Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już mnie zdezorientowaliście... Mówicie poważnie, czy ja z trudem po nieprzespanej nocy załapuję żart z tym pytaniem o Realoem?

:D :D :D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Sorry, że tak pomyślałem

Po prostu kiedyś, wkrótce po moim odkryciu Realoem, okazało się, że tak na prawdę już wszyscy przede mną to odkryli :) (pomyślałem wtedy o sobie: taaaaki pasjonat BMW i o tym nie wiedział :duh: nawet przez chwilę było mi wstyd – niepotrzebnie zresztą)

Poza tym ostatnio dużo „żartobliwych” wątków u nas w dziale 5er :D

 

Ale wracając do powagi:

Realoem to świetny serwis oryginalnych części do naszych autek

Po wejściu:

http://www.realoem.com/bmw/select.do

wybieramy model, albo wpisujemy 7 ostatnich cyfr nr nadwozia i pływamy w oceanie różnych drobiazgów oraz tych większych elementów składowych naszych BMW.

Przy większości pozycji, oprócz kodów producenta, podane są ceny w USD. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że zazwyczaj (może nawet zawsze) rzeczywistość w naszych ASO okazuje się przyjemniejsza – bo ceny są trochę niższe :D

Pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Ehhhhh, jeżeli ten mototec podaje wszystkie ceny prawdziwe (a wszystko wskazuje na to, że tak, porównując z cenami niektórych elementów, które już kupiłem) – to widzę, że niektóre przeliczenia z dolarów realoem’owych mogą być jednak znaaaaacznie mniejsze niż polska rzeczywistość :(

Dla przykładu: wtryskiwacz do mojego 520i – element nr 13641726989

Na Reaoem: 75.61$ (czyli bardzo optymistycznie)

A w Mototec: 624.53 zł

 

Ale np. w przypadku regulatora ciśnienia (13531722039) różnica jest już mała w porównaniu do $ Realoem.

Pozdrawiam.

 

P.S. dzieki Łukasz za podanie tego Mototeca (choć humor mi trochę zepsuł :( ) :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Sorry, że tak pomyślałem

Po prostu kiedyś, wkrótce po moim odkryciu Realoem, okazało się, że tak na prawdę już wszyscy przede mną to odkryli :) (pomyślałem wtedy o sobie: taaaaki pasjonat BMW i o tym nie wiedział :duh: nawet przez chwilę było mi wstyd – niepotrzebnie zresztą)

Poza tym ostatnio dużo „żartobliwych” wątków u nas w dziale 5er :D

 

Ale wracając do powagi:

Realoem to świetny serwis oryginalnych części do naszych autek

Po wejściu:

http://www.realoem.com/bmw/select.do

wybieramy model, albo wpisujemy 7 ostatnich cyfr nr nadwozia i pływamy w oceanie różnych drobiazgów oraz tych większych elementów składowych naszych BMW.

Przy większości pozycji, oprócz kodów producenta, podane są ceny w USD. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że zazwyczaj (może nawet zawsze) rzeczywistość w naszych ASO okazuje się przyjemniejsza – bo ceny są trochę niższe :D

Pozdrawiam, marek

 

A widzisz solaris520 są tacy którzy nie wiedzieli :0 np ja nie miałem pojęcia o istnieniu tej str. Mam pytanie: czy to są części pochodzące ze stanów?? Pytam bo interesują mnie ewentualne kosztu przesyłki. Potrzebuje roletkę do mojej E39...

Opublikowano

Nie wiem szczerze mówiąc, skąd są te części – rozumiem, że chodzi Ci o kupienie tej rolety taniej, w przypadku gdy polska cena byłaby dużo większa?

Co do kosztów przesyłki - gdy czasami zaopatruję się w jakieś akcesoria tenisowe w amerykańskim sklepie sportowym, to takie paczuszki z owijkami itd. (30cm x 15cm x 15cm) wysyłają mi za 7.5 – 13$, ale rakietę już za min 21$ (ok. 72cm x 35cm x 5cm) – to podaję tak dla orientacji, ....aha – to jest zwykła poczta (dwa lata temu taką przesyłkę gdzieś wcięło, do dzisiaj nie doszła). Roleta byłaby na pewno w trochę większym pakunku i cięższym – może w okolicach 30$ za zwykłą przesyłkę udałoby się zmieścić – tylko to lepiej przesłać bezpieczniejszą przesyłką.

Może Pete będzie wiedział coś dokładniejszego??

 

Winiacz, orientowałeś się o polską cenę??

