Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Chciałem prosić was o radę... A więc tak..dysponuję kasą w kwocie ok. 30 tysięcy zł i szukam auta dla siebie. Nie wiem na co się zdecydować :| Pod uwagę biorę BMW seria 5 i 3, a także Audi A4 1.9 TDI (oraz ew. A6), VW Passat 1.9 TDI. Co moglibyście mi doradzić, jaki model sami wybralibyście? A może w ogóle coś innego? :wink: Jak jest z kosztami eksploatacji tych samochodów, które wymieniłem...który byłby najdroższy, a który najtańszy w eksploatacji...? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi :)

 

A tu podaję dla przykładu kilka ofert (same BMW):

 

Oferta 1

 

Oferta 2

 

Oferta 3

 

Oferta 4

 

Oferta 5

 

Oferta 6

 

Oferta 7

 

Oferta 8

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Ja zrobiłbym tak:

Poszedł do dobrego dużego komisu, przejechał się każdym z wymienionych przez ciebię autek i sprawdził w czym się najlepiej czuje.

Potem poszukał za granica lub ewentualnie w PL egzemplarza w odpowiadającym ci stanie.

Najtańsze w eksploatacji będzie auto najrzadziej się psujące :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Witam!

 

Chciałem prosić was o radę... A więc tak..dysponuję kasą w kwocie ok. 30 tysięcy zł i szukam auta dla siebie. Nie wiem na co się zdecydować :| Pod uwagę biorę BMW seria 5 i 3, a także Audi A4 1.9 TDI (oraz ew. A6), VW Passat 1.9 TDI. Co moglibyście mi doradzić, jaki model sami wybralibyście? A może w ogóle coś innego? :wink: Jak jest z kosztami eksploatacji tych samochodów, które wymieniłem...który byłby najdroższy, a który najtańszy w eksploatacji...? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi :)

 

A tu podaję dla przykładu kilka ofert (same BMW):

 

Oferta 1

 

Oferta 2

 

Oferta 3

 

Oferta 4

 

Oferta 5

 

Oferta 6

 

Oferta 7

 

Oferta 8

 

Pozdrawiam!

 

No cóż jeżeli myślisz także o Audi i pod uwagę bierzesz TYLKO diesle,to chyba nie ma się nad czym tu zastanawiać,bo kupno niezajechanego TDS/TD w BMW jest ciężko,łatwiej w Audi i może to banalnie zabrzmi na forum BMW,ale szukając diesla patrzyłbym właśnie na te ze stajni VAG,bo w moim odczuciu dosyć obiektywnym(mam doczynienia z A4 1.9TDI i A6)są to lepsze,bardziej trwałe i do tego ekonomiczniejsze klekoty od M51.

Jeżeli nie wykluczasz benzynowych,to już BMW ma dużo więcej do zaoferowania a i kupno nie zajechanego jest łatwiejsze,ale tak czy inaczej najlepiej pojechać zobaczyć i najważniejsze nie podpalać sie :cool2:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

1. przebieg od czapki do zdjęć nawet nie dochodze...

2. przebieg od czapki do zdjęć nawet nie dochodze...

3. przebieg od czapki do zdjęć nawet nie dochodze...

4. przebieg od czapki do zdjęć nawet nie dochodze...

5. przebieg od czapki do zdjęć nawet nie dochodze...

6. przebieg od czapki do zdjęć nawet nie dochodze...( tu już pajac pojechał po maxie)

7. patrz wyżej

8. przebieg od czapki do zdjęć nawet nie dochodze...

 

To tak na szybko.

Przelicz sobie lata na kilometry i poszukaj czegoś co ma przynajmniej 300 tyś to szansa na dobrą sztukę będzie większa.

Książka serwisowa to tylko 50 zł...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Nie przesadzajmy z tymi przebiegami - wydaje mi się, że można znaleźć samochód nawet z końca lat '90 którego przebieg jest całkiem przyzwoity (czyli w granicach 150000 km - sam wiem po sobie, moich rodzicach i sąsiadach ile jeżdżą i z jakich roczników mają auta), ale to dyskusja na odrębny temat. Niemniej w przypadku aut sprowadzonych i od handlarzy wydaje mi się, że powinno podchodzić się z najwyższą rozwagą i ostrożnością do podawanych przez nich danych. Pozdrawiam!

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

Odpusc sobie audi i passata , bo to lepsze wersje skody :roll2: .Po drugie maja wielowahaczowe zawieszenie ( 3 wahacze na kolo) x minimum 300 zl/szt , wyjdzie minimum 900 zl na kolo + robocizna i pomnoz to razy dwa.

