Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko robicie na własną odpowiedzialność

 

Jeśli macie jużdziałającą Inpę i komunikuje się bez problemu z autem to pół sukcesu!

Odpalamy NCS Expert robimy wszystko po kolei:

File- load profil- expertmode

File- edit profil- hasło repxet odpaliło wam się okienko

wchodzimy do individualsierung i zaznaczamy ptaszek przy individualsierung activ - dokładnie wykonajcie jak na filmiku autorstwa kolegi robsonx http://patrz.pl/filmy/ncs

 

Tera podłączamy się do autka i robimy tak:

Kluczyk w pozycję 1

odpalamy ncs, file load profil ładujecie profil w którym zmienialiście individualsierung u mnie jest to ostatni profil na liście o nazwie Expertmode (mi się wyświetlają dwa expertmode wybieram ten niżej expertmode)

następnie ok

wciskacie VIN/ZCS/FA

następnie ZCS/FA f. ECU

teraz model taki jaki macie

wyskoczą wam w ramce skróty ja wciskam AKMB (akurat przez ten mi się łączy ale można również przez inne z tej listy)

teraz back

powinniście widzieć już dostępne opcje car&key memory!!!!!!

wciskamy kar key memory

 

Od tej pory możemy sobie wszystko ustawić

Aby tego dokonać postępujcie tak

Read

wybieramy to co chcemy mieć aktywne

Tagfahrlicht_Ece - światła na stałe, zaznaczacie na niebiesko active

następnie TAKEOVER

i na końcu BROADCAST

Po paru sekundach ok

I po wszystkim odłączamy kabelek od auta i sprawdzamy czy działa

U mnie tak wszystko kodowałem i działa mam nadzieje że u Was też :D

 

Tu jest przetłumaczony plik kar cey memory z niemieckiego na angielski

Plik pochodzi z bmwecu

 

E39 Car and Key memory programming using NCS Expert in the Edibas package.

 

AUSSENTEMP_WARNUNG_GONG : External Low Temp Warning Gong

AUT_SITZVERSTELLUNG : Automatic Seat Adjustment (select when unlocked or when driver door opened) linked to key number

AUTO_ZV_DISABLE : disable automatic central locking

BC_KL_R : Interior lighting ON when ignition is switched off after driving with headlights on

DWA-QUITTIERUNG : Anti Theft System Acknowledgement

EINSCHALTMELDUNG_IMMER : Power-up messgage always

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 : Recognition seat allocation (don't switch this off otherwise the airbag system gets up-set)

FH_BEIFAHRERTUER_TIPP_AUF : power window Passenger Door Window Down one touch

FH_BEIFAHRERTUER_TIPP_ZU : power window Passenger Door Window Up one touch

FH_FAHRERTUER_TIPP_AUF : power window Driver Door Window Down one touch

FH_FAHRERTUER_TIPP_ZU : power window Driver Door Window Up one touch

FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_AUF : doors in rear Window Down one touch

FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_ZU : doors in rear Window Up one touch

Fußraumklappen: Floor flaps (IHKA)

HBA_DSC_5_7 :

HECKKLAPPE_ENTSICHERN : Rear Trunk opening from remote key

HEIMLEUCHTEN : Home Shine (Follow me home lights)

INNENLICHT_AN_MEHRFACH_ZV : Interior Light On Several Times central locking

KEY_MEMORY_IHK : Key Memory IHK Module (A/C temperature memory from key number)

KEY_MEMORY_RADIO : Key Memory Radio (Radio channel / volume from key number)

KOMFORTOEFFNUNG : Comfort Opening

KOMFORTOEFFNUNG_FB : Comfort Opening remote key

KOMFORTSCHLIESSUNG : Comfort Closing

KOMFORTSCHLIESSUNG_FB : Comfort Closing remote key

 

LAUTSTAERKE_HINTEN : Volume in the Back

 

NOTSTROMSIRENE : Emergency Power Siren

 

QUIT_OPT_ENTSCH : optical Acknowledge remote un-locking (two flashes)

QUIT_OPT_SCHAERF : optical Acknowledge remote locking (one flash)

 

SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_AUF : One touch sun-roof open

SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_ZU : One touch sun-roof close

 

SOFT ON/OFF : Soft dim/undim of the interior lights

 

