Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Kupiłem Właśnie E39, mam założone lampy po liftingu z ringami.

Strasznie mi parują i jeden z rungów jest troche zabrudzony. Wczoraj wymontowałem je z samochodu i zabrałem się do rozbierania ale utknołem na tym, że nie mogę ściągnąć szkła. W E36 schodziło prosto. Napotkałem tylko na dwie śróbki na torx na wysokosci kierunkowskazu ale to nie one trzymają. Czy to się da rozebrać? W ostateczności pościągam gumy i posusze troche na kaloryferze :D , ale znając życie pewnie znowu zaparują.

 

paliwko

Opublikowano
Witam

 

Kupiłem Właśnie E39, mam założone lampy po liftingu z ringami.

Strasznie mi parują i jeden z rungów jest troche zabrudzony. Wczoraj wymontowałem je z samochodu i zabrałem się do rozbierania ale utknołem na tym, że nie mogę ściągnąć szkła. W E36 schodziło prosto. Napotkałem tylko na dwie śróbki na torx na wysokosci kierunkowskazu ale to nie one trzymają. Czy to się da rozebrać? W ostateczności pościągam gumy i posusze troche na kaloryferze :D , ale znając życie pewnie znowu zaparują.

 

paliwko

 

poszukaj na forum opisywalem...jak znajde dam linka

Opublikowano

Szukałem wczoraj ale znalazłem wątek odnośnie E34.

W E36 miałem ten sam problem, ale poszło bezboleśnie a tu "ni hu hu", już zastanawiam się czy tego ktos silikonem nie skleił.

Opublikowano
Też mam takie lampy i nie potrafiłem/potrafię ich rozebrać. Natmiast nie miałem problemu z lampami przed liftem. Jak ktoś wrzuci patent, to chętnie poczytam.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Witam

 

Kupiłem Właśnie E39, mam założone lampy po liftingu z ringami.

Strasznie mi parują i jeden z rungów jest troche zabrudzony. Wczoraj wymontowałem je z samochodu i zabrałem się do rozbierania ale utknołem na tym, że nie mogę ściągnąć szkła. W E36 schodziło prosto. Napotkałem tylko na dwie śróbki na torx na wysokosci kierunkowskazu ale to nie one trzymają. Czy to się da rozebrać? W ostateczności pościągam gumy i posusze troche na kaloryferze :D , ale znając życie pewnie znowu zaparują.

 

paliwko

 

poszukaj na forum opisywalem...jak znajde dam linka

 

tu masz linka ....a lampy do dzis nie paruja ....tylko dokladnie przeczytaj..http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=64038&highlight=

Opublikowano
Też mam takie lampy i nie potrafiłem/potrafię ich rozebrać. Natmiast nie miałem problemu z lampami przed liftem. Jak ktoś wrzuci patent, to chętnie poczytam.

 

samych kloszy nie wyciagniesz ....zrob tak jak ja napisalem...a bedzie dobrze :cool2:

Opublikowano
Też mam takie lampy i nie potrafiłem/potrafię ich rozebrać. Natmiast nie miałem problemu z lampami przed liftem. Jak ktoś wrzuci patent, to chętnie poczytam.

 

samych kloszy nie wyciagniesz ....zrob tak jak ja napisalem...a bedzie dobrze :cool2:

 

tu masz rysunek rozebranej lampy... %5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/31745_p.png

Opublikowano
Tak, ale to jest zwykła lampa. Ja mam u siebie soczewki i jest problem z rozebraniem tych lamp, o czym też pisał kolega, który założył post.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Tak, ale to jest zwykła lampa. Ja mam u siebie soczewki i jest problem z rozebraniem tych lamp, o czym też pisał kolega, który założył post.

 

nie ma znaczenia klosz ten sam.. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/31745_p.png ..

 

a tu ksenon.. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/59961_p.png ..

