Skocz do zawartości

Zobaczcie jaka masakra ;]


Jayu

Rekomendowane odpowiedzi

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

Sadze ze piszesz nie na temat :mad2: Nie zebym sie czepial ale to E30 poza tymi Brockami to jest ogolnie mowiac lipne... Fifka z tylu jakas dziwna i lampy nedzne podroby StarTec`a. Kierownica od M-technika I na szerokiej lampie to jest profanacja! Nie wspominam juz o serduchu ktoremu brakuje 2 garow :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Was ludzie , ale na jakim wy swiecie zyjecie ? Co ta M3 ma wspolnego z jakimkolwiek agrostylem ? Gdzie na niej sa podrabiane laminaty, siatki, lexusy , pseudochromy, czy tandetne felgi rodem z wloch? No pytam gdzie ?

 

Jesli wedlug was 3 czesciowe felgi ACS typ 1 w takim obsadzeniu, gwintowane zawieszenie czy tez smaczki Schnitzera w postaci ORYGINALNYCH pasow bocznych i lusterek to jest tandeta to na prawde mocno powinniscie sie puknac w czolo. Moze porozciagane nadkola (specjalna maszynką) to tez wies ? To jest po cos zrobione -> zeby tak obsadzone felgi mialy po prostu miejsce... Wiec tym samym ci ktorzy wstawiali brednie o przycieraniu i zdzeraniu opon sami siebie powinni zapytac o celowosc swych wypowiedzi... Moze tlumik koncowy to tez tandeta ? O ile G-Power mi da za darmo taka tandete to chetnie przyjme do siebie.

 

Ja tu widze kawal dobrej roboty - typowo w niemieckim stylu. Czyli nisko ciemno i szeroko. To jest wlasciwa droga przerobek BMW. Cena tego samochodu w moim odczuciu jest wrecz okazyjna gdyby zliczyc ogrom wlozonej pracy i pochlonietych srodkow. Gdybym byl na kupnie M3 to nawet bym sie nie targowal.

 

Owszem oryginalny M-power ma swoj urok, ale jednoczesnie zadnego startu gdy obok stanie tak przerobiony niemiec.

 

Nie ma co bic piany i tworzyc teorii o wyzszosci klasyka na plastikiem - bo to wie kazdy. Ale niestety cale kochane forum nie zdazylo zauwazyc ze jesli juz przerabiac BMW to wlasnie tak, i to jest wlasciwa droga... Przynajmniej do takich wnioskow doszedl caly swiatek BMW za nasza zachodnia granica.

 

BRAC PRZYKLAD i tyle...

 

Na koniec musze podkreslic ze szufladkowanie tego M3 do agro pokazuje tylko to, ze na prawde my w Polsce jeszcze jestesmy 100 lat za murzynami jesli chodzi o temat dobrze zrobionych BMW...

 

W celu poparcia moich slow odsylam na dosyc opiniotworcze forum bmw-syndikat --> http://www.bmw-syndikat.de/

 

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

ja popieram kolege w 100% , auto jest naprawde wypasione!!!

I gdzie tu jest wiejski tuning?? nie ma stroboskopow, diod i innych tandetnych gazetow za 50zl :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
bbrrraaavvvooo mmaassaakkkrraa mega mega gratulacje dla tego co ja wskrzesil solidna robota idealny styl do bmw gratulacje jest dobra :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w nielicznej grupie którym ten samochód się podoba.

 

Jest dosyć dopracowany, gdyby nie brewki dla mnie byłby super!

Nie obrażajac nikogo, ale E36 IMHO jest zbyt pospolite. Ta trójeczka pozytywnie wyróżnia się z tłumu, może trochę za nisko, ale jak kto lubi.

 

A felgi jak marzenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta M3 powinna, według mnie, stanowić wzór tunningu. Myślę, że nikogo nie oświecę, iż E36 to już prehistoria pod względem wyglądu. Stara, ogólnodostępna i opatrzona konstrukcja już dawno przestała być choć trochę atrakcyjna. Oprócz brewek na reflektorach i brzydkich końcówek wydechu wszystko jest na właściwym miejscu w bohaterce topicu. Jest fajnie obniżona na markowych częściach, do tego śliczne i trwałe felgi, orginalne zderzaki, ciekawe lusterka (choć to już fanaberia przy równie doskonałych, orginalnie montowanych), piecowo przyciemnione szybki, wydech supersprinta, co jeszcze można zrobić przy M3?

