Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O jaki fakt? Ja tu widzę narzekanie i psioczenie, że się komuś coś w beemce wysypało. Zdarza sie najlepszym. Jak się ma na liczniku 200kkm a w rzeczywistości to jest 500kkm to nie powinno się wymagać bezawaryjności.

A porównywanie BMW do vw nie ma moim zdaniem sensu, bo to, jakby to powiedzieć, ina klasa.

 

Wyprzedzając reakcje, moje posty nie są atakiem personalnym, a jedynie ustosunkowaniem się do problemu.

I nie groź mi Kolego palcem...

Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A fakt jest taki, że stare bemy w turbo to samochody z dużym, kręconym przebiegiem. Nie oczekujcie tez, że wcześniejsi właściciele (a pewnie było ich paru) szanowali ten samochód jak VW Passaty.

Drugi fakt, który jakoś nie wszyscy dostrzegają i akceptują, jest taki że bemy SĄ KATOWANE!!! Silniki tej marki są generalnie bardzo wytrzymałe i prędzej czy później znajdzie się właściciel który lubi zapach palonej gumy o poranku. Suma sumarum bemki są zajeżdżone i trzeba uważać co się kupuje - zwłąszcza jeśli są to samochody z turbo!

 

Czy uwazasz ze samochody z 21wieku sa zakatowane i przebiegami 130-200tys.km..... :?: ..chyba jestes w bledzie.. :nienie:

Opublikowano
O jaki fakt? Ja tu widzę narzekanie i psioczenie, że się komuś coś w beemce wysypało. Zdarza sie najlepszym. Jak się ma na liczniku 200kkm a w rzeczywistości to jest 500kkm to nie powinno się wymagać bezawaryjności.

A porównywanie BMW do vw nie ma moim zdaniem sensu, bo to, jakby to powiedzieć, ina klasa.

 

Wyprzedzając reakcje, moje posty nie są atakiem personalnym, a jedynie ustosunkowaniem się do problemu.

I nie groź mi Kolego palcem...

 

Czemu uwazasz ze wszystkie BMW maja krecone liczniki...uczciwych tez da ludzi.... :roll:

Opublikowano (edytowane)
Czy uwazasz ze samochody z 21wieku sa zakatowane i przebiegami 130-200tys.km..... :?: ..chyba jestes w bledzie.. :nienie:

 

Eeee... co?! Nie że są zakatowane, tylko że katowane - jeździ się bemkami ostro! Bo do tego zostały stworzone :)

Tylny napęd i właściwości trakcyjne powodują, że ludzie lubią sobie ostro nimi pojeździć, a jeśli samochód ma słuszny przebieg, a do tego turbo (bo w tym poscie o tym mowa), które może nie być właściwie użytkowane no to niestety jest jak jest i nie ma co na marke zwalać.

Uważam, że więcej jest użytkowników BMW, którzy ostro jeżdzą ("katują") swoimi autami, niż użytkowników VW.

 

Czy tylko Pan Zbigniewst nie rozumie o co mi chodzi, czy reszta Panów też?

Edytowane przez godmode

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano

Apropo kręcenia liczników. Proszę mnie nie rozśmieszać, pokazując BMW 12-16 letnie z turbo (czyli Diesel!) i przebiegiem "autentycznym" 150kkm :clap:

W takich dieslach 300-500kkm to normalka i jeśli samochód miał paru właścicieli to smiem twierdzić, że znalazł się taki jeden nieuczciwy który zakręcił licznikiem... :liar:

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
O jaki fakt? Ja tu widzę narzekanie i psioczenie, że się komuś coś w beemce wysypało. Zdarza sie najlepszym. Jak się ma na liczniku 200kkm a w rzeczywistości to jest 500kkm to nie powinno się wymagać bezawaryjności.

A porównywanie BMW do vw nie ma moim zdaniem sensu, bo to, jakby to powiedzieć, ina klasa.

 

Wyprzedzając reakcje, moje posty nie są atakiem personalnym, a jedynie ustosunkowaniem się do problemu.

I nie groź mi Kolego palcem...

 

Czemu uwazasz ze wszystkie BMW maja krecone liczniki...uczciwych tez da ludzi.... :roll:

 

Nigdzie nie napisałem, że wszystkie. Ty chyba też nie napisałeś, że we wszystkich pada turbo czy coś innego. Tym bardziej drażni mnie generalizowanie dotyczące awaryjności jedynie tylko słusznej marki.

