Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego "klubau" tak próbowałem tego ale niestey w mojej bazie po otwarciu tablicy według opisu "roney-a" wszystkie z dostępnych wpisów a jest ich 6 a nie jak u "roney-a" 10 mają przypisaną jedynkę, nie mam żadnego z wpisów z 3 ;(

 

chyba wersja głowicy jest nie ta ;(

 

Czy ktoś z kolegów kto ma konto na bmwecu jest w stanie sprawdzić to tam, może mieli takowy problem

Proszę o pomoc ;)

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
V56 nie mam w wersji DE ale v57 mam w wersji DE. Niestety nie testowane jako ze jezyk barbazynski ;)

 

@kolego nerwus,

 

mozesz zapodac jakies linki do wersji v57 DE ???

Oczywiscie jesli takie posiadasz lub wiesz gdzie mozna sobie ściągnąć.

 

Dzieki :wink:

Opublikowano
Zainteresowanych interfejsem BMW D-can zapraszam .Mam już w swoim wykonaniu .Stali klienci rabat.
  • Moderatorzy
Opublikowano
V56 nie mam w wersji DE ale v57 mam w wersji DE. Niestety nie testowane jako ze jezyk barbazynski ;)

 

@kolego nerwus,

 

mozesz zapodac jakies linki do wersji v57 DE ???

Oczywiscie jesli takie posiadasz lub wiesz gdzie mozna sobie ściągnąć.

 

Dzieki :wink:

 

V57 mam w wersje ENG i DE. Nie przetestowalem jeszcze porzadnie dla tego nie wrzucam. Co do wersji DE to prosze bardzo moge wrzuc. Mimo ze lacze mam szybkie bede potrzebowal troche czasu zanim bede mogl wrzuci linki.

Opublikowano

V57 mam w wersje ENG i DE. Nie przetestowalem jeszcze porzadnie dla tego nie wrzucam. Co do wersji DE to prosze bardzo moge wrzuc. Mimo ze lacze mam szybkie bede potrzebowal troche czasu zanim bede mogl wrzuci linki.

 

Super,

Dzięki, też chętnie skorzystam.

Opublikowano

Cześć

Korzystając z postu viewtopic.php?p=716794#p716794, którego autorem jest roney przerobiłem fejs VAG USB. Jedyna różnica to taka, że fejs z postu jest na układzie FT232BL, a mój na FT232BM. Zainstalowałem INPE i po podłączeniu fejsa do auta nie wykrywa zapłonu. Skonfigurowałem obd (ten plik musiałem utworzyć i umieścić w c:\windows, gdyż nie było go po instalacji) i ediabas podobnie jak w powyższym poście i nic. Jakie wskazówki? Próbuje się połączyć przez obdII z e39 z 98r.

Opublikowano
Próbuje się połączyć przez obdII z e39 z 98r.

 

o ile się nie mylę w 98 roku nie w każdym e39 było złącze obdII tylko 20 pinowe pod maską

 

więc konkretnie kolego jak ty się łączysz z tym autem masz przejściówkę z obd na 20 pin czy jak ??

 

czy jednak twoje e 39 posiada gniazdo obdII ??

Opublikowano
Jak chodzi o disa to wyłąćz antywiry i zaporę .a jak chcesz pomocy pisz na skype piwek9 .Pozdro
Opublikowano
..

czy jednak twoje e 39 posiada gniazdo obdII ??

Tak posiada to złacze w kabinie. Ściagam DISa, może w nim "odnajdzie sie" zapłon. Prześledziłem też ten tamat viewtopic.php?f=48&t=111250, gdzie padła jeszcze możliwość połączenia się poprzez tool32 (jest w pakiecie z inpa), ale nie wiem jaki jest sterownik dla motoru m52.

 

Jeszcze spróbuje wyłączyć antyvir i zaporę jak radzi piwek9.

edit... nic nie pomogło. Kto za flaszkę rzuci okiem na to? :wink:

Opublikowano
Jak kupiłes przejsciówkę obd2 16pin na 20 pin to dostepne sa bez połączenia z pinem 16 . i kluczyka nie uwidzisz nigdy.Jak masz złącza 2 czyli pod macha i w kabinie to pod fajęra jest tam tylko silnik na złączu i napięcia po kluczyku nie ma . Jak INpa nie widzi kluczyka to dis nie zobaczy go tym bardziej , pozatym inpa musi pracować w trybie USB nie OBD . chcesz pomocy pisz na sykpe piwek9 ,
Opublikowano
Cześć

Korzystając z postu viewtopic.php?p=716794#p716794, którego autorem jest roney przerobiłem fejs VAG USB. Jedyna różnica to taka, że fejs z postu jest na układzie FT232BL, a mój na FT232BM. Zainstalowałem INPE i po podłączeniu fejsa do auta nie wykrywa zapłonu. Skonfigurowałem obd (ten plik musiałem utworzyć i umieścić w c:\windows, gdyż nie było go po instalacji) i ediabas podobnie jak w powyższym poście i nic. Jakie wskazówki? Próbuje się połączyć przez obdII z e39 z 98r.

 

 

Na tym ukladzie też powinien działać.

Nie ma potrzeby wrzucać obd.ini do c:/windows

Plik obd.ini po zainstalowaniu inpy masz w katalogu c:\ediabas\bin i tak ma być (tak samo zresztą jak i ediabas.ini). Nie ma potrzeby aby go tworzyć gdzie indziej. Ustaw jego parametry wg tego co podałem w poście. Nawet jeżeli masz dwa złącza w aucie to przez to w kabinie powinien połączyć się przynajmniej z silnikiem.