SPRACHE : Language selection

TAGFAHRLICHT_ECE : Daylight Headlights

TEMPERATUR_EINHEIT : Temperature Unit (C/F)

UMLUFT MEMORY : Circulating Air Flap Memory (remembers if re-circ is on after shutdown)

VERBRAUCH D1 : Consumption units

VERRIEGELN_AUT_AB_X_KMH : Automatic central locking after X KMH

VERRIEGELN_AUT_MACH_2_MIN : Automatic central locking after 2 MIN

VERRIEGELUNGSSCHWELLE : locking Device-swells (threshold) (speed of X above)

WEG_EINHEIT : Distance unit (distance, miles or km)

ZEIT_EINHEIT : Time unit (12H or 24H)

ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG : Ignition key Warning, a really anoying option which beeps if you leave the key in the ignition

ZV_SELEKTIV : central locking selectively (selective unlocking)

 

 

Each individual key can also be set to allow selective un-locking and automatic locking after X MPH.

 

 

E46

ENTSICHERN_CENTERLOCK : Release central locking

FUNK_INNENRAUMSCHUTZ : Radio interior space monitoring

FUNKTIONTUERSCHLOSS : Function Door Lock

FUSSRAUMKLAPPE_SCHLIES_1 : Floor space flap

HHS_AUTOMATIK : HHS Mechanism

HKL_SPERREN_BEI_ZS : HKL Barriers with ZS

IB_BEI_KL.R_AUS IB at KL.R off

IB_EIN_SCHLOSS_ENTRIEGELN IB on unlock lock

INNENLICHT_AN_MEHRFACH_ZV: Interior lighst on several times

NEIGUGSGEBER : tilt sensor

STANDRUECKSCHALTUNG : Condition Resetting at standing

TAGFAHRLICHT_ECE: Daylight lights

UMLUFT_MEMORY: recirculating air flaps memory

WISCHERINTERVALL: wiper interval

 

KEY MEMORYS

 

BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 : Ventilation Flap opening

Fernbedienung : Remote control

FUSSRAUMKLAPPE SCHLIES : Floor air Flaps close

GEBL AUT B ZUEND EIN : blower automatic at ignition on

GEBLAESEBALKEN AUT MOD : Blower Bar Automatic Mode

GEBLAESEKORREKTUR : Blower Correction

KLAPPEN OEFFNEN : Flaps Opening

KLIMABETR BEI ZUEND EIN : airconditioning at ignition on

TAKTEN HIGH LOW ANZEIGE : Clocks High Low Announcement

:handshake:

Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Możesz rzucić linkiem? Czy masz na myśli te:

ftp://dw.pl:2121/

ftp://dw.pl:2122/BMW/

potrzeba loginu i hasła...

Gdzieś w tym temacie, jak przeglądałem ostatnio, wyczytałem coś o SSS 80GB :mrgreen: Dlatego najpierw zapytałem :lol:

 

Faktycznie SSS wymaga 80 GB, choć można też - po przeróbkach - upchać go na 40.

 

Pozdrawiam.

jak suka nie da to pies nie weźmie
Opublikowano
Możesz rzucić linkiem? Czy masz na myśli te:

ftp://dw.pl:2121/

ftp://dw.pl:2122/BMW/

potrzeba loginu i hasła...

Gdzieś w tym temacie, jak przeglądałem ostatnio, wyczytałem coś o SSS 80GB :mrgreen: Dlatego najpierw zapytałem :lol:

 

Ale w poście nie pytałeś o SSS tylko o GT1 i DIS

Oczywiście oryginał ma 80 Gb

Można zrobić na 40 Gb po zmianie wpisu

U mnie v.30 Progman nie poszedł na 40 Gb (ale robiłem upgrade - może czysta instalacja idzie, tak piszą ale ja nie sprawdzałem) - pozostałem przy 27.2 bo mi wystarcza do mojego "grata" :mrgreen:

 

Zobacz PM :cool2:

 

EDIT

:clap: roney - byłeś szybszy :doh:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

Czy jest możliwe ustawienie centralnego zamka w taki sposób aby po pociągmięciu za klamkę od środka centralny otworzył cały samochód??

Takie rozwiązanie ułatwiło by wszystkim życie.

Nie jest to możliwe, chociażby z braku sygnalizacji linka <> zamek (żeby za 1 razem otworzył).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy jest możliwe ustawienie centralnego zamka w taki sposób aby po pociągmięciu za klamkę od środka centralny otworzył cały samochód??

