Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak juz pisalem w poprzednim temacie

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=65831

 

padla mi turbina, skonczylo sie na kwocie 1050zl z mechanikiem, i teraz mam kilka problemow, samochod ma opozniona reakcje tzn jak wcisne gaz do spodu samochod przez 2-3z nie dospiesza, pozniej idzie jak glupi lepiej niz przed wymiana turba co moze byc przyczyna, mogl zlapac jakies bledy bo turbo padlo w czasie jazdy i komp jesli wogole moze tak zrobic odcial turbo i chodzil tak jak by go nie mial, ma ktos jakies rady co zrobic?

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Jak już klika razy zauwazyłem - do naszych pięknych autek w dieselku warto kupić turbo nowe (niestety KOSZTOWNE!!!) niż pozniej 3 razy regenegowac bez rezultatu, albo kupować 2 używane...... :-)
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano
turbo jest dobrze zregenerowane i jak sie dowiedzialem to za to odpowiada jakis sterownik turba moze jescze na kompa pojechac na starym tez sie tak robilo ale byl to krutszy czas nieraz jest dobrze co to moze byc

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

wielkie dzieki FIPA zaraz robie reset tylko jeszcze takie pytanko jak mam ustawic kluczyk zeby byl w pozycji 2? :roll2:

 

i nie rozumie pozycji 5 w tamtym temacie pomoze ktos :mrgreen:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
zrobilem wszystko z tego tematu ale nie wiem czy zadzialalo, licznik km i komp sie wyzerowal ale czy glowny komp to nie wiem, czy po resecie kompa samochod musi dojsc do sibie zeby ustawic jakies parametry czy odrazu jest ok :roll:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Jak sie zachowuje ekonomizer na poszczegolnych biegach ?
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
szczerze powiem ze sie nie przygladalem ale raczej plynnie chodzi, jest tak ze na 3 biegu mam 70 i trzymam gaz jade rowno dodaje a samochod jedzie ale jak tylko gaz puszcze i wcisne znowu to mija 2s zanim zacznie jechac z pelna sila, jest tak tez przy zmianie biegow jak puszcze gaz a po chwili wcisne do spodu to mija 2s zanim zacznie dobrze ciagnac co to moze byc :roll2:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
piotres doszedles cos z tym tematem bo mam tak samo z tym ze moja leci 217 na max i od 120 na 5 do 180 mam 15s a do 200 24s mniejsza o to co bylo przyczyna tego ze ekonomizer nie dochodzil na 4 do konca u mnie staje tak na 16l i czym szybciej jade to chyba opada

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

Jak masz na 4. 16 litrow to przeplywka mogla takze powiedziec papa, choc wiem ze ja zmieniales ...ale one trwale to nie sa .

 

Na kompie bledow z tego powodu nie wywali ...

 

A na 5. ile Ci litrow pokazuje ? Na 5. powinna do 16 dobijac :) .

 

a na 4. do 19-20 litrow :)

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
dzisiaj ponownie sprawdzilem i na 4 dochodzi do 18-19l na 20 nie wchodzi, mam takie obiawy ze np jade na 3 i po puszczenieu gazu i zejsciu do 0l po nacisnieciu gazu jest 1-2s zanim samochod zacznie przyspieszac lub jak na 1 do 5000rpm i po wlozeniu 2 samochod tez sie zamuli i po 1s znow ma pelna moc, nieraz jest ok,czym wyszsze obroty mniejsza przerwa, po wyzej 3500 obrotow prawie jej nie ma, zauwarzylem tez ze po wcisnieciu gazu na 4 samochod ma pelna moc po przekroczeniu 10l wtedy juz ciagnie super, na starym turbie mialem takie cos ale z czasem przeszlo,na strym turbie wydawalo mi sie ze zbieral sie juz od 1500 a na nowym 1700-1800, najlepiej chodzil po trasie do niemiec 2500km wtedy byl zegarek , lecz po wymianie znowu to. Jestem ciekawy czy jak mi turbo padlo a bylo to w czasie jazdy mogl zlapac jakis blad turba nie wiem czy to mozliwe

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Jeszcze odlacz EGR (zejmij gumowy wezyk z EGRa i wloz w niego srubke M4) i sprawdz wtedy . Byc moze ze pomoze :) .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
dzis amienilem,te elektrozaworki miejscami i ten co zalozylem do turbiny chyba jest zesuty bo samochod ledwo co jechal, pozniej znowu zamienilem i bylo ok, czy ten co steruje EGR-em jak jest zepsuty moze miec wplyw na moc samochodu? :shock:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Na moc nie, ale na takie "zamyslenia" auta przed wzrostem "ciagu" jak najbardziej tak (mowie o zaworze EGR) .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
jak wsadze tam te srubke moze byc lepiej? On chyba tam cos otwiera bez niego moze bedzie ten zawor przytkany to bedzie moze gorzej, zauwarzam ze po odpaleniu silnika, w kolektorze slychac jakby powietrze,jak sciagne przewod jest ciszej, jak trzymam palcem przewod to chce ciagnac,wsysa, tak ma byc? jak byl przy turbie to samochod chodzil rowniej, plynnniej lecz bez mocy

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

jakie zadanie maja te zaworki, z ktorej rurki np ma dmuchac a z ktorej ciagnac to sobie tak moze sprawdze, prosze o pomoc

 

Jak ktos gdzies kupowal ze zaworki to moze ktos podpowie gdzie i najtaniej pozd

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
co do sprawdzenia zaworka to idąc od góry zaworka rurka 1, 2, 3 - na niej jest filterek. Zasilanie ON przepływ między 1 a 2, zasilanie OFF przepływ pomiędzy 2 i 3. Opór na wtyczce zaworka 14-17 ohm

takie zaworki dostaniesz na allegro 119zł Pierburga pozdro

 

 

kurde troszke taki zamotany jestem jak ktos moze to prosciej, o tym zasilaniu z ohm to chyba cos z napieciem ale czym to sprawdzic, ja jak wyjme ten niebieski szlalfik to ciagnie powietrze a ten czarny to chyba nic nie robi, tak ma byc :shock:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

Ma wsysac z tego wezyka .

 

Problemem jest to ze one sie zacinaja/zle dzialaja (jak sie zepsuja) i moga powodowac zle sterowanie turbiny/ EGRu .

 

Org. zawory sa Pierburga, nie kupuj uzywek, bo pewnie kupisz gorszy jak masz :duh: , cena nowego w ASO 1szt. ok. 330zl .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.