Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
TRzeba miec jeden konkretny soft a nie mase pozbieranych śmieci . i kombinowac co do czego ..

 

@ piwek

 

mam wersje FULL a nie zadne smieci... niestety troche starsza. Chcial bym doinstalowac nowsze wersje:

W 2.4 jest NCS 3.1.0

W 2.5 jest WINKFP 5.1.5

tylko nie wiem jak?

 

Z tego co slysze to posiadasz takowa wersje... zamiast pisac nie wnoszac nic do tematu, podzielil bys sie twoim konkretnym softem...

 

@sylwekk

nie kazdy ma polska klawiature, wiec Firefox bedzie wszystko podkreslal...:)

 

Było to już napisane - jeszcze raz :

Zainstaluj EDIABASA najnowszego jakiego masz, potem jak chcesz nowszego NCS to zainstaluj go z 2.4 (ale tylko jego - inne programy odznaczone) i tak samo zrób z WINKFP z 2.5

 

Masz wtedy Ediabasa jakiego zainstalowałeś i najnowszego NCS i WINKFP

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam wszystkich,

Wlasnie zlozylem interfejs mam pytanka odnosnie easy DIS i prosze o pomoc jezeli to mozliwe

 

1 IFH jest uruchomiony I EDIABAS, easy dis 1.0

2 Po zainstalowaniu programu nie mam zapalonych zadnych lampek

3 [/b]Po uruchomieniu Emulatora glowicy pojawiaja sie lampki pod glowica,

4 Po wejsciu do zakladki Admionistration - System mam gt1ap; 192.168.68.30; 255.255.255.0

5 Po wejsciu do zakladki Diag Head Configuration po najechaniu na

glowice 192.168.68.1 i zaznaczeniu jej zapala sie tez lamka od glowicy czyli pala sie obydwie, po wyjsciu z tej zakladki gasnie diag head,

6 Nastepnie wchodze w Admin - Connection Setup i znowu obydwie

lampki sie swieca, po wcisnieciu Connecting pozostaje tylko Diaghead, i już tylko ona się pali

7 Ustawienia sa Softing I VM – ON

8 Api test chodzi

9 Interfejs ADS ustawiony na ADS, ediabas ini skonfigurowany

10 Po podlaczeniu do interfejsu I samochodu w ifh pojawia sie adress IP, zaznaczam Diagnostyke I prubuje sie polaczyc ale czekam dlugo I nic ( please wait ) , na interfejsie nie widac zeby diody migaly K czy L ( na inpie chodzi ), swieci sie tylko Ignition.

 

Czy robie cos żle?

Czy wogole dziala diagnostyka z tym autkiem E34 520 1995 rok MS40.1 ?

Czy jest normalne ze nie pala się lampki pod glowica?

 

Opis super !

Spróbuj ustawić na FISTER i VM=OFF

Zobacz APITEST i zrestartuj

 

P.S.

Ale dziwna jest sprawa z siecią ?

Ile masz kart sieciowych 1 czy 3

Możesz spróbować usunąć w DIS'ie kartę(y) i zainstalować jeszcze raz

w SCOAdminNetwork

Po wielu trudach poszło, wywalilem karty dodalem jeszcze raz, restart i ustawilem na fister Vm off, odnosnie tej lampki http://images25.fotosik.pl/222/c2ec52409812fff3.gif

wydaje mi sie ze ona sie nie pali jezeli ustawienia sieciowe sa jak w http://www.bmwecu.org/article001/ czyli host only, natomiast gdy jest bridged to sie pali.

Odnosnie Gt1 to rewelka, czy moze ktos wie jak wyswietlic schemat elektryczny w Disie, poniewaz pokazal mi tylko numer schematu, czy cos jeszcze trzeba doinstalowac?

Jeszcze jedno pytanko, czy ta wersia ediabas -ex ( ediabas 7), ktora jest na FTP to jest pelna instalka z Inpą i czy ewntualnie macie instrukcje jak ja zainstalowac

 

pozdro

 

Przy VM=Off i Fister - nic nie świeci (u mnie tak jest ale wszystko pracuje)

Przy VM=On i Softing - wszystko świeci i pracuje też ok

Wszystko zależne jest od typu auta

Musisz potestować - u mnie np. diagnoza i kodowanie pracuje tylko na VM=OFF

Zainstaluj TIS'a i będą schematy

Ta wersja Ediabasa to jakaś kombinowana i po niemiecku

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano (edytowane)
Panie i Panowie!

