Skocz do zawartości

Ile palą wasze maszyny takie jak moje :):)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no ale wyliczyc spalanie to zaden problem tankujesz do pelna ( pod korek) wyjezdzasz paliwo tankujesz jeszcze raz pod korek i robisz tak

litry dzielisz przez kilometry i mnozysz razy 100 i masz wynik po co jakies strony internetowe

 

dokladnie tak popieram

wszystko zalerzy od nogi

to samo auto bedzie palic inaczej pod noga drugiego kierowcy

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wszystko zalerzy od nogi

to samo auto bedzie palic inaczej pod noga drugiego kierowcy

Doskonale to rozumiem i zgadzam się w zupełności ale dopiero gdy mamy usystematyzowany wynik kilkunastu lub lepiej kilkudziesięciu użytkowników możemy to odnieść do własnych doświadczeń i stwierdzić czy i jak daleko odbiegamy od średniej.

peace & love
Opublikowano

Ja GAZU nie toleruje wiec jezdze na benie. Mi pali raz duzo a raz malo, zalezy wszystko od nogi. Mam tylko 3litry w rzedzie a spalanie max na miescie jakie mnie spotkalo to 23l/100km i wiem ze potrafilaby zjesc wiecej :lol: Tak normalnie w miescie zjada 14-15l. Na trasie 11 przy 130km/h.

Pozdro

BMW - to jedyna rzecz dla której warto żyć!!!

Pozdro dla wszystkich posiadaczy BMW bez LPG

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam was moje e32 735i 1988rok bez gazu na miescie pali przy normalnej jezdzie do 16,5 litr na 100km trasie duzo mniej do 10,2 srednia predkosc 95 km/h na odcinku 400 km tak mi wyszło. :dance:
Opublikowano

Troche żałośnie się czyta niektóre wasze wypowiedzi

 

39litrów przy normalnej jedzie (sory ale o świadczy o tym że coś jest zepsute) :duh:

 

19l gazu trasa( też żałosne, po co gaz jak pali go o raz więcej jak benzyny)

 

czy inne jakieś takie absurdalne wyniki,,, zamiast takie bzdurki pisać oddajecie wasze autka do naprawy jak sami nie umiecie sobie z tym poradzić :search:

 

Mi 750 spalała 16l lpg w trasie i to na zwykłej inastalacji w dodatku z niepracującym jednym cylindrem :mad2: :duh:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

witam

ja mam 3,5 motor

jezdze na LPG instalacja sekwencja

 

miasto 17-21

trasa ok 10-11

%5B480%3A480%5Dhttp%3A//x.garnek.pl/ga620/c85adc73b98bbcda644739a3/644739.jpg

 

ale w sumie najważniejsza jest przyjemność jaką daje ten wóz

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
Witam ja mam e32 750 V12 :wink: mam zwykła instalacje LPG trasa ok 16 L LPG na miescie przy mojej ciezkiej nodze ok 40 L LPG i wcale nie zamierzam zmieniac nogi bo nie po to kupiłem V12 - stke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano
Witam ja mam e32 750 V12 :wink: mam zwykła instalacje LPG trasa ok 16 L LPG na miescie przy mojej ciezkiej nodze ok 40 L LPG i wcale nie zamierzam zmieniac nogi bo nie po to kupiłem V12 - stke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a po co kupiłeś V12 :?: żeby ją dławić zwężkami w dolocie i cieszyć się ogromną mocą 180 KM :twisted2: i w takiej konfiguracji zapewniam Cię że każda 7 z silnikiem 3.5 Cię objedzie a i spali mniej w przeliczeniu na benzynę.... ale nie bądźmy złośliwi :duh:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Hoho ho po przelaczeniu na benzyne nie odczuwam przypływu 120 konikow ale to moze moje odczucie.. Stajac z 3,5 hmm nie dało rady :mrgreen:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano
Kiedys na zlocie BKP ustawiono na pasie startowym lotniska BMW e32750i LPG i e32 730i no LPG. Podobno 730 okazala sie szybsza od 750i. Pisze podobno, bo jeszcze nie bylem wtedy w klubie, ale mysle ze starsi klubowicze to potwierdza :)
Opublikowano
Witam ja mam e32 750 V12 :wink: mam zwykła instalacje LPG trasa ok 16 L LPG na miescie przy mojej ciezkiej nodze ok 40 L LPG i wcale nie zamierzam zmieniac nogi bo nie po to kupiłem V12 - stke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

40 litrów LPG * 2.30 = 92zł/4.10 = 22.44litra PB 95

 