 

Najpierw sie zdecyduj czego konkretnie szukasz benzyny czy diesla, jakiej wilkosci auta limuzyny czy kombi, jak dlugo zamierzasz jezdzic autem. Osobiscie w 3 szukalbym 320d, w 5-523i lub 530d.(520i zbyt slaby silnik i zuzycie paliwa zblizone do 523i czyli jakies 12 litrow na miescie , w 9,8l /100 :roll2: to bym nie liczyl, zwlaszcza w duzym miescie. ) 7 wiadomo, ze najdrozsza w serwisowaniu.

Z podanych przez Ciebie zainteresowalbym sie 523i: zarejestrowany w kraju, po wymiane plynow, filtrow, klockow, tarcz. Choc zastanawiam sie dlaczego ktos tyle zainwestowal w auto i teraz sprzedaje? :?: Jednak zawsze mozna zdjac kola i posprawdzac czy rzeczywiscie sa wymienione, wszystko da sie rozebrac i zobaczyc.

Pozniej w serwisie sprawdzic elektronike, silnik i zawieszenie, bezwypadkowosc - pewnie byl uszkodzony z przodu skoro wymieniony grill. Po nr VIN historie auta, wyplynie gdzie bylo serwisowane szczegolnie w Niemczech i przy jakim przebiegu.

 

szerokiej drogi

Opublikowano
Audi A4/A6/A8,passat B5/B6 ma 4 wachacze na koło :twisted: Najbardziej śmieszą mnie osoby,które wypowiadaja się na temat danego modelu,a nie mają o nim,żadnego pojęcia :twisted2:
Opublikowano (edytowane)
Audi A4/A6/A8,passat B5/B6 ma 4 wachacze na koło

 

 

Passat B6 produkowany od 2005r nie posiada juz wielowahaczowego zawieszenia na przedniej osi, VW zrezygnowal z tego wynalazku, czym potwierdzil ze nie jest to dobre rozwiaznie. :duh: Najbardziej śmieszą mnie osoby,które wypowiadaja się na temat danego modelu,a nie mają o nim, żadnego pojęcia. :duh: Poprzedni model nosil oznaczenie B5 (1996-2000) / B5FL (2000-2005) i mial wielowahaczowe zawieszenie.

 

Kazdy swoj samochod chwali :twisted2: co nie zmienia faktu ze trzeba byc kretynem zachwalajac i kupujac audi/vw wyglądajace w srodku jak skoda octawia czy superb, tylko wykonane z lepszych materialow.

10 latek a4 w granicach 20 tys zl,a koszt naprawy zawieszenia wynosi minimum 15% wartosci auta :duh: :duh: :duh:.

Ale to Wasza kasa, robcie więc z nią co chcecie :roll2:

 

szerokosci i przyczepnosci

Edytowane przez renoraines
Opublikowano
Audi A4/A6/A8,passat B5/B6 ma 4 wachacze na koło

 

 

Passat B6 produkowany od 2005r nie posiada juz wielowahaczowego zawieszenia na przedniej osi, VW zrezygnowal z tego wynalazku, czym potwierdzil ze nie jest to dobre rozwiaznie. :duh: Najbardziej śmieszą mnie osoby,które wypowiadaja się na temat danego modelu,a nie mają o nim, żadnego pojęcia. :duh: Poprzedni model nosil oznaczenie B5 (1996-2000) / B5FL (2000-2005) i mial wielowahaczowe zawieszenie.

 

Kazdy swoj samochod chwali :twisted2: co nie zmienia faktu ze trzeba byc kretynem zachwalajac i kupujac audi/vw wyglądajace w srodku jak skoda octawia czy superb, tylko wykonane z lepszych materialow.

10 latek a4 w granicach 20 tys zl,a koszt naprawy zawieszenia wynosi minimum 15% wartosci auta :duh: :duh: :duh:.

Wiesz bardzo dobrze,że chodziło mi o paska B5 po lifcie.Pomyłka.Cwaniaczku.
Opublikowano

 

Kazdy swoj samochod chwali :twisted2: co nie zmienia faktu ze trzeba byc kretynem zachwalajac i kupujac audi/vw

 

Kretynem to musisz byc ty,piszac takie brednie :duh:

Od zawsze jezdzilem BMW,jednak los sprawil,ze stalem sie ( a raczej moja zona) posiadaczem Audi A4 avant MTM,2.6 quatrro,220KM i jestem mile zaskoczony. Wiadomo,samochod nie seryjny,ale bardzo wszechstronny.