 

Pzdr.

jak suka nie da to pies nie weźmie
Opublikowano
Kolego "klubau" tak próbowałem tego ale niestey w mojej bazie po otwarciu tablicy według opisu "roney-a" wszystkie z dostępnych wpisów a jest ich 6 a nie jak u "roney-a" 10 mają przypisaną jedynkę, nie mam żadnego z wpisów z 3 ;(

 

chyba wersja głowicy jest nie ta ;(

 

Czy ktoś z kolegów kto ma konto na bmwecu jest w stanie sprawdzić to tam, może mieli takowy problem

Proszę o pomoc ;)

pozdrawiam

 

 

Witam,

wczoraj próbowałem dokonać zmian w SSSie wg. recepty roneya :cool2: i otwarło mi się tez tylko 9 wpisów, ale pokombinowałem jeszcze trochę i po przyciśnięciu przycisku "Keys" jak na zdjęciu

 

http://images44.fotosik.pl/212/ee955e1fc2a7df32m.jpg

 

a następnie "query" otrzymałem 21 wpisów tak jak na zdjęciu roneya.

 

Teraz muszę tylko dorwać e87 mojej siostry żeby przetestować to na "żywym towarze"

 

na razie

Opublikowano

Hello, I am sorry to write in English, but I don't know Polish language. Should you answer this post and not delete it, you can reply in Polish language - I can comprehend it a little bit and translate the rest via Google. My problem is to get the SSS working in VMware. I will try to describe everything in detail.

 

First a little background:

I bought a used notebook with native COM port just for diagnostics purposes. I also bought an ADS interface from nerwus in this topic, which is operating fine. First I used the software from that topic and those great video tutorials to get myself familiarized with the whole DIS thing. At that time I had a working DIS in VMware 5.5 based on EasyDIS v44 and DiagHeadEmulator.

 

Current situation:

I wanted to try newer DIS. I was aware, that new DIS can't code the car and I will need an SSS station. I loaded up VMware 6.5 and installed DIS base v52 together with v55 UK update. This part seems to be operating fine. I haven't tried it yet on my car, but the DIS v55 system can find the diagnostic head and both graph bars ale fully lit as seen in next screenshot:

 

http://www.abload.de/thumb/dis_170y4.png

 

So far so good. Then I needed to install SSS (Progman) to be able to code the car.

 

The problem:

I used this extensive guide to install SSS/Progman. I used a modified base system v3.1 (with modified HWVER.DLL) and then installed Progman v28 and v32 (I tried both version on two different installs, of course). Everything went well, but I can't see the diagnostic head in settings (the DiagHeadEmulator and IFHServ are running). Here are couple of screenshots from my Progman install:

 

http://www.abload.de/thumb/sss_1v4s5.png http://www.abload.de/thumb/sss_2y1g1.png http://www.abload.de/thumb/sss_3z5p3.png

The second picture is the one where you are supposed to select interface. It's empty as you can see.

 

I've been playing with this for the past two weeks, but I am unable to find a solution. Could anybody help me with this? Should you need more information about my setup or anything else, just ask. I really want to solve this, or else I will have to go back to VMware 5.5 and DIS v44 that is able to code a vehicle as well.

Opublikowano

Witam

Kolego "klabau" u mnie też udało się to obczaić i wszystko poszło, teraz sss działa jednak mam mały problem wykrył aż 9 modułów które wymagają update softu ;(

Czy ktoś z was robił to przez zwykły fejs a nie głowicą OPS ?? Czy jest to bezpieczne ?? wiem że napewno będzie to długo trwało ;(

 

pozdrawiam

Opublikowano

I co dalej? dojdzie do polowy i nic

http://img14.imageshack.us/img14/3056/ins1h.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/4696/instal2.jpg

 

Podkrec poziom sygnalu w emulatorze na max.

Opublikowano

Hi ZOOM

 

You need a patch with fake head for SSS which is called "changes" or something similar. Send me on PM your email address than You have it :)

You don't need to start pass-through and diag-head under WIN ... just SSS, settings in ediabas.ini as std:obd, obd.ini and ADS set to DS2 only :) ... there is a way described as well somewhere here to have DIS v.5x with v.44 coding. If You cannot find it I will send You as well some info :) Bst rgds

Opublikowano

Hello, a little late with an answer, but nevertheless I was able to get the SSS to work with the help of tomaszf. Everything is working correctly and I was able to code my car to automatically close the door after drive out (which is a pretty annoying feature btw :)). Some pictures from the SSS session are here:

 

http://www.abload.de/thumb/sss_01fm93.png http://www.abload.de/thumb/sss_02w7s5.png http://www.abload.de/thumb/sss_05ww7z.png

 

Now I am off to learn to work with NCS Expert. Thanks so far.

Opublikowano

Witam

Panowie czy ruszy to na P233 MMX z 160MB ramu 30gb dysk. Dlaczego taki komputer wiec mam taki tablet z comem i tak sobie pomyslałem dlaczego by na nim nie odpalic. Jeszcze jedno czy ruszy to na win98 czy musi być winxp

  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam

Panowie czy ruszy to na P233 MMX z 160MB ramu 30gb dysk. Dlaczego taki komputer wiec mam taki tablet z comem i tak sobie pomyslałem dlaczego by na nim nie odpalic. Jeszcze jedno czy ruszy to na win98 czy musi być winxp

 

Odpalanie na takim sprzecie DIS mija sie z celem. Raczej skieruj sie w strony INPA dla tego sprzetu. Ona chodzi z Win98 bez problemu. Co do DIS to kwestja by vmware zaskoczyl.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.