Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tarcze przod tyl org

 

Olej też masz oryginalny??

 

chodzilo mi oto ze ma 212 tys i tarcze teraz dopiero do wymiany, a ty przy ilu wymieniales tarcze?

 

jaja sobie robiz czy jak, jak ci nie pasuje to na inny temat sobie wejdz, bez takich komentarzy

 

co do oleju to moge powiedziec ze org bo leje taki jaki producent zaleca :shock:

 

 

mykam odezwe sie pozniej :norty:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tarcze przod tyl org

 

Olej też masz oryginalny??

 

chodzilo mi oto ze ma 212 tys i tarcze teraz dopiero do wymiany, a ty przy ilu wymieniales tarcze?

 

jaja sobie robiz czy jak, jak ci nie pasuje to na inny temat sobie wejdz, bez takich komentarzy

 

co do oleju to moge powiedziec ze org bo leje taki jaki producent zaleca :shock:

 

Nie decyduj Koleżko na jaki temat będę wchodził...

Sam wymieniałeś z tyłu lampy? Czy robił to jakiś blacharz cudotwórca, dospawując tylna połówkę?

Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
Opublikowano

Tak na poważnie, wygląda ładnie i być może ma oryginalny przebieg, nigdy nie twierdziłem, że tak nie jest. Ale to nie nie świadczy o tym, że było używane w sposób gwarantujący żywotność turbiny. Po prostu mógł ją ktoś przed tobą zajeździć, a Ciebie wpierd.. na minę. Peszek. Uwierz mi, że turbinę da się zajeździć zdecydowanie szybciej, niż po przejechaniu 200 tys, jeśli się tylko chce...

I nie uważam, żeby to był wystarczający powód do przekonywania kogokolwiek, a zwłaszcza na tym forum, do vw.

Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
Opublikowano

No to ok powiedzmy ze masz super stan orginal i wogle super hiper extra.

 

Ale to nie zmienia faktu ze ja tez nie jedno BMW mialem i najpowazniejsza awaria byla wymiana przeplywomierza w e34 ( chyba 350 zł ) i nie wiem czemu mial bym mowic ze VW jest lepszy, skoro sie nim podrozoje mniej komfortowo, a wcale tez bezawaryjny nie jest.

 

Poprostu masz pecha, poprzedni wlasciciel wyjechal autko mechanicznie do momentu przed ktorym by musial wszystko wymieniac, i kupil sobie nowe, widocznie go na to stac ( i prawdopodobnie wiedzial ze tak zrobi wiec mogl pedalu gazu od podlogi zbyt czesto nie odrywac), a ty szukasz teraz przez to wyzszosci VW nad BMW, jesli tak bardzo lubisz VW to w niedziele na jakas gielde, opchnij beemke i od razu rozgladaj sie za jakims autem dla ludu... nie wiem ja jakos problemu nie widze zadnego, nie A to B i pasi.. a jak nie B to C.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
chmurkagoscieradow"[/b]]ja wymienialem, ale teraz rzaluje bo dozedlem do wniosku ze stare byly leprze, ale juz na allegro poszly. te nie sa org tylko z podruby

 

chmurka nie spieraj sie...mi tez wmawiali wszyscy ze tylko w kompl.mozna filtrer odmy kupic a to nieprawda...ja kupilem bez obudowy ...moge podac nr.katalogowy i w jakim silniku oprucz 320d wystepuje....w aso rokodowali vin i wszysko sie zgadza...wiedzialem ze mam sportowe zawieszenie ale wyszlo ze mam regulowane...

Opublikowano

tu fotki o spalaniu

 

http://images30.fotosik.pl/117/edf602781e1e55dd.jpg

 

http://images32.fotosik.pl/54/4710ab930df3ac61.jpg

 

niech wam bedzie,zgoda? :D

 

zbigniewst narazie tego filtra wymienial nie bede pojezdze jeszcze do konca wymiany oelju i sie odezwe to moze pomozesz mi zamowic ten filtr ok :wink:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

tu masz nr. katalog. i przy jakich silnikach wystepuje....http://bmwfans.info/part-11127793164/ i niech nie pisza ze tylko w kompletach.....tu masz jeszcze rysunek..

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/152229_p.png..

 

 

ja kupilem..nr.15..oraz 12 i 13 razem...84,28 zl. +wat....a nie 220zl. zostalo na piwko... :norty:

Opublikowano
tarcze przod tyl org

 

Olej też masz oryginalny??

 

chodzilo mi oto ze ma 212 tys i tarcze teraz dopiero do wymiany, a ty przy ilu wymieniales tarcze?

