Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam BMW E46 - data produkcji 2001-02-07. Czy wystarczy interfejs USB - OBDII czy muszę dokupić również adapter na okrągłe wejście aby łączyć się ze wszystkim w aucie?
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

 

Chciałbym zakupić coś taniego do mojej e60 520i 2004r .

Mam na myśli taki interfejs:

 

 

http://allegro.pl/interfejs-usb-bmw-k-d-can-gt1-inpa-dis-obd2-i4633481746.html

 

Co mogę nim zrobić to sprzedawca wypisał ( o ile to prawda ). Jednakże bardziej mnie obchodzi czego nim nie zrobie? Słyszałem od wielu sprzedawców że działa tak samo jak te w serwisach ( :duh: ) . Czego mogę się spodziewać po tym?

 

Pozdrawiam :)

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Również chciałbym zakupić mądrzejszy interfejs do mojej X3 E83? Kabelkiem chciałbym mieć możliwość min:adaptacji itp. Co polecacie. Nie ukrywam że polski język byłby mile widziany.:-)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie mam takie pytanko, mam interfejs ads który działa na carsofcie poprawnie, jednak chciałbym zamiast carsoftu korzystać z inpy. jest możliwość jego przerobienia? słyszałem ze chodzi o linie kkl i kl, ktoś coś wie na ten temat?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie musisz nic przerabiać jak nie masz portu COM rs232 na komputerze do możesz dokupić przejściówkę rs232-USB i inpe ustawić na STD-OBD (na ADS nie będzie działac) i powinno działać z autami po 96 r. - do 2007 roku, jak masz port com do możesz instalować inpe na ADS lub STD:OBD (bez odznaczania USB serial adapter w Standard tools)

Ads tylko EDIABAS 6.4.3 lub Ediabas 6.4.7 do DIS również te dwa ediabasy

Opublikowano
mam w kompie port com rs32. Nie łączy sie inpa z dde w e46, inne moduły się łączą m52 też dme się nie łączy, m50 vanos po zmianie sskryptów również. a na carsofcie 6.5 działa.
Opublikowano
mam w kompie port com rs32. Nie łączy sie inpa z dde w e46, inne moduły się łączą m52 też dme się nie łączy, m50 vanos po zmianie sskryptów również. a na carsofcie 6.5 działa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam w kompie port com rs32. Nie łączy sie inpa z dde w e46, inne moduły się łączą m52 też dme się nie łączy, m50 vanos po zmianie sskryptów również. a na carsofcie 6.5 działa.

 

 

zrób step 1 i step2 na ads (nie rób step 3 ponieważ to ediabas 7.0.0 i nie działa z ADS)

to ori INPA ma wszystkie skrypty INPA 5 EDIABAS 6.4.7 na koniec po instalacji nie zapomnij o ADSsetup

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

Siedze nad odpaleniem Disa na nowym laptopie juz kilka dni i sie poddaje. Na XP Dis dzialal bez problemu. Nowy laptop niestety musi miec WIN 7 i pojawia sie problem. Nie przechodze testu API - blad net 0002. Ktos pomoze? glowica jest widoczna, podlaczona. Inpa dziala bez problemu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

 

Siedze nad odpaleniem Disa na nowym laptopie juz kilka dni i sie poddaje. Na XP Dis dzialal bez problemu. Nowy laptop niestety musi miec WIN 7 i pojawia sie problem. Nie przechodze testu API - blad net 0002. Ktos pomoze? glowica jest widoczna, podlaczona. Inpa dziala bez problemu.

Stawiasz od nowa Dis instalując baze i dis z instalatora pewnie na vin 64bit

(za długa nawa komputera (do 8 znaków ) zapora (niestety działa też po wyłączeniu lub antywirus , żle ustawione karty sieciowe zobacz ediabas tylko 6.4.3 (wersja 16bit nie działa w środowisku 64bit i Ediabas 6.4.7 (dla win 64bit) odpowiedni INTERFEJS w (EDIABAS/BIN/ediabas.ini ADS (nie dzaiała w 64bit) lub STD:OBD

port na 6801 i RemoteHost = 192.168.68.30

ale jak powiedziałeś na XP instaluje się bez problemów ale nie w nowszych windows ....

skopiuj starą maszyną z Dis i wklej do nowego laptopa i będzie wszystko działało wykryjesz nową głowice bez problemów

ja mam gotową maszyną z Dis v44 i też DIS_V57 tylko rozpakowuje i kopiuje na dysk otwieram w Vmware i Dis działa na każdym laptopie nawet na Vin 10

i to z jednej maszyny

Instaluje Standard tools 2.3.0 EDIABAS 6.4.7 (dla rheingolda i NCS zamieniam nazwam z EDIABAS 7.3.0)

instaluje na win 10 (7 .8 ,8.1 też 32bit/64bit/ DiagHead (wcześniej włąsciwości instalatora odzamczamy uruchom ze starszą wersją windows , po instalacji DiagHead później wchodzę do Program Files (X86)/BMW Diagnostic Head Emulator/DiagHead przed uruchomieniem

Właściwości > zgodność > odznaczamy zgodność ze starszą wersją windows XP SP3 i dodatkowo odznaczamy uruchom jako administrator ) reszta jak w instrukcji....

