Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w grudniu 2008 kupowałem E39 530dAT (2001) i też się zdziwiłem mocno bo jak się przesiadłem z mojej E34 535i (1990) różnica była ogromna !!! Auto przed zakupem sprawdzałem w ASO i oczywiście widziałem je pod spodem i nie było żadnych wycieków a kierownik serwisu twierdził że wszystko jest OK ale wtedy nie zwróciłem jeszcze na to uwagi bo jazdę próbną odbyłem po serwisie :( .... Muszę jednak stwierdzić że prowadzenie E39 jest dużo lepsze !!! ... ale nie wiadomo czy to ze względu na "gorsze" wspomaganie czy raczej z powodu że to nowsza i bardziej przemyślana konstrukcja ?!?

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak bys chcecie miec taka sama wspome jak w Octavii to wyjscie jest jedno kupcie sobie Octavie.. Ale serio, U mnie tez nie kreci lekko (na parkingu na pizze nie zaparkujesz czyli nie ukrecisz jedna reka) ale za to przy szybkiej jezdzie 220-230km/h jest rewelka!!! Czujesz droge pod kiera i auto precyzyjnie odpowiada na najmniejsze ruchy kierownica. Jezdzilem juz wieloma markami i np w autach koncernu VAG fajnie sie manewruje na parkingu jedna raczka ale przy szybkiej jezdzie zapomnij o takiej precyzji jak w BMW! I po co wy chcecie to poprawiac ludzie??? BMW nie jest na parkingi do manewru tylko do jazdy po trasie szybkiej i precyzyjnej a E-39 do tego zostala stworzona! (jak kazde BMW raczej) Wiem ze fajnie i szpanersko sie kreci dlonia na parkingu (jedna reka) ale jesli uzyjesz dwoch rak to cie nie ubedzie przeciez... Wyjscie z sytuacji jest jedno: Kupcie model z Servotronikiem bo ja bym nic nie przerabial ani nie poprawial, a jesli chodzi faktycznie baaardzo ciezko to wymiana plynu i przewodow oraz staranne dociagniecie wszystkich polaczen powinno pomoc, bo nawwet jak nie widac wyciekow to moze ''gubic'' cisnienie przez luzne opaski. Pozdro
Opublikowano
wlasnie teraz sobie pomyslalem ze faktycznie we wszystkich bemkach jakimi jezdzilem kier.chodzila ciezej,w poprzedniej mialem nawet wymienic pompe bo myslalem ze siadla,no teraz jestem uspokojony,jak tak ma byc trzeba zaakceptowac
Opublikowano
dziwna sprawa z ta przypadłoscia bmw... np jezeli tak ma byc to czemu w e34 u kumpla 520 24v kreci sie jednym palcem a u mnie w m60 b30 jest opur ze dwoma rekoma jest ciezko... a pompa cichutka i wyciekow brak... niewiem co to jest za płyn chf11s ale własnie taki jest na korku symbol a spec mi wlał zwykly atf i powiedział ze to to samo... myslałem nad jakims uszlachetniaczem do wspomagania, bo jesli była by poprawa to wychodzi ze to pompa jest słaba... albo poprostu zmienie na pompe od 7er z tym motorem...
Opublikowano

Koledzy,

Wygląda na to, że z tym wspomaganiem w e39 ktoś tak wymyślił i nic na to nie poradzimy. Jedno jest moim zdaniem pewne: Dla codziennej jazdy nie jest to najlepsze rozwiązanie. Mam już trochę doświadczenia i nie rajcują mnie szarże po 220-230 km/h choć. Moje auto to potrafi bez problemu tylko jest kilka warunków:

1. Po co tak szybko jeździć (mam rodzinę i małe dziecko)

2. W Polsce jest jedynie 2% dróg do takiej jazdy

3. Nie żadnego fanu z takiej prędkości na dłuższą metę oprócz zmęczenia, bólu pleców, stresu, niebezpiecznych zagrożeń, etc.

 

Z pragmatycznego punktu widzenia uważam więc, że BMW produkuje/produkowało samochody raczej dla zapaleńców niż dla pragmatycznych użytkowników.

