Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem...na wolnych obrotach drzy caly silnik, a co za tym idzie drzy cale auto. Gdy silnik wkrece na 900obrotow drzenie ustaje. Wymienilem kolo pasowe-nie pomoglo, spawdzilem cale zawieszenie silnika i wszystko w przadku. Mocowanie walu i skrzyni tez ok. Nowe filtry...przebieg 78000km, nie mam pojecia co by to moglo byc...

Moze ma ktos jakis pomysl :?: :?: :?:

Opublikowano

dostaw 2 gary i przestanie telepać ;)

 

a tak poważnie to zalezy jak to u ciebie lata

u mnie na drżało dość mocno wymieniłem poduchy i jest ok

pewnie ze coś tam lekko czuć no ale czego tu oczekiwać.

te decyzje z wymianą koła pasowego to tak sobie podjąłes, czy ktoś to przemyślał?

proponuje porządnego mechanika z doświadczeniem w BMW

po za tym zachęcam do korzystania z opcji : szukaj

Opublikowano
szukalem , szukalem i nic...decyzja z wymiana kola zapadla dosc pochopnie i niestety byla bledna :roll: a co do poduszek pod silnikeim...myslisz ze to by moglo byc to :?: trzepanie silnikeim nie jest bardzo mocne, ale jednak na tyle odczuwalne ze nawet po oswietleniu widac drzenie...ponadto wydaje mi sie nie jset to spowodowane praca silnika (en pracuje plynnie) :|
Opublikowano
szukalem , szukalem i nic...decyzja z wymiana kola zapadla dosc pochopnie i niestety byla bledna :roll: a co do poduszek pod silnikeim...myslisz ze to by moglo byc to :?: trzepanie silnikeim nie jest bardzo mocne, ale jednak na tyle odczuwalne ze nawet po oswietleniu widac drzenie...ponadto wydaje mi sie nie jset to spowodowane praca silnika (en pracuje plynnie) :|

 

Ten typ tak ma to nie mercedes.....

Opublikowano

silnik silnikiem a rezonans swoje,

TTTM choć można to zmniejszyć wymianą poduszek silnika i skrzynki

koszt nie jest tragiczny, warto spróbować,

 

nie wiem o jakie drżenie ci chodzi i jaki masz współczynnik wkur..

jednym nic nie drży innym wszystko lata

 

mi latało zmieniłem i po sprawie

okazało się ze jeden jasiek był już pękniety od wewn strony czego nie widać bez wyjęcia.

 

próbuj stary i nie wymieniaj już tych kół :)

Opublikowano

Moze i poduchy, ale ten diesel obroty jałowe powinien mieć koło 900. 4 gary w dieslu przy 800 rpm to mała porażka :p.

Matiz przy 500 rpm też troszkę przebiera i drży :roll2:

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Moze i poduchy, ale ten diesel obroty jałowe powinien mieć koło 900. 4 gary w dieslu przy 800 rpm to mała porażka :p.

Matiz przy 500 rpm też troszkę przebiera i drży :roll2:

 

Nie wiem jak 320d na CR ale ten na vp44 to mowiac dokladnie powinien miec 850 obr ;) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Moze i poduchy, ale ten diesel obroty jałowe powinien mieć koło 900. 4 gary w dieslu przy 800 rpm to mała porażka :p.

Matiz przy 500 rpm też troszkę przebiera i drży :roll2:

 

Nie wiem jak 320d na CR ale ten na vp44 to mowiac dokladnie powinien miec 850 obr ;) .

 

to zalezy czy automat czy manual.....http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=64031&highlight=

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.