Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam otóż pewnego razu po dłuższej nie eksploatacji mojej buni postanowiłem podładowac akumulator jednakże popełniłem głupi błąd bo zapomniałem po próbie odpalenia wyjąc kluczyk , kurde co sie działo wszystko zaczęło pikac migac itd. szybko przekręciłem kluczyk ale było już za późno, prócz błędów które skasował elektryk został problem ze stan głównych kilometrów przez jakiś czas pokazywał ato: 000000 ato jakieś: 000564 a teraz cały czas 476215 i nic więcej.

Chłopaki powiedzcie co wiecie PLEASE.

Edytowane przez Kalpaw
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam otóż pewnego razu po dłuższej nie eksploatacji mojej buni postanowiłem podładowac akumulator jednakże popełniłem głupi błąd bo zapomniałem przekręcic kluczyk do pozycji 1, kurde co sie działo wszystko zaczęło pikac migac itd. szybko przekręciłem kluczyk ale było już za późno, prócz błędów które skasował elektryk został problem ze stan głównych kilometrów przez jakiś czas pokazywał ato: 000000 ato jakieś: 000564 a teraz cały czas 476215 i nic więcej.

Chłopaki powiedzcie co wiecie PLEASE.

 

A to trzeba przekręcic kluczyk przy ładowaniu :shock: :shock:

Opublikowano

A to trzeba przekręcic kluczyk przy ładowaniu :shock: :shock:

 

Chodzi o to że próbując zapalic auto zostawiłem kluczyk w stacyjce w pozycji 2 czyli zegary świecą itd (przez gapowe oczywiście). wtedy podłączyłem prostownik.

Dla Twojej info nie przekręcamy kluczka przy ładowaniu aku :clap: :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano

A to trzeba przekręcic kluczyk przy ładowaniu :shock: :shock:

 

Chodzi o to że próbując zapalic auto zostawiłem kluczyk w stacyjce w pozycji 2 czyli zegary świecą itd (przez gapowe oczywiście). wtedy podłączyłem prostownik.

Dla Twojej info nie przekręcamy kluczka przy ładowaniu aku :clap: :lol:

 

No to super bo już się martwiłem :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Witam otóż pewnego razu po dłuższej nie eksploatacji mojej buni postanowiłem podładowac akumulator jednakże popełniłem głupi błąd bo zapomniałem przekręcic kluczyk do pozycji 1, kurde co sie działo wszystko zaczęło pikac migac itd. szybko przekręciłem kluczyk ale było już za późno, prócz błędów które skasował elektryk został problem ze stan głównych kilometrów przez jakiś czas pokazywał ato: 000000 ato jakieś: 000564 a teraz cały czas 476215 i nic więcej.

Chłopaki powiedzcie co wiecie PLEASE.

a może pokazuje ci teraz oryginalny przebieg :norty:

Opublikowano
koledzy to nie jest przypadkiem test zegarow?

Jaki znowu test zegarów ?! Nie kumam o co pytasz :roll:

A że zapytam co strace odłączając baterie na więcej niż 10 minut?(Chodzi mi o pamięc. I czy nie trza później odwiedzac elektronika z komputerem?)

Opublikowano
mozna zrobic test zegarow poprzez nacisniecie kombinacji przyciskow, wtedy swieca sie rozne kontrolki, oraz na liczniku przebiegu pokazuja sie glupoty rozne, ktore niektorzy interpretuja jako "oryginalny przebieg samochodu"

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ponawiam temat dziś odłączyłem aku na 15 minut i co i nic teraz wyświetlacz głównych km pokazuje same 999999 wie ktoś może co sie zepsuło?? :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.