Skocz do zawartości

Sekwencja , a branie oleju i znikanie płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym to zamknąć w jednym wątku, a mianowicie:

Auto mam z instalacją gazową BRC24 Sekwencja i :

 

1) Auto bierze olej. Nie są to jakieś ogromne ilości , ale zdarzy się raz na ok.8000km, że muszę dolać troszkę

 

2) Ucieka mi płyn z chłodnicy - podobno to norma , kwestia łącznika przy parowniku czy jakoś tak , ciężkie do wyeliminowania

 

Czy tak powinno być ? Czy lepiej uznać gazownika za nienormalnego i podjechać gdzieś indziej na konkretną diagnozę i wyeliminowanie usterki ?

 

Model : E46 318i 1998r. 118KM

Opublikowano
Ja mam sekwencję i jakoś nie stwierdziłem u siebie opisanych przez ciebie objawów i z tąd wnioskuję iz to nie przez instalkę.
Opublikowano

2) Ucieka mi płyn z chłodnicy - podobno to norma , kwestia łącznika przy parowniku czy jakoś tak , ciężkie do wyeliminowania

 

To Ci spec :lol: :lol: . No tak te modele juz tak maja ze plyn z nich ucieka :lol: . Oj radzilbym zmienic fachowca :wink: (choc sam nigdy auta z LPG nie mialem) .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

1) Zależy ile dla ciebie to troszkę. :mrgreen:

 

2) Zmień fachowca :mrgreen: Łącznik też może być do podmiany, popatrz którędy to ucieka i postaraj się czymś "załatać".

Opublikowano
a moze masz poprostu jakoś opaske luźną, gazownicy za słabo skręcili a jak sie tworzy ciśnienie to i wywala płyn.

 

Najłatwiejsze rozwiązania bywają najskuteczniejsze :mrgreen: :cool2:

Opublikowano
Jak masz gwarancje jeszcze to molestuj ich, aż zrobią jak trzeba. Jesli nie masz, to zmien gazownika, a temu obecnemu każ sie popukać w czoło. "Musi leciec - tak ma być" :duh: Specjalista po zbóju fest...
Opublikowano

W temacie oleju, to jeszcze do tego zależy, jak jeździsz... Jeżeli dajesz w palnik, to się nie dziw i dolewaj (to nie żaden problem, auto zużywa olej). Krótko, jeżeli silnik jest suchy, to dolewaj (bo ilości przypuszam masz niewielkie, do 1l między wymianami) i nie marudź :) Normy wcinania oleju przez silniki są dość wysokie, ciężko im nawet dorównać...

 

Odnośnie płynu... jeżeli również układ masz suchy, a jedynie daje z komponentów zamontowanych przez gazownika - sytuacja jasna. Jak pisali koledzy - dymaj do tego gazownika i "NIE MÓW DZIEŃ DOBRY" :)

BMW ma dość wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia (2atm w M50, 1,4atm w M20), wyższe niż w innych autach, więc gazownikom się nie chce tego zrobić tak, jak ma być...

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.