Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

150tys to nie 200tys zreszta kazdy silnik m47 ma problemy z elektrozaworkami i turbo ci i tak padnie jak nie przy 200 to przy 250tys zalezy gdzie jezdzone jak na zachodzie padnie ci szybciej niz po polsce, poza tym silniki 3.0d sa najlepiej udanymi dieslami z BMW takze twoj 3.0 to nie 2.0, o czym mowa :mad2: jak nie wiesz o jakim silniku mowa to zobacz temat :jawdrop:

 

co do wersji 150KM widzialem kilka tematow w ktorym uzytkownicy tez wymieniali turbo a niektorzy kupowali nowki po 3700zl + wymiana.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ty kupujesz ze SALONU... Question

 

Nie, nie kupuje z salonu...ale kupuje auto jak najbardziej pewne...a nie byle pierwsza okazje, za jak najmniejsze pieniadze...

 

Jesli chodzi o moj samochod kazdy przeglad, kazdy wpis w ksiazce jest potwierdzony przezemnie osobiscie w ASO - mam pewnosc, ze przebieg jest prawdziwy, mam pewnosc co do stanu pojazdu...

 

Kupilem samochod z Polski, z przebiegiem 128 tys. km...jak dobije do 200kkm to sprzedam....

Opublikowano

nie wiem czy przy tych usterkach przebieg jest aż tak istotny,

ja mam auto od niemca (szwagier mojego znajomego)

auto z pewnej ręki, przebieg 116 tyś (pewnie się może wydawać śmieszny) ale auto sporo stało.

 

z rachunków wynika ze przy 90 tyś - wymienione było turbo i przepływka na nowe w serwisie bmw

 

dziwi mnie że bmw ma takie z tym problemy,

 

 

w firmie jeździmy octaviami, wszytkie TDI, jest ich sporo,

ludzie nie przestrzegają zasad ze na zimnym głaszczemy, jak długo po garach to chłodzimy, nie, nie

kazdy jedzie ile fabryka dała i te auta się nie psują

mają już około 140 do 200 tyś przebiegu

wersje silnikowe różne od tych na pompie poprzez pompowtryski

i ZERO problemóm

 

coś w tym BMW jednak im nie poszło,

Opublikowano
nie wiem czy przy tych usterkach przebieg jest aż tak istotny,

ja mam auto od niemca (szwagier mojego znajomego)

auto z pewnej ręki, przebieg 116 tyś (pewnie się może wydawać śmieszny) ale auto sporo stało.

 

z rachunków wynika ze przy 90 tyś - wymienione było turbo i przepływka na nowe w serwisie bmw

 

dziwi mnie że bmw ma takie z tym problemy,

 

 

w firmie jeździmy octaviami, wszytkie TDI, jest ich sporo,

ludzie nie przestrzegają zasad ze na zimnym głaszczemy, jak długo po garach to chłodzimy, nie, nie

kazdy jedzie ile fabryka dała i te auta się nie psują

mają już około 140 do 200 tyś przebiegu

wersje silnikowe różne od tych na pompie poprzez pompowtryski

i ZERO problemóm

 

coś w tym BMW jednak im nie poszło,

 

Masz racje... :cool2:

Opublikowano
150tys to nie 200tys zreszta kazdy silnik m47 ma problemy z elektrozaworkami i turbo ci i tak padnie jak nie przy 200 to przy 250tys zalezy gdzie jezdzone jak na zachodzie padnie ci szybciej niz po polsce, poza tym silniki 3.0d sa najlepiej udanymi dieslami z BMW takze twoj 3.0 to nie 2.0, o czym mowa :mad2: jak nie wiesz o jakim silniku mowa to zobacz temat :jawdrop:

 

co do wersji 150KM widzialem kilka tematow w ktorym uzytkownicy tez wymieniali turbo a niektorzy kupowali nowki po 3700zl + wymiana.

 

Tylko że Ja nie mówiłem o tym silniku który aktualnie posiadam w swoim samochodzi tylko o poprzednim (M47, 136km) nie wiem czy zauważyłeś że pisałem w czasie przeszłym. :mad2:

Opublikowano

akurat nie zauwazylem ze piszesz w czasie przeszlym akurat na to nie patrze. :doh:

 

tez sie zgodze ze z tym im nie poszlo, nawet gos co robil mi to turbo powiedzial ze i tak duzo zrobilem, bo raz przyjechal gosc i mowil ze ma auto od nowosci i turbo siadlo po 80tys km to moze przypadek ale tak nie powinno byc wkoncu to BMW a nie FIAT czy DAEWOO :duh:

