Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dodam, że używam 1024*768 domyślnej ale jak odczytać opis wychodzący poza pole wiersza? A to chyba istotna informacja? Odcięcie zapłonu podczas ... czego?
Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi w sprawie drukowania i ikonek DHemulator.

Pozostaje kwestia zakrywania wiersza objaśnień w DIS. Wiem, że domyślną rozdzielczością jest 1024*768. Ale mam takie informacje z DIS, że nie widać całej lini textu:

http://images40.fotosik.pl/84/1ebad7cb24f580cfm.jpg

 

Tak to wygląda.

 

Witam,

idź w "control-module-functions" tam możesz tez odczytać błędy ze wszystkimi szczegółami tzn. ile razy błąd wystąpił itd.

 

na razie

Opublikowano

No tak dzięki ale jak pokazać tą informację w całości. Dlaczego DIS nie pkazuje całego wiersza mimo, że pracuje w domyślnej rozdzielczości? To nie chodzi tylko o ten obrazek ale wiele innych. Można powiedzieć, że zbyt wiele wymagam ale ciekawi mnie ten temat.

Aha na laptopie wpinanego do auta mam snapshoty, czy można je przenieść do innego komputera z tym samym DISem?

Opublikowano
No tak dzięki ale jak pokazać tą informację w całości. Dlaczego DIS nie pkazuje całego wiersza mimo, że pracuje w domyślnej rozdzielczości? ...

 

sam nie wiem dlaczego tak jest, ale jestem wdzięczny ze można chałupniczymi metodami i pomocą niektórych forumowiczów tak wiele osiągnąć :cool2:

 

Aha na laptopie wpinanego do auta mam snapshoty, czy można je przenieść do innego komputera z tym samym DISem?

 

można przenieść, wepnij snapshota do VM sprawdź ustawienia i powodzenia :cool2:

 

na razie

Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów,

od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Buni i na razie czytam Wasze posty. O diadnostyce wiem tyle że dwie próby podłaczenia kompa do mojej Buni okazały sie totalnym fiaskiem. Otóż auto jest w wersji Italiano, nie wiem co to ma do rzeczy, ale moje gniazdo okrągłe 20pin jest jakieś strasznie ubogie, dosłownie włożone ma tylko kilka pinów, pozostałe dziurki są puste. Co ważne, to jest rocznmik 11.1996 a nie ma pinu L !!! tak samo wg rocznika powinien mieć 2 piny K które należy mostkować a w moim gnieździe mam tylko 1. Nie wiem czy taka wersja jest Wam znana czy ktoś te piny pousuwał, faktem jest że nie można się połączyć z autkiem. Czy ktoś ma jakieś pomysły ?

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Opublikowano

Witam serdecznie.

Po rozwiazaniu problemu z DH (THX@Marcin750) niestety ciagle nie moge wystartowac diagnozy z DIS'em. Proba kontaktu konczy sie meldunkiem ze nie ma napiecia na "Terminal 15" - wedlug mnie brak rozpoznia zaplonu KL15 dlatego automatyczna identyfikacja jest niemozliwa. DIS/GT1 oraz INPA sa skonfigurowane prawidlowo. DH, ifh, apitest oraz pingi lataja jak nalezy. INPA rozpoznaje napiecie akumulatora i zalaczony zaplon. Niestety DIS caly czas marudzi. Testuje to cale ustrojstwo z dopasowanym RS232 VAG-KL Interfajsem (przerobka wg. MALIBOO-BMW Syndykat) i moim e39 530D Touring 03.2002. Czy ktos moze mi pomoc w rozgryzieniu tego fenomenu? Moze DIS potrzebuje KKL-Interfes jezeli tak to jaki? Ale inaczej jezeli DIS komunikuje sie za posrednictwem INPA'y a INPA "widzi" auto to blad lezy pomiedzy DIS'em i INPA - albo?

 

PS: Co nalezy zrobic zeby otrzymac dostep do FTP?

