Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie.

Wczoraj odebralem auto od gazownika. Niedosc ze trzymal autko prawie pełne 3 dni to od razu problemy.

1) nie pokazuje stanu gazu w pełnej butli (dzis rano przymrozilo to pakazały sie zielone lampki, ale jak sie ocieplilo popołudniu to znowu pali sie rezerwa )

2) za długo jedzie na benzynie. Autko ogrzane do normalnej temp (wskaznik temp stał pionowo) nie przełącza na gaz... przejechałem 7km i sie łaskawie przełączył

3) smierdzi gazem wewnatrz auta. Po kilku godz. szyby calutkie białe od srodka.. podejrzewam ze to ten gaz sie gdzies ulatnia, bo wczesniej tego nie miałem.

4) obroty zachowują sie super, nic nie falują, ale raz po wcisnieciu sprzegła silnik sam zgasł... całe szczescie ze to tylko na poboczu a nie np na skrzyzowaniu

 

Jutro jade do gazownika reklamowac.

Prosze o ewentualne porady, zeby koles mi nie wciskał kitu... .

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mysle ze porada jest jedna:

 

pkt 1,3,4 TAK BYC NIE POWINNO, cokolwiek pan gazownik by nie wciskal

pkt 2 - kwestia jak ustawil moment przelaczania (tzn przy jakiej temp) ale to mozna przeciez zmienic

 

laskawy gazownik w najmniej klopotliwy dla Ciebie sposob powinien usunac niedorobki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to wszystko nie powinno mieć absolutnie miejsca. mi przełacza przy temp 30 stopni, czyli koniec niebieskiego pola
Opublikowano
mowil ze przy 35st. C bedzie sie przelaczac. Ponadto ma 30 sekundowe opoznienie... .

 

czyli tylko mówił....

Opublikowano

na razie nie nakrecaj sie

pojedz do niego, grzecznie opisz problem i zapytaj co on wobec tego proponuje

moze cud sie zdarzy i zacznie przepraszac ? :wink:

Opublikowano

gazownik został wybrany na podstawie pozytywnych opini innych jego klientów. Podobno jest dobry w tym co robi. Dzwonilem do niego to zaprosił mnie grzecznie na jutro.

Zobaczymy co poradzi... oby tylko nie zabrał mi znowu auta na 3 dni :mad2: :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spokojnie, na pewno bedzie dobrze, ja tez wybrałem gościa, który na prawde się zna, ale za pierwszym razem nie było wcale super, bo lekko falowały obr i pare razy zgasł przy zejsciu z wysokich obr. Po wymianie dysz na mniejsze auto powyzej 4 tys obr nie jechalo i osiagało max 140. Po nastepnych kilku godzinach jak na razie jest super.
Opublikowano

a wiec tak.. bylem u gazownika, posiedzialem 30-40 minutek... i co sie okazalo mialem uklad chlodzenia zapowietrzony. Odpowietrzyl go i jest duzo lepiej(moze i juz jest ok) , ale nie ma sie co cieszyc za wczesu-sprawdze czy jest ok jak postoi nocke. Jesli nie to w poniedziałek musze zostawic mu autko.

Jesli chodzi o wskaznik poziomu gazu, to przy butli czujniczek słabo stykał i teraz jest juz swieca sie zielone diódki :)

Co do zapachu gazu wewnatrz auta to powiedzial ze czasem zdarza sie ze czuc gaz.

Jutro dam ostatecznie znac czy odpowietrzenie pomoglo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szczeże mówiąc to ja nie czułem nigdy wewnatrz auta zapachu gazu...
Opublikowano

witajcie ponownie... a wiec tak... autko przelacza sie na gaz duzo wczesniej niz poprzednio, ale nie wczesniej jak przy prawie pionowym połozeniu wskazówki temp. silnika. Dopiero wtedy czunik w instalacji gazowej pokazuje 35st.C.

Jak jest u was? Po nocce przelacza Wam sie na gaz po zejsciu wskazowki z niebieskiego pola, czy moze tak jak ja mam , czyli przy dojsciu wskazowki do pionu?

pozdr

Opublikowano
witajcie ponownie... a wiec tak... autko przelacza sie na gaz duzo wczesniej niz poprzednio, ale nie wczesniej jak przy prawie pionowym połozeniu wskazówki temp. silnika. Dopiero wtedy czunik w instalacji gazowej pokazuje 35st.C.

