Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, chcę kupić e60 kombi w dizlu, chodzi mi konretnie 2,5 lub 3,0. Który jest lepszy tzn czy ten 2,5 to dalej tds ze strzelającą głowicą czy jakaś nowa konstrukcja. Słyszałem też że bmw w 2007 już go nie produkuje. Pozdrawiam Maciej.
Opublikowano
czyli ten 2,5 to ta sama konstrukcja, miałem z nim kiedyś do czynienia w omedze i nie wspominam go najlepiej, także nie ma się co zastanawiać i chyba nie bez powodu go wycofali. Widzę że ty masz ten 3,0 i jak się jeździ?
Opublikowano

nie wycofali go dlatego ze byla wadliwa konstrukcja tylko dlatego ze byl przez wiele lat stosowany i zaczeli wprowadzac nowsze konstrukcje ,tak jak u kazdego innego producenta,podobnie jak z nadwoziami nowsza konstrukcja zastepuje starsza

Pozdro

Opublikowano
Ten 525d to nie to samo co stare 525tds, ten pierwszy jest silnikiem na CR i jest technologicznie dużo nowocześniejszy praktycznie taki jak ten w 530d. Ten nowy 525d był również stosowany w omedze B ale po lifcie od 2001r. i tam miał 150ps. Spokojnie można go brać chipsuję się na 200ps dzisiaj właśnie takiego będziemy stroić.
Opublikowano

Hallo,Rufio, w 535d jest 273KM ,a ty masz osiagi niewiele gorsze???? :mad2: Jak klekot diesla mozna nazwac basowym "chodem" :duh:

PS . zieba- ja na twoim miejscu wybral bym 530d z 218 kucykami :)

Opublikowano
Faktycznie 535D to zupełnie inne auto jeżeli chodzi o zachowanie na drodze, i żadne nawet zachipowane 530 nie będzie miało tak szerokiego zakresu użytecznych obrotów. Co do dźwięku to diesle bmw w przedziale 1900 a 2500 obr szczególnie z automatami faktycznie brzmią basowo dokładnie jak benzynowe odpowiedniki.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Widzę, że grunt to sugerowanie się mocą. I chyba nie jeździłeś za wieloma BMW.

Ja już jeździłem za kierownicą: 320d, 335d, 520d, 530d, 530xd, 535d, 630i, 650i, Z4 2,0.

 

Najlepszy odgłos miał 650i. 630i to lekki dramat. Niby 258KM a nie ma przyspieszeń. Akustyka też kiepska.

A diesel 6 cylindrowy a 4 to jest bardzo istotna różnica w kulterze pracy.

 

A 530d 231KM ma 6,8 do setki, a 535d 272KM ma 6,5. Jeździłem obydowa. Na autostradzie. Może powyżej 160km/h jest lepiej. Ale różnica nie jest jakaś znacząca. Np 335d 286KM to już jest naprawdę różnca w porównaniu do 530d.

Opublikowano

Widzę, że Panowie bardzo sugerują się ilością kucy pod maską... Wiadomo 530d to nie to samo co 535d, ale nie sądzę, aby różnica była aż taka ogromna, przynajmniej tak się wydaje na papierze.

A co do "klekotu" : widocznie miałeś do czynienia z jakimś 530d po przejściach lub zajechanym...

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Klekot-tak nazywam prace silnikow diesla,ktora kocham.

PS. tydzien temu mialem okazje testowac e60 530d( 218KM),od dzis testuje 535d( 273KM) i roznica jest ogromna.Przymiezam sie do kupna jednego z tych modeli, napewno w kombiku,jaki to bedzie, narazie nie wiem,ale chyba 535d

Opublikowano

jak sie przesiadam z 535d do 530d to mam wrazenie ze to auto jest popsute. w konfrontacji ze startu czy z rolki 530d nie ma zadnych szans, wrecz nie ma walki.