 

co do tego czy samochod jest pewny, czytales caly temat, pisze tam przeciez ze mam ksiazke serwisowa, byl kupiony z salonu w niemczech, co ja go kupilem na szrocie, samochod jest jak nowy i silnik tez tak chodzi tylko dlaczego trzeba wsadzac tyle kasy w niego, co mi zawory graja, olej cieknie, wal bokiem wychodzi, wszystko jest na miejscu wiec dlaczego tak jest, wcale nie chodzi jak by mial 300tys czy 400tys a nawet jak ma 300 to nie powinno sie tak dziac jakie mamy teraz lata to nie maluch ze pojezdzisz 100tys i po silniku to BMW z 99r czy to juz strup tak ta firma robi te silniki :duh:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
dokladnie gareet jest najpopularniejsza firma ktora produkuje turbiny i jest montowana do BMW jak i innych marek takich jak VW,AUDI,SKODA,MERCEDES i wiele innych a jednak BMW nie lezy a w iinych markach smiga, cos jest nie dograne, VW ma inna obudowe turbiny moze BMW zleca ze turbo ma byc takie a nie inne a VW tez, i czyms jednak sie roznia,ale to nie wina turbiny tylko czegos innego moze np BMW ma taki program ze bardziej obciaza turbo niz np VW

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

nie sądze zeby były mocniej obciążane,

gdzies nawet wyszytałem ze BMW uzyskuje większą moc przy niższych wartościach doładowania,

 

może to raczej problem z smarowaniem i zarazem jej chłodzeniem?

 

przecież tych postów o przepływkach, zaworkach, zawalonych katach, padających turbinkach jest zdecydowanie za dużo.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem od którego roku BMW produkuje silniki z turbo w dieslach..

może firma po prostu nie ma doświadczenia na tym gruncie.

Od zawsze BMW unikało turbo w swoich benzyniakach np. - taka tradycja, że silnik ma reagować natychmiastowo na wciśnięcie gazu i dlatego trubodziura była niedoprzyjęcia.

Od niedawna BMW wsadza turbo do swoich benzyniaków, ALE są tam dwie turbosprężarki - mała która ciągnie od dołu i nie obciąża-nie zatyka i duża która ciągnie od góry - efekt brak turbodziury.

 

Ot i taka ciekawostka - pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód z turbosprężarką powstał pod skrzydłami naszego ukochanego koncernu BMW. Silnik benzynowy, model 2002Turbo. Po tym modelu BMW zaprzestało produkcji samochodów benzynowych z turbo, ze wzgledu na turbodziure.

 

Ot i kolejna ciekawostka :) - w BMW 2002Turbo, napis na przednim grillu "turbo" był pisany "jak w odbiciu lustrzannym" - czyli jak jechaliśmy swoim gównianym maluchem i patrzyliśmy jak 2002Turbo nas wyprzedza to na grillu idealnie było widać napis "turbo" :D (jak w karetkach)

Edytowane przez godmode

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
panowie wszystkie autka się psują :lol: bo gdyby się nie psuły to serwisy by nie miały na czym zarabiać :twisted2: a co do turbiny to uważam że duży wpływ na ich awaryjność ma styl jazdy właściciela, moja miała wymienianą turbinę przy 47000km,(pierwszy właściciel) i mam nadzieję że ja już nie będę musiał już przy niej nic dłubać :cool2:
Opublikowano

A i przypomniała mi się jeszcze jedna ciekawostka.

Piszecie, że ten sam element - turbo - jest montowany w dwóch różnych samochodach, różnych marek i w BMW siada.

To przypomina mi, że w jakimś samochodzie (nie pamiętam marki - ale nie BMW) jest montowany silnik, dokładnie taki sam jak w którymś modelu BMW 3. I tu niespodzianka bo w tym samochodzie, notorycznie cos siada w silniku, zawsze to samo po jakimś przebiegu. Ten sam silnik w BMW3 nie ma wogóle tego problemu.

Mimo, że to ten sam silnik, dziwne nie?

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
chlodzenie moze nie ale smarowanie juz bardziej przeciez w tym smarowanie jest najwarzniejsze i tym powinnismy sie zajac a nie kluceniem jaka firma jest mniej awaryjna fakt jest taki ze cos jest nie tak z tymi silnikami i pewnie mozna to jakos naprawic zeby bylo dobrze juz nie mowie o turbo bo to raczej nie mozliwe zeby sie nie psulo tak szybko ale te zaworki i takie tam pierdoly zeby bylo troche przyjemnosci z tego naszego BMW a nie glowieniem sie i wydawaniem kasy na mechanikow i dlaej nikt nie wie co jest ,to wkurza a tu jeszcze ci mowia ze zmien sobie na VW jak bede chcial to se zmienie bo to jest nie normalne, pomoz, wytlumacz, napraw a nie gadasz jak by ktos to z nieba bral mowie tu o OSKARZONYM

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
napewno ROVER miał silnik bmw bo kilka lat temu bmw przejeło rovera, a poza tym przymierzałem się do rovera właśnie do dizelka 2.0d 136km

 

To nie bylo 136 km

Xdrive

Koder

Opublikowano

no niestety takie czasy ze firmy przejmują kolejne,

pozostają marki, ale gdzie i co tam jest wkładane, potrafi się szybko zmienić,

dlatego nie wiem czy np. Nissana mozna by traktować jako japońca skoro bebechów od Renaulta tam jest sporo i co za tym idzie ciekawe jak z awaryjnością...

