Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w e39 moduł gm3 high obsługuje servotronic, hydraulike klapy bagażnika a gm3 low nie. Natomiast Car memory obsługuje i jeden i drugi podobnie key memory

M-ka Moj kolego Twoje posty nie raz mi pomogly ale wtym przypadku nie zgodze sie z Toba mam low i oblsuguje servotronic ...

Generalnie chodzi mi o to ze zmienilem swoje kluczyki przedliftowe na typ "diamentowy" wszystko pieknie zgrane z ews itd ale niestety

nie chca sie w zaden sposob przypisac do siedzen ( tak aby kazdy z kluczykow pamietal ustawienia) ostatnia rzecz jaka mi przychodzi na mysl to zmiana GM (sugestia dealera z BMW )poniewaz tak sobie mysle ze po liftowy GM dokladnie po 9/99 powinnien zalatwic problem Ale byc moze sie myle? Moze cos ominolem ? Przy obecnym GM nie ma funkcji Key memory.. W NCS Expert odnalazlem wartosci :

"AUT_SITZVERSTELLUNG " active/not active - Automatic Seat Adjustment

Ale zmiana na aktywne jak narazie nie przyniosla rezultatu...

Wszelkie sugestie mile widziane

 

Nie mam doświadczenia w tym temacie z e39, ale w e46 ogarniałem podobny temat... i teraz zacząć by trzeba było od tego, co masz na myśli pisząc zmiana kluczyka na diamentowy... bo używanego kluczyka nie przypiszesz do EWS, a jak zamawiałeś w serwisie to pownieneś dostać przedlifotwy kluczyk, chyba że podmieniłeś EWS na taki z innego wozu... lub do istniejącego EWS przypisałeś chińską nową podróbkę... jak ostatni przypadek, to ciężko cokolwiek pomóc, bo tylko chińczyk wie co w ten kluczyk wsadził... jeśli podmieniłeś ews i ews jest poprawnie zakodowany, to generalnie od kopa wszystko powinno zacząć smigać, o ile przed podmianą ews z kluczykami również śmigało... Generalnie to wszystko co napsiałem to wróżenie z fusów... z tego względu, że nic nie wiemy co było przed zamianą kluczyków, z którego roku jest auto... w jaki sposób była zrobiona podmiana tych kluczyków - co napisałem wcześniej... Generalnie to gm rozpoznaje z kim ma do czynienia... czy z kluczykiem nr "1" czy "2" już na dzień dobry np. kluczyk nr jeden odrygluje tylko drzwi kierowcy, a kluczyk nr "2" odrazu np. wszystkie drzwi... w przypadku siedzeń, lusterek i kierownicy czekaja tylko na potwierdzenie nr przez ews... nie wiem po co chcesz zmieniać GM sokro na poprzednich kluczykach zakładam, że funckcje które chcesz mieć działały poprawnie... generalnie na początku sprawdził bym poprawność GM/SA/VN w EWS z tym które znajduje się w IKE, gdyby występowała zgodność, a funckje nie działają, to postarał bym sie odczytac to samo ze starego EWS, z tego wzgędu, że ktoś mógł robić czegoś retrofit na skróty nie zapisując IKE, lub IKE co bardzo prawdopodbne też może pochodzić z innego wozu... rodzi mi się jescze ostatnia sugestia... HW i SW EWS, ale tu właśnie błądze w e46, bo nie jestem pewenin jak to jest e39, bo gdy do przedliftowego e46 zaimplenetujemy ews od poliftowego e46, to sw nie jest komapatybilne ze względu na zmianę kodu wyposażenia z ciągu cyfr na dolarki, i w takim przypadku raczej pozostaje użycie przycisków M 1,2,3 przy dostosowaniu położenia siedzisk i lusterek... aczkolwiek przy pełnej zgodności wyposażenia ponoć równierz działa... czego już nie miałem przyjemności testować...