 

jaja sobie robiz czy jak, jak ci nie pasuje to na inny temat sobie wejdz, bez takich komentarzy

 

co do oleju to moge powiedziec ze org bo leje taki jaki producent zaleca :shock:

 

 

mykam odezwe sie pozniej :norty:

 

 

nie no tarcze hamulcowe na ponad 210 tyś km? jedne ?

to chyba drugi komplet jest:)

chybaa,,, że aaaa zapomniałem, mało gazowania i mało hamowania :)

eee coś mi sie nie chce wierzy że te tarcze są od nowości...

a że oryginalne, no cóz to nie jest równoznaczne że te wyjechały z fabryki :) bo co niby w serwisie BMW jak sie zakłada kolejne to niby co tam wkładają :)

 

 

co do tych materiałów eksploatacyjnych co mówicie typu kierownica, siedzenia, tarcze to zdecydowany wpływ ma to gdzie i przez kogo było auto eksloatowane

no bo czy w równym stopniu zniszczy siedzenie kobieta 55 kg od faceta 120 kg?

czy jak ktoś robi rocznie w mieście 30 tyś km to kierownica nie bedzie bardziej wytarta od tego co robi same trasy i nawali 80 tyś?

czy tarcze zuzywają sie mniej czy bardziej w mieście?

wiesz, jeden wsiada wali tyś km wysiada, a inny jezdzi którkie trasy w całym tysiącu km otwiera i zamyka drzwi 100 razy a nie raz i co powinno się szybciej zużyc ...

można by mnoży i mnożyc przykładów,

ale czesto wida, czy np. właściciel jeździł bardziej sam czy z kimś, czy z tyłu rządziły dzieciaki czy powietrze,

tylko po co tego dochodzic...

lac benzyne i jezdzic i cieszyc sie ze to NALEPSZA MARKA NA ŚWIECIE:)

:norty: :norty:

Opublikowano

co do tarczy to 200tys to raczej norma, moj ojciec ma 90tys w passacie i napewno nie byly wymieniane, nawet prozku nie ma, przy 75tys byly klocki wymieniane, co niemozliwe? :shock:

 

zreszta ile ty km robisz ze taki madry jestes

 

ja czasami robie po 7000tys km tygodniowo, wiec mi nie mow ile samochody pala, lub ile tarcze wytrzymuja

 

Jezdze na busach sam bez zmiennika, Krasnik- Antwerpen, przewozy NIEMCY, HOLANDIA, BELGIA a i czasami we Francji sie znajde, jade bez spania czasami 26h, wiec moge cos powiedziec na temat zurzycia paliwa, klockow itp

 

co do marki to raczej nie jest ona najleprza na swiecie, juz sie nie oszukujmy

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tu masz nr. katalog. i przy jakich silnikach wystepuje....http://bmwfans.info/part-11127793164/ i niech nie pisza ze tylko w kompletach.....tu masz jeszcze rysunek..

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/152229_p.png..

 

 

ja kupilem..nr.15..oraz 12 i 13 razem...84,28 zl. +wat....a nie 220zl. zostalo na piwko... :norty:

 

A posuje Ci ten filtr?

Bo w linku którym podałeś jest tylko mowa o 3.0d (M57) i 2.5d. W Twoim podpisie jest przecierz 2.0d?

Opublikowano
co do tarczy to 200tys to raczej norma, moj ojciec ma 90tys w passacie i napewno nie byly wymieniane, nawet prozku nie ma, przy 75tys byly klocki wymieniane, co niemozliwe? :shock:

 

zreszta ile ty km robisz ze taki madry jestes

 

ja czasami robie po 7000tys km tygodniowo, wiec mi nie mow ile samochody pala, lub ile tarcze wytrzymuja

 

Jezdze na busach sam bez zmiennika, Krasnik- Antwerpen, przewozy NIEMCY, HOLANDIA, BELGIA a i czasami we Francji sie znajde, jade bez spania czasami 26h, wiec moge cos powiedziec na temat zurzycia paliwa, klockow itp

 

co do marki to raczej nie jest ona najleprza na swiecie, juz sie nie oszukujmy

 

 

:shock: :shock: :shock: :shock: 75 tyś na 1 klockach? :shock: :shock: :shock:

 

ja kończe dyskusję,

bo jeszce się okaże że na jednym komplecie opon robisz 200 tyś km,

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

i prosze Cię nie podawaj tych przykładów jako normę bo jesteście wyjatkowi w swoich wynikach :)

 

ja robie około 4 tyś miesiecznie ale moją bmw a nie Twoim busem nie spiąc 26 godzin, i obserwujac ciagle spalanie :) :lol:

