Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powiedzcie mi panowie gdzie moze mi znikac woda z chlodnicy,nie jakies duze ilosci ale jak tydzien temu dolalem to dzis znowu musialem bo jak stalem w korku albo na swiatlach chwile to nagle zaczynalo mi leciec zimne powietrze z ogrzewania,dolalem i jest ok ale gdzie ta woda moze znikac??pomoze ktos??
Opublikowano
Sprawdzałeś bagnet czy nie jest przypadkiem obrany takim białym masłem?jeśli nie to sprawdź go- a co do zimnego powietrza lecącego z nawiewu- masz gaz w swojej Betce- jeśli tak - to jest to "prosta historia"- zapowietrza sie układ- a propo tego obserwowałeś może wskaźnik temperatury płynu- jeśli podczas gdy leci zimne powietrze trzyma 90 st. lub w pobliżu a potem gdy zaczyna lecieć ciepłe nie spada on przypadkiem na 60-70st. - jeśli tak to na bank zapowietrzony układ- zmieniałeś ostatnio płyn? czasami zdarza się że źle się odpowietrzy układ - wolałbym ci nie prorokować padniętej uszczelki pod głowicą lub co gorsza głowicy do planu lub wymiany(gdy pęknięta). Zlej płyn (cały) - poluzuj śrubkę przy termostacie wlej płyn dopóki nie zacznie lecieć z tego odpowietrznika przy termostacie dokręć go-odpal- ustaw dmuchawę na max czerwone pole - i niech sobie chodzi dopóki nie włączy się wentylator- potem zgaś na drugi dzień rano sprawdź stan płynu i dolej jak będzie mało - ale tylko tak -5mm przed kreską max. powinno być dobrze- jeśli nie to pozostaje ci autpsja zaufanego mechanika co z tym fantem dalej.
masqo
Opublikowano
olej jest wporzadku nie przybywa i jest czysciutki,glowica tez ok,temperatura caly czas w pionie i ani drgnie takze tu wszytsko jest ok,i uklad tez nie jest zapowietrzony bo w chlodnicy bylo poprostu malo plynu dolalem go i teraz jak stoje ladnie leci cieple powietrze tylko chodzi mi o to czy nie wie ktos gdzie on moze ubywac?? bo moim zdanie plo litra na tydzien to jakby nie patrzec duzo
Opublikowano

Nie ma cudów , musi gdzies na zewnątrz poza ukłąd wyciekac. Obejrz wszystko dokładnie bo jesli mało leci i kapnie gdzies np na wydech to zaraz odparuje i nie ma zacieku. Jak nic nie widac proponuje sprawdzic stan nagrzewnicy tylko ze to jest pracochłonne poniewaz znajduje sie ona pod deską w srodku auta. Chociaz jesli ona by była winna to miałbys w srodku mokro przy opisanych ubytkach płynu.

Jest jeszcze mozliwosc ze płyn idzie na tłoki z powodu padnietej uszczelki pod głowicą. Czarny scenariusz ale mozliwy. Wstepnie mozna wyczuc po białych spalinach albo twardosci wezy bo czasem kompresja idzie az w układ chłodzenia.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
kolego wjezdzales na kanal aby zobaczyc czy nie kapie od spodu chlodnicy?
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano

czesc sprawdz wszystkie polaczenia wszystkie plastikowe polaczenia potrafia sie rozsypac ze starosci niestety a jak masz lpg to sprawdz stan gum bo zazwyczaj wsadzaja kiepskiej jakosci i parcieja

zobazc czy pod dywanikami masz sucho jak nie to nagrzewnica troszke wiecej roboty a jeszcze jedno czasem pod termostatem wyrabia sie uszczelka i cieknie zobacz jest tego troche ale lepiej sprawdzic niz przegrzac

Opublikowano
Witam chciłbym sie podłaczyc do tematu mam e36 2,5l zpoczatku 95r. Kupilem ja jakis miesiac tem no i podobnie jak koledze gdzies tak co tydzien musze dolac jakies 0,5litra płynu wszedzie jest sucho silnik pali normalnie chodzi równo. była peknieta obudowa od termostatu wymieniłem i nadal ubywa. No i jeszcze jak sie ja zaczne meczyc z jakies 10 min. to temperatura rosnie ale wystarczy przejechac kawalek i sie wszystko normuje. Znajomy mechanik twierdzi ze to niemoze byc uszczelka musi gdzies cieknac i poprostu parowac, niewiem co juz mam robic dalej tak jezdzic i dolewac płyn i czekac az stanie macie jakis pomysł???
Opublikowano
juz nie wiem jak i gdzie tego wycieku szukac bo niby wszytsko est suche i nic nigdzie nie widac zeby cieklo w wody po troszke ubywa,do silnika na bank nie wchodzi musi byc gdzies wyciek na zewnatrz :cry:
Opublikowano

:shock: Czesc

U mnie bylo podobnie i polozylem sie pod auto i zapuscilem ciagnik

i po paru minutach lekko kapalo z okolicy chlodnicy tam gdzie idzie na dole ten gumowy szlauch.