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Wszystko ladnie pieknie ale troche skroce zebys mial pelny obraz :

Po kolei

Przedliftowe modele kluczyka do roku 9/99 sa jak zapewne wiesz w ksztalcie takim :

http://imageshack.us/a/img821/2373/zrzutekranu20120918o004.png

Ze wzgledu na to ze kluczyk wymieniony powyzej nie ma odpowiedniej elektroniki do przypisania interesujacej mnie funkcji (czyli pamieci foteli kazdy z osobna)

Zmienilem na ksztalt "diamentowy "

http://imageshack.us/a/img444/6020/zrzutekranu20120531o100.png

Nasza dyskusja urwala sie z tego postu :

viewtopic.php?f=97&t=108481&start=540 prosze przesledz 3 strony

Zapewniam Cie ze EWS nic nie bedzie mial do rzeczy z tym tematem

Jest przypisany do ori kluczyka bez wymiany EWS itd.. wedlug wszystkich DIY na wszelkich bmw forum (polskie-angielskie)zrobilem to co kazdy uwazal za awykonalne :) nie idzie nie mozna itd itd...

Funkcja przypisania kluczyka do foteli znajduje sie w GM3 i z tad bierze sie moje pytanie czym FUC** gm3 high rozni sie od GM3 low ?? Ze wzgledu na to ze nerwus ze mnie ( nie mylic z naszym modem NERWUSEM (czacun wiele pomogl posrednio z moimi problemami :mrgreen: ) juz zamowilem GM3 HIGH od M5 po 9/99 jak nie podepne to sie nie przekonam Skoro po 9/99 jest funkcja Key memory a w moim 3/98 jej nie ma to po zmianie GM3 po 9/99 musi sie k** pokazac ( teoretycznie) Jedzie ten GM3 HIGH wersja do mnie z niemcow wiec za nim to podlacze troszke to potrwa.. Dam znac z pewnoscia co i jak Reasumujac ma chodzic bo nie spoczne :mad2: Sorki za chaotyczny tekst .... :oops: 2-ga w nocy / to jest moj wlasny RETROFIT wiec wszystko metoda prob i bledow :D(mam nadzieje ze nie polegne w ktoryms momencie)

Edytowane przez tommyarbi
Opublikowano
Moj kolego Twoje posty nie raz mi pomogly ale wtym przypadku nie zgodze sie z Toba mam low i oblsuguje servotronic..

 

To masz chyba hybryde gm3 low bo ja u siebie robiłem retrofit w servotronic i musiałem zapodać gm3 high.

 

Co do pamięci fotela to pisałem Ci kiedyś ze opcję aktywujesz w car memory.

Ja mam to fabrycznie tj. fotel pod kluczyk ale mam full elektrykę (fotele, lusterka, kolumna kierownicza) i aktywuje bądź nie w car memory. Moduł gm3 high czy low nie ma tu znaczenia. Z modułem gm3 współpracuje moduł PM montowany w drzwiach i to on może mieć wpływ na fotel pod kluczyk.

Dla przykładu w e39 M5 można składać lusterka z pilota bo jest inny moduł PM.

 

 

BTW. Najlepiej jak byś dorwał jakiegoś przed lifta na pełnej elektryce i sprawdził czy ma fotel pod kluczyk, bo coś mi się wydaje, że ta opcja była tylko po lifcie.

Jeden z kolegów na innym forum robił retrofit w elektrykę foteli w przed lifcie i też nie ma fotela pod kluczyk...

Spróbuj jeszcze przełożyć wszystkie moduły z po lifta (GM3+PM)

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Zapewniam Cie ze EWS nic nie bedzie mial do rzeczy z tym tematem

Jest przypisany do ori kluczyka bez wymiany EWS itd.. wedlug wszystkich DIY na wszelkich bmw forum (polskie-angielskie)zrobilem to co kazdy uwazal za awykonalne :) nie idzie nie mozna itd itd...

 

Zapewniam Cię, że EWS ma bardzo wiele z tym tematem... który w zasadzie leży nie odpowiednim wątku, bo co to ma wspólnego z softem do interfejsów, gdzie tamatem przewodnim był DIS i jemu pokrewne to nie wiem, ale może ktoś to przeniesie do odpowiedniego działu... Więc zaczynajmy...

 

Na Twoją prośbę, przejrzałem trzy strony tematu o który prosiłeś i już w tatym wątku na samym początku Twoich pytań, kiedy nosiłeś się z zamiarem dokodowania nowych kluczy poinformaowałem Cię...