Hmm, gdzie tu widzisz oszczędność :worried:

Bo z tego co wiem to trzeba mocno cisnąć 750i na PB aby tyle spaliła, i tak jak wspomniał TC, każda 735i cie objedzie, zaryzukuję stwierdzenie że moja 728i nie da ci najmniejszych szans :norty:

Czy np 525i 24V - pojedynek ze świateł będzie wyglądał tak jakbyś zaciągnął ręczny na ostatni ząbek :cool2:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Hoho ho po przelaczeniu na benzyne nie odczuwam przypływu 120 konikow ale to moze moje odczucie.. Stajac z 3,5 hmm nie dało rady :mrgreen:

A jak masz je odczuć skoro twój silnik to kastrat ze zwężkami w dolocie :duh:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Zaparaszam do Gdańska :evil: ha a kto mowi o oszczednosci jak bym chcial oszczzedzac kupil bym sobie jakiegos kleczacego dieselka.. A tak pozatym do poscigania to mozna miec np e30 przeciez w e32 niechodzi o to to nie auto do tego :naughty:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano
niektórzy ze zwykłymi instalacjami LPG przycisk przełączający na benzynęe traktują jak NITRO :lol:

To jest dobre hasło :clap:

ale niestety tak jest,,,, i po jakimś czasie i nitro przestaje działać

a tak poważnie to w tym aucie taka instalacja gazowa to porażka

Przyznaj się ile już przepływek wymieniłeś?? :diabel_faja:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Zaparaszam do Gdańska :evil: ha a kto mowi o oszczednosci jak bym chcial oszczzedzac kupil bym sobie jakiegos kleczacego dieselka.. A tak pozatym do poscigania to mozna miec np e30 przeciez w e32 niechodzi o to to nie auto do tego :naughty:

To po co masz LPG :?:

Naprawdę sądzi że twoje 750i ma 300KM :?: :lol:

Popatrz na to ustrojstwo podające gaz, zwane mikserem, zaślepia dolot powietrza w 40%, czyli silnik dostaje o 40% mniej powietrza :!:

Jak dostaje mniej powietrza to nawet na benzynie silnik dawkuje mu 40% mniej paliwa, co za tym idzie masz mniej mocy :!:

U mnie zwężka zjadła:

60KM na LPG i 40KM na PB :!:

Teraz mam blosa, zjada trochę mniej koni, sądze że na LPG mam 150KM, na PB 170KM, z fabrycznych 184KM :!:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

Lpg mam dlatego bo kupujac auto lpg juz bylo a kupilem dlatego ze np auto ma udokumntowane 114 tys przebiegu i jest w naprawde bdobrym stanie przeciez nie bede zmienial na 735 tylko dlatego ze mam lpg :doh: powiem tak kazdy zachwala swoje ja chwale wsoje wy swoje... Sory ale nie uwarzam zeby jakies 2,8 :duh: (bez urazy :twisted: ) mnie zrobiło...

Tak pozatym zeszlismy troche z tematu postu.... Mam swoje e32 z gazem i niezamierzam jej zamieniac tak jak wy podejrzewam swoich :8)

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano

To po prostu wywal gaz :!:

taniej wyjdzie i wtedy żadne 2.8, czy nawet 4.0 cię nie zrobi :D

 

Wiem że nie jestes w stanie w to uwierzyć, ale jeśli ona naprawdę ma przejechane 114 tys, to po wywaleniu gazu będzie latać :norty:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
jeśli ten przebieg jest oryginalny to jest ten egzemplarz w iście kolekcjonerskim stanie i zastanawiam się czy ktoś włożyłby do niego gaz II generacji... wywal ten gaz bo będziesz miał więcej kłopotów niż to warte....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Zastanawialem sie nad wywaleniem gazu :arrow: 1,5 roku temu auto bylo sprowadzone z niemiec i ostatni wpis w ksiazce serwisowej był 90 pare tys.. Szczerze mowiac niejestem zwolennikiem Lpg :duh: no ale coz auto juz było skrzywdzone... Mysle ze w połowie tego roku lpg juz nie bedzie :twisted:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
panowie wyluzujmy.Koledzy maja racje mikser to sito najtaniej i najlepiej na gazie to sekwencja ja mam BLOSA jest lepiej ale na benzynie jest super lecz niestac mnie na tankowanie benzyny polskiej wiec ciesze sie benzyna rosyjska pali mi gazu w miescie 18l a w trasie 11-12 l i to uwazam ze jest niewiele
Opublikowano

Grigorij a Ty dalej swoje... zostań prorokiem PB, czy też apokalipsy LPG :twisted:

 

Tak mnie ostatnio podpuściłeś że dziś pojechałem do tego szpeca od LPG (którego zdanie sobie cenię) i poddałem Twoje słowa (nie cytując, tylko zapytując go jako laik) jak to jest z tym strzałem w kolektor itp.

