Skocz do zawartości

Przednia ZAWIECHA


Jayu

Rekomendowane odpowiedzi

WITANKO :mrgreen:

 

Odkad kupilem auto to cos nie tak chodzi mi przednia zawiecha. Trzeszczy przy skretach. Bylem na przegladzi i ciec powiedzial ze nic tam nie widzi ;/ Co to moze byc ?? moze jakas hume do wmiany moze przesmarowac czyms ? HELP ME :) :modlitwa:

NO BMW - NO FUN !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz dokladnie o co chodzi zawieszenie w e39 jest skomplikowane jak cholera... trzeszczec moze ci wszystko... musisz dokladniej okreslic swoj problem. Nikt ci nie pomoze jak napiszesz ogolnikowo.... a najlepiej to :search: ... o przednim zawieszeniu bylo na forum wiele tematow... moze trafisz

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przy skrecaniu glosno trzeszczy. Nie wygklada mi to na tarcie gumy o gume tylko jakby cos sie wyrobilo, cos bardziej metalicznego, ale czemu ciec od przegladu nic ni widzial ;] moze wystarczy przesmarowac i bedzie GIT ;] jutro wejde pod furmaneke to sam to obejrze ;] PZDR
NO BMW - NO FUN !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz dokladnie o co chodzi zawieszenie w e39 jest skomplikowane jak cholera... trzeszczec moze ci wszystko... musisz dokladniej okreslic swoj problem. Nikt ci nie pomoze jak napiszesz ogolnikowo.... a najlepiej to :search: ... o przednim zawieszeniu bylo na forum wiele tematow... moze trafisz

pozdr

 

wydaje mi sie , że przednia zawiecha w E39 to bułka z masłem 2 wahacze , drążek kierowniczy i kolumna mcperson, tylne zawieszenie to juz inna bajka i bardziej skomplikowana sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem przeguby i było oki.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Że co wymieniłeś? - bo nie bardzo rozumiem.....Chyba że to taki żarcik sytuacyjny.....:D"globusik"........

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem przeguby i było oki.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Że co wymieniłeś? - bo nie bardzo rozumiem.....Chyba że to taki żarcik sytuacyjny.....:D"globusik"........

 

heh no może Quattro :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
no moze to wlasnie to lozysko :cry: wlasnie wrocilem od mechanika ...wymienil wahacze laczniki stabilizatora,juz sie podniecalem ze przestane skrzypiec a tu kicha ;/ dalej to samo. Duzo pracy jest przy tym lozysku zeby to wyminic ? albo przynajmniej trafn ie zdiagnozowac ? :mad2: :mad2: :mad2: :duh:
NO BMW - NO FUN !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz pod koreczkiem plastikowym ,od gory amora czy lozysko ma smar.Podnies strone ktura trzeszczy ,zbij koncowke drazka kierowniczego i poruszaj mcpersonem w lewo w prawo do konca.jezeli lozysko jest zatarte to na pewno wyczujesz.Przyczyn na prawde moze byc wiele .Wymiana lozyska to ta sama procedura co wymiana amora:

http://www.beisansystems.com/procedures/front_struts_procedure.htm

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.