Jeśli kluczyk jest nowy... nie zaprogramowany, czyli pusty chińczyk to jak najbardziej można go zgrać ze starszym EWS! i nic nie trzeba zmieniać... po zaprogramowaniu będzie działał tak pilot jak i auto będzie odpalać...

więc przynajmniej na tym forum ktoś Ci powiedział, że idzie można i nawet podali Ci linki do odpowiedniego sprzętu... Więc żadnego Cudu nie dokonałeś, ani też ameryki nie odkryłeś... w moim poprzednim poście, w jednej z opcji zapytałem równierz, a pytałem dlatego, że nie skojarzyłem z tamtym tematem...

lub do istniejącego EWS przypisałeś chińską nową podróbkę... jak ostatni przypadek, to ciężko cokolwiek pomóc, bo tylko chińczyk wie co w ten kluczyk wsadził...

i tu właśnie zaczynają się Twoje schody... bo już teraz wiem, że przyspisałeś pustą chińska podróbkę... a widzisz chińczycy są narodem bardzo oszczędnym i idą ostro na skróty... ich produkty są bardzo tanie, zamawiając partię 1000szt takich kluczyków otrzymasz je za jedeyne 6$ za sztukę... na alegro rozprowadza się je po 150zł, a żeby klient był zadowolony to ich kluczyk ma spełniać podstawowe zadnie zadanie "odpalić samochód" i "odryglować drzwi z pilota" jak zapewne wiesz kluczyk hotelowy ze zwykła "pestką" potrafi odpalić samochód, więc rozbierz go zobaczysz podstawową "pestkę"... dorzucili do środka jeszcze radio 435mhz i masz kluczyk - piękny diamentowy polift, który w konstrukcji jest przedliftowy... kowalski przyjdzie, zapłaci w warsztacie połowę ceny ASO, bo ta wynosi koło 200eur i jest zadowolony bo auto odpala i pilot działa, a warsztat zadowolony, bo zarobił... więc ten kluczyk który przykodowałeś ma bardzo nie wiele wspólnego, z oryginalnym kluczykiem BMW poliftowym... ale dobra jesli się mamy bardziej zagłębić w temat to przedlifotwe kluczyki równierz posiadały opcję key memory, szczególnie te, a właściwie tylko te, które po odwórceniu przyciskami w dół miały śliczne wgłębienie na naklejenie kolorowej naklejki... i choć one same nie wiele właśnie mają wspólnego z tą funkcją, to właśnie EWS z odpowiednio wyskoim SW (a wydany z tymi klczykami na pewno) przechowywał te informacje i przypisywał do odpowiedniego nr klucza... a w momencie odczytu, czyli zezwolenia na zapłon przkazywał do GM... jesli chodzi o GM to czy high czy low oba mają odczyt key memory jak Ci powiedział kolega M-ka ale zapomniał dodać, że równierz z odpowiednio wysokim SW. Reasumując jest wysoce prawdopodobne, że z nowym GM które zamówiłeś od polifta key memory zacznie działać, ale jeśli zacznie, będzie działać równierz na starych kluczykach. Mogę się nawet założyć, jeśli starych nie wyrzuciałeś przetestuj :) Tyle z mojej strony... :wink:

Opublikowano
więc przynajmniej na tym forum ktoś Ci powiedział, że idzie można i nawet podali Ci linki do odpowiedniego sprzętu...
Toz to ja te linki wstawilem .. :)
i tu właśnie zaczynają się Twoje schody... bo już teraz wiem, że przyspisałeś pustą chińska podróbkę...
Tu sie mylisz Skozystalem z ORI kluczykow i zrobilem to na dwa sposoby

W pierwszym wyciolem ELM i wstawilem stara pestke (tak jak opisywalem to wczesniej krok po kroku +dalem linki) W drugim przypadku Zakupilem programator +linki jak to zrobic)

Obie metody zadzialaly choc wspominali co niektorzy ze raz przypisanego ELM nie idzie juz nadpisac (to ta moja ameryka co wspomniales .. :)

Bułka z Masłem zrobione !

Dla tych co chcieli by zmienic stary kluczyk na nowszy typ "diament ":

Moze byc uzywany Allegro/Ebay . Chip jest programowalny i mozna go przypisac do innego EWS Wystarczy zmienic grot. Lista Chipow

transponder type Read Write

PCF7930 yes yes

PCF7931 yes yes

PCF7935 yes yes

PCF7936 yes yes note 2

EML yes yes Orginalny taki jest uzyty w nowszej wersji kluczyka

MEGAMOS YES NO Note 1,3,5

TEMIC 11 YES NO Note 1,5

TEMIC 12 YES NO Note 1,5

T5 Note 4 YES

 

Note 1. Transponder is OTP (One Time Programable).

