Skocz do zawartości

320d - 187ps, 408Nm... co dalej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jak w opisie. Zrobiłem program w Mastersie. Wyszlo 187ps i 408Nm. Co mozna wiecej zrobic w miarę rozsadku oczywiscie...? Czekam na pomysly. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam, jak w opisie. Zrobiłem program w Mastersie. Wyszlo 187ps i 408Nm. Co mozna wiecej zrobic w miarę rozsadku oczywiscie...? Czekam na pomysly. Pozdrawiam

 

dobrze jezdzic i modlic sie zeby sie silnik nie rozwalil...

Opublikowano
Dalej juz nic chyba ze modyfikacje badzo drogie ale tak jak napisalem wczesniej koszt przyrostow niewspulmierny do kasy . lepiej zmienic na wiekrzy motor bo z tego nic wiecej nie wycisniesz ./ Jestes na granicy wielkiego bum . Parametry osceluja na zmiane Chebli z 3,0 d i sprzegla od 30d . bo twoje seryjne chyba dlugo nie porzyje . reszta wyda .
Opublikowano
FMIC, sportowy wydech, wieksze wtryski, wieksza pompa, wieksze turbo... na pewno specjalisci cos jeszcze wymysla. Tylko czy jest sens? Wiecej dlubania = wiecej rzeczy bedzie sie sypac. Jezdzij az Ci sie kark przyzwyczai do przyspieszen, a pozniej sprzedaj i kup cos z wiekszym silnikiem :)
I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano
Nie wiem jak Wy Panowie ale ja spotkałem się z opiniami ze sterownik EDC16 bedacy w BMW jest ciężki do programowania i bywają z nim niemałe problemy. Zamysł chipa u mnie pojawił sie rownież, ale zrezygnowałem po rozmowie z konkretnym gościem od programowania... EDC15 nie stwarza i nie stwarzał takich problemów jak EDC16... Takie moje zdanie. Pozatym jak w BMW przyjdzie coś naprawic z winy wgranego programu/chipa np. turbo, wtryskiwacze, pompa wtryskowa itp. to koszta są OGROMNE w porównaniu do grupy VW...
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

Startowal z 150ps.

 

System paliwowy w M47N jest z tego co slyszalem wydajny, auto ma seryjny spory FMIC (przedni intercooler), wydech raczej nie jest waskim gardlem .

 

Droga do przebicia 200KM jest zmiana turbiny, nie wiem jaka podpasuje ale raczej jak ma nie byc za wiele problemow to jakas z diesla BMW takze (czyli jak kolega powyzej pisal albo z E90 320d albo pewnie z 330d E46) .

 

Nie wiem czy w M47N jest EDC16 czy tak jak w M47 EDC15, ale oba systemy obecnie juz nie sprawiaja zadnego problemu do programowania, ida "po kabelku", a wgranie nowego softu zajmuje ok. 5 minut :8) .

 

pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Hehe, hamulce juz dawno poprawione... Załozone nowe Zimmermann nawiercane plus klocki ferodo. Pomimo zlych opini jakie slyszalem o tarczach zimmermana nawiercanych, szczerze je polecam. Zrobiłem na nich juz 15000km i jak narazie wszytsko super. Zadnego bicia, hamulec nie traci wlasciwosci nawet jak humuje z 200km/h. Troche mnie straszycie ta wymiana sprzegla itd... Mam nadzieje, ze tak zle nie bedzie. A mocy zawsze brakuje;) W przyszłym roku napewno zamiana na 335d lub 330d w e90. Chciałbym sie przejechac 335d, bo one wychodza tylko w autoamcie, a jakos nie lubie tego typu skrzyni. A co do braku mocy, to jest to chyba choroba...zawsze jest malo. Tym bardziej, ze wakacje spedzam na Suzuki, w ktorym mam 217ps...przy jej wadze 165kg;)- musicie mnie zrozumiec...Apropos mojego 320d - jesli jest chętny to mogę sprzedać. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam, jak w opisie. Zrobiłem program w Mastersie. Wyszlo 187ps i 408Nm. Co mozna wiecej zrobic w miarę rozsadku oczywiscie...? Czekam na pomysly. Pozdrawiam