Niestety trafiłeś na partacza, który straszy cię utratą gwarancji :duh: Trzymał beemę trzy dni :!: I spierniczył robotę...

Od straszenia to są duchy ale to ty powinieneś nim wstrząsnąć. Nie dziwne, że później ludziska tak boją się gazu. Nie może być zapachu gazu w samochodzie. Jeśli chodzi o czas przełączania to masz źle skonfigurowany czujnik temp. reduktora (niewłaściwy wpisany w programie) lub źle zainstalowany (mniej prawdopodobne). Opisz jakie masz poszczególne podzespoły instalacji. Sterownik, reduktor, wtryskiwacze, jakie fi mają dysze.

peace & love
Opublikowano

yhm,, 3 dni to jakiś laik chyba,

zakładałem gazik w dwóch omegach 2.0 i 2.5V

zwykły i sekwencje i nigdy nie trwało to 3 dni

rano wstawiasz popołudniu odbierasz,

jeździsz i wpadasz na pół dnia na strojenie, czyli komputer na pasażera i heja w traskę, co do wskaźnika paliwa to poprostu musi być pełny zbiornik i wtedy on ci ustawi i będzie git.

aleta reszta to brzmi jak partactwo!!

Opublikowano
Witam.ja też mam ustawione na 35stopni.na gaz przełacza jak wskazówka minie niebieskie pole,jakieś 3 milimetry.Pozdrawiam Martin

Prawidłowo :D

peace & love
Opublikowano
witajcie.

Wczoraj odebralem auto od gazownika. Niedosc ze trzymal autko prawie pełne 3 dni to od razu problemy.

1) nie pokazuje stanu gazu w pełnej butli (dzis rano przymrozilo to pakazały sie zielone lampki, ale jak sie ocieplilo popołudniu to znowu pali sie rezerwa )

2) za długo jedzie na benzynie. Autko ogrzane do normalnej temp (wskaznik temp stał pionowo) nie przełącza na gaz... przejechałem 7km i sie łaskawie przełączył

3) smierdzi gazem wewnatrz auta. Po kilku godz. szyby calutkie białe od srodka.. podejrzewam ze to ten gaz sie gdzies ulatnia, bo wczesniej tego nie miałem.

4) obroty zachowują sie super, nic nie falują, ale raz po wcisnieciu sprzegła silnik sam zgasł... całe szczescie ze to tylko na poboczu a nie np na skrzyzowaniu

 

Jutro jade do gazownika reklamowac.

Prosze o ewentualne porady, zeby koles mi nie wciskał kitu... .

pozdrawiam

 

 

a jaką instalację ci włozyli? firma?

jaka kasa?

Opublikowano
3 dni?! To jakiś partacz. Nie ma prawa czuć żadnego gazu, no chyba że tankujesz z otwartą szybą. Ale jakiś biały osad. Szok. Co to za instalacja?
Opublikowano

papiery od gazu mam w aucie.. jutro sprawdze firme (jakaś na litere "S" a na koncu "x" chyba) ;) -niby jakas polsko-włoska instalacja. Puki co moge powiedziec ze dalem za sekwencje 3200zł i ze tankuję TYLKO na SHELU. Gazem smierdzi CZASAMI po nocy (jeszcze nie rozgryzłem "grafiku śmierdzenia" )

Na srode jestem z nim umowiony ma cos pomieszac przewodami wody zeby szybciej na gaz przechodził.

Opublikowano
Sprawdziłem u siebie. Na gaz przechodzi w momencie, kiedy wskaźnik dochodzi do końca niebieskiego pola. Mam BRC SQ56.
Opublikowano

za włosy i o beton dziada

 

nie ma prawa śmierdzieć

 

zaprogramować możesz albo na x temp lub na przełączenie powyżej x obrotów po przygazowaniu

Opublikowano

nie wiesz nawet jaką masz instalację?

yhmmm jakies polsko - włoskie małżeństwo ? :norty:

 

yhmm a później ludzie narzekają na gaz

nie dość ze źle założony to jeszcze jakaś instalacja byle jaka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.