 

No więc, nie było co do tego wątpliwości z mojej strony że można powypalać zawory (mówimy o "śrubce"), etc. też się zgadza, potwierdził prawie wszystko - a no z jednym wyjątkiem! Otóż nie ma mowy o czymś takim jak strzał w kolektor - jest zabezpieczenie - nawet palcem mi pokazał to coś :) Ja tam się nie znam więc jakby mi pokazał palcem na kielich z amorami też bym inteligentnie pokiwał głową przytakując :mrgreen:

 

A co do sekwencji - to widziałem już dwie 7ki na sekwencji które mają dość poważne problemy z obrotami - dławią się przy 4k (wynika tak z wypowiedzi właściciela).

 

Innymi słowy, stwierdził że nie ma potrzeby przekładać instalacji na sekwencję - i ja mu wierzę. A jak nastąpi strzał... to cóż... poślę Ci piwo z przeprosinami i pokłonami :modlitwa:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

Mam nadzieję że nie będziesz mi musiał słać Piwa :wink:

To co pokazał ci spec jest klapka która bierze na siebie siłę tego strzału, nie przeciwdziała, lecz minimalizuje skutki.

 

W 80% przypadków działa, ale kolektor m30 ma bardzo dużą pojemnośc, a LPG znajduje się także w przepływomierzu, także porządny strzał rozwala:

krokowca, gumkę z klapy antywybuchowej, przepływomierz, puszkę filtra powietrza, a nawet wykrzywia maskę silnika :worried:

 

Co do wad sekwencji:

1) Jest to ingerencja w orginalnośc auta, dodatkowa rzecz, dla purystów nie do przyjęcia :nienie:

2) Sa problemu z zaprogramowanie/ustawieniem, ale porządny fachowiec da sobię rade :cool2:

3) Trzeba wymieniac filtr gazu co 10tys, a nie co 30tys km

4) Jest ryzyko kosztowne awarii wtryskiwacza, ale to zależy od firmy/montażu

 

To chyba wszystkie wady,

Zalety:

1) Nie ma możliwości strzału,

2) Auto pali mniej LPG niż na śrubce

3) Jeździ lepiej, szybciej, nie ma efektu zmulenia powyżej 4tys obr który masz napewno jak masz śrubkę i to także na PB

4) Jest to zdrowsze dla silnika, przy śrubce na wolnych obrotach masz bardzo bogatą mieszankę, przy około 3tys prawidłową, powyżej robi się ubogo, zauważ że jak spec ustawia gaz to robi to tylko przy 3, albo 3.5RPM.

 

Twoje auto, twoja sprawa, ale nie namawiaj nikogo do tego dziadostwa, jak chcesz naprawdę wiedzieć co potrafi 3.5 litra to zdejmij gaz i się przejedz, bo teraz twój silnik ma około 120 maks 130KM :jawdrop:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

dziś byłem wyregulować BMW 520 bo po wymianie uszczelki pod głowicą i innych ingerencji w silnik (auto niedawno kupione) lekko świrowało na wolnych obrotach [LPG]. Regulacja odbyła się na zdecydowanie większych obrotach, facet pociągnął za linkę i chyba na słuch ustawił obroty ;) siedziałem w środku i na bank nie było to 3.5k - były wyższe (ile, nie pamiętam)

 

Moja bestyja (735) sprawuje się całkiem dobrze, wkręca się na dużo większe obroty niż 4k i zdecydowanie nie zamula - aczkolwiek na hamowni nie byłem - ale aby nie walić cyferkami (KM/KW) pojadę przy okazji na hamownię i sprawdzę.

 

Twoje auto, twoja sprawa, ale nie namawiaj nikogo do tego dziadostwa,

Całkiem poważnie mówię, zostań prorokiem apokalipsy LPG :twisted:

Przede wszystkim nikogo nie namawiam - stwierdzam wyłącznie fakty - że z tego co tu wszyscy mający sekwencję piszą moje auto ze "śrubką" pali mniej niż te "sekwencje", nie mam już dokręconej śrubki - ustawiona jest tak aby silnik pracował płynnie, więc może niedługo zmienię zdanie o spalaniu mojej 7ki ze śrubką.

 

I bądź pewny że z mojej strony to jeszcze nie koniec tematu :norty:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.