 

Przeciwnikom tunningu, z powodów religijnych albo żalu, że ktoś ma coś lepszego dziękujemy. Wypisywanie słów typu "jak można na takich kołach i zawieszeniu jeździć na polskich drogach" uważam za całkowitą kompromitację w kwestii wypowiadania się o tunningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie moderatorze, czy to już nie czas aby zamknąć ten nic nie wnoszący (oprócz wielu bzdur) temat :?:

 

Wiesz, jakby się tak bliżej przypatrzeć wszystkim tematom na Forum to okazałoby się, że większość to tylko zwykła paplanina o byle czym. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się rozgladam od pewnego czasu za jakas m3. Jak uwazacie czy warto kupic taka za ok 25 tysi, czy to bedzie skarbonka? Czy naprawde czesci do m3 sa o wiele drozsze od tych do 325? Zastanawialem sie nad ta http://moto.allegro.pl/item286171923_bmw_m3_e36_cupe_ostateczna_cena.html

 

Szkoda ze wszystkie te tansze to na ogol golasy, nawet duzego obc nie maja... A czy emki byly tez bez ASC?

 

I jeszcze wtrace swoje 2 slowa. Nie kazdego stac by emka byla jego 2 autem,(a bardzo chcialbym takie miec) wiec jezeli sie juz zdecyduje i kupie jakąś to bedzie moje codzienne auto. Lepiej jezdzic codziennie niz wcale. Wiec i do sklepu i do kosciola i jak bym smigal po dyskach i to i na disco :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wypisywanie słów typu "jak można na takich kołach i zawieszeniu jeździć na polskich drogach" uważam za całkowitą kompromitację w kwestii wypowiadania się o tunningu.

 

Jeździłeś autem z takim zawieszeniem na takich felgach? Wątpie, chyba że po parkingu. Kompromitacja to jazda taką furmanką po dziurawej drodze albo wjazd na parking przez większy krawężnik. No chyba, że ktoś ma kaprys posiadać tuningowane BMW do pokazywania się, a nie do użytkowania. Swoim musze cholernie uważać parkując albo podjeżdzając gdziekolwiek, a gdzie moje zawieszenie do tego. Ono się może komuś podobać lub nie, mnie się akurat nie podoba, ale normalne poruszanie się po mieście to już jak jazda po polu minowym. /przytrze czy nie, a jak nie tym razem to nastepnym/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś autem z takim zawieszeniem na takich felgach? Wątpie, chyba że po parkingu. Kompromitacja to jazda taką furmanką po dziurawej drodze albo wjazd na parking przez większy krawężnik. No chyba, że ktoś ma kaprys posiadać tuningowane BMW do pokazywania się, a nie do użytkowania. Swoim musze cholernie uważać parkując albo podjeżdzając gdziekolwiek, a gdzie moje zawieszenie do tego. Ono się może komuś podobać lub nie, mnie się akurat nie podoba, ale normalne poruszanie się po mieście to już jak jazda po polu minowym. /przytrze czy nie, a jak nie tym razem to nastepnym/

 

Moje poprzednie auto przez blisko 3 lata miałem na sportowym zawieszeniu (springi 60/40 + gazowe amory o skróconym uskoku) oraz felgach 18-calowych na butach z profilem 40, więc nie mów mi proszę o omijaniu dziur, krawężnikach, jeździe z prędkością 30 km/h przez niektóre odcinki w mieście, szybkim zuużywaniu się części, częstszej wymianie opon czy zerowym komforcie. Nie zamierzam się niczym chwalić, więc jeśli mi nie wierzysz mogę Ci przesłać na prive adres strony w necie gdzie autko jest zaprezentowane.

 

Nie zrozumieliśmy się, ponieważ nie dostrzegasz pewnej rzeczy, która jest istotą sprawy. :) Mowa tutaj o tunningu w pełnym tego słowa znaczeniu - tunningu kompleksowym, nie o szukaniu kompromisów pomiędzy wyglądem auta, a komfortem jazdy, który np. Ty czynisz i ja w moim obecnym aucie. Realizując projekt zmian w swoim aucie z nastawieniem, że ma przede wszystkim wyjątkowo się prezentować takie czynniki jakie napisałem Ci wyżej nie są w ogóle istotne. Tak na marginesie, dla mnie osobiście, założenie jakichkolwiek sprężyn obniżająych oraz minimalnie nawet większych felg od orginału jest nieporozumieniem na polskich drogach jeśli zależy Ci na komforcie jazdy przede wszystkim. Szukanie kompromisów sprawi, że auto ani nie będzie jakoś specjalnie dobrze wyglądało, a przy tym spadnie jego wartość użytkowa. Nie można osiągnąć jednego (super wyglądu) i drugiego (komfortu) jednocześnie.