Takie rozwiązanie ułatwiło by wszystkim życie.

Nie jest to możliwe, chociażby z braku sygnalizacji linka <> zamek (żeby za 1 razem otworzył).

 

Kurcze a szkoda, dziwi mnie tylko to że citroen c3 z 2003r ma już takie rozwiązanie.

Mam taką funkcję KOMFORTOEFFNUNG_FB komfortowe otwieranie z pilota

A Komfortoeffnung samo do czego jest tak pytam z ciekawości bo nawet nie mam takiej funkcji u siebie w car key memory, ale może idzie to w jakiś sposób dołożyć??

Pozdrawiam
Opublikowano

Citroen z 2000, a E39 z 1996 :norty:

A co do Twojej opcji - Twój sterownik jej nie ma, więc jej nie widzisz :)

 

Wszystko zależy od wersji ZKE i softu w nim, aczkolwiek ja przy tym wiele czasu nie spędzałem więc nie wiem czy update coś daje, ale jak najbardziej jest możliwy.

 

Z rzeczy które dają wymierny efekt w Twoim autku (o ile masz dobry interfejs do programowania np. nerwusa i ładowarkę do akku) polecam

soft do skrzyni biegów (o ile w X-drive jest ten sam automat co w E46/M57/RWD) bo daje znaczącą poprawę komfortu zmiany biegu 1>2 kiedy skrzynia jest zimna po postoju.

Opublikowano
Hmmm to tez moge sobie zmienic soft w skrzyni i silniku ? Mam fejsik od nerwusa :) E38 740d silnik M67 skrzynia 5hp30

pozdrawiam

mavic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Citroen z 2000, a E39 z 1996 :norty:

A co do Twojej opcji - Twój sterownik jej nie ma, więc jej nie widzisz :)

 

Wszystko zależy od wersji ZKE i softu w nim, aczkolwiek ja przy tym wiele czasu nie spędzałem więc nie wiem czy update coś daje, ale jak najbardziej jest możliwy.

 

Z rzeczy które dają wymierny efekt w Twoim autku (o ile masz dobry interfejs do programowania np. nerwusa i ładowarkę do akku) polecam

soft do skrzyni biegów (o ile w X-drive jest ten sam automat co w E46/M57/RWD) bo daje znaczącą poprawę komfortu zmiany biegu 1>2 kiedy skrzynia jest zimna po postoju.

 

Co do skrzyni to mam manuala :mrgreen:

Co do centralnego to w końcu nic nie wiem może jednak da rade coś zrobić??? w plikuFSW-PSW mam komfortoefnung ustawione na nichtaktiv

tyle że ta funkcja nie wyświetla mi się w kar key

A prze próbie kodowania auta w połowie wywala mi error interfejs mam od nerwusa tylko coś w aucie chyba jest nie tak bo nie wchodzi mi do EWS wywala errora

Pozdrawiam
Opublikowano
Witam mam dzialajacego disa v44. Proszę o pomoc jak aktywoac komputer pokladowy!!!!!

 

Proszę pomocy!!

 

Napisz dokładnie o co chodzi - co chcesz aktywować ?

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

1.manetka od kieynku zalozona z bc , bo mialem bez

2. termometr zewnetrzny jest z instalacja pelna

3. 4 kable przy manetce sa - bo tak ma byc

 

czyli instalacja jest

 

chodzi o to ze nie dziala przycisk BC

 

PONOC TRZEBA AKTYWOWAC

Opublikowano

Wziąłem się za instalację DIS'a. Zrobiłem wszystko tak jak w poradniku "Getting started with VMWare", do momentu "Mount the GT1 Base V39 CD and start the VM". Przy próbie uruchomienia virtualnej maszyny pojawia się komunikat o małej ilości pamięci:

http://img361.imageshack.us/img361/742/memorygc4.jpg

RAM 256MB, VMware 6.5, WinXP SP3, instalowany jest EasyDIS-base-44.

Zwiększyłem wartość pamięci wirtualnej systemu do 768MB, w VMware przeznaczyłem 384MB (więcej nie mogę) dla tej virtualnej maszyny, a i tak błąd wyskakuje. Wiem, że na pewno dołożenie fizycznie RAM problem rozwiąże, ale odwlecze to instalację DIS o kilka dni :wink:

Coś można temu zaradzić? Jaka minimalna ilość RAM jest wymagana?