 

a co do najlepszej marki na Świecie :)

może powinieneś od ojca wziasc Passata i sprzedac BMW

i przeszczep do niego ten silnik 2.5TDI z busa

Opublikowano
dobre to z tymi klockami, hehe, nie wiem na jakich ty klockach jezdzisz ze ze tak ci sie szybko zurzywaja, zreszta dobra moz masz racjie moj stary to gosc po 50 tce i raczej jezdzi bardzo spokojnie. :norty:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
dobre to z tymi klockami, hehe, nie wiem na jakich ty klockach jezdzisz ze ze tak ci sie szybko zurzywaja, zreszta dobra moz masz racjie moj stary to gosc po 50 tce i raczej jezdzi bardzo spokojnie. :norty:

 

 

też waśnie o tym pisałem wcześniej, że ludzie różnie eksploatuja samochody,

u jednego po 200 tyś ja nówka u innego po 100 rzeźnia,

i nie chodzi o to żeby sie kłucic, bo mi sie nie chce,

ale mialem juz pare samochodow i prywatnie i firmowo i nie pisze tych postow tylko po 1 doswiadczeniu z "cudownym" e46 320d który kupilem z milosci :lol:

wole wieksze auta,

 

a co do klocków to kupuje tylko ATE, nie wiem czy to super firma, ale to nie jest już jakiś no name, i klocki wystaczaja mi na 40 tys max,

ale moze tez nie jestem najlepszym przykladem bo lubie sobie pośmigac,

choc ten 2.0d w automacie jest jak kaganiec :)

Opublikowano
tu masz nr. katalog. i przy jakich silnikach wystepuje....http://bmwfans.info/part-11127793164/ i niech nie pisza ze tylko w kompletach.....tu masz jeszcze rysunek..

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/152229_p.png..

 

 

ja kupilem..nr.15..oraz 12 i 13 razem...84,28 zl. +wat....a nie 220zl. zostalo na piwko... :norty:

 

A posuje Ci ten filtr?

Bo w linku którym podałeś jest tylko mowa o 3.0d (M57) i 2.5d. W Twoim podpisie jest przecierz 2.0d?

 

pisalem w innym podobnym temacie ....bylem na miejscu i porownywalem sa te same filtry....tylko do liftu wystepowaly w kapletach a pozniej osobno nie badz takim niedowiarkiem bo glupot nie pisze jak nie jestem pewny... :cool2: zobacz to jeszcze.....http://bmwfans.info/part-11127793164/

Opublikowano

kupowal ktos elektrozaworki do tych podcisnien tylko nowe,

 

bylem dzis u mechanika i powiedzial zebym podjechal w srode to wykreci i spradzi czy chodza prawidlowo, jest to mozliwe :doh:

 

chyba juz pisalem to ale jak zamienilem ich miejscami to samochod ledwo co jechal, to normalne czy swiadczy to o tym ze jest jeden uszkodzony :shock:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano (edytowane)
witam, a ja mam taki przypadek , ze w mojej e46 320d 150ps padal turbina, no ok, zdaza, sie pogodzilem sie z tym faktem, kupilem filterek odmy i turbine po regeneracji na nowych czesciach z firmy w poznaniu, do tego nowy przewod zasilajacy oleje z silnika do turbo , nowy filtr oleju i nowy olej.No i przyszedl czas na wielkie odpalanie, i wg instrukcji na wolnych chodzila ok. 20 minut, ale pozniej zaczels delikatnie przygazowywac zeby sprawdzic jak to chodzi, i nawet po delikatnym przygazowaniu slychac wycie turba jakby "kto plakal" taki, nie to , ze swist tylko wycie "ala uuuuu,uuuuuuuu:)" a przy mocnejszym przygazowaniu slychac oprocz tego wycia wlasnie swist jakby jakas nieszczelnosc czy cu, ale dodam , ze wymienialem tez rure od turba do intercoolera, dzownilem do pana od ktorego kupilem turbo mowi, ze moze byc nieszczelnosc miedzy turbo a wydechem tam gdzie jest tam stalow uszczelka, ktorej jednak nie wymienilem, co wy o tym sadzicie?? Edytowane przez Pevo
Opublikowano
kupowal ktos elektrozaworki do tych podcisnien tylko nowe,

 

bylem dzis u mechanika i powiedzial zebym podjechal w srode to wykreci i spradzi czy chodza prawidlowo, jest to mozliwe :doh:

 

chyba juz pisalem to ale jak zamienilem ich miejscami to samochod ledwo co jechal, to normalne czy swiadczy to o tym ze jest jeden uszkodzony :shock:

 

bylo gdzies na forum ...ze pasuja od VW tylko kostka inna...z tego co widzialem na obrazku to takie same ....tylko kostka :norty: :norty:

Opublikowano

Co to opinii o zużywalnoścu sie podzespołów rację daję lucadorowi. Chmurka cudów od auta kilkuletniego sie spodziewa. Poza tym chyba sie delikatnie przemieszczasz albo masz wyjątkowo dobry (spokojny) styl jazdy. Nigdy mi klocki na dłużej niż 50-60 tkm nie starczyły!