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
witam podłączam się do tematu a mianowicie opisujecie schemat do zlutowania na układzie ft232bl a ja posiadam kabel z układem ft232rl i teraz mam pytanie w moim układzie czyli rl pin z opisem dtr jest jako 2 a dsr jako 9 następnie ri jest na miejscu 6 a gnd 7 a w układzie ze zdjęcia czyli ft232bl dtr i dsr są na miejscu 20 i 21 a ri gnd są na miejscach 17 i 18 i teraz mam pytanie czy piny mam połączyć zgodnie z opisem co do układów czy trzymać się tego co było napisane może jest to głupie pytanie ale wolę się upewnić bo moim zdaniem muszę trzymać się opisu budowy modułu i zgodnie z opisem od ft232bl połączyć je na moim czyli np. na ft232bl jest pin 17 i 18 a na moim ft232rl będzie to pin 6 i 7 czy dobrze rozumuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sciągnij sobie notę katalogową układu ft232rl i podłącz według noty katalogowej to chyba jasne, jak byś miał identyczny układ to należy trzymać się opisu budowy schematu , a jak wprowadzasz inny układ to modyfikujesz schemat .

FT232RL http://www.ftdichip.com/Support/Documents/DataSheets/ICs/DS_FT232R.pdf

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
witam podłączam się do tematu a mianowicie opisujecie schemat do zlutowania na układzie ft232bl a ja posiadam kabel z układem ft232rl i teraz mam pytanie w moim układzie czyli rl pin z opisem dtr jest jako 2 a dsr jako 9 następnie ri jest na miejscu 6 a gnd 7 a w układzie ze zdjęcia czyli ft232bl dtr i dsr są na miejscu 20 i 21 a ri gnd są na miejscach 17 i 18 i teraz mam pytanie czy piny mam połączyć zgodnie z opisem co do układów czy trzymać się tego co było napisane może jest to głupie pytanie ale wolę się upewnić bo moim zdaniem muszę trzymać się opisu budowy modułu i zgodnie z opisem od ft232bl połączyć je na moim czyli np. na ft232bl jest pin 17 i 18 a na moim ft232rl będzie to pin 6 i 7 czy dobrze rozumuje.

jak masz kabel na ft232rl to podłaczasz kabel do kompa odpalasz mproga i wgywasz soft do bmw, wszystko, soft moge przeslac.

aa, piny 7 i 8 trzeba połaczyc bo kabel byl pewnie od vaga.

sprzedam iCom Next Ori
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witham. Muszę kupić interfejs. Pytanie który? Moje auto E91 n43 2007 2.0.

Czy jakieś specjalne oznaczenia maja tu znaczenie? Dużo tych kabli...

Z góry dziękuje.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Serdeczne dzięki dla rOBSOnX a za pomoc na GG i rozwiązanie mojego problemu. DIS wstał, działa i ma się dobrze. Jeszcze raz serdeczne dzięki i pozdrawiam.

 

Kolego mógłbyś napisac co zrobiłeś bo mi podczas włączania głowicy na pulpicie tez wyskakuje błąd hey local machine................... i nie mam pojecia o co chodzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Posiadam E90 320D, wg VINu data produkcji to 01/2016.

Chciałem sobie do niego kupić interfejs, żeby móc czasem zerknąć na parametry i błędy.

Czy taki interfejs będzie OK?

https://www.aliexpress.com/item/Auto-car-Diagnostic-cables-for-BMW-INPA-K-can-inpa-k-dcan-USB-OBD2-Interface-INPA/32320350770.html

 

Czytam tu informacje o tym, że można użyć interfejsu VAG KKL, który został mi po sprzedaży Leona.

Czy można się nim w jakiś sposób połączyć z BMW? Jakim softem?

Oczywiście bez lutowania, bo sam tego nie zrobię, a oddanie tego komuś pewnie będzie droższe niż interfejs z pierwszego linka.

 

Z góry dzięki,

Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie, pomocy!

 

Mam zainstalowaną wirtualną maszynę od Trandolfa, mam interface obd, wszystko hulało ładnie pięknie na innym kompie, lecz tamten wysiadł.

Zainstalowałem na win 10 wirtualną maszynę, udało mi się połączyć z niektórymi funkcjami z X5 e53, lecz nie łączy się z silnikiem oraz skrzynią.

Porty ustawione poprawnie, pali się czarna kropka od zapłonu.

Wyskakują błedy IFH=0009 NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT. Program will be stopped oraz error #95 SYS-0005: OBJECT FILE NOT FOUND

Api job error or no such result!

 

Wczoraj łączyłem się e46 n47 i bez problemu wszystkie moduły przeleciałem łącznie z silnikiem.

Jakieś pomysły? Z góry dzięki!

Opublikowano

ludziska :) a na co wirtualna maszyna?!

jest juz inpa oparta na Standard Tools 2.12 i działa na kazdym systemie włacznie z 7 , 8 i 10 32/64 bit.

instalacja jest banalna i polega na wypakowaniu plików na dysk c i trwa minute

sprzedam iCom Next Ori

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.