 

525d i 530d to bardzo podobne auta, oba maja silniki M57N, 525 to taki ekonomiczny słabszy odpowiednik, pali troche mniej, ja bym wolał 530d chyba ze masz 525d w super cenie. 530d łatwiej odsprzedac. zaden z tych silników nei ma nic współnego z TDSem

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
Odnosnie klekota diesela - myślałęm tak samo, ale w dzisiejszych czasach stety lub niestety diesle zaczynają nieco lepiej smigać niż duzolitrazowe benzynki :shock: i łatwo się je czipuje duzo łatwiej i taniej niz benzynkę i sadze ze nawet Twoje audi 2.8 miałoby problem z niejednym dieselem albo zostałoby w tyle, sam błęm świadkiem nieraz takiej potyczki kiedy to w miarę lekie autko v8 albo v6 zostawało w tyle ze skrzyzowania z "niby" podrzednym dieselem :shock: co prawda diesel nie kręci sie wysoko i później benzynka na dluzszym odicnku daje mu rade ale fakt faktem nowoczesne diesle nie sa złe chociaz am woledziwek i kulture pracy silnika rzdoej szóstki nie mówiąc o v8 :)
Opublikowano

Czasem jeżdzę E60 530D. Jak stoi i wolno się porusza to klekocze i to głośno, jeżeli ktoś twierdzi inaczej to współczuję. Jak jedzie szybciej to jest dużo lepiej, rzeczywiście pojawia się basowy odgłos, generalnie jest cicho. Jednak nie można porównywać tego do pracy benzyny.

Moja stara E39 528i brzmi o wiele lepiej, nie ważne czy stoi czy jedzie :-)

Szkoda, że jest to jedyna przewaga nad E60 530D.

Opublikowano
Czasem jeżdzę E60 530D. Jak stoi i wolno się porusza to klekocze i to głośno, jeżeli ktoś twierdzi inaczej to współczuję. Jak jedzie szybciej to jest dużo lepiej, rzeczywiście pojawia się basowy odgłos, generalnie jest cicho. Jednak nie można porównywać tego do pracy benzyny.

bardzo dobrze to ująłes,taki opis według mnie pasuje najlepiej do pracy 530d,

dlatego często myśle o v8 ale jak spojrze na spalanie od razu mi przechodzi chyba żeby koszt benzyny byłby bez znaczenia to tylko v8

hej

Opublikowano
sadze ze nawet Twoje audi 2.8 miałoby problem z niejednym dieselem albo zostałoby w tyle, sam błęm świadkiem nieraz takiej potyczki kiedy to w miarę lekie autko v8 albo v6 zostawało w tyle ze skrzyzowania z "niby" podrzednym dieselem :shock: co prawda diesel nie kręci sie wysoko i później benzynka na dluzszym odicnku daje mu rade ale fakt faktem nowoczesne diesle nie sa złe chociaz am woledziwek i kulture pracy silnika rzdoej szóstki nie mówiąc o v8 :)

 

 

Dla jasnosci,mam, a raczej zona ma silnik 2.6 V6 MTM,

.... tak, zgodze sie z toba w 100% co do jazdy spod swiatel :mrgreen: Dzisiaj moj drugi dzien za sterami 535d i jestem w szoku :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Opublikowano
Bez urazy ale 2.6 w audi kompletnie nie jeździ, a te dodatkowe literki nic szczególnego nie powodują w wolnosącym silniku . Mało tego miałem to w TDI żony i szybko się tego pozbyłem na soft rodzimej produkcji.
Opublikowano
DZIĘKI CHŁOPAKI ZA INFO KUPUJĘ 530, MAM JUŻ KILKA NA OKU NIESTETY WSZYSTKO OKOLICE FRANKFURTU WIĘC CZEKA MNIE DŁUGA WYCIECZKA.
Opublikowano
Bez urazy ale 2.6 w audi kompletnie nie jeździ, a te dodatkowe literki nic szczególnego nie powodują w wolnosącym silniku . Mało tego miałem to w TDI żony i szybko się tego pozbyłem na soft rodzimej produkcji.

 

 

A powiem ci kolego,ze powoduja,powoduja :mrgreen: Kompresor zalozony przez firme MTM daje, i to bardzo duzo( fakt ,ze dopiero po 3tys/obr) ale jest to odczuwalne na kazdym biegu. Jak narazie,zona nie nazeka, ja niedlogo bede posiadaczem 535d :mrgreen: ( w kombiku, oczywiscie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.