 

jak się spojrzy na forum, to w zasadzie zdecydowana więkosć rozpisuje się o dieslach, o benzynkach to jak na lekarstwo, a jak coś jest to z reguły o czymś innym niż silnik, albo o benzynce 15 letniej, boo coś właśnie się zepsuło a do tej pory było idealnie ;)

Opublikowano

Kupcie sobie młotek to sie wam nie zepsuje!! A zna ktos taki modej czy firmę nawet co produkuje niepsujące sie samochody!?

 

A po forum nie badajcie awaryjności- tutaj pisze każdy komu sie coś popsuło czyli awaryjnośc 100%!! Bez jaj. Gdybyście sprawdzali ilu skazanych jest w więzieniu zakłądając ze stanowią całą populację to by wam wyszło ze 99% siedzi!!!

 

Gdyby do ogólnej liczby sprzedanych diesli z turbiną zestawić uszkodzone turbiny mielibyście poglad ale jesli pytacie tych co im sie popsuło czy sie popsuło to sie dowiecieze 100% zjeba...ło się!!!1 Tłumacze sorry jak chłop krowie na rowie ale ta dyskuzsa z założenia nie może przyniesc żadnego rozwiązania.

Co z tego ze 3.0d mniej awaryjne jak klamoty droższe- o tej mniejszej awaryjności tez nie jestem przekonany. 330d jest duzo droższe wiec mniej osób je kupiło a wiec na forum mniej zgłąsza problemy- na tej podstawie nierozsądne byłoby wyrokowanie awaryjności!

 

Turbo moge skatować przez 30 tkm- i co napiszecie ze BMW słąbe turbiny montuje? Sorry ale to BEZ SENSU!!! :mad2: :duh:

 

Misztalowi w maybachy trzymak do szampana sie złamał i co? Maybach na psy schodzi?

 

Forum Maybacha nie zwiera żadnych zapytań! To co uznajemy ze jednak są IDEALNIE BEZAWARYJNE? :D :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Tak tutaj niektorzy mowia o Audi i VW...

 

A 2.5TDI jaka ma opinie? A tiptronic w Audi?

 

Z wielu opini wiem, ze obie te rzeczy sa super...ale dla mechanikow, ktorzy za naprawe biora kupe kasy...

Opublikowano
Kupcie sobie młotek to sie wam nie zepsuje!! A zna ktos taki modej czy firmę nawet co produkuje niepsujące sie samochody!?

 

A po forum nie badajcie awaryjności- tutaj pisze każdy komu sie coś popsuło czyli awaryjnośc 100%!! Bez jaj. Gdybyście sprawdzali ilu skazanych jest w więzieniu zakłądając ze stanowią całą populację to by wam wyszło ze 99% siedzi!!!

 

Gdyby do ogólnej liczby sprzedanych diesli z turbiną zestawić uszkodzone turbiny mielibyście poglad ale jesli pytacie tych co im sie popsuło czy sie popsuło to sie dowiecieze 100% zjeba...ło się!!!1 Tłumacze sorry jak chłop krowie na rowie ale ta dyskuzsa z założenia nie może przyniesc żadnego rozwiązania.

Co z tego ze 3.0d mniej awaryjne jak klamoty droższe- o tej mniejszej awaryjności tez nie jestem przekonany. 330d jest duzo droższe wiec mniej osób je kupiło a wiec na forum mniej zgłąsza problemy- na tej podstawie nierozsądne byłoby wyrokowanie awaryjności!

 

Turbo moge skatować przez 30 tkm- i co napiszecie ze BMW słąbe turbiny montuje? Sorry ale to BEZ SENSU!!! :mad2: :duh:

 

Misztalowi w maybachy trzymak do szampana sie złamał i co? Maybach na psy schodzi?

 

Forum Maybacha nie zwiera żadnych zapytań! To co uznajemy ze jednak są IDEALNIE BEZAWARYJNE? :D :D

 

 

za nerwowo :)

 

1. racja jest taka ze jakby ogladać wiadomości, teleekspress, panoramę,

można by dość do wniosku że na swiecie 90% to nieszczęścia,

bo przecież "coś dobrego" jest informacją "nieciekawą"

 

2. nie ma co płakać bo nic dziwnego ze diesle stają sie bardziej awaryjne,

kiedyś 2.0 diesel miał 70 KM, a teraz minimum 150KM, a z powietrza się to nie bierze....

i perwnie stąd poniekąd zwiększona awaryjnosć silników...

 

3. chyba większość dzisiaj ma kaca po wczorajszym meczyku :):)

 

pozdro...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.