Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to jaki się nada?

 

Kup fejs, od ziomka który tak ładnie ci odpowiada i masz wszystko działające na pikuś :D

Opublikowano
jak w DIS zmienić język, bo główny ekran był po angielsku ale dalej były jakieś szlaczki i w configuracji disa wcisnąłem LANGUAGE i język sie zmienił na ROSYJSKI i za cholere nie wiem jak powrocic do poprzedniego, bo jak znowu biore language to ciagle jest ten Ruski
Opublikowano
Panowie? Jak w DIS wejść bezpośrednio w livedata? Chcę odpalić DIS i bez testów całego samochodu włączyć LiveData i zerknąć na przepływkę. ;)
Opublikowano

Witam. Jestem zupełnie zieloniutki w tych sprawach związanych z modernizacją bmek. Jestem niesamowicie w wielkim podziwie dla Was, że tak operujecie tymi wszystkimi nazwami i potraficie coś zrobić.

 

Ja właśnie chciałbym bardzo uaktywnić niektóre opcje w e60 z 2005 roku, a nie chcę chodzić po servisach, wolę sam się pobawić. Czy ktoś mógłby mi pomóc i powiedzieć jak i co mam zrobić, kupić by można było w aucie uaktywnić niektóre opcje.

 

Będę wielce zobowiązany za pomoc. Dzięki

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie ma recepty gotowej ale popatrz na forum za car & key, ncs. Jest watek o aktywacji webasto, bc tam jest troche o tym co bedzie Ci potrzebne.

Reszta to watek dis i inpa od zera i wtedy cos za trybisz.

Opublikowano
Witam , mam maly problem , jakis czas temu bawilem sie progmanem w mojej E39 525d i aktualizowałem softy w sterownikach , wszytsko poszlo ok , ale od taemtego czasu w mdule GM mam błąd silnika el. regulacji kierownicy ktorej nie ma w moim modelu i nie wiem jak zakodowac ze tego u mnie nie ma , najlepiej progmanem bo ncs mnie troche przeraza :) czy ktos wie cos na ten temat?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Hej.Mam pytanie odnośnie pewnych parametrów w INPIE.

Mam E38 4,4 M62

Mając wgląd w parametry rzeczywiste F5 jest tam wykres F6 SMOOTHNESS wyczytałem ,że jest to płynność-ciągłość pracy silnka - czy ktoś wie jak to interpretować ? Jest to efektywność zapłonu w danym cylindrze ?

Oraz jakie powienien mieć czasy wtrysku ten silnik w trakcie rozruchu i na zimnym zaraz po odpaleniu ?

 

Zrob ten sam test w DIS tam masz opis do parametrow i limity.

Opublikowano
Nie ma recepty gotowej ale popatrz na forum za car & key, ncs. Jest watek o aktywacji webasto, bc tam jest troche o tym co bedzie Ci potrzebne.

Reszta to watek dis i inpa od zera i wtedy cos za trybisz.

 

 

Dzięki. Muszę się za to wziąć. Dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że mogę liczyć na więcej. Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Sprobuj przez functional test. Czepiles sie jak nie wiem co tego live data. Do tych prostych rzeczy masz INPA.
Opublikowano

Czepiłem się dlatego, że INPA ma to takie sobie. DIS jest niezłym narzędziem znacznie bardziej rozwiniętym i dokładniejszym. Zakres odchyłek jest taki jak powinien być. W INPA kilka wychodzi poza normę i wszyscy mówią, że tak powinno być. W DIS wszystko jest idealnie w środku. Jutro podpinam 530D brata i nie mam zamiaru zastanawiać się czy może tak powinno być, czy może inaczej. Wolę mieć czarne na białym. ;)

 

Dzięki, tam poszukam.

pozdro

  • Moderatorzy
Opublikowano
Czepiłem się dlatego, że INPA ma to takie sobie. DIS jest niezłym narzędziem znacznie bardziej rozwiniętym i dokładniejszym. Zakres odchyłek jest taki jak powinien być. W INPA kilka wychodzi poza normę i wszyscy mówią, że tak powinno być. W DIS wszystko jest idealnie w środku. Jutro podpinam 530D brata i nie mam zamiaru zastanawiać się czy może tak powinno być, czy może inaczej. Wolę mieć czarne na białym. ;)

 

Dzięki, tam poszukam.

pozdro

 

To wiadomo od dawna ze DIS ma parametry w normie ale do tego byl stworzony. INPA to inny typ softu.