Mój laptop IBM T20 obsłuży tylko 512MB, więc nie wiem czy warto walczyć dalej...

Opublikowano
Wziąłem się za instalację DIS'a. Zrobiłem wszystko tak jak w poradniku "Getting started with VMWare", do momentu "Mount the GT1 Base V39 CD and start the VM". Przy próbie uruchomienia virtualnej maszyny pojawia się komunikat o małej ilości pamięci:

http://img361.imageshack.us/img361/742/memorygc4.jpg

RAM 256MB, VMware 6.5, WinXP SP3, instalowany jest EasyDIS-base-44.

Zwiększyłem wartość pamięci wirtualnej systemu do 768MB, w VMware przeznaczyłem 384MB (więcej nie mogę) dla tej virtualnej maszyny, a i tak błąd wyskakuje. Wiem, że na pewno dołożenie fizycznie RAM problem rozwiąże, ale odwlecze to instalację DIS o kilka dni :wink:

Coś można temu zaradzić? Jaka minimalna ilość RAM jest wymagana?

Mój laptop IBM T20 obsłuży tylko 512MB, więc nie wiem czy warto walczyć dalej...

 

Dziwne

Na 256 Mb rzeczywistej pamięci idzie - sprawdzałem (nie wiem czy na SP3 - na SP2 poszło)

 

Fakt - teraz mam innego kompa i ustawione tak:

 

W ustawieniach VMWare (preferencjach) mam 512 Mb

W wirtualnej maszynie (DIS v44) mam ustawione na 256 Mb

i wszystko idzie z palcem w d......

 

Wersja VMware 6.0.4

Może VM 6.5 robi problemy z taką ilością pamięci ?

Wywal wszystkie uruchamiane programy (procesy) które możesz i spróbuj

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

W ustawieniach VMWare (preferencjach) mam 512 Mb

Tu mam 192MB i nie mogę więcej ustawić, jest już max (Ty masz 512 przy fizycznej 256?)

Powyłączałem co się dało inie idzie. Poszukam starszej wersji VMware, może coś da.

Tu:

http://ecubb.bmwecu.org/board/viewtopic.php?t=222&highlight=memory

ktoś opisał podobny problem, ale nie wiem czy go rozwiązał. Z tego co widać pracował na VMware 5.5 :?

EDIT:

VM 6.5 wymaga min 512 RAM (2GB rekomendowane), więc pewnie tu jest problem. Ściągam 6.04

Opublikowano

Zainstalowałem VMware 6.0.4 i ruszyło :)

Niestety podczas instalacji, w tym miejscu (wg poradnika):

Now back at the # prompt, type

 

# mkdev bitpad

 

Pick #3 to remove, pick #1, then pick #6 to remove drivers, answer yes to remove the devices, and then yes to the next three y/n questions. Then quit.

 

pojawił się taki ekran:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img404.imageshack.us/img404/5354/disbladdo0.jpg

i nie dochodzi do 3 pytania, odpowiadam yes na 2 po czym kernel nie chce się zbudować.

Myślałem żeby to ominąć, zacząłem instalację kart, ale po niej też wyskakuje ten błąd.

Domyślam się że trzeba zmienić ten parametr BDFLUSHER, ale gdzie on jest to nie wiem...

Opublikowano
Zainstalowałem VMware 6.0.4 i ruszyło :)

.......

 

Zainstaluj wersję BAZĘ v44 EasyDis'a i wszystko się "zrobi samo :mrgreen:

Instaluj z 1 kartą sieciową (nie tak jak w opisie z 3) !!!

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Zainstalowałem VMware 6.0.4 i ruszyło :)

.......

 

Zainstaluj wersję BAZĘ v44 EasyDis'a i wszystko się "zrobi samo :mrgreen:

Instaluję jeszcze raz :mrgreen:

Wszystko robiłem na bazie EasyDIS-base-44-v1.0.nrg z FTP.

Rozumiem że ten poradnik http://www.bmwecu.org/article001/ nie jest dla wersji EasyDIS? A przynajmniej od momentu, gdy pojawia się ekran, który trzeba skalibrować (wg instrukcji):

"GT1 will boot up and ask you to calibrate the touchscreen or select a language. We must configure some things first, however.