Note 2. Password Mode.

Note 3. Transponder can be emulated on PCF7935.

Note 4. Transponder can be read after its configuration (as Temic11-12, Megamos)

Note 5. Transponder can be copied (cloned) into T5

 

Oczywiscie bedzie potrzebny programator o ktorym wspomnial kolega M-ka

 

To na tyle w sprawie KLUCZYK-EWS

 

Nie wypowiem sie w zaden sposob co dalej bo czekam na ten GM z wyzszym indeksem z pewnoscia wroce do tematu i poinformuje czy zmiana GM cos wniosla :)

Opublikowano

Wniesie że hoho wstaw CAS wyjdzie koledze E60

A i kluczyk inny no podziwiam , gdzie moderator że w pożądanym temacie toleruje chłam

To zdjęcie to twoja bryczka , zdjęcie nie wyszło czy gorzej spaprać porządnego auta się nie dało ?

Majsterkowicze cholera jasna

:duh:

Opublikowano
Wniesie że hoho wstaw CAS wyjdzie koledze E60

A i kluczyk inny no podziwiam , gdzie moderator że w pożądanym temacie toleruje chłam

To zdjęcie to twoja bryczka , zdjęcie nie wyszło czy gorzej spaprać porządnego auta się nie dało ?

Majsterkowicze cholera jasna

:duh:

piwek Nie ma osoby na forum komu bys nie przypioł łatke wyluzuj cie prosze... :nienie:

Opublikowano

Zapewniam cię że są .

Często spotykam się z autami tego typu

Panie zrób pan coś , pytanie co?

1.auto nie koduje się w całości , wywala na czymś tam zawsze.

2.Ksenony z allegro z wiszącym obok opornikiem

3.w EWS do kodowane kluczyków ile fabryka pozwoli , a gość ma jeden

4.wykodowane wyświetlanie o błędach np. świateł , czujnika oleju ,poziomu płynu itp.

5. wycięty katalizator , lacie na pół metra szerokie , praktycznie bez opony , bo opona się tego nie da nazwać ,

Dupą szarga po asfalcie .

6.podwyższone obroty bo silnik się kończy

7. PDC dla jaj jest

8. Mata jaka mata -emulator siedzi , poduszki oporniki I to nie jakieś tam 5W a co poduszka jest , jest .

9 . okablowanie jakieś dodatkowe i to jak trzeba kablem antenowym zrobione a co można , no można jak się chce

I taki kolega mówi jak by pan jeszcze mi światła do jazdy dziennej przekodował

A koduj ty se ku.................................w co chcesz nawet katapultę .

Takich przykładów można by książką napisać .

Dlatego mnie denerwuje jak ktoś poprawia szwabów z BMW

Ale sorki twoja sprawa .

Pozdrawiam

:cool2:

Opublikowano
Tu sie mylisz Skozystalem z ORI kluczykow
Się nie myle ;)

 

i zrobilem to na dwa sposoby

W pierwszym wyciolem ELM i wstawilem stara pestke (tak jak opisywalem to wczesniej krok po kroku +dalem linki)

tu się wszystko zgadza :)

 

W drugim przypadku Zakupilem programator +linki jak to zrobic) )
W drugim przypadku przypsałeś chińczyka gdzie to własnie opisywałeś :)

 

Tu jeszcze link do sprzedawcy jesli ktos jest zainteresowany kluczyk z pelna elektronika gotowy do programowania i do dociecia ma dwa rodzaje grotow :

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-button- ... 500wt_1378

 

Od niego wlasnie zamowilem i wszystko smiga jak ta lala foteliki przypisane do kazdego z kluczykow itd

Wow nawet fotele smigają key memory Ci się odblokowało WOW

 

Od gościa kupiłeś puste kluczyki nigdy niezaprogrmowane chińskie z kompletną elektroniką na ELM

 

Obie metody zadzialaly choc wspominali co niektorzy ze raz przypisanego ELM nie idzie juz nadpisac (to ta moja ameryka co wspomniales .. :)

 

Więc ja się nadal pytam gdzie ta Ameryka :)

 

Bułka z Masłem zrobione !

