

:jawdrop: :shock: :shock:

 

no niekturzy tak robią, między innymi ja bo po co cudować a na gazie I gen. to sonda maże nie nadążać, a o strumiennicach w basiach to słyszałem że lubią się przegrzewać silniki kilku gości pisało że głowice pankły po takich zabiegach no ale nie w m30 tylko w m20.

Opublikowano
Ja bym właśnie wspawał rurki, co do mocy to na pewno parę kucy doda, co do strumiennic, to dał bym sobie spokój, ponoć potrafią strasznie dźwięk popsuć. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Z głosem to i na wspawanych rurkach ciszej nie jest wręcz odwrotnie ale idzie się przyzwyczaić (przyjemny pomruk).
Opublikowano

nie ma takiego pojecia ze sonda nie bedzie nadazac. to jakas bzdura. na sondzie odkladaja sie spaliny i tam sie spalaja. w zaleznosci od ilosci tlenu spalonego na sondzie ona generuje odpowiednie napiecie. to co jest za nia nie ma zadnego wplywu na prace sondy.

 

na 1 generacji LPG sonda nie jest brana wogole pod uwage, nawet podczas regulacji u gazownika on uzywa wlasnego analizatora.

 

strumiennica jest takim samym urzadzeniem do wyciagania pieniedzy od klientow jak magnetyzer, dziala on tak samo - wcale. chyba ze jest projektowany wydech do sportu w calosci, od poczatku do konca i bierze sie pod uwage przerobki silnika. poczytajcie , poogladajcie w necie opinie., niejednokrotnie umieszczano wykresy z hamowni stwierdzajac ze montaz strumiennicy zamiast kata zamulal auto. porownywano auta z katem, ze strumiennica i rura, najmocniejsze bylo zawsze z sama rura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.