PS.tak jak napisales: "kazdy swoj samochod chwali" , I widze ,ze i ty jestes ,a raczej chcesz byc na sile wszechwiedzocym fanem BMW ,ktory ma KLAPY na oczkach :twisted2: i chwali tylko BMW bo chce zablysnac i zyskac aprobate innych:duh:

A co powiesz o nowej S5ce, zaloze sie,ze ludzie kupujacy ten model,to dla ciebie debile,co?????? :doh:

Opublikowano

 

Kazdy swoj samochod chwali :twisted2: co nie zmienia faktu ze trzeba byc kretynem zachwalajac i kupujac audi/vw

 

Kretynem to musisz byc ty,piszac takie brednie :duh:

Od zawsze jezdzilem BMW,jednak los sprawil,ze stalem sie ( a raczej moja zona) posiadaczem Audi A4 avant MTM,2.6 quatrro,220KM i jestem mile zaskoczony. Wiadomo,samochod nie seryjny,ale bardzo wszechstronny.

PS.tak jak napisales: "kazdy swoj samochod chwali" , I widze ,ze i ty jestes ,a raczej chcesz byc na sile wszechwiedzocym fanem BMW ,ktory ma KLAPY na oczkach :twisted2: i chwali tylko BMW bo chce zablysnac i zyskac aprobate innych:duh:

A co powiesz o nowej S5ce, zaloze sie,ze ludzie kupujacy ten model,to dla ciebie debile,co?????? :doh:

Tak to jest jak niektórym wieśniakom wychodzi siano z gumaków :twisted:
Opublikowano

co nie zmienia faktu ze trzeba byc kretynem zachwalajac i kupujac audi/vw wyglądajace w srodku jak skoda octawia czy superb, tylko wykonane z lepszych materialow.

 

Pfff a cóż to za nowoczesna filozofia?? :lol: widać, że nie jeździłeś ani nie siedziałeś w środku w żadnym z w/w. Poza tym wykonanie innymi materiałami automatycznie wyklucza ten sam środek - logika się kłania :cool2:

 

Nawiązując do tematu, jeśli wybrałbyś Audi - to odradzam 2.5TDI. Jeśli zdecydujesz się na A6 - 1.9TDI może się okazać zbyt małym silnikiem dla tego auta.

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Opublikowano

rafala6 powinienes sie bardziej postarac, riposta powinna byc cięta nie śnięta :duh: :duh: :duh:

puchatek26- audi zawsze przegrywa z bmw, s5 przegra z 335i , a tym bardziej z M3. A4 2.0 tdi przegra z 320d, poszukaj na necie, testy i filmy. Przeprowadzany przez Auto Motor Sport Tv - porsche 911, mercedes amg, bmw m3, lamborgini i audi rs4 2.7 MTM, tylko audi nie ukonczylo testu, bo wybuch silnik :roll2:

Nie ma sie co oszukiwac wszystkie auta koncernu vw sa podobne w srodku. Konczac ten watek, bo nie macie zadnych rzetelnych argumentow przeciwko bmw - jak sie Wam fanom audi&skoda nie podoba to zmiencie forum :roll2:

Opublikowano

[quote Pfff a cóż to za nowoczesna filozofia?? :lol: widać, że nie jeździłeś ani nie siedziałeś w środku w żadnym z w/w. Poza tym wykonanie innymi materiałami automatycznie wyklucza ten sam środek - logika się kłania :cool2:

 

Nawiązując do tematu, jeśli wybrałbyś Audi - to odradzam 2.5TDI. Jeśli zdecydujesz się na A6 - 1.9TDI może się okazać zbyt małym silnikiem dla tego auta.

 

 

Czytaj ze zrozumieniem, pomysl i potem napisz. audi/vw/skoda (a sa to mimo wszytko 3 rozne marki) - maja ksztalt zegarow, kratki od wentylacji, przycisk swiatel awaryjnych takie same. Jesli temu zaprzeczysz tzn, ze nie jestes obiektywny i nie myslisz logicznie :mad2: , a audi znasz tylko z zewnatrz :roll2: .

Opublikowano
Nawiązując do tematu, jeśli wybrałbyś Audi - to odradzam 2.5TDI.

 

Możesz rozwinąć tą myśl?