Dla tych co chcieli by zmienic stary kluczyk na nowszy typ "diament ":

Moze byc uzywany Allegro/Ebay . Chip jest programowalny i mozna go przypisac do innego EWS Wystarczy zmienic grot. Lista Chipow

 

transponder type Read Write

EML yes yes Orginalny taki jest uzyty w nowszej wersji kluczyka

 

Przeczytałes co obsługuje programator i myslisz, że wiesz już wszytko... ELM może być programowany wielokrotnie, ale raz że jest szyfrowany, dwa wtórny zapis jest zabezpieczony również szyfrowanym hasłem... dwoma odrębnym kluczami! Więc możesz sobie programować wielokrotnie ELM na użytek własny, z własnym szyfrem lub bez, ale będzie on Tobie znany! ELM który zaprogramujesz czytając właśnie wzór zapisany w EWS w postaci szyfrowanej, raz na zawsze dla siebie zamykasz mozliwośc zaprogramowania go ponownie! to samo tyczy się używki... Teoretycznie więc jest możliwe to co wyczytałes z instrukcji i opisu programatora, ale musiał byś wykraść rollerpass z BMW :)

 

Więc prosze Cię, nie wprowadzaj ludzi w błąd... a baśnie pozostaw dla dzieci...

 

To na tyle w sprawie KLUCZYK-EWS

 

Co do Postu Piwka :)

 

Zapewniam cię że są .

Często spotykam się z autami tego typu

Panie zrób pan coś , pytanie co

1. ...

9. ...

I taki kolega mówi jak by pan jeszcze mi światła do jazdy dziennej przekodował

A koduj ty se ku.................................w co chcesz nawet katapultę .

Takich przykładów można by książką napisać .

Dlatego mnie denerwuje jak ktoś poprawia szwabów z BMW

Ale sorki twoja sprawa .

Pozdrawiam

:cool2:

 

w 100% się zgadzam, właśnie stoi u mnie na warsztacie e39 523 (w dowodzie), na klapie M5

 

po krótce z tego co pamiętam

 

1. Licznik z emblematem M\\\ podpierdzielonym z felgi, mało tego ma krwisto czerwone wskazówy pomalowane lakierem do paznokci!!!

2. Fele 19" z oponami typu slick z przodu, te z tyłu nazwy nie maja, pojawia się przekrój

3. Czerwone zaciski hamulcy

4. Zderzaki M-pakiet, tylni dodatkowo ma wycięty dyfuzor z prawej storny na druga końcówkę wydechu która jest zamontowana, ale nie zespolona z tłumikiem...

5. Nakładki progów od M5 wygladają na ori

6. Podpora lewej nogi M-pakiet, reszta pedalów AC Schnitzer - ori

7. Rękojeść ręcznego AC Schnitzer - ori

8. W bagażniku Podtlenek Propan-Butanu

9. Na pokrywie Vanosów w silniku M52B25 duże logo M\\\

10. Stożkowy filtr powietrza spękany poklejony taśmą izolacyjną od dwóch lat, dwa lata temu kazałem go wymienić właścicielowi bo silnik zaciągał pył...

12. Spękany i klejony taśmą izolacyjną przewód dolotu powietrza za przeływomierzem

13. Duża navi 16:9 - ori, tylko pokrętła się chyba zgubiły, więc zastosowano zamiennik od jelcza

14. Lusterka zewnętrzne wzór M5 po taniości z allegro

15. Lusterko wewnętrzne z odlatującą naklejką AC Schnitzer

16. lampy xenon wzór polifta, po taniości podrabiane + brewki

17. Gleba total na ziemi leży regulowany prześwit

18. Maska zaszpachlowane wklęśnięcie po znaczku bmw, szpachel pęka, czarne nery w macie

19. Kierownica sportowa m-pakiet, z okrągłą poduszką której brak, ale na zaślepę i opornik starczyło

20. Trzy kluczyki jeden do otwierania drzwi keirowcy, drugi do odpalania, trzeci do tylnej klapy, w żadnym nie działa pilot!