Czy ktoś z Was posiada doświadczenia w programowaniu VMWare- SSS-em takich samochodów jak E60 , E65 ,E90 ???

Ciekaw jestem czy przeszło kompletne przefleszowanie całości samochodu tego typu? W E39 działa, miałem już okazję robić Car&Key Memory oraz programować sterownik silnika DDE 4.0. Ciekaw jestem natomiast jak jest np. z E60 bo u mnie w SSS-ie w górnym prawym rogu gdzie są napięcia bat i ignition jest cały czas 14V bez względu na to czy zapłon mam włączony czy nie. a np. cas potrzebuje wyłączonego zapłonu podczas programowania, poza tym w tych modelach teoretycznie obowiązkowe jest programowanie niektórych sterowników systemu MOST poprzez światłowód. Czy SSS na kabelku bez rzeczywistego OPPS-a czy OPS-a podłączonego w linię MOST sobie z tym poradzi?

 

Zgadza się z E39 (testowałem i pracuje)

Niestety piszą że nie chodzi z najnowszymi (ja nie mogłem potestować bo nie mam takiego samochodziku)

Jak piszesz potrzebny jest inny kabelek (interfejs)

Edytowane przez rOBSOnX

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Może poradzicie, co robię źle - Mam EasyDIS, Inpę/Ediabasa z płytki INPAv502_EDIABASv647.iso, odpalony IFHSrv32, ale diagnostic mi nie działa :mad2: Próbowałem z vm on i off, z obydwoma translatorami i nie rozpoznaje mi samochodu. Na razie nie mam podciągniętego ignition detection - czy to może być to??? Interfejs autodiag, ale z przejściówką na 20 pin (właśnie bez ignition), podłączony przez FTDI USB<->RS. Ręce mi już opadają, bo inpa generalnie chodzi... A kodowanie samochodu w DISie mówi, żeby włożyć CD :) O co mu może chodzić?

pzdr

M

 

Jak nie ma Ignition - nie ma rozpoznawania

Zobacz tez czy APITEST idzie OK

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

W Carsofcie jest coś takiego jak np automatyczne ryglowanie po przekroczeniu iluś tam km/h. Czy da się to zrobić DISem w E39 530D?

 

Inne pytanko: czy w tym samym modelu można np tak zaprogramować, by włączał światła w trybie AUTO po uruchomieniu samochodu?

Opublikowano
W Carsofcie jest coś takiego jak np automatyczne ryglowanie po przekroczeniu iluś tam km/h. Czy da się to zrobić DISem w E39 530D?

 

Inne pytanko: czy w tym samym modelu można np tak zaprogramować, by włączał światła w trybie AUTO po uruchomieniu samochodu?

 

 

Zamykanie po xxx km i światła zrobisz w SSS lub DIS'ie w Programowaniu (CarKey)

 

Oryginał

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-50424.html

 

Tłumaczenie z niemieckiego

 

http://66.102.9.104/translate_c?hl=en&langpair=de%7Cen&u=http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-50424.html

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Podłącze sie do tematu WINkfp,a przy okazji również chciałem podziękować rOBSOnX za pomoc przy GT1 :modlitwa: .Czy w taki sam sposób można zmienić numery nadwozia w satelitach poduszek?

 

 

Tak tak samo. Wybierając oczywiście odpowiedni program do odpowiedniej satelity airbagu w zależności którą się programuje. A i nie jedżcie z czymś takim do ASO, serwisy posiadają SSS , a ten powie że należy wymienić sterowniki!

Tak próbuje robić ,ale problem polega na tym ,że wpisując w komfort mode ,enter ZUSB nie znajduje żadnych numerów,a wybierając choose ZUSB tabele z wyborem są puste.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W Carsofcie jest coś takiego jak np automatyczne ryglowanie po przekroczeniu iluś tam km/h. Czy da się to zrobić DISem w E39 530D?