Poprawcie mnie, jeśli się mylę...
Opublikowano
jesli tak to daczego mi padla przepywka 180tys, potem czujnik oleju,sprzeglo, turbo i bug wie co jeszcze padnie, samochod kupilem z salonu bmw w niemczech po jednym wlascicielu,teraz ma przejechane 212tys i co dalej. BMW to piekny i dobry parametrami samochod ale dla ludzi z kasa ktorzy nie licza sie z naprawami takiego samochodu, ja niestety tyle kasy nie posiadam zeby w ciagu 30tys km wlozyc w samochod 3000zl,przy czym gosc go dzisiaj ogladal i jest jak nowy nawet nie mial sie do czego przyczepic wiec nie wydaje mi sie zeby ktos o niego nie dbal a juz napewno nie ma 500tys km 99r wycenilem na 34300 i za 33500 cena mu odpowiadala ma sie odezwac

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
jesli tak to daczego mi padla przepywka 180tys, potem czujnik oleju,sprzeglo, turbo i bug wie co jeszcze padnie, samochod kupilem z salonu bmw w niemczech po jednym wlascicielu,teraz ma przejechane 212tys i co dalej. BMW to piekny i dobry parametrami samochod ale dla ludzi z kasa ktorzy nie licza sie z naprawami takiego samochodu, ja niestety tyle kasy nie posiadam zeby w ciagu 30tys km wlozyc w samochod 3000zl,przy czym gosc go dzisiaj ogladal i jest jak nowy nawet nie mial sie do czego przyczepic wiec nie wydaje mi sie zeby ktos o niego nie dbal a juz napewno nie ma 500tys km 99r wycenilem na 34300 i za 33500 cena mu odpowiadala ma sie odezwac

 

Jakbym czytaŁ o Alfie Romeo

Opublikowano
Czy uwazasz ze samochody z 21wieku sa zakatowane i przebiegami 130-200tys.km..... :?: ..chyba jestes w bledzie.. :nienie:

 

Eeee... co?! Nie że są zakatowane, tylko że katowane - jeździ się bemkami ostro! Bo do tego zostały stworzone :)

Tylny napęd i właściwości trakcyjne powodują, że ludzie lubią sobie ostro nimi pojeździć, a jeśli samochód ma słuszny przebieg, a do tego turbo (bo w tym poscie o tym mowa), które może nie być właściwie użytkowane no to niestety jest jak jest i nie ma co na marke zwalać.

Uważam, że więcej jest użytkowników BMW, którzy ostro jeżdzą ("katują") swoimi autami, niż użytkowników VW.

 

Czy tylko Pan Zbigniewst nie rozumie o co mi chodzi, czy reszta Panów też?

 

Chyba ty nie rozumiesz o co mi chodzi.....chodzi o to ze im mlodsze beemki tym slabsze wykonanie silnikow i zawieszenia...starsze modele sa mniej awaryjne i kultura pracy silnika calkiem inna....a co do katowania...ostro jezdzic to nie znaczy katowac.....innymi markami tez da sie ostro jezdzic... :cool2:

Opublikowano

Co do awaryjności samochodów to tak to czasem bywa, że się pecha ma i samochód prosto z salonu będzie się psuł aż do końca swoich dni.

 

Jednym słowem było sobie nie kupować BMW tylko Toyote i problem z głowy.

Tylko że problem sprzęgła dwumasowego (dobrze mówie?) w nowych dieslach to choroba każdego koncernu.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
toyoty nie chce bo mi sie nie podobaja chcialem bmw bo mi sie podoba i dobrzeidzie ale az za takie problemy nie wiem ile wytrzymam jak cos jeszcze padnie to pozegnam sie z bmw bedzie to moje pierwsze i ostatnie

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Co do awaryjności samochodów to tak to czasem bywa, że się pecha ma i samochód prosto z salonu będzie się psuł aż do końca swoich dni.

 

Jednym słowem było sobie nie kupować BMW tylko Toyote i problem z głowy.

Tylko że problem sprzęgła dwumasowego (dobrze mówie?) w nowych dieslach to choroba każdego koncernu.

 

Czemu mialbym kupowac samochod innej marki... :?: mialem juz kilka marek samochodow....w rodzinie sa 3 beemki a w pewnym okresie 4szt.

 

Co do pecha to czytam forum i dlatego wyciagam taki a nie inny wniosek....za duzo tych pechowcow.....

Opublikowano

Witam Panowie...

 

Uważam, że głównym problemem jest tutaj materiał z którego został wykonany dane egzemplarz. Przecież jest nie możliwe, że we dwóch kupimy samochód taki sam. Z takim samym silnikiem, o tak samym kolorze z tego samego dnia. Będziemy jeździć tak samo i co? Obydwu nam przy tym samym kilometrze padnie np turbo? Jest to poprostu nie możliwe. Niby te same materiały, ale napewno niektóre zostały wykonane np z końcówek serii. A zawsze może trafić się pechowy model.

 

Wiem bo też tak miałem... ale z Nissanem...