 

W trzech słowach "Jedny Taki Na Allegro"

Opublikowano

Zaden to przyklad dla mnie jakie to cuda nie postawiles (przy okazji widziales) na nogi.. Moim zdaniem to zrobiles sobie tylko kryptoreklame tym opisem Skoro podejmujesz sie pracę z takimi samochodami to swiadczy o tym ze imasz sie kazdej "fuchy" a co za tym idzie ..hmmm .. Ale coz kazdy klamie jak umie ...Wnioskuje rowniez ze wypunktowanie takich niespodzianek w samochodzie jakie spotykasz/spotkales chcesz naprowadzic na to iz robie podobnie .. Nie masz bladego pojecia co to jest replika M5 i jak ludzie na swiecie potrafia odtworzyc z ORI elementow wyposazenia M5 Zaliczam sie do tych osob ktore robia to z glowa bez kiczu wymienionego przez ciebie ( czasami zastanawiam sie czy nie bylo by mi lepiej kupic M5 bo granica zainwestowanych pieniedzy aby stworzyc idealna replika powoli sie zaczyna rownac z kosztami zakupu orginalu..ale to nie ten temat i nie o tym rozmowa.. Poza tym Nic madrego nie wniosles do dyskusji ... Zacytowales moją jedną wypowiedz

Od niego wlasnie zamowilem i wszystko smiga jak ta lala foteliki przypisane do kazdego z kluczykow itd

Tak rozpedzilem sie z radosci ze zakodowalem kluczyki i mam nowe ! Potem przyszla reflekcja ze jednak nie do konca jest tak jak zamierzalem chodzi w/w fotele i zaczely sie moje posty o czesc druga.. Czym sie rozni GM3 low od high itd itd

Ale Twoje wypowiedzi niestety nie wniosly jak wspomnialem nic do tematu :shock:

Tak na marginesie czy niezalezny zaklad tzn nieautoryzowany ? dobrze rozumuje ? to chyba nie masz prawa uzywac zdjec nie nalezacych do Ciebie tylko sa one wlasnoscia serwisu BMW GROUP ...

https://oss.bmw.de/index.jsp

 

No i na koniec takie maslo maslane z Twojej strony :

Przeczytałes co obsługuje programator i myslisz, że wiesz już wszytko...
sam sobie odpowiedz po co moje pytania na forum....
ELM może być programowany wielokrotnie, ale raz że jest szyfrowany, dwa wtórny zapis jest zabezpieczony również szyfrowanym hasłem... dwoma odrębnym kluczami! Więc możesz sobie programować wielokrotnie ELM
A jednak- super

Ale w tym samym zdaniu :

ELM który zaprogramujesz czytając właśnie wzór zapisany w EWS w postaci szyfrowanej, raz na zawsze dla siebie zamykasz mozliwośc zaprogramowania go ponownie!

Wiec zastanow sie tak czy tak :mad2:

Ale po chwili w dalszym toku "myslenia" :

Teoretycznie więc jest możliwe to co wyczytałes z instrukcji i opisu programatora, ale musiał byś wykraść rollerpass z BMW

Reasumujac Daj sobie spokoj :o Online polaczenie z serwerami BMW w zadnym stopniu nie czyni cie geniuszem w tej dziedzinie jesli tak motasz i krecisz swoich klientow to gratulacje :roll:

Przy okazji sprawdz co znaczy slowo Remanufactured /factory refurbishment bo taki kupilem kluczyk a nie chinski jak ci sie wydaje

Poza tym faktycznie przyznaje ze poprzez moj post tutaj z tematu : "

INTERFEJS SOFT - CKM-EDIABAS-GT1-DIS-SSS i INNE " Zrobil sie OFF TOPIC a wiec najlepiej podkreslic to gruba kreska zanim NERWUS SIE WK**** :D ...STOP !!!

================================================================================================================

Opublikowano
Zaden to przyklad dla mnie jakie to cuda nie postawiles (przy okazji widziales) na nogi.. Moim zdaniem to zrobiles sobie tylko kryptoreklame tym opisem Skoro podejmujesz sie pracę z takimi samochodami to swiadczy o tym ze imasz sie kazdej "fuchy" a co za tym idzie ..hmmm .. Ale coz kazdy klamie jak umie ...

 

Samochód w nocy przywiózła na lawecie pomoc drogowa, nie znasz mojego warsztatu, więc nie obrażaj... Był u mnie naprawiany ten samochód dwa lata temu, za nim wyjechał, klient dostał szczegółową rozpiskę co nalezy zrobić w trybie pilnym, co może chwilowo jeszcze zaczekać... niestety woli inwestować w znaczki i naklejki... Być może to auto będzie u mnie naprawiane, na razie jednak jeszcze nikt się nie zgłosił żeby co kolwiek ustalić... BMW to BMW nie ważne czy e36 czy F10, jeśli ktoś decyduje się na naprawę czy doposażenie zgodnie z założeniami inżynierów BWM to chętnie podejmuje taką pracę...