 

Inne pytanko: czy w tym samym modelu można np tak zaprogramować, by włączał światła w trybie AUTO po uruchomieniu samochodu?

 

 

Zamykanie po xxx km i światła zrobisz w SSS lub DIS'ie w Programowaniu (CarKey)

 

Oryginał

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-50424.html

 

Tłumaczenie z niemieckiego

 

http://66.102.9.104/translate_c?hl=en&langpair=de%7Cen&u=http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-50424.html

Szięki za info. Niestety z tego co widzę to w DISie nie mogę nic zaprogramować, bo nie przechodzi mi rozpoznawania samochodu :( Niech to ... Ciekaw jestem czy w SSS będę mógł bez tego zaprogramować?

Opublikowano
W Carsofcie jest coś takiego jak np automatyczne ryglowanie po przekroczeniu iluś tam km/h. Czy da się to zrobić DISem w E39 530D?

 

Inne pytanko: czy w tym samym modelu można np tak zaprogramować, by włączał światła w trybie AUTO po uruchomieniu samochodu?

 

 

Zamykanie po xxx km i światła zrobisz w SSS lub DIS'ie w Programowaniu (CarKey)

 

Oryginał

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-50424.html

 

Tłumaczenie z niemieckiego

 

http://66.102.9.104/translate_c?hl=en&langpair=de%7Cen&u=http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-50424.html

Szięki za info. Niestety z tego co widzę to w DISie nie mogę nic zaprogramować, bo nie przechodzi mi rozpoznawania samochodu :( Niech to ... Ciekaw jestem czy w SSS będę mógł bez tego zaprogramować?

 

Z tego co widzę masz taki sam model wiec musi chodzić ma VM=OFF i Fister

Jak masz wszystko w DIS'ie ok to powiniem rozpoznać i programować bez problemu.

Może coś z fejsem - bo z postów widzę że nia masz COM'a - 1

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

 

Jak nie ma Ignition - nie ma rozpoznawania

Zobacz tez czy APITEST idzie OK

 

Zwarłem ignition na krótko i zaczęło działać z E39 2000 :) Ale przy kilku modułach wywala błąd "Fault number 800.49" i nie diagnozuje ich (np ASC). Co to może być? Natomiast niestety nie działa z E36 '98. Czy na interfejsie od autodiaga pójdzie, czy też trzeba ADS?

Dodatkowo nie działa mi kodowanie. Jak odpalę coding, to identyfikuje samochód, błyska światłami, a potem pojawia się komunikat "Control description file not present? Please insert CD and repeat process!". O jakie CD mu chodzi???

pzdr

MK

Opublikowano

Tak próbuje robić ,ale problem polega na tym ,że wpisując w komfort mode ,enter ZUSB nie znajduje żadnych numerów,a wybierając choose ZUSB tabele z wyborem są puste.

 

Twój WINkfp jest bez danych. Masz po prostu zainstalowane tylko program w którym nie ma danych sterowników. Do E60 wrzuciłem na FTP-a program z danymi , działający!

Opublikowano

 

Jak nie ma Ignition - nie ma rozpoznawania

Zobacz tez czy APITEST idzie OK

 

 

Zwarłem ignition na krótko i zaczęło działać z E39 2000 :) Ale przy kilku modułach wywala błąd "Fault number 800.49" i nie diagnozuje ich (np ASC). Co to może być? Natomiast niestety nie działa z E36 '98. Czy na interfejsie od autodiaga pójdzie, czy też trzeba ADS?

Dodatkowo nie działa mi kodowanie. Jak odpalę coding, to identyfikuje samochód, błyska światłami, a potem pojawia się komunikat "Control description file not present? Please insert CD and repeat process!". O jakie CD mu chodzi???

pzdr

MK

 

Zmień ustawienia w DIS'ie (w dodatkowym menu) na VM=OFF i protokół FISTER powinno być ok przy E39

 

Na E36 ustaw w ediabas.ini na ADS

Interface = STD:OBD zmień na ADS

 

jak masz ediabasa 6.4.7 to spróbuj w pliku obd.ini ustawić:

[OBD]

Port=Com1

Hardware=OBD zmień na ADS

RETRY=ON

 

przekopiuj go (OBD.INI) dodatkowo do C:\windows

 

Pliki ediabas.ini i obd.ini są w C:\ediabas\bin

 

U mnie to działa na rzeczywistym COM 1 - nie wiem jak u ciebie będzie ale można spróbować.