Opublikowano
Witam serdecznie.

Po rozwiazaniu problemu z DH (THX@Marcin750) niestety ciagle nie moge wystartowac diagnozy z DIS'em. Proba kontaktu konczy sie meldunkiem ze nie ma napiecia na "Terminal 15" - wedlug mnie brak rozpoznia zaplonu KL15 dlatego automatyczna identyfikacja jest niemozliwa. DIS/GT1 oraz INPA sa skonfigurowane prawidlowo. DH, ifh, apitest oraz pingi lataja jak nalezy. INPA rozpoznaje napiecie akumulatora i zalaczony zaplon. Niestety DIS caly czas marudzi. Testuje to cale ustrojstwo z dopasowanym RS232 VAG-KL Interfajsem (przerobka wg. MALIBOO-BMW Syndykat) i moim e39 530D Touring 03.2002. Czy ktos moze mi pomoc w rozgryzieniu tego fenomenu? Moze DIS potrzebuje KKL-Interfes jezeli tak to jaki? Ale inaczej jezeli DIS komunikuje sie za posrednictwem INPA'y a INPA "widzi" auto to blad lezy pomiedzy DIS'em i INPA - albo?

 

PS: Co nalezy zrobic zeby otrzymac dostep do FTP?

 

Zmień na FISTER i VM-OFF - zobacz czy idzie.

FTP - nie działa ostatnio.

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Gdzie znajde opcje FISTER i VM w V39? Komp dymi i nie moze niczego znalezc. Moze byc ze to opcje specyficzne dla V44?

Pozdrawiam.

 

Dokładnie - chodzi o V44 EASY

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Juz sie robi. Wlasnie instaluje EasyDIS V44. Mam nadzieje ze tym razem sie uda.

Ale poza tym mialbym jeszcze pare pytan.

1. Ma ktos dobre zrodelko do TIS V44? Dwa razy sciagalem no i totalna wpadka. Raz nie moglem rozpakowac (CRC-Error), drugi raz zaladowalem "goly" filmik.

2. @rOBSOnX - widzialem ze udzielales sie w dyskusji "Unlock Webasto Heating" na http://ecubb.bmwecu.org. Pierwszy krok mam juz za soba -> NCS + MAN.file ale w ten sposob funkcjonuje tylko elektronika. Orzewanie sie nie zalacza. richone mowi ze dodatkowo nalezy z NCS zmienic (manualnie) VN albo SA (dziewiate miejsce + 1[hex], a potem "recode the whole vehicle". Jak znienic SA albo VN? Co dzieje sie przy "recode the whole vehicle". Musze najpierw wyczytac wszyskie sterowniki zeby pozniej ze zmienionym SA(VN) znowu wpisac.

3. Na FTP jest podobno generator do przeliczania SA (Retrofiting). Jak on sie nazywa i gdzie go znalezc?

 

PS. Ogrzewanie by sie przydalo, snieg sypie jak holera.

Opublikowano
Juz sie robi. Wlasnie instaluje EasyDIS V44. Mam nadzieje ze tym razem sie uda.

Ale poza tym mialbym jeszcze pare pytan.

1. Ma ktos dobre zrodelko do TIS V44? Dwa razy sciagalem no i totalna wpadka. Raz nie moglem rozpakowac (CRC-Error), drugi raz zaladowalem "goly" filmik.

2. @rOBSOnX - widzialem ze udzielales sie w dyskusji "Unlock Webasto Heating" na http://ecubb.bmwecu.org. Pierwszy krok mam juz za soba -> NCS + MAN.file ale w ten sposob funkcjonuje tylko elektronika. Orzewanie sie nie zalacza. richone mowi ze dodatkowo nalezy z NCS zmienic (manualnie) VN albo SA (dziewiate miejsce + 1[hex], a potem "recode the whole vehicle". Jak znienic SA albo VN? Co dzieje sie przy "recode the whole vehicle". Musze najpierw wyczytac wszyskie sterowniki zeby pozniej ze zmienionym SA(VN) znowu wpisac.