 

Jeżeli wszystko potoczy się zgodnie z oczekiwaniami to raczej na pewno moim kolejnym autem nie będzie BMW, tylko Audi. Celuję w A6 Avant 3.0TDi po 2005 roku. Wydaje mi się, że będę o niebo bardziej zadowolony niż z BMW po tych wszystkich przejściach jakie miałem do tej pory (ciasnota wnętrza, słabe tarcze hamulcowe, słabe wspomaganie kierownicy, trudny do adaptacji system audio, słaba nawigacja, trzaski w kabinie, uszczelki w drzwiach, beznadziejny PDC, may bagażnik, etc)

pozdrawiam,

wan7

Opublikowano

Koledzy,

Wygląda na to, że z tym wspomaganiem w e39 ktoś tak wymyślił i nic na to nie poradzimy. Jedno jest moim zdaniem pewne: Dla codziennej jazdy nie jest to najlepsze rozwiązanie. Mam już trochę doświadczenia i nie rajcują mnie szarże po 220-230 km/h choć. Moje auto to potrafi bez problemu tylko jest kilka warunków:

1. Po co tak szybko jeździć (mam rodzinę i małe dziecko)

2. W Polsce jest jedynie 2% dróg do takiej jazdy

3. Nie żadnego fanu z takiej prędkości na dłuższą metę oprócz zmęczenia, bólu pleców, stresu, niebezpiecznych zagrożeń, etc.

 

Z pragmatycznego punktu widzenia uważam więc, że BMW produkuje/produkowało samochody raczej dla zapaleńców niż dla pragmatycznych użytkowników.

 

Jeżeli wszystko potoczy się zgodnie z oczekiwaniami to raczej na pewno moim kolejnym autem nie będzie BMW, tylko Audi. Celuję w A6 Avant 3.0TDi po 2005 roku. Wydaje mi się, że będę o niebo bardziej zadowolony niż z BMW po tych wszystkich przejściach jakie miałem do tej pory (ciasnota wnętrza, słabe tarcze hamulcowe, słabe wspomaganie kierownicy, trudny do adaptacji system audio, słaba nawigacja, trzaski w kabinie, uszczelki w drzwiach, beznadziejny PDC, mały bagażnik, etc)

pozdrawiam,

wan7

Opublikowano

Wyjsciem był servotronic.

Mam to u siebie i kierowanie tym bolidem to sama przyjemność.

Przy parkowaniu lekko, przy szybkiej jezdzie wyczucia nie brakuje.

 

po tych wszystkich przejściach jakie miałem do tej pory (ciasnota wnętrza, słabe tarcze hamulcowe, słabe wspomaganie kierownicy, trudny do adaptacji system audio, słaba nawigacja, trzaski w kabinie, uszczelki w drzwiach, beznadziejny PDC, mały bagażnik, etc)

 

W innym aucie z kolei znajdziesz inne defekty i wady. Rzecz gustu i preferencji. Ja akurat nie mam tych problemów, co opisałeś. Jedynie na co moge ponarzekać, to fatalne audio.

Opublikowano

Kolego wan7 nie będę Cię do niczego namawiał ... zrobisz jak uważasz ale .... z życia wzięte .... koleś jeździł stosunkowo starą (1991) E36 318i sprzedał bo chciał E39 ale trafiło się Audi A4 2,8 siedem lat młodsze !!! Egzemplarz w dobrym stanie i dlatego wcale nie tanio ... no i co ... pojeździł trochę i teraz twierdzi że zrobił największe głupstwo w życiu ... narzekał tak jak Ty ....

Pozdrawiam

Opublikowano
Koledzy,

Wygląda na to, że z tym wspomaganiem w e39 ktoś tak wymyślił i nic na to nie poradzimy. Jedno jest moim zdaniem pewne: Dla codziennej jazdy nie jest to najlepsze rozwiązanie. Mam już trochę doświadczenia i nie rajcują mnie szarże po 220-230 km/h choć. Moje auto to potrafi bez problemu tylko jest kilka warunków:

1. Po co tak szybko jeździć (mam rodzinę i małe dziecko)

2. W Polsce jest jedynie 2% dróg do takiej jazdy

3. Nie żadnego fanu z takiej prędkości na dłuższą metę oprócz zmęczenia, bólu pleców, stresu, niebezpiecznych...

 

Hmm ja tez nie jezdze na co dzien 230km/h ale wcale nie musisz jezdzic z V max zeby wyczuc precyzje prowadzenia samochodu. Jestes w stanie wyczuc to juz nawet przy predkosciach rzedu 90-120km/h. Pozatym nie mieszkam w polsce tylko w Anglii a drogi tu sa "troszku" lepsze niz w polsce i mozna sobie czasami pozwolic depnac bez stresu ze rozwalisz zawieszke na autostradzie heh.