 

Press [Ctrl][sysRq] to leave the graphical interface. You will get a login prompt. Login as root. It will ask you to pick a password."

Chwilę po tym pojawiały się błędy o których napisałem wyżej.

Czyli jak się pojawi ekran kalibracji, mam zrobić tak jak kiedyś napisałeś:

"Jak zainstalowałeś wersję v44 - to "pokręcić" coś jest teoretycznie niemożliwe (po prosstu nic tam nie ustawiasz)

Jedyne ustawienia co cię interesują są w :

ADMINISTRATION i tajemnicza zakładka CALIBRATING TOUCH SCEEN

wejdź tam - hasło takie jak podałeś przy instalacji

Pojawi sie ramka - tabelka

ważne są:

2 - PROCES CONFIGURATION i tu ustaw 3

3 - PROTOCOL TRANSLATOR i tu ustaw 3 "

:?:

Opublikowano

Instaluję jeszcze raz :mrgreen:

Wszystko robiłem na bazie EasyDIS-base-44-v1.0.nrg z FTP.

Rozumiem że ten poradnik http://www.bmwecu.org/article001/ nie jest dla wersji EasyDIS? A przynajmniej od momentu, gdy pojawia się ekran, który trzeba skalibrować (wg instrukcji):

"GT1 will boot up and ask you to calibrate the touchscreen or select a language. We must configure some things first, however.

 

Press [Ctrl][sysRq] to leave the graphical interface. You will get a login prompt. Login as root. It will ask you to pick a password."

Chwilę po tym pojawiały się błędy o których napisałem wyżej.

Czyli jak się pojawi ekran kalibracji, mam zrobić tak jak kiedyś napisałeś:

"Jak zainstalowałeś wersję v44 - to "pokręcić" coś jest teoretycznie niemożliwe (po prosstu nic tam nie ustawiasz)

Jedyne ustawienia co cię interesują są w :

ADMINISTRATION i tajemnicza zakładka CALIBRATING TOUCH SCEEN

wejdź tam - hasło takie jak podałeś przy instalacji

Pojawi sie ramka - tabelka

ważne są:

2 - PROCES CONFIGURATION i tu ustaw 3

3 - PROTOCOL TRANSLATOR i tu ustaw 3 "

:?:

 

Napisz na GG

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
rOBSOnX napisał:

fixxxer1 napisał:

Zainstalowałem VMware 6.0.4 i ruszyło

 

.......

 

Zainstaluj wersję BAZĘ v44 EasyDis'a i wszystko się "zrobi samo

 

Instaluję jeszcze raz

Wszystko robiłem na bazie EasyDIS-base-44-v1.0.nrg z FTP.

Rozumiem że ten poradnik http://www.bmwecu.org/article001/ nie jest dla wersji EasyDIS? A przynajmniej od momentu, gdy pojawia się ekran, który trzeba skalibrować (wg instrukcji):

"GT1 will boot up and ask you to calibrate the touchscreen or select a language. We must configure some things first, however.

 

Press [Ctrl][sysRq] to leave the graphical interface. You will get a login prompt. Login as root. It will ask you to pick a password."

Chwilę po tym pojawiały się błędy o których napisałem wyżej.

Czyli jak się pojawi ekran kalibracji, mam zrobić tak jak kiedyś napisałeś:

"Jak zainstalowałeś wersję v44 - to "pokręcić" coś jest teoretycznie niemożliwe (po prosstu nic tam nie ustawiasz)

Jedyne ustawienia co cię interesują są w :

ADMINISTRATION i tajemnicza zakładka CALIBRATING TOUCH SCEEN

wejdź tam - hasło takie jak podałeś przy instalacji

Pojawi sie ramka - tabelka

ważne są:

2 - PROCES CONFIGURATION i tu ustaw 3

3 - PROTOCOL TRANSLATOR i tu ustaw 3 "

 

Witam wczoraj skończyłem instalacje Disa wiąc mogę ci pomóc

gg 3502817

Wszystko ustaw tak jak instrukcja na bmwecu.org

musisz zbotować base z vm ware i zainstaluj base

Pózniej zrób sobie snapshota

I dalej wsadz do demono program v44 i zapusc instalacje trwa dlugo bo z 20 minut jak dojdziesz do tego to napisz powiem Ci jak reszte ustwic

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.