3. Na FTP jest podobno generator do przeliczania SA (Retrofiting). Jak on sie nazywa i gdzie go znalezc?

 

PS. Ogrzewanie by sie przydalo, snieg sypie jak holera.

 

Zainstaluj v44 i w nim w 3 sek. zrobisz webasto :cool2:

Jest to dokładnie opisane na forum:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=94211&highlight=webasto

 

Powodzenia :dance: :cool2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Czy ktos z uzytkujacych Progmana 31.2 zna moze sposob na dolozenie do niego obslugi aut Mini ? Znajomy spec twierdzi, ze w ustawieniach na planszy w ktorej wpisujemy dane dealera powinna byc odpowiednia opcja czyli BMW+Mini. To chyba jednak nie prawda, bo nic takiego tam nie widze. Przekopalem rowniez chyba wszelkie mozliwe inne opcje w settingsach i nigdzie czegos takiego nie zlalazlem :cry:
Opublikowano

:dance: i funkcjonuje. Wersja V44 jest super. Trwalo troche dluzej niz 3 sec. :) , ale poszlo gladziudko - nawet z interfejsem za niecala stowke. Tylko jakos nie ma odpowiedzi na TIS'a i Generatora. Naprawde nikt nie moze doradzic?

Have a nice Weekend :wink:

Opublikowano
:dance: Tylko jakos nie ma odpowiedzi na TIS'a i Generatora. Naprawde nikt nie moze doradzic?

Have a nice Weekend :wink:

 

Witaj

luknij tutaj:

h..p://rapidshare.com/files/182571525/BMW_Tis_2008_03.part01.rar

h..p://rapidshare.com/files/182575593/BMW_Tis_2008_03.part02.rar

h..p://rapidshare.com/files/182579517/BMW_Tis_2008_03.part03.rar

h..p://rapidshare.com/files/182583591/BMW_Tis_2008_03.part04.rar

h..p://rapidshare.com/files/182587581/BMW_Tis_2008_03.part05.rar

h..p://rapidshare.com/files/182591492/BMW_Tis_2008_03.part06.rar

h..p://rapidshare.com/files/182595128/BMW_Tis_2008_03.part07.rar

h..p://rapidshare.com/files/182598597/BMW_Tis_2008_03.part08.rar

h..p://rapidshare.com/files/182602211/BMW_Tis_2008_03.part09.rar

h..p://rapidshare.com/files/182605666/BMW_Tis_2008_03.part10.rar

h..p://rapidshare.com/files/182608744/BMW_Tis_2008_03.part11.rar

h..p://rapidshare.com/files/182611955/BMW_Tis_2008_03.part12.rar

h..p://rapidshare.com/files/182615058/BMW_Tis_2008_03.part13.rar

 

ponoć TIS z 03.2008, przypuszczam że niemiecki (takiego chyba szukasz???)

jeśli chcesz to zaczekaj godzinkę, wtedy będę wiedział więcej.

 

na razie

Opublikowano (edytowane)
:dance: i funkcjonuje. Wersja V44 jest super. Trwalo troche dluzej niz 3 sec. :) , ale poszlo gladziudko - nawet z interfejsem za niecala stowke. Tylko jakos nie ma odpowiedzi na TIS'a i Generatora. Naprawde nikt nie moze doradzic?

Have a nice Weekend :wink:

 

Generator

http://tnij.org/c415

TIS

http://tnij.org/c418

 

:mrgreen:

 

:dance: Twoja radość jest moją radością :dance:

Edytowane przez rOBSOnX

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Witaj Robert,

widze ze jestes właśnie na forum, masz może jakiś pomysł co do mojego problemu?

 

 

Witam,

 

Panowie, potrzebowałbym waszej pomocy.

Do tej pory nie miałem problemu z DISem (wszystkie moduły rozpoznawał, Kar/Keymemory programowałem) Interfejs na OBDII.