 

Wnioskuje rowniez ze wypunktowanie takich niespodzianek w samochodzie jakie spotykasz/spotkales chcesz naprowadzic na to iz robie podobnie.

 

Nic takiego nie napisałem, punkty tak Ty jak i reszta uczestników czytających ten post miały bardziej służyć jako ostrzeżenie... trochę Cię zabolało, ale nie skomentuje...

 

Nie masz bladego pojecia co to jest replika M5
Zapewniam Cię, że mam pojęcie...

 

czasami zastanawiam sie czy nie bylo by mi lepiej kupic M5 bo granica zainwestowanych pieniedzy aby stworzyc idealna replika powoli sie zaczyna rownac z kosztami zakupu orginalu...

 

Dobrze myślisz... zapewniam Cię, że zakup oryginału jest tańszy, jesli ma być to zrobione dobrze...

 

ELM może być programowany wielokrotnie, ale raz że jest szyfrowany, dwa wtórny zapis jest zabezpieczony również szyfrowanym hasłem... dwoma odrębnym kluczami! Więc możesz sobie programować wielokrotnie ELM A jednak- super

Ale w tym samym zdaniu :

ELM który zaprogramujesz czytając właśnie wzór zapisany w EWS w postaci szyfrowanej, raz na zawsze dla siebie zamykasz mozliwośc zaprogramowania go ponownie!

Wiec zastanow sie tak czy tak

 

Nie wiem jak Ci to prościej wytłumaczyć, spróbuję, ale sam też sie postaraj i zasięgnij troszkę wiedzy... ELM jest wielkrotnie programowalny, ale po załadowaniu w niego zawartości kluczyka BMW, musisz posiadać hasło (rollerpass) do skasowania tej zawartości... to hasło zapewne jest jedną z najpilniej strzeżonych tajemnic BMW w związku z tym, nieda się wykorzystać drugi raz tego samego ELM!!! więc wprowadzasz ludzi w błąd sugerując im, że mogą kupić uzywany kluczyk na allegro i da się go przykodować!!! Dzięki takim jak Ty przychodzą do warsztatu ludzie, którzy żądają rzeczy awykonalnych "bo na forum jeden pisał!!!"

 

Tak na marginesie czy niezalezny zaklad tzn nieautoryzowany ? dobrze rozumuje ? to chyba nie masz prawa uzywac zdjec nie nalezacych do Ciebie tylko sa one wlasnoscia serwisu BMW GROUP ...

https://oss.bmw.de/index.jsp

Mam prawo, jeśli posiadam pisemną zgodę. Ty nie masz prawa korzystać z nielegalnego oprogramowania! Kup sobie ISTA OSS, poproś o zgodę na wykorzystanie materiałów promocyjnych i równierz korzystaj...

 

Remanufactured /factory refurbishment bo taki kupilem kluczyk
- tu częściowo zwracam honor, jest to kluczyk w nowej obudowie, z oryginalną elektroniką ale i wymienioną na nową kością ELM w związaku z tym nadal żadna Ameryka
Opublikowano

Kolego jr3wp , nie rozpisuj się za dużo bo to uczy tylko tych których się nie da nauczyć .

Ja osobiście jestem zwolennikiem tylko i wyłączę wszystkiego co jest oryginalne w danym aucie , a wpadam w furię jak zobaczę BMW z radiem SOONY lub inny śmieć .

Osobiście jak bym miał taki wpływ z nakazu była by konieczność zdjęcia znaczków BMW .

Gość tym kluczykiem co go zrobił może co najwyżej odpalić auto i nic więcej , a sory w tych starszych bmw to kijem od szczotki można odpalić auto .

Opublikowano

Tak szukałem pomocy w E65 ,ale w celu wkodowania jej jak i zlokalizowania antynapadowe z takiego Panie kolego powodu gdyż właściciel musiał za 2 dni wyjechać do Włoch a nie dałem rady tak szybko załatwić maty , a firma montująca antynapadowe nie chciała udzielić info gdzie montują , ustrojstwo wpięte w CAN było dezaktywowane ale siało po CAN i rozładowywało akumulator , a pewnie wiesz jak E65 żre prąd !

