Skocz do zawartości

Test długodystansowy 520i w BMW Trends


Polit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

w październikowym numerze BMW Trends znajduje się test długodystansowy BMW E34 520i. Przez 3 lata zrobiono nim 75 tys kilometrów i dokładnie opisano jego eksploatację i wszystkie naprawy.

 

Polecam, fajna lektura dla wszystkich obecnych i przyszłych właścicieli "piątki". Ja utwierdziłem się w przekonaniu, że podjąłem dobry wybór kupując ten model z tym silnikiem.

 

Pozdrawiam!

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie dla tego tekstu kupiłem gazetkę i artykuł potwierdza dokładnie to co, o czym sam przekonałem się podczas eksploatacji E34 - to po prostu świetne auta :roll2:

 

Szkoda tylko, że nie jest napisane pochodzenie części oraz miejsce serwisowania, tak dla porównania kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dysponuję skanerem, a fotografowanie błyszczącego papieru jest dość trudne. Mimo wszystko wrzucam zdjęcia. Mam nadzieję, że jakość pozwoli cokolwiek odczytać.

 

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/1.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/2.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/3.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/4.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/5.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/6.jpg

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polit, wielkie dzięki, przeglądnięcie tych kopii na pewno zachęci mnie do tego, żeby to mieć na papierze.

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ci wyszło

 

 

mam nadzieje ze taki text wpadnie do wielu niedowiarków.

W mojej pracy znajduje takich ludzi co pogardliwie patrząc że jeżdżę czymś starym (rzekomo brzydkim) i w ogóle ja tylko muszę leżeć pod autem co dzień - to moje trzecie BMW i naprawdę nie wierzę aby jakiekolwiek auto typu Renault Clio II czy Megane miało mi dac tyle frajdy z jazdy poczucie luksusy za tak niewiele:)

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh, kocham ten samochód!

Kiedyś, żeby zabezpieczyć się na zawsze, ponawiałem zakup ulubionego modelu rakiety tenisowej – Wilson ProStaff 6.0 Original 85 (zgromadziłem 5 sztuk) – teraz tak będę robił z E34 :D też, żeby wystarczyło mi na zawsze :D

pozdrawiam

P.S.

Myślałem, że to tylko ja jestem od wielu lat zanurzony w niekończącym się zachwycie dla E34....

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeżdziłem e34 rok temu i wszystko się zgadza co piszą w tym artykule ogólnie jest to piękne auto a oglądając zdjęcia kolegi solaris520 nie jestem w stanie uwierzyć że auto z tego roku jest w takim stanie pełen podziw i szacunek :clap: dla kolegi Pozdrawiam !
Witam wszystkich mołośników BMW !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pasio1, staram się jak mogę :D

pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, "to coś" (skórzany pokrowiec) na kierownicy, to jedynie przejściowa sprawa, w oczekiwaniu na profesjonalne nowe obszycie kierownicy skórą (na razie tak jest przyjemniejszy uchwyt), a korbki... no cóż, nie chcę w to ingerować, tak już będzie :)

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko super ale widzieliście tabelę ile wydali na naprawy, wymiany itp podczas testu?? 15 700zł! To przewyższa wartości auta ;)

 

mając take nakłady (wychodzi po 436zł miesięcznie przez 3 lata) to każde auto mozna utrzymać w stanie idealnym... ;)

Edytowane przez Outside
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dysponuję skanerem, a fotografowanie błyszczącego papieru jest dość trudne. Mimo wszystko wrzucam zdjęcia. Mam nadzieję, że jakość pozwoli cokolwiek odczytać.

 

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/1.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/2.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/3.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/4.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/5.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/6.jpg

 

 

Super, już mnie ostatnio naszło na e46, ale po tym artykule to się prędko z e34 nie rozstanę. Jak to mówią lepsze wrogiem dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.