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
[quote Pfff a cóż to za nowoczesna filozofia?? :lol: widać, że nie jeździłeś ani nie siedziałeś w środku w żadnym z w/w. Poza tym wykonanie innymi materiałami automatycznie wyklucza ten sam środek - logika się kłania :cool2:

 

Nawiązując do tematu, jeśli wybrałbyś Audi - to odradzam 2.5TDI. Jeśli zdecydujesz się na A6 - 1.9TDI może się okazać zbyt małym silnikiem dla tego auta.

 

 

Czytaj ze zrozumieniem, pomysl i potem napisz. audi/vw/skoda (a sa to mimo wszytko 3 rozne marki) - maja ksztalt zegarow, kratki od wentylacji, przycisk swiatel awaryjnych takie same. Jesli temu zaprzeczysz tzn, ze nie jestes obiektywny i nie myslisz logicznie :mad2: , a audi znasz tylko z zewnatrz :roll2: .

 

Czytam ze zrozumieniem, myślę, oddycham głęboko ... kształt zegarów to nawet BMW ma podobne do Audi i do Skody. Chyba że chodzi Ci o ich rozmieszczenie na desce rozdzielczej. Ale mimo to strasznie masz ograniczony punkt widzenia - bo są zupełnie inaczej wyskalowane, inaczej podświetlone, więc różnic jest całkiem sporo. Poza tym jakie Audi porównujesz do jakiej Skody? Bo jak porównywałem przycisk świateł awaryjnych, kratek wentylacji mojego B6 ze skodzinami na allegro to ni ch**a ...

 

http://img251.imageshack.us/img251/9283/dsc00061ug4.jpg

 

A Audi znam też od środka ...

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Opublikowano

BMW od Audi: lepiej jezdzi,

ladniejsze na zewnatrz

tansze w eksploatacji,

trwalsze, mocniejsze (silnikowo),

stworzone do dynamicznej i sportowej jazdy

 

Audi od BMW: lepiej wykonane w srodku (wrazenie),

troche wieksze od konkurenta (np A4 vs BMW 3),

drozsze w naprawie,

na zewnatrz w ogole nie wyglada (przynajmniej dla mnie),

w zakupie drozsze

dla mnie bezplciowe :lol:

 

Kupujacy powinien odpowiedziec sobie, ktore punkty sa dla niego wazniejsze i podjac decyzje.

 

Poza tym, Audi na sile probuje gonic BMW odchodzac od prostych ksztaltow, podnoszac moc silnikow, kopiowaniem Idrive'a itp.

 

 

Duzo ludzi nie kupuje BMW bo "Bedzie Mialo Wydatek". Dla mnie takie podejscie do sprawy to przejaw buractwa i niewiedzy. :mad2:

Opublikowano

 

Jak zwykle dziennikarze "prawie" coś wiedzą. Faktycznie pierwsza seria 2,5 TDI V6 miała problemy z wałkami ale zostało to szybko naprawione. Problem występował w pierwsztch 3 latach produkcji i nie we wszystkich sztukach. Napewno mniejsza wpadka niż pierwsze silniki M5 E39.

 

BMW od Audi: lepiej jezdzi,

ladniejsze na zewnatrz

tansze w eksploatacji,

trwalsze, mocniejsze (silnikowo),

stworzone do dynamicznej i sportowej jazdy

 

Audi od BMW: lepiej wykonane w srodku (wrazenie),

troche wieksze od konkurenta (np A4 vs BMW 3),

drozsze w naprawie,

na zewnatrz w ogole nie wyglada (przynajmniej dla mnie),

w zakupie drozsze

dla mnie bezplciowe :lol:

 

Jakość wykonania porównywalna.

Audi jest zdecydowanie większe w środku niż BMW. Inna sprawa, że większość samochodów porównywalnej klasy ma większe wnętrze.

Jeżeli chodzi o poprzednie modele to faktycznie BMW jest ładniejsze. Teraz jest odwrotnie ale to rzecz gustu.

BMW jest tańsze w eksploatacji. Nieprównywalnie.

Nic mi nie wiadomo, że BMW jest trwalsze i mocniejsze silnikowo.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Mowiac o trwalszym silniku mozna miec na mysli to, ze BMW posiada lancuch rozrzadu. Powinien byc srednik miedzy trwalsze i mocniejsze :) Wtedy mialbym na mysli mniej awaryjne zawieszenie BMW.

 

Chcac nie chcac, na zachodzie 3-ka i 5-ka od lat wiedzie prym w klasie. Mercowi i Audi zawsze cos brakuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.