 

Potem sie okazalo ze naczynie wyrownawcze w tym aucie ma uszczelki

i wystarczylo wyciagnac obudowe z gory i wyjac naczynie poczym zmienic 2 gumki!!! :jawdrop:

 

:clap: :clap: :clap: :clap:

Opublikowano
panowie juz jestem bezradny :mad2: :mad2: :mad2: normalnie dzis siedzialem pod bambejka z 20 minut,silnik zapalony i nigdzie nei widac ani grama wody,juz nie mam pojecia gdzie to moze uciekac,wyciek nie jest wielki bo duzo jej nie znika ale co dwa trzy dni trzeba dolac troszke :mad2: POMOCY :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Opublikowano

nie czytalem calego tematu wiec odpowiem to co odrazu mi sie nasuwa.

1. uszczelka pod glowica.

2. mozliwe ze caly czas uzupelnia sie jeszcze uklad chlodzenia. Po zalaniu plynu posciskaj rury, wielokrotnie- moze teog nie robiles i pompa nadal powoli jeszcze to rozprowadza, dlateog wyglada ze ubywa.

3. cholera wie- taka teoria jest rpawilowa i mi znana, nie raz spotkalem sie z tego typu sprawa, szczegolnie na zlotach gdy dawlo sie w ciry. Plyn znikal, odrazu diagnoza byla ze uszczelka a potem po zalaniu wszyskto bylo ok. - tak wiec szlak wie. I apropo ostatnio stalo sie to w moim aucie. Temp. skoczyla do 110stopni!!! plynu ani gram a jakis tydzien temu bylo pelno. Sadzilem ze niezly bigos, a po zalaniu wszystko gra....

Opublikowano
wlasnie tu jest problem ze na uszczelke nie ma zadnych objawow,bo ani wody w oleju nie ma,ani nie kopci na bialo,ani sie nie grzeje temperatura stoi i ani drgnie,chodzi rowno kompresja idelana wiec uszczelka odpada,plynu nie wymienialem tylko tak jak mowie zauwazylem ze jest go nei za wiele i na postoju w korku zaczelo mi ogrzewanie znikac a podczas jazdy normalnie grzeje jak zwariowane,wiec dolalem plynu i wszystko ok ale po trzech dniach widze znowu to samo no to znowu dolalem i tak jzu ze trzy razy juz ostatnio nawet go odpowietrzalem ale nie widac bylo ze jest zapowietrzony,naprawde jzu nie wiem gdzie szukac :mad2: :mad2:
Opublikowano
nie no przeciez ja zielony nie jestem i nie taz mialem doczynienia z padnieta uszczelka,olej jest czyssciutki nie ma zadnych babelkow,kooru nei zmienia ani nie przybywa,do chlodnicy tez kompresja nie idzie bo zadnych pecherzykow powietrza nie ma
Opublikowano

Podczas odpowietrzenia ukladu w e39 musialem odkrecac dwa korki.

Nie wiem jak w e36 ale pewnie tez jest wiecej niz jeden...nie wiem czy sprawdzales.

Pisza tak bo nie kazdy wie.

Opublikowano
a ja zapytam co to moze byc. Jadac autkiem gdy juz sie nagrzeje i kreska w pionie gdy wlacze klime temp spada ? Wylacze klime to po kilku km dochodzi do pionu ? Dodam, ze tak raz na miesiac musze dolac troche plynu do zbiorniczka wyrownawczego. Autko e36 1.6 gaz. Uszczelka byla juz robiona wszystko cacy a jednak troszke tego plynu ubywa .. a plynu dolewam roznie ... raz na miesiac raz na dwa miesiace. Ubywa go w tym przedziale czasowym moze z 0,8cm
Opublikowano

spadanie temp. nie uznalbym za problem.

A co do powolnego ubywanie to zwykla nie szczelnosc.

Odpal silnik. Wejdz pod spod no i sprawdz:)

Opublikowano
w 320 jest tylko jeden odpoietrznik tu zaraz przy korku wlewu, w 318 i 316 jest jeszcze drugi gdzie kolo termostatu tak przynajmniej napisali w ksiace do bambejki,juz naprawde sie pogubilem i nie wiem jak i gdzi eszukac tego ubytku :mad2: :mad2:
Opublikowano

ja mam podobnie... do mojego isa wchodzi 6,5l i spusciłem stary w całosci z bloku i chłodnicy(calutki bo robiłem remont silnika)

i teraz zalałem juz chyba z 8l a poziom nadal ponizej kresek:( co to moze byc??? wszytsko mam szczelne bo sprawdzałem po 100razy! uszczelka pod głowica nowa nic niema sladu płynu w oleju, nigdzie nie ma przecieków! czemu nadal tak jest!? dodam ze jak dolewam mu na zimno na poziom cold to jak później pojezdze z 40km to na jak ostygnie do 0 to płynu juz mniej i jest przed tymi kreskami!POMOCY bo juz niewiem co robic?temperatura w pionie elegancko!

POZDRO!

Opublikowano
nie wiem jak u Ciebie ale u mnei jak sie zaczyna robic malo to w korku jak stoje autem to zaczyna mi zimne powietzre leciec a jak rusze to spowrotem garacym daje takze troche mnie to drazni
Opublikowano

plyn z chldonicy moze uciekac tak ze go nie zauwazysz odrazu.

Piszecie o problemach z ogrzewaniem.... jezeli tak jest to jedna z rurek wchodzacych do nagrzewnicy moze byc peknieta.

Zalecana wymiana nagrzewnicy. Jesli jest peknieta to plyn z chlodniy moze dostawac sie do srodka...pod nogami bedie mokro, pod pedlami ub u pilota.

Kiedys wymienialem nagrzewnice w audi b3, wymaglo zjdecia calego kokpitu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.