Skocz do zawartości

Brak mocy? Złe paliwo? A może jeszcze coś innego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem. Przez pomyłkę zamiast ropy nalałem płynu (coś takiego jak woda) do BMW 320D E46 2003r. Samochód przestał jeździć. Gdy się zorientowałem, że wlałem do baku coś innego niż ropa, opróżniłem bak, zalałem nowej ropy, wymieniłem filtr paliwa i samochód zapalił. Nawet jeździ. Problem w tym, że nie ma przyśpieszenia. Auto przyśpiesza tak jakby miało ok 30KM zamiast wcześniejszych 136KM. Obroty idą do 2,5 tys. Jak dłużej cisnę do ledwo dojdą do 3 tys. Max jechałem 130km/h (przed tym incydentem auto nie miało problemu z rozpędzeniem się do ponad 200km/h (max - 220km/h). W dodatku silnik dużo głośniej chodzi. Podpinany był pod komputer i nie wykazywało żadnych błędów (czyli tak jakby wszystko było ok).

Czy ktoś może miał podobny przypadek i może pomóc ?

Opublikowano

2003rok ...136 KM ...cos mi tu nie pasuje :oops: .

 

Raczej masz 150KM na Common Railu .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
2003rok ...136 KM ...cos mi tu nie pasuje .

 

Raczej masz 150KM na Common Railu

 

To jest grudzień 2002, a pierwsza rejestracja w 2003. Sam niewiem czy to jest 136KM czy 150KM. W dowodzie pisze, że 136KM, poj. 1951cm3. A jak kupowałem filtr paliwa to pasował ten od wersji 150KM. Napewno jest Cammon rail. Z wyglądu jest to wersja po liftingu.

Opublikowano
w grudniu 2002 to były już 150 konne o poj 1995cm

 

Wiem, że już były, ale nawet jak już były 150 konne, to chyba jeszcze montowali jakiś czas te stare 136 konne. Te co już były wytworzone to je jeszcze montowali, a nie niszczyli i wyrzucali. Przynajmniej mi się tak wydaje.

 

oj kolego możesz mieć problem.bo może to silnik musi przepalić ,a jezeli pompa zassała to coś to duży wydatek lub wtrysk mógł paść

 

jeśli by padł wtrysk lub pompa to myślę, że po podpięciu pod komputer powinien on to wykazać, a tymczasem jak już wspomniałem na początku, komputer nie wykazuje żadnych błędów.

Opublikowano
to go porządnie przepal może będzie OK

 

Właśnie też tak myślałem na początku i tak zrobiłem. Zrobiłem ponad 100 km i żadnej poprawy. Boję się że jak tak dalej będę jeździł to może walnąć coś poważniejszego i wtedy to będzie dopiero koszt.

Opublikowano
to go porządnie przepal może będzie OK

 

Właśnie też tak myślałem na początku i tak zrobiłem. Zrobiłem ponad 100 km i żadnej poprawy. Boję się że jak tak dalej będę jeździł to może walnąć coś poważniejszego i wtedy to będzie dopiero koszt.

 

na stacjach cpn mozna kupic taki srodek do czyszczenia ukladu zasilania i czyszczenia wtryskow ja kupilem na orlenie silnik ciszej chodzi i lepiej sie zrywa... :cool2:

Opublikowano
na stacjach cpn mozna kupic taki srodek do czyszczenia ukladu zasilania i czyszczenia wtryskow ja kupilem na orlenie silnik ciszej chodzi i lepiej sie zrywa...

 

A żeby zastosować ten środek to trzega grzebać (rozkręcać) w silniku? Czy to się do baku leje do paliwa?

Opublikowano
na stacjach cpn mozna kupic taki srodek do czyszczenia ukladu zasilania i czyszczenia wtryskow ja kupilem na orlenie silnik ciszej chodzi i lepiej sie zrywa...

 

A żeby zastosować ten środek to trzega grzebać (rozkręcać) w silniku? Czy to się do baku leje do paliwa?

 

to sie wlewa do baku i jezdzi zastosuj to moze masz wtryski pozaklejane ....kom.tego nie pokaze..

Opublikowano
na stacjach cpn mozna kupic taki srodek do czyszczenia ukladu zasilania i czyszczenia wtryskow ja kupilem na orlenie silnik ciszej chodzi i lepiej sie zrywa... ... to sie wlewa do baku i jezdzi

 

Dzięki, na pewno się przyda.

Opublikowano
Jest taka firma STOP chyba bardzo popularna ale slysząłem i sma profilaktycznie zalałem Valvoline. Ponoć skuteczniejsza chemia.
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
obiawy zapchanego filtru paliwa, moze zawalilo ci 2 raz filter,jak np to byla woda filter nie powinien puszczac takich zeczy.Nie wiem czy to zdrowe ale moze wyjmij calkiem filtr i wtedy zobacz

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Dzięki wszystkim za porady. Dziś podpiąłem pod komputer, po dłuższej diagnozie wykazało 2 błędy: pompy i wtrysku. Po usunięciu błędów jest wszystko ok. Auto jeździ jak dawniej. :P :lol: :P
Opublikowano
Dzięki wszystkim za porady. Dziś podpiąłem pod komputer, po dłuższej diagnozie wykazało 2 błędy: pompy i wtrysku. Po usunięciu błędów jest wszystko ok. Auto jeździ jak dawniej. :P :lol: :P

 

zalac tym srodkiem co ci pisalem nie zaszkodzi :cool2:

Opublikowano
baptysta320 Wysłany: Wto Lis 13, 2007 9:35 am Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

podaj VIN

 

WBAAS71060CH44559

Opublikowano
baptysta320 Wysłany: Wto Lis 13, 2007 9:35 am Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

podaj VIN

 

WBAAS71060CH44559

 

tu masz rocznik / data/http://bmwfans.info/original/E46/Lim/320d-M47N/ECE/L/N/2002/12/

Opublikowano
tu masz rocznik / data/http://bmwfans.info/original/E46/Lim/320d-M47N/ECE/L/N/2002/12/

 

Ok. Ale czy da się z tego odczytać jaki to silnik? Czy 136KM? Czy 150KM?

Jeśli tak to jaki to jest ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.