Sprzedać i kupić conajmniej 330d , mi również po niecałym roku od wyjazdu po moodzie u Master'sa brakuje już mocy - wiosną pewnie jakąś zmianę zrobię

Opublikowano

Szczerze mowiac nie rozumiem ludzi, ktorzy probuja zrobic z diesla odrzutowiec. Jak to mawial wieszcz Mickiewicz: "nie nauczysz gowna latac". Chcesz jezdzic oszczednie - kup diesla. Chcesz jezdzic oszczednie i w miare szybko - kup diesla i zrob program. Chcesz jezdzic naprawde szybko - kup mocna benzyne. Seryjnie produkowane diesle nie nadaja sie do scigania. Pewnie dlatego w Ferrari, Lamborghini czy Porsche montuja tylko benzyne :cool2:

 

Pzdr

Mex

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano
Szczerze mowiac nie rozumiem ludzi, ktorzy probuja zrobic z diesla odrzutowiec. Jak to mawial wieszcz Mickiewicz: "nie nauczysz [bAD] latac". Chcesz jezdzic oszczednie - kup diesla. Chcesz jezdzic oszczednie i w miare szybko - kup diesla i zrob program. Chcesz jezdzic naprawde szybko - kup mocna benzyne. Seryjnie produkowane diesle nie nadaja sie do scigania. Pewnie dlatego w Ferrari, Lamborghini czy Porsche montuja tylko benzyne :cool2:

 

Pzdr

Mex

 

oczywiście że wolał bym benzyne minimum R6 / bmw / lub V6 nawet najlepiej na turbinie ale jestem skazany na diesla :twisted2: VAT i dochodowy mam z paliwa w kieszeni a to dużo

  • Moderatorzy
Opublikowano

 

oczywiście że wolał bym benzyne minimum R6 / bmw /

 

Wolnossące R6 3,0l 258KM BMW jakoś nie jedzie w porównaniu do biturbodiesla 286KM.

Do ściagania minumum R6 turbo benzyna lub V8.

 

A wracając do przeprowadzonej modyfikacji. To może warto zainwestować w dodatkowe wskaźniki np temperatury oleju lub temp. spalin. Żeby czegoś nie puścić z dymem w silniku.

Opublikowano

 

oczywiście że wolał bym benzyne minimum R6 / bmw /

 

Wolnossące R6 3,0l 258KM BMW jakoś nie jedzie w porównaniu do biturbodiesla 286KM.

Do ściagania minumum R6 turbo benzyna lub V8.

 

A wracając do przeprowadzonej modyfikacji. To może warto zainwestować w dodatkowe wskaźniki np temperatury oleju lub temp. spalin. Żeby czegoś nie puścić z dymem w silniku.

 

Ja nie piłuję mojej , moc zawsze się przyda a puki co już miałem zmieniać model na E60 ew E90 / jakoś mi się nie podoba / ale

kupiłem 2 letniego Mastera , potrzebny był a polubiłem moją E46

jak żadne inne wcześniej bo po roku już zmieniałem - tu jest inaczej

a pamietam jak w 95 roku miałem pierwsze BMW - to było 325i

a wtedy nie było takiego ruchu aut z niemiec jak teraz - po prostu było to coś :mrgreen: pełna kultura pracy silnika i na 10 lat do tyło jakieś 170km

trudno było ominąć :twisted2:

Opublikowano
Sprzeglo powinno wytrzymac, w 330d jest 500 NM i daje rade, i podejrzewam ze to nie jest maximum

 

500Nm jest ale w E90 330d... Natomiast w E46 w 330d 184 konnej bylo 390Nm w serii,nie pamietam ile bylo w 204 konnej...

 

dusiu jak zmieniasz w przyszlym roku to jest sens inwestowania?:)

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.