Więc Kolego nie oceniaj mnie jako partacza nie znając szczegółów .

Pozdrowienia

Opublikowano
Panowie odrobine kultury... Piwek nie daj się prowokować... Widzisz że koles założył konto żeby ci dopiec... Odpusc. Pod innym nikiem pewnie miałczy o pomoc...
  • Moderatorzy
Opublikowano
pozwolilem sobie na ingerencje w ten watek, Panowie ktorzy chca sie koniecznie wyzywac od najgorszych moga to robic na PW ( oczywiscie dalem im 1 dzien wakacji od forum tak aby mieli czas przemyslec co napisac ), mam nadzieje, ze dalsza dyskusja bedzie bardziej merytoryczna
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Mam problem z instalacją dis v44 w vmware 6.0. Mianowicie wszystkie dane konfigure w/g filmu nerwusa a i tak kupa. Kupa taka, że program rusza ale nie odpowiada na klawisze Esc F2 i F12. Co jest nie tak?? Podpowiem że mam Viste Ultimate i INPA, NCS hulają bez problemu od samej instalacji...

P.s. Ma ktoś jakies tips & tricks do NCS dla e39 M57 FL??

Opublikowano

Panowie odkryłem moim zdaniem błąd w zabezpieczeniu centralnego zamka w BMW e39 .

Chodzi o możliwość do kodowania pilota , używanego innego kluczyka .

Celowo nic nie napisze tu , może ktoś już temat zna , możemy pogadać prywatnie .

Chyba że moja szmata ma jakiś babol

Opublikowano
Witam,

Mam problem z instalacją dis v44 w vmware 6.0. Mianowicie wszystkie dane konfigure w/g filmu nerwusa a i tak kupa. Kupa taka, że program rusza ale nie odpowiada na klawisze Esc F2 i F12. Co jest nie tak?? Podpowiem że mam Viste Ultimate i INPA, NCS hulają bez problemu od samej instalacji...

P.s. Ma ktoś jakies tips & tricks do NCS dla e39 M57 FL??

 

 

Kolego, żeby można było wejść do biosu VMware należy szybko po wciśnięciu zasilania (play) kliknąć kursorem na ekranie VM i dopiero wtedy wcisnąć F2.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie,

Ma moze ktos z szanownych kolegow namiar na Dis-a, dokladnie do drugiej czesci ( czyli progmann v44) po germansku? Base zainstaloealem u ustawilem na niemiecki, niestety po dograniu drugiego plika progmann v44 wszystko jest po angielsku ( testy opisy i t.d....

Opublikowano
Zanim kolega uruchomi dis , to kodowanie wykona i zapomni za pomocą Ncexpert , z programowanie Wikfp , bez problemu i nie pluje się o światłowód
Opublikowano

Czyli co pozostaje np SSS? czy można jakoś "dorzucić" ?

 

a tak w ogóle postawiłem DIS i mimo braku przejścia testu API połączył mi się z głowicą i wszystko działało, jednak się VM uwaliła i po ponownym postawieniu już nie widzi głowicy ani nie przechodzi testu API, ktoś ma jakieś pomysły? :roll:

wwo_j
Opublikowano
Zarzuć gotowy obraz DIS by trandolf :)
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

z czym ty sie tak męczysz .

wchodzisz w unix i piszesz sobie tak:(po vi spacja )

Vi /etc/ediabas.ini

ustawiasz

-diaghead

następnie

Vi /etc/hosst

ustawiasz

192.168.68.30 gt1ap

192.168.68.1 Dighead

jak chcesz żeby brykał bez emulatora (nie świeca paski)

piszesz se panie kolego tak

Vi /etc/inittab

musisz wyłączyć vm -robisz to przez dopisanie # przed vm

#vm.

jak chcesz wyłączyć misuring to wchodzisz w panel admina

i piszesz

disadm i tu wyłączysz

zamiast diaghead możesz również napisać 192.168.68.1

też działa

obd,ini po zmianach musisz również skopiować i wklej bezpośredni do katalogu Windows ,

jak masz antynapad na kompie to go konfigurujesz lub wyłączasz ,

 

najważniejsze bo bym zapomniał , każda zmianę zapisujemy jak robimy kilka zmian

[ESC] :wq! [Enter]

a na koniec

init 6 enter

i zrobi restart.

proste jak drut .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.