Jesli zawiodles sie na marce BMW ok zmieniasz na inna ale przemysl to i na poczatek proponuje zwykla wizyte w salonie i rzut okiem na wykonczenie oraz stylistyke wnetrza Audi i BMW- bez komentarza. Mysle ze jedyna rzecz jaka przemawia wedlug mnie na korzysc audi to naped Quattro i na tym lista sie konczy. Ale to Twoj wybor stary. Anyway 3m sie

Opublikowano

Mam podobne objawy z wspomaganiem. Pewnego dnia zaczela sie haczyc zacinac ale jej przechodziło teraz na stałe chodzi cieżej. wymieniłem pompe oraz przekładnie - bez efektu.

Podobno trzeba przepłukac cały układ i, rozebrac pompe i wyczyscic jakis zawór. króry od zanieczyszczonego płynu się zacina - zrobie to za pare dni i powiadomie pozdr

Opublikowano
Koledzy,

Wygląda na to, że z tym wspomaganiem w e39 ktoś tak wymyślił i nic na to nie poradzimy. Jedno jest moim zdaniem pewne: Dla codziennej jazdy nie jest to najlepsze rozwiązanie. Mam już trochę doświadczenia i nie rajcują mnie szarże po 220-230 km/h choć. Moje auto to potrafi bez problemu tylko jest kilka warunków:

1. Po co tak szybko jeździć (mam rodzinę i małe dziecko)

2. W Polsce jest jedynie 2% dróg do takiej jazdy

3. Nie żadnego fanu z takiej prędkości na dłuższą metę oprócz zmęczenia, bólu pleców, stresu, niebezpiecznych...

 

Hmm ja tez nie jezdze na co dzien 230km/h ale wcale nie musisz jezdzic z V max zeby wyczuc precyzje prowadzenia samochodu. Jestes w stanie wyczuc to juz nawet przy predkosciach rzedu 90-120km/h. Pozatym nie mieszkam w polsce tylko w Anglii a drogi tu sa "troszku" lepsze niz w polsce i mozna sobie czasami pozwolic depnac bez stresu ze rozwalisz zawieszke na autostradzie heh.

Jesli zawiodles sie na marce BMW ok zmieniasz na inna ale przemysl to i na poczatek proponuje zwykla wizyte w salonie i rzut okiem na wykonczenie oraz stylistyke wnetrza Audi i BMW- bez komentarza. Mysle ze jedyna rzecz jaka przemawia wedlug mnie na korzysc audi to naped Quattro i na tym lista sie konczy. Ale to Twoj wybor stary. Anyway 3m sie

Mylisz się kolego wnętrze przemawia za audi pod każdym względem.Jedynie motory w BMW są lepsze :lol: Audi jest większe stabilniejsze(quattro),wygodniejsze i najważniejsze NIETRZESZCZĄCE JAK STARA SZOPA :twisted: .Ja wybieram BMW tylko ze względu na motory reszta to żenada.pl :mrgreen: Pisze to o A6 C5/E39 i A6 C6/E60.Ja mam akurat kombi i idealnie nadaje sie do wożenia gruzu cementu,piachu i drewna :lol:

Opublikowano
Koledzy,

Wygląda na to, że z tym wspomaganiem w e39 ktoś tak wymyślił i nic na to nie poradzimy. Jedno jest moim zdaniem pewne: Dla codziennej jazdy nie jest to najlepsze rozwiązanie. Mam już trochę doświadczenia i nie rajcują mnie szarże po 220-230 km/h choć. Moje auto to potrafi bez problemu tylko jest kilka warunków:

1. Po co tak szybko jeździć (mam rodzinę i małe dziecko)

2. W Polsce jest jedynie 2% dróg do takiej jazdy

3. Nie żadnego fanu z takiej prędkości na dłuższą metę oprócz zmęczenia, bólu pleców, stresu, niebezpiecznych...

 

Hmm ja tez nie jezdze na co dzien 230km/h ale wcale nie musisz jezdzic z V max zeby wyczuc precyzje prowadzenia samochodu. Jestes w stanie wyczuc to juz nawet przy predkosciach rzedu 90-120km/h. Pozatym nie mieszkam w polsce tylko w Anglii a drogi tu sa "troszku" lepsze niz w polsce i mozna sobie czasami pozwolic depnac bez stresu ze rozwalisz zawieszke na autostradzie heh.