Opublikowano
ja tam nie wiem ale np mercedes sprinter 2.2 CDI mialy wszystkie tak samo 300tys wtryski, 250tys sprzeglo,250tys chlodniczka oleju cos tam pekalo, takze wydaje mi sie ze kazdy taki sam silnik ma bardzo zblizone zurzycie przy danym przebiegu, zreszta VW jest bardzo duzo a bardzo malo nazeka a BMW jest malo przy czym wiecej narzeka, nie mowie zo to leprzy samochod ale mniej awaryjny, ja np mam duzo problemow jak nie faluje silnik gdy jest zimny,to raz idzie lepiej raz gorzej, ma jakies opoznienie przy dodaniu gazy, wiec takich malych problemow jest duzo i kazdy w tym silniku ich ma wiec cos jest nie tak, moze to tylko z tym silnikiem tak jest ale taka marka jak BMW nie powinna sobie na to pozwolic

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
ale taka marka jak BMW nie powinna sobie na to pozwolic

 

Akurat z tym się zgodze. Przecież BMW ciągle konkuruje z Mercem oraz Audi. A tak naprawde to ten głupi przydomek Będziesz Miał Wydatki nie wzieło się z nieba. Może i auta pokazują wysoką klase oraz solidne wykonanie. Ale są egzemplarze które... poprostu są do kitu.

Opublikowano
mi sie wydaje ze jeszcze pare lat a BMW bedzie na koncu tych trzech marek bo juz powoli AUDI robi sie leprze i droszsze od BMW, nie na darmo tak sie dzieje moze BMW robi coraz gorsze samochody

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

Spadki mocy to częsta objawa słabej kompresji, czyli wyjeżdżony silnik. Tak miałem ze wspaniałym Eclipse, też sportowa fura ale ktoś nią wcześniej nieźle jeździł.

 

Podtrzymuje swoje zdanie - BMW jest marką, którą rzadziej się oszczędza, ludzie lubią sobie nieźle tymi autkami pośmigać. A skoro jest ich mniej na drogach, jak ktoś zauważył, to i odsetek wyjeżdżonych fur jest bardziej widoczny. To że ktoś sam dba o fure nie znaczy, że poprzedni właściciel też o nią dbał. Chyba że wieżymy w złote słowa sprzedjącego...

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
ten passat co jezdzilem do belgi dostal w dupe bardziej niz niejedno BMW i przewiozl tyle ludzi ilu uzytkownikow na forum i nie jezdzil nim jeden kierowca i nikt go nie oszczedzal wiec takie slowa mnie nie przekonuja. Passat do 300tys prawie wogole sie nie psol tylko rozrzad co 100tys. Ja na VW zlego slowa nie powiem a jezdzilem nie jednym a BMW mam 6miesiecy i juz mam co gadac wiec wiesz

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano (edytowane)

sprzedaj swoje BMW. kup VW. bądź nareszcie zadowolony.

 

nie rozumiem - płaczesz bo Ci sie turbo zepsuło w samochodzie po przebiegu 212kkm, a w vw do 300kkm nic sie nie działo?

to "dobrze" ze egzemplarza nie trafiles ktore bylo z turbo bezawaryjne do 500kkm bo wtedy juz na kazde auto bys narzekal.

pozazdroscic tego egzemplarza vw

Edytowane przez godmode

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
ten passat co jezdzilem do belgi dostal w dupe bardziej niz niejedno BMW i przewiozl tyle ludzi ilu uzytkownikow na forum i nie jezdzil nim jeden kierowca i nikt go nie oszczedzal wiec takie slowa mnie nie przekonuja. Passat do 300tys prawie wogole sie nie psol tylko rozrzad co 100tys. Ja na VW zlego slowa nie powiem a jezdzilem nie jednym a BMW mam 6miesiecy i juz mam co gadac wiec wiesz

 

 

to kup sobie passata i bedziesz mial spokoj :mad2: . Przebieg 200 tys jest duzym przebiegiem i juz czas wymiana niektorych czesci,nawet w dieslach.. Wlasciciel ktory mial przed Toba to autko widocznie nie mial z nim problemow i przeszlo wszystko na Ciebie albo sie zaczynaly i sprzedal...BMW robi bardzo dobre auta ,ale spojzcie na to ze to zawsze benzyniaki dominowaly w BMW. Niegdy nie mieli dobrych dieslow...W starszych modelach pekanie glowic,nieszczelnosci itp...

 

Porownujesz diesle VW vs BMW a porownaj benzyne BMW vs VW. Benzyniaki maja najlepsze,mocne i wytrzymale. Katowanie beemki przetrzyma dajmy 200 tys, skatuj opla a nie przezyje wiecej niz 100.

Poprostu tak jest-to jest moje zdanie. Bardzo dobrze kolega powiedzial wczesniej o tym wylaczaniu silnika az ostygnie turbo.BMW zawsze bylo "ostra" marka i bardzo droga w porownaniu do innych marek.Ale dzieki temu jest lepsza.Ten post moglby zmienic na zwe na " Najazd na BMW " :duh:

 

Pozdrawiam wszystkich Beemkowiczow :cool2:

B M W

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.