Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przy okazji podłączam się do pytania wyżej ile powinna wynosic korekcja wtrysku.Wymieniałem niedawno 2 wtryski i chcę teraz sprawdzić wszystkie tylko musiał bym znać wymagane parametry.

Z doświadczenia na ucho, kiedy przekroczone jest 3 mm3 (+ lub i) zwykle zaczynają dziać się cuda. Korekcja jest zawsze, nawet na fabrycznie nowym wtryskiwaczu/ach, w okolicy 1-1,5 mm3.

 

Im gorzej wtryskiwacz rozpyla, tym korekcja jest ujemnie większa.

 

BMW (wg. TIS) zaleca wymianę wtryskiwacza po przekroczeniu 4 mm3.

Edytowane przez pimposh
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mam fejs od Nerwusa i Inpę.Działa pięknie i bez problemu.

Mam pytanko do doświadczonych: jakie powinny być korekcje na wtryskach 3.0d i przy jakich obrotach?Jakie powinno być ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia?

 

Jeżeli chodzi o drugą część pytania to na INPA jest to chyba wartość: Rail-pressure i powinna wynosić minimum 250 mbar (wg TIS) mierzona na wolnych obrotach choć zwykle sięga około 340 mbr, bynajmniej u mnie.

 

Pre-supply pressure: powinna wynosić co najmniej 3,8 mbar. Jeżeli jest mniejsza i jeszcze spada na wyższych obrotach zwykle oznacza to kończącą się pompę elektryczną paliwa nazywaną często wspomagającą pompą paliwa. Chodzi o tą pompę pod kierowcą.

 

Pozdrawiam.

jak suka nie da to pies nie weźmie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pimposh i roney widze że macie inpę w jednym paluszku może mi pomożecie

 

gdzie jest czujnik odpowiedzialny za Engine Temperature

U mnie po przejechaniu 200km ta wartość wynosi max 16stopni

http://images36.fotosik.pl/44/80cba90d7d39109bmed.jpg

 

Normalnie jak jeżdze po mieście to jest 6stopni

Co jest nie tak?? co wymienić

Collant temp. mam 87stopni

Pozdrawiam
Opublikowano
Ma ktoś może program BMW Scanner 1.4 w pełnej wersji działający z interfejsem pod OBD? Program fajnie rozkodowuje wyposażenie samochodu, nawet w wersji demo, ale wiadomo, co pełna wersja to pełna...
Opublikowano
Ma ktoś może program BMW Scanner 1.4 w pełnej wersji działający z interfejsem pod OBD? Program fajnie rozkodowuje wyposażenie samochodu, nawet w wersji demo, ale wiadomo, co pełna wersja to pełna...

 

Program jest zabezpieczony - nie chodzi na "normalnym" kabelku ODB II

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ckm mi nie czytam vin i ews co trzeba zrobić podejrzewam że w ediabas cos zakąbinować ale co???
Pozdrawiam
Opublikowano

Witam

Jestem zainteresowany tym cackiem.

Przymierzałem sie na poczatku do interfejsu viaken'a ale podobno to nie wypał..

Jak to urzadzonko sprawdza sie z starszymi modelami bmw?

chodzi mi o e36 320i z 1992 roku.Bede mógł zdiagnozowac wszystko co jest przewidziane do testów?

Jaka jest jego cena(jezeli mozesz nerwus wyslij mi kwote do zaplaty na priv)

Aha jeszcze jedno do którego roku ten interfejs obsługuje chodzi od-do :)

Pozdrawiam i czekam na odopowiedz :modlitwa:

Opublikowano
pimposh i roney widze że macie inpę w jednym paluszku może mi pomożecie

gdzie jest czujnik odpowiedzialny za Engine Temperature

U mnie po przejechaniu 200km ta wartość wynosi max 16stopni

Normalnie jak jeżdze po mieście to jest 6stopni

Co jest nie tak?? co wymienić

Collant temp. mam 87stopni

A jaką masz temperaturę otoczenia ? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam rozumieć że to jest jakaś średnia z tego co jest na dworzu i pod maską czy np. e kolektorze ssacym??
Pozdrawiam
Opublikowano
Chciałem podziękować Robertowi za pomoc w instalowaniu Disa :) . Poświęcił mi sporo swojego cennego czasu jak zwykle bezinteresownie :cool2: :clap: . Pozdro dla mistrza i reszty społeczności :wink: .
Opublikowano
mam rozumieć że to jest jakaś średnia z tego co jest na dworzu i pod maską czy np. e kolektorze ssacym??

Ja nie wiem czy to jest średnia - ale u mnie pokrywa się z temp. zewnętrzną + kilka stopni różnicy w zalezności od zagrzania motoru.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chciałbym podziękować wszystkim którzy wnoszą wiedzę na to forum, w szczególności kolegom Robsonx i Nerwusowi. :handshake: :clap:

Udało mi się ogarnąć INPĘ i kodowanie NCSem (funkcje Kar&Key) ustawiłem sobie wszystko tak jak chciałem.

 

Ustawiłem sobie światła na stałe i ryglowanie drzwi po przekroczeniu 20km/h ale mam jeszcze pytanko

Czy jest możliwe ustawienie centralnego zamka w taki sposób aby po pociągmięciu za klamkę od środka centralny otworzył cały samochód??

Takie rozwiązanie ułatwiło by wszystkim życie.

Pozdrawiam
Opublikowano

Ja również dziękuję za pomoc w instalacji INPA, dużo skorzystałem z rad umieszczonych w tym temacie :) Teraz tylko trzeba nauczyć się ją obsługiwać i będzie dobrze ;) Jakby ktoś miał ciekawe linki do takich tematów czy pdf'y to chętnie przyjmę :) bmwecu.org już przeglądam

Mam teraz pytanie:

ile potrzeba miejsca na zainstalowanie DIS i GT1? Mam starego IBM T20 z 30GB dyskiem (w tym już INPA, TIS, Carsoft), zmieszczę się? Czy szukać nowego hdd? :)

Opublikowano
Ja również dziękuję za pomoc w instalacji INPA, dużo skorzystałem z rad umieszczonych w tym temacie :) Teraz tylko trzeba nauczyć się ją obsługiwać i będzie dobrze ;) Jakby ktoś miał ciekawe linki do takich tematów czy pdf'y to chętnie przyjmę :) bmwecu.org już przeglądam

Mam teraz pytanie:

ile potrzeba miejsca na zainstalowanie DIS i GT1? Mam starego IBM T20 z 30GB dyskiem (w tym już INPA, TIS, Carsoft), zmieszczę się? Czy szukać nowego hdd? :)

 

Trochę ciekawych rzeczy w pdf'ach jest na ftp

30 Gb wystarczy spokojnie, największy z tych programów jest DIS - zajmuje z TIS'em ok. 5 Gb

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.