Dzisiaj chciałem przetestować Vanos mojego e39, bo wywala mi ostatnio błędy ze Vanos blokuje itd. :cry2:

Po odpaleniu testu silnik zaczął przez około 30 sekund pracować na podwyższonych obrotach, po czym wywaliło mi ten błąd:

 

http://img24.imageshack.us/img24/526/dis25.th.jpg

 

macie jakiś pomysł co jest grane?

Dzieki z góry.

Opublikowano
Witaj Robert,

widze ze jestes właśnie na forum, masz może jakiś pomysł co do mojego problemu?

 

 

Witam,

 

Panowie, potrzebowałbym waszej pomocy.

Do tej pory nie miałem problemu z DISem (wszystkie moduły rozpoznawał, Kar/Keymemory programowałem) Interfejs na OBDII.

Dzisiaj chciałem przetestować Vanos mojego e39, bo wywala mi ostatnio błędy ze Vanos blokuje itd. :cry2:

Po odpaleniu testu silnik zaczął przez około 30 sekund pracować na podwyższonych obrotach, po czym wywaliło mi ten błąd:

 

http://img24.imageshack.us/img24/526/dis25.th.jpg

 

macie jakiś pomysł co jest grane?

Dzieki z góry.

 

Błąd sieci - interfejsu ? :cry2:

Ale czym spowodowane - nie mam pojęcia :mad2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Sardeczne dzieki. Bardzo mi pomogliscie.

@klubau - niemiecki czy inny, bez znaczenia. Po polsku tez jeszcze sobie calkiem znosnie radze :D (mimo 20 lat za granica). Mysle ze dzisiaj jezyki nie stanowia wielkiej przeszkody, a i dobrze miec przyjaciol na calym swiecie :D

Opublikowano
Kolego "klubau", podłącz najpierw głowice, zeby sygnalizacja w gornym prawym rogu byla aktywna

Xdrive

Koder

Opublikowano
Kolego "klubau", podłącz najpierw głowice, zeby sygnalizacja w gornym prawym rogu byla aktywna

 

On ma na Fistera ustawione i nie będzie diodek :mrgreen:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Kolego "klubau", podłącz najpierw głowice, zeby sygnalizacja w gornym prawym rogu byla aktywna

 

On ma na Fistera ustawione i nie będzie diodek :mrgreen:

 

Dokładnie jak Robert mówi.

Na softingu i na DIS v54 tak samo.

ale dzięki za próbę pomocy.

Może DIS nie lubi mojego interfejsu z autodiaga, albo coś z timeout w jakichś ustawieniach nie pasuje :cry2:

no cóż będę jeszcze próbował coś wykombinować.

 

na razie

Opublikowano
Może mi ktos podpowiedziec co zrobic prezy instalce sss v32. A problem polega na tym ze przy instalacji sss na pasku stanu jest juz 100% i tak sobie wisi oczywiscie CD1 poszło ładnie póznij CD2 tez. Co chwile mignie tylko ikonka CD-romu. Co zrobic aby sie machina zresetowała ??? JAk wziołem stop to pózniej musiałem od nowa robic base bo chciał od nowa instlowac progmana z dvd ( ale nie widział płytki)

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

Podziękowania dla kolegi Klubau za wskazanie funkcji Control-Mode-Functions. Niby proste ale jak bardzo pomocne.

Teraz wszystko widać.

Opublikowano
Hej klubau, problemy z Interfejsem sa mozliwe aczkolwiek latwe do sprawdzenia. Jezeli INPA poprawnie wskazuje stan akumulatora i zaplonu wszystko powinno byc OK. Jezeli masz problemy z kabelkiem to moge polecic wersje VAG-KL z malymi przerobkami wg. Blafusel/MALIBOO. Trzeba samemu troche polutowac ale kto ma prznajmniej jedna prawa reke poradzi sobie :wink: - za to cena rewelacyjna. Jezeli jestes zainteresowany -> PM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.