 

Wracajac do istoty sprawy, Ty postrzegasz konieczność ewentualnych zmian w swoim aucie jako podkreślenie jego walorów, ale przy zachowaniu tych wszystkich czynników, która sprawiają, że sama jazda jest przyjemna. Właścicielowi tamtej M3 i jemu podobnych (czyli np. mnie w poprzednim aucie) zależy na czymś zupełnie innym, ma zupełnie inny sposób oceny swojego auta, z którym Ty się zwyczajnie nie zgadzasz i masz takie prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze gośc ma dwie bunie ( o ile ta 5 jest jego )

5 na codzien 3 na piatkowe przejażdżki ??

 

Według mnie ta 3 jest piekna, zrobiona z wyczuciem, moze zdjąłbym z niej brewki i te lezki ale nie rażą mnie... Na pewno auto nie ma nic wspólnego z WT. Pisanie, że facet ma auto dla szpanu moge porównać do typowo polskiej opinii "kupił sobie BMW dla szpanu" :lol:

 

A najeżdzanie na goscia za to ze ma za auto jest za nisko, fele za duze i ze nie ma LPG jest dla mnie nie na miejscu. Wydaje mi się, że gość nie jeździ tą bunią po zakupy i nie przelicza ile zaoszczedzilby na LPG. No chyba, że "leje benzyne dla szpanu"

 

Szacunek i obiektywne myślenie !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zawieszenie ma gwint tak ze każdy może sobie w zależności jakie ma drogi w swojej okolicy i upodobań wyregulować.

 

Zastanawiam sie czy temat zamknąć bo większość nie umie sie wypowiadać na temat swojego gustu bez obraźliwego charakteru wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dorzuce cos od siebie :)

 

Na tak:

- ladny kolor i wizualnie bardzo dobry stan pojazdu

 

Na nie:

- brewki (po co to komu i do czego potrzebne)

- "zaspejowane" tylne lampy na czaro (lub zafoliowane, nie wnikam, czerwona folia bylaby ok, wprowadzalaby pewien koloryt, a tak wyglada jak karawan)

- zbyt oscentacyjne felgi (to nie USA, do BMW pasuja felgi bardziej ascetyczne, prosta linia delikatny rant, tutaj kicz festyn)

- tylny wydech (ciekawe co ile trzeba z niego wyciagac padniete koty szukajace schronienia w zimie)

- blenda (tak samo jak brewki, nie toleruje oklejania samochodu plastikiem)

- nalepki na boku (nalepki sa na lodowke)

- nie ma zdjec srodka ale czuje ze i tam znalazlyby sie jakies "kwiatki"

 

M-Pakiet, sobie bym nie zalozyl bo mi sie najnormalniej nie podoba ale moze byc i ogolnie jak dla mnie to auto jest za czarne (jakkolwiek glupio to brzmi). BMW zrobione jak dla mnie jak na rynek USA, czarne i sie blyszczy, moze WT to nie jest ale niedaleko pada jablko od jabloni... Jednymi slowy za duzo wszystkiego w jednym pojezdzie, wiecej umiaru mniej plastiku :) Mercedes, po prostu piekny, wlasciciel nie dodawal calego tego szmelcu, tylko podkreslil to co w tym samochodzie jest fabrycznie piekne, cudowny gril, lakier po polerce, gustowna felga idealnie dobrana do modelu (zarowno model jak i wielkosc). Gusta sa roznie ale BMW to samochod z klasa, a takie manifestowanie swojej odmiennosci ujmuje klasy bawarkom wiec im mniej tym lepiej, taka moja opinia. Podsumowywujac jakbym byl na kupnie samochodu teraz aukcje z tym BMW pominalbym odrazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie sie wydaje ze te negatywne wypowiedzi zazdroscia zalatuja :? mnie sie ona osobiscie bardzo podoba,bo mam bardzo podobna na orginale ac schnitzer i uwazam ze niemiecki tuning w tym przypadku dal o sobie znac! pewnie wolelibyscie zalozyc lexusy do tylu i felgi ronal,to bylby to rarytas...zastanowcie sie ludzie co obrazacie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.