Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Poroblem wygląda następująco.E39 530d,nowiutki akumulator 100Ah, trochę elektronicznych zabezpieczeń,ale ewentualnie blokują zapłon dopiero po 60sek.Czasem odpala odrazu,czasem trzeba kręcić nawet do 3sek.Nie wiem czy to normalne.Ostatnio w ogóle nie odpalił,ale to była wina akumulatora. Nieważne,czy ciepło czy zimno,czy sucho czy mokro.Najgorzej jest chyba jak odpalam na ok.1min.wyłączam i po chwili znów zapalam.Są powody do zmartwień? :?:
  • 4 lata później...
Opublikowano

witaj ja tez walczę tym samym problemem już 2tygodnie raz pali raz nie długu kreci

 

czujniki mam walka listwy cr pompy cr i dalej du

Opublikowano
Paliwo podaje pod duzym cisnieniem pompa podprogowa i przy wlaczeniu zaplonu powinna sie wlaczyc. Czesto i gesto problemy z odpalaniem powstaja wtedy gdy ta pompa pada lub gdy masz malo paliwa moze szwankowac pompa w zbiorniku ale tak na prawde przyczyn moze byc wiele.
Opublikowano
Podepnij pod kompa, jak ci wtrysk leje to znaczy się że na listwie wtryskowej nie ma odpowiedniego ciśnienia.
Opublikowano
Nie jestem pewien ale jak wtrysk leje komputer raczej tego nie pokaże. A też obstawiam jak kolega Mlodzik18 że to wina któregoś z wtrysków. Próby przelewowe nie są drogie, warto sprawdzić.
Opublikowano
Witam. w mojej 525d tez sie tak dzieje, musze krecic tez okolo 3 sekund ale do tej pory nie wiedzialem ze to jest problem. Wydawalo mi sie ze auta z silnikami od 5-ciu cylindrow wzwyz tak maja i to zarowno benzyna jak i diesel. W waszych 6-ciu cylindrach pali od "tyku"?
Opublikowano
Witam. w mojej 525d tez sie tak dzieje, musze krecic tez okolo 3 sekund ale do tej pory nie wiedzialem ze to jest problem. Wydawalo mi sie ze auta z silnikami od 5-ciu cylindrow wzwyz tak maja i to zarowno benzyna jak i diesel. W waszych 6-ciu cylindrach pali od "tyku"?

 

 

 

Jesli wszystko jest ok z ukladem paliwowym to powinien szybciej odpalac. Mój odpala w zasadzie po 1sek cieply czy zimny.

Opublikowano
mój 525tds na zimno pali od strzału, na ciepłym chwile kręci ale nie 3sekundy .

 

 

Z TDSami to z kolei inna bajka dlatego ze owe silniki mialy awaryjne sterowniki na pompach wtryskowych które powodowaly ze silnik gorzej odpalal na cieplym a idealnie na zimnym. Mozna bylo wtedy zamontowac modul podgrzewania swiec na cieplym silniku co oszukiwalo sterownik i auto odpalalo od strzala. Z tego co sie orientuje najwieksze problemy z odpalaniem mialy e34 do 94/95r i potem juz byly pompy z nowszymi sterownikami, ale i tak znam przypadki w ktorych e39 w tds mial problemy z rozruchem. Jesli sie myle niech mnie ktos poprawi. Moim zdaniem jak najbardziej niech sie podepnie pod kompa i sprawdzi uklad paliwowy...

Opublikowano

moje tez odpalają od strzała.

 

Pytanie, czy rozrusznik przez te 3sek tak samo kreci czy przyspiesza?

Jak potrzymasz na zapłonie tak z 10sek zanim odpalisz, to tez długo kreci?

Opublikowano
Kręcił długo i do wymiany miałem czujnik ciśnienia paliwa na listwie, po wymianie kręci 2 sek i zakopci na bialo co jakiś czas i wiem że leje jakiś wtrysk, w poniedziałek idzie na warsztat i pewnie regeneracja
Opublikowano
moje tez odpalają od strzała.

 

Pytanie, czy rozrusznik przez te 3sek tak samo kreci czy przyspiesza?

Jak potrzymasz na zapłonie tak z 10sek zanim odpalisz, to tez długo kreci?

 

 

 

 

Powinien krecic w ciagu 3sek tak samo a po dziesieciu sek to nie wiem bo jak podprogowa sie wylaczy to moze dluzej krecic....

Opublikowano

to czy przyspiesza czy nie, zawęża zakres poszukiwań.

A progówka wyłącza sie dopiero po ok minucie wiec tu tez wazna informacja by po ok. 10sek odpalić

Opublikowano
Witam. w mojej 525d tez sie tak dzieje, musze krecic tez okolo 3 sekund ale do tej pory nie wiedzialem ze to jest problem. Wydawalo mi sie ze auta z silnikami od 5-ciu cylindrow wzwyz tak maja i to zarowno benzyna jak i diesel. W waszych 6-ciu cylindrach pali od "tyku"?

 

Mój 530d ma 300tys,na zimno czy na ciepło,nie ma różnicy,pali na dotyk (ok 0,5 sek)

http://images.chomikuj.pl/button/Mr.Lova.gif


Na Chomiku mapy 2014,soft spolszczający MK2/3/4 mono-kolor,MK3 z polskimi znakami.

Opublikowano
mialem taki kiedys problem z odpaleniem dlugo krecil... przyczyna okazaly sie xenony (byly podroby) zalozylem zwykle h7 autko pali jak trzeba:d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.