Jesli zawiodles sie na marce BMW ok zmieniasz na inna ale przemysl to i na poczatek proponuje zwykla wizyte w salonie i rzut okiem na wykonczenie oraz stylistyke wnetrza Audi i BMW- bez komentarza. Mysle ze jedyna rzecz jaka przemawia wedlug mnie na korzysc audi to naped Quattro i na tym lista sie konczy. Ale to Twoj wybor stary. Anyway 3m sie

Mylisz się kolego wnętrze przemawia za audi pod każdym względem.Jedynie motory w BMW są lepsze :lol: Audi jest większe stabilniejsze(quattro),wygodniejsze i najważniejsze NIETRZESZCZĄCE JAK STARA SZOPA :twisted: .Ja wybieram BMW tylko ze względu na motory reszta to żenada.pl :mrgreen: Pisze to o A6 C5/E39 i A6 C6/E60.Ja mam akurat kombi i idealnie nadaje sie do wożenia gruzu cementu,piachu i drewna :lol:

 

Nie moja wina ze kupiles BMW po jakims dzwonie i teraz narzekasz ze to jak napisales trzeszczaca stara szopa. Chcesz kolego to przejedziesz sie moja 528i i stwierdzisz sam jaka z niej "trzeszczaca stara szopa" bo ja tam ledwo silnik slysze i troszke opony moze - no ale fakt ze kupilem ja w anglii 100% nie walona i z udomukentowana historia serwisu wiec jestem jej pewien. W sprawach gustu sie nie dyskutuje jak wiadomo. Chcesz Audi prosze kup sobie Audi i idz zachwalaj na forum Audi. Mnie w Audi podoba sie jedynie jak wyzej napisalem naped Quattro i tyle reszta to przerosniety VW Golf IV (chodzi mi o wnetrze) bo kiedys mialem. Mozesz mi mowic co chcesz ale nie podoba mi sie w Audi ani sposob stylizacji jak i wykonczenia wnetrza ani prowadzenie (jezdzilem A6 i mam porownanie)

tak jak i Tobie nie podoba sie BMW i rownie smialo moge stwierdzic ze Audi to "trzeszaca stara szopa" heh . Ale to jest wylacznie moje zdanie. Ja szanuje Twoje - nie podoba sie "stara szopa" to idziesz na inne forum (czyt Audi) i zachwalasz swoje, ot tyle...

Opublikowano
Ciężkie działanie wspomagania kirownicy jest przyczyną zaciecia zaworu w pompie wspomagania. Ja wymieniłem pompe , maglownice i bez efektu Brudny płyn powoduje zaciecie zaworu.
  • 2 lata później...
Opublikowano
mam podobnie, ale u mnie potrzebna będzie wymiana płynu, w zimę przy -20C ze 2 razy zdarzyło się po odpaleniu 2-3s brak wspomagania (coś zamarzło chyba) no i opony 245\45\17 tak zaszalał poprzedni właściciel i niestety jest troszkę gorzej, w porównaniu do mietka czy audi faktycznie chodzi ciężej ale np. w audi mi to przeszkadzało i to bardzo chodziło za lekko w koleinach trzeba było się nauczyć wspomagania coby na drugim pasie nie wylądować po mocniejszym szarpnięciu. Osobiście powiem tak łapy rosną od wspomagania więc jest git :mrgreen: a tak na poważnie tragedii nie ma ale opony na węższe i tak zmienie przy moim silniczku i tak cud że rusza z krzyżówki :)
Opublikowano

Taa kupcie audi z kierka ktora mozna palcem krecic a napewno to auto bedzie sie sztywno prowadzic w zakretach heh.

 

Ktos tam napisal ze BMW to tylko motory a reszta zenada?? Mistrzowskie zawieszenia i skuteczne hamulce to rowniez zenada??

Za Audi przemawia do mnie tylko naped quattro a reszta czyli wnetrza i zawieszenia oraz motory to zenada... Niezaleznie od modelu czuje sie w prawie kazdym Audi jak w Golfie IV...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.