Opublikowano

Dzień dobry,

Szukałem już kilkukrotnie, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, choć widziałem, że już ktoś je zadawał.

Pragnę z tego miejsca podziękować wszystkim, którzy poświęcili swój czas i podzielili się wiedzą na tym forum by umożliwić innym korzystanie z takich dobrodziejstw jak DiS czy INPA.

Po przeczytaniu kilku tematów bez problemu zainstalowałem INPA'ę i całego DiS'a. NCS'em zakodowałem sobie pamięć samochodu i kluczyk. A DiS'em "naprawiłem" GM module. Te programy są rewelacyjne. Jeszcze raz dziękuję.

 

W opcji Diagnosis - rozpoznaje samochód i wszystkie moduły.

Mam jednak problem, gdy wchodzę na Coding i chciałbym zrobić kodowanie pamięci samochodu czy kluczyka pojawia sie komunikat: "VIN and ZCS/FA cannot be read out from EWS/KMB/LZS control unit!".

Jeszcze jeden problem to Diagnosis w ostatnim etapie ( Test Plan ) daje możliwość sprawdzenia każdego modułu pod kątem rozpoznanego błędu - tutaj też otrzymuje błąd, że nie może się połączyć z żadnym modułem.

Testy wykonuje na stacyjce w pozycji 2, ale to chyba nie ma znaczenia.

 

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Horsepower sells cars, but torque wins races
Opublikowano
W opcji Diagnosis - rozpoznaje samochód i wszystkie moduły.

Mam jednak problem, gdy wchodzę na Coding i chciałbym zrobić kodowanie pamięci samochodu czy kluczyka pojawia sie komunikat: "VIN and ZCS/FA cannot be read out from EWS/KMB/LZS control unit!".

Jeszcze jeden problem to Diagnosis w ostatnim etapie ( Test Plan ) daje możliwość sprawdzenia każdego modułu pod kątem rozpoznanego błędu - tutaj też otrzymuje błąd, że nie może się połączyć z żadnym modułem.

Testy wykonuje na stacyjce w pozycji 2, ale to chyba nie ma znaczenia.

 

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

 

prawdopodobnie masz interfejs kiepski, przeznaczony do carsofta a nie DIS

przeslij fotkę swojego interfejsu to sprobujemy ocenić :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam

 

Panowie zapodajcie jakies info jak skorzystać z servera ftp.

 

Pozdrawiem dev

 

ftp już dawno nie działa

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź dobrnąlem do 55 strony tego wątu i zdecydowałem ze zapytam o dostęp, ale chybiłem

Czy mozna liczyć na wskazanie źródła do w miare nowej wersji disa i sss'a, chciałem przyglądnać sie softom

dev

Opublikowano
W opcji Diagnosis - rozpoznaje samochód i wszystkie moduły.

Mam jednak problem, gdy wchodzę na Coding i chciałbym zrobić kodowanie pamięci samochodu czy kluczyka pojawia sie komunikat: "VIN and ZCS/FA cannot be read out from EWS/KMB/LZS control unit!".

Jeszcze jeden problem to Diagnosis w ostatnim etapie ( Test Plan ) daje możliwość sprawdzenia każdego modułu pod kątem rozpoznanego błędu - tutaj też otrzymuje błąd, że nie może się połączyć z żadnym modułem.

Testy wykonuje na stacyjce w pozycji 2, ale to chyba nie ma znaczenia.

 

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

 

prawdopodobnie masz interfejs kiepski, przeznaczony do carsofta a nie DIS

przeslij fotkę swojego interfejsu to sprobujemy ocenić :)

 

Dzięki to wielce prawdopodobne bo korzystam z takiego interface'u:

http://viaken.pl/foto/prod/prod-1184509081.jpg

 

Czy można go jakoś przerobić albo przestawić coś w ustawieniach programu by był w pełni funkcjonalny?

Horsepower sells cars, but torque wins races
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź dobrnąlem do 55 strony tego wątu i zdecydowałem ze zapytam o dostęp, ale chybiłem

Czy mozna liczyć na wskazanie źródła do w miare nowej wersji disa i sss'a, chciałem przyglądnać sie softom

dev

 

:search: viewtopic.php?f=97&t=108480&p=769542#p769542 - przynajmniej DIS, linki do sss 32.1 byly w watku okolo strony 70.

 

Nie ma nowszej wersji niz: DIS v57 i SSS 32.1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.