Opublikowano

Przypatrzyłem się tym lampom dokładnie i chyba juz wiem o co chodzi.

1 Prawdopodobnie to nie są oryginalne lamy BMW, bo nie znalazłem na nich żadnego oznaczenia fabrycznego oprócz jakiegoś numeru. Jedynie na regulacji wysokości jest znaczek HELLA.

 

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/1.jpg

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/2.jpg

 

2 Z tego co pamiętam z E36 to całe klosze opierały się na klamrach, u mnie te klamry maja luz około 1-2 mm.

 

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/3.jpg

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/4.jpg

 

Wniosek: prawdopodobnie ktoś już tu przede mną był, wyrzucił uszczelkę i osadził na silikonie.

 

No... chyba że się mylę.

Opublikowano

mialem taki sam problemik z lampami

sprawa prosta

musisz opalarka ogrzac do okola ,klosz lampy odejdzie,tylko ostroznie aby nie polamac zatrzaskow klosza z dolu i z gory,

najpierw odkrec dwa male torksy.a nastepnie po podgrzaniu opalarka wez szeroki plaski srobokret i powoli odchylaj klosz lampy

jak juz bedziesz skladac musisz znowu podgrzac klosz bo silikon ktory to uszczelnia pod wplywem temp robi sie lepki

powodzonka :cool2:

Opublikowano
nie gniewejcie sie ale zadziwiliście mnie : lampy po lifcie są dodatkowo klejone , praktycznie na każdej stronie forum jest o tym i o tym jak to rozkleić
Opublikowano

a lampy masz napewno orginalne z przodu szkla na dole powinno byc wytloczony napis hella

z punktu widzenia serwisu bmw lampy po lifcie sa nie rozbieralne,a tu Polak potrafi hehe

pozdro

Opublikowano

Wielkie dzięki miron_vip, bo już traciłem nadzieje.

Dziwił mnie ten luz na zatrzaskach.

Jutro będę próbował i napewno poinformuję o rezultatach.

Przyglądnąłem się im jeszcze raz i u dołu między reflektorami jest znaczek "HELLA " :D

Opublikowano
Wielkie dzięki miron_vip, bo już traciłem nadzieje.

Dziwił mnie ten luz na zatrzaskach.

Jutro będę próbował i napewno poinformuję o rezultatach.

Przyglądnąłem się im jeszcze raz i u dołu między reflektorami jest znaczek "HELLA " :D

 

Tam przychodzi uszczelka gumowa nr.2 na rysunku ...jak nie ma to trza kupic nowa..

nie rozklejaj klosza przezroczyste/czarne tylko to laczenie wyczysc starannie acetonem powtarzam starannie i przesmaruj przezroczystym silikonem jak za duzo nalozysz wyczysc....ja tak zrobilem i jest OK..

patrzac na twoje klosze wilgoc moze wchodzic takze tym malym dekielkiem co jest u gory w org.tego nie ma....

Opublikowano
Przypatrzyłem się tym lampom dokładnie i chyba juz wiem o co chodzi.

1 Prawdopodobnie to nie są oryginalne lamy BMW, bo nie znalazłem na nich żadnego oznaczenia fabrycznego oprócz jakiegoś numeru. Jedynie na regulacji wysokości jest znaczek HELLA.

 

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/1.jpg

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/2.jpg

 

2 Z tego co pamiętam z E36 to całe klosze opierały się na klamrach, u mnie te klamry maja luz około 1-2 mm.

 

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/3.jpg

http://paliwkoo.republika.pl/bmw/E39_528/lampy/4.jpg

 

Wniosek: prawdopodobnie ktoś już tu przede mną był, wyrzucił uszczelkę i osadził na silikonie.

 

No... chyba że się mylę.

 

Gdybys mial blizej to zrobilbym ci za friko to 1godz. roboty....najdluzej trwa suszenie bo jak nie beda wysuszone do konca to beda parowali nadal.. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.