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

rOBSOnX pisałeś kiedyś że używasz wersj SSS -a v29.2

CZy mógłbyś wrzucić tą wersję na ftp-a? chciałbym wyprubować programowanie całego samochodu E60 tylko jak pisałeś v29 ma błędy i wolał bym najpierw wrzucić v29.2 żeby uniknąć problemów wysypania się samochodu z powodu błędnego oprogramowania?

Opublikowano
rOBSOnX pisałeś kiedyś że używasz wersj SSS -a v29.2

CZy mógłbyś wrzucić tą wersję na ftp-a? chciałbym wyprubować programowanie całego samochodu E60 tylko jak pisałeś v29 ma błędy i wolał bym najpierw wrzucić v29.2 żeby uniknąć problemów wysypania się samochodu z powodu błędnego oprogramowania?

 

Spoko

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Czy te bazy danych można wyodrębnić z Progmana do SSSa :?:

 

To jest SSS v29.2

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Czyli jeśli będę miał zainstalowanego SSSa 29.2 to automatycznie ,będę miał wsady do WINKfp :?:

 

Nie automatycznie - ale ręcznie przekopiujesz

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Czyli jeśli będę miał zainstalowanego SSSa 29.2 to automatycznie ,będę miał wsady do WINKfp :?:

 

Nie automatycznie - ale ręcznie przekopiujesz

 

 

Ten nfs na ftp zrobiłem właśnie z plików z SSS-a. I też sprawdziłem już na nie jednym samochodzie. Działa super!!!

Opublikowano
witajcie, ja takze planuje zainstalowac SSS V29.2. Zladowalem juz sobie wszystko co potrzeba no i pojawilo sie pierwsze pytanie zaraz na poczatku! A wiec w opisie instalacji.pdf trzeba przy utworzeniu wirtualnej maszyny ustawic dysk o wielkosci 80 GB!!! :shock: Mnie pozostalo jakies 20GB i nic wiecej.... Czy to oznacza ze mam za malo miejsca i instalacji nie da rady wykonac,a moze da sie na mniejszym dysku ??? Ile Wy przydzieliliscie miejsca ???
Opublikowano
witajcie, ja takze planuje zainstalowac SSS V29.2. Zladowalem juz sobie wszystko co potrzeba no i pojawilo sie pierwsze pytanie zaraz na poczatku! A wiec w opisie instalacji.pdf trzeba przy utworzeniu wirtualnej maszyny ustawic dysk o wielkosci 80 GB!!! :shock: Mnie pozostalo jakies 20GB i nic wiecej.... Czy to oznacza ze mam za malo miejsca i instalacji nie da rady wykonac,a moze da sie na mniejszym dysku ??? Ile Wy przydzieliliscie miejsca ???

 

80GB !!! :mrgreen:

Opublikowano
Da się zainstalować na 40GB (Robert podawał, co i gdzie trzeba zmienić, żeby ruszyło - poszukaj na początku wątku). Co ciekawe, ja mojej maszynie wirtualnej ustawiłem dynamiczny przydział dysku, i realnie zajmuje to (SSS) teraz jakieś 17 GB....

 

Dokładnie jest tak jak pisze sylwekk

Ok. 40 GB potrzeba - przy instalacji , potem zajmuje ok. 17 GB

Przy mniejszym może krzyczeć przy instalowaniu że za mało miejsca (nie testowałem tego na mniejszym dysku)

 

W InstCtrl.ini ustawcie:

 

[Partition]

C=4096

W=30720

X=1024

Y=1024

Z=1024

 

Prawie wszystko instaluje na dysk W (bazy SSS tu są)

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

[...]

Na E36 ustaw w ediabas.ini na ADS

Interface = STD:OBD zmień na ADS

 

A czy interfejs autodiag działa jako ADS? Śmiem wątpić, ale jakby działał, byłoby super...

pzdr

M

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.