 

Co do filtra to zamiennika nie ma a ja pytałem w ASO o sam filtr i mówili że SAMEGO flltru nie sprzedaja. Tylko z obudową. A pytałem 2 razy bo obudowa była mi kompletnie niepotrzebna (ASO Olszowiec). Za komplet zapłaciłem 170 wiec i tak niewiele wiecej od samego filtru.

 

Za elektrozaworki chca cos koło 300 złotych :!: Po tej informacji uznałem ze moje są OK :-)

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Co to opinii o zużywalnoścu sie podzespołów rację daję lucadorowi. Chmurka cudów od auta kilkuletniego sie spodziewa. Poza tym chyba sie delikatnie przemieszczasz albo masz wyjątkowo dobry (spokojny) styl jazdy. Nigdy mi klocki na dłużej niż 50-60 tkm nie starczyły!

 

Co do filtra to zamiennika nie ma a ja pytałem w ASO o sam filtr i mówili że SAMEGO flltru nie sprzedaja. Tylko z obudową. A pytałem 2 razy bo obudowa była mi kompletnie niepotrzebna (ASO Olszowiec). Za komplet zapłaciłem 170 wiec i tak niewiele wiecej od samego filtru.

 

Za elektrozaworki chca cos koło 300 złotych :!: Po tej informacji uznałem ze moje są OK :-)

 

to nie sa zamienniki ...nie czytasz jak nalezy...to sa filterki od 330d ktore sa takie same a wystepuja jako czesc oddzielna....niedowiarek.. :norty:

Opublikowano
kupowal ktos elektrozaworki do tych podcisnien tylko nowe,

 

bylem dzis u mechanika i powiedzial zebym podjechal w srode to wykreci i spradzi czy chodza prawidlowo, jest to mozliwe :doh:

 

chyba juz pisalem to ale jak zamienilem ich miejscami to samochod ledwo co jechal, to normalne czy swiadczy to o tym ze jest jeden uszkodzony :shock:

 

 

co myslicie o tym zachowaniu, komp nie pokazal zadnego bledu, czy to napewno elektrozaworek, przy ojca VW nie znalazlem podobnego sa troche inne i kostka nie pasuje wiec nie mialem jak sprawdzic, nie chce wyrzucic kasy w bloto

 

ma ktos jakis link do sklepu w ktorym moglbym to zamowiec, tylko po polsku prosze :roll:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
kupowal ktos elektrozaworki do tych podcisnien tylko nowe,

 

bylem dzis u mechanika i powiedzial zebym podjechal w srode to wykreci i spradzi czy chodza prawidlowo, jest to mozliwe :doh:

 

chyba juz pisalem to ale jak zamienilem ich miejscami to samochod ledwo co jechal, to normalne czy swiadczy to o tym ze jest jeden uszkodzony :shock:

 

 

co myslicie o tym zachowaniu, komp nie pokazal zadnego bledu, czy to napewno elektrozaworek, przy ojca VW nie znalazlem podobnego sa troche inne i kostka nie pasuje wiec nie mialem jak sprawdzic, nie chce wyrzucic kasy w bloto

 

ma ktos jakis link do sklepu w ktorym moglbym to zamowiec, tylko po polsku prosze :roll:

 

 

koomputer sobie tego błędu nie wyrzuci

ale jak się ma np. KTS to jest tam mozliwośc sprawdzenia jak ten zawór pracujje w czasie rzeczywistym, tak przynajmiej u mnie wyłapalismy tą anomalię :)

co do zaworka, ponad 300 zł tylko w serwisie :)

 

ale można zorbic inny myk,

ten dobry zawór użyc do turbawki a EGR zaslepic i wtedy sprawdzic co i jak.....

Opublikowano
ma ktos jakis link do sklepu w ktorym moglbym to zamowiec, tylko po polsku prosze
ostatnio podałem ci linka do tego elektrozaworu w innym twoim topicu, pisze ze jest do vw ale jak byś porównał numery to są identyczne z BMW kostka też pasuje ja mam go NOWY i chodzi , więc nie wiem czemu pytasz po paręnaście razy o to samo :mad2: . A jeśli podmieniłeś zaworki i na jednym samochód jadzie, a na drugim nie to chyba jasne ze jeden jest popsuty przecież zaworki są takie same. A na kompie nie pokaże błędu no chyba że jest spalony ten elektrozaworek, bo w środku niego jest jeszcze jeden filierek i on jak sie zapcha nie ma swobodnego przepływu pow. a jego nie da się wyczyścić bez uszkodzenia zaworu teraz chyba już wszystko wyjaśniłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.