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Patrzyłem troszkę za tą roletką ale raczej po internecie, ale ciężko jest dostać ładną, w moim kolorze (czarny) bo sporo jest szarych. Używka kosztuje jakieś 400zł na allegro, ale właśnie nic dla siebie nie znalazłem. W ASO dopiero mogę zapytać tóż przed świętami ponieważ dopiero wtedy będę w kraju. Myślę że to będzie w okolicach minimum 1000-1500 zł.
Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP91&mospid=47555&btnr=51_2409&hg=51&fg=60

 

jeżeli to ten element nr 51478217308, to prawdopodobnie można się spodziewać ceny, niestety aż 1527.91 zł :( (to cena z tego Mototec’a)

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Dokładnie to jest ten element. No ale włśanie cena też jest odpowiednia. Zależy mi na tym żeby to kupić ale nie wiem czy chce za tą cenę ponieważ jest to element, na który mogę jeszcze poczekać a 1000zł w kieszeni nie zaszkodzi ;D poczekam i myślę że trafię coś na allegro odpowiedniego. Dzieki solaris520 za pomoc

pozdrawiam

Opublikowano
Z tego, co inni sprawdzali te ceny z mototeca, to czesto sie pokrywają, w wiekszej czesci, takze mozna to przyjac jako punkt orientacyjny, nic wiecej. Po konkretne ceny lepiej pisac maila chocby do Fusa w Warszawie, dosyc szybko odpisuja (ten sam dziej, albo nastepny). Moze da sie tez dzwonic, ale nie mam numeru..
Opublikowano

Denerwują mnie te polskie ceny, np:

Moja głowica M20B20 11121277753

Realoem - $1,640.52 (z tym zacząłem się już oswajać)

Mototec - 6929.75 zł

A już chciałem zamawiać nowiutką :D:D:D

 

A blok M20B20: 11111719867

Realoem: $2,427.30

Mototec: 9553.36 zł

Też go nie kupię w tym tygodniu :D :D :D

Początkowo zakładałem, że nowy kompletny silnik będzie kosztował ok. 50-70tys, ale potem przyzwyczajałem się już do cen Realoem, a tu nagle ..... cena w zł ...(jeżeli Polska coś ma najlepszego na świecie, to właśnie ceny – NAJWYŻSZE :D)

Trzeba skarbonkę powiększyć.

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
wogóle nie mam pytań w tym temacie. To jest nie do wiary! Swoją drogą ciekaw jestem czy to polska ma taką dużą marże czy taką sobie naliczją...
Opublikowano

Może oni stosują jakiś dziwny przelicznik $-zł??? - ale jakoś wybiórczo, bo niektóre części są jednak tańsze. ehhhhh, Polska, kocham ten kraj, ale nie wiem z jakiego powodu (drogi do ...., ceny też.....)

Pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Denerwują mnie te polskie ceny, np:

Moja głowica M20B20 11121277753

Realoem - $1,640.52 (z tym zacząłem się już oswajać)

Mototec - 6929.75 zł

A już chciałem zamawiać nowiutką :D:D:D

 

A blok M20B20: 11111719867

Realoem: $2,427.30

Mototec: 9553.36 zł

Też go nie kupię w tym tygodniu :D :D :D

Początkowo zakładałem, że nowy kompletny silnik będzie kosztował ok. 50-70tys, ale potem przyzwyczajałem się już do cen Realoem, a tu nagle ..... cena w zł ...(jeżeli Polska coś ma najlepszego na świecie, to właśnie ceny – NAJWYŻSZE :D)

Trzeba skarbonkę powiększyć.

pozdrawiam

 

 

więc ile kosztuje taki nowy silnik?

Opublikowano (edytowane)
więc ile kosztuje taki nowy silnik?

 

Nie liczyłem jeszcze tak dokładnie, ale przeglądając Realoem juz zaczął tworzyć mi się "kosztorys" daleki od 70tys. Zresztą w ASO na temat dosięgnięcia tych 70tys za wszystko kręcili głową, ale po cenach tego Mototeca zaczynam wierzyć w różne sumy.

 

P.S.

He, Wiktor się śmieje :D Już mnie zna :D

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
70 tys zl za silnik????????????

 

Nieeeee, tyle nie będzie!!! Nie martw się:D:D:D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Prawda że cięzko uwierzyć, ale sam się zastanawialem nad tym i różnica w cenie nowych samochodów i starych nie jest wielka...a jak każdą malutką część na kupkę